quote:Op maandag 19 juli 2010 20:13 schreef Cee het volgende:
Bella bella bella hop hop hop
Bella bella bella hop hop hop
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik zal er een matras achteraan gooien. Misschien komt ie sneller naar beneden.
zieligquote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik zal er een matras achteraan gooien. Misschien komt ie sneller naar beneden.
Jawel ze is keilief.quote:
haha, moet dan ook raar wakker worden zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel ze is keilief.Ze leest dit toch niet. Kan ik er best grappen over maken (totdat ik een keer slaapwandel, het raam open doe, de hor verwijder, de kooi opendoe, de hamster pak, de hamster werp, ik weer ga slapen, ik wakker word, ik opsta, ik naar de huiskamer loop, ik zie dat de kooi open is, ik opmerk dat het raam open staat, ik constateer dat de hor is verwijderd).
Dat jochie die zn buurmeisje mee uit vraagt?quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel ze is keilief.Ze leest dit toch niet. Kan ik er best grappen over maken (totdat ik een keer slaapwandel, het raam open doe, de hor verwijder, de kooi opendoe, de hamster pak, de hamster werp, ik weer ga slapen, ik wakker word, ik opsta, ik naar de huiskamer loop, ik zie dat de kooi open is, ik opmerk dat het raam open staat, ik constateer dat de hor is verwijderd).
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jochie die zn buurmeisje mee uit vraagt?
Ik heb zo'n meelij met dat kind
Jij natuurlijk keihard: #FAIL! geroepen naar die duif! Die is mooi gepwnd door die dakrand.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
Domme duif ... wil op de dakrand landen, alleen zijn pootjes raakte net de rand, dus hij viel als het wrae naar voren![]()
vloog gelijk weer verder haha
En dan zo naar FOK! gaan en zo posten van: IK HAD DIE DUIF MOOI TUK!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij natuurlijk keihard: #FAIL! geroepen naar die duif! Die is mooi gepwnd door die dakrand.
Dus een date met jou is maccenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ja...
Hij is mijn grote voorbeeld
hehe kan ooklekker zijnquote:
Ik weet nog dat ik 'm 'ontdekt' had, en dat niemand wist wie ik bedoelde als ik zei dat Elmo tof wasquote:Op maandag 19 juli 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Elmo is tof
Sesamstraat is niet meer wat het ooit was
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi. Ik ben Loveless85
Ik zoog al weken zonder zak in de stofzuiger.
En nee, ik heb geen Dyson.
En ja, wel een kat, en dus veel haren en grind.
Bedankt.
Hoi. Ik ben Loveless85
Bedankt.
Hoi. Ik ben Loveless85
Bedankt.
Mijn zusje ookquote:Op maandag 19 juli 2010 20:31 schreef JJH het volgende:
Ik roep nog steeds "Elmo nieuwe schoenen" als ik nieuwe schoenen heb.
Dan doe ik het wel.quote:
quote:
Datvindjegeilheaquote:
Ja, leegzuigen, kreng!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net dus ff niet. Hij zat helemaal vol
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Een hele goede geile avond Belllaaaaa *tieten schudt*
[ afbeelding ]
Bij lekker denk ik toch aan iets andersquote:Op maandag 19 juli 2010 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe kan ooklekker zijn
niet hetgeen ik zie als date
Wanneer gaan we daten danquote:Op maandag 19 juli 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, Burger King
Gewoon bij een leuk restaurant
vind je dat gek na die foto van jouwquote:
jou!!quote:
Ik zit al soppend op de bank te wachten op meerquote:
Meestal begin jij, maar dat klopt. Bella is schokkendquote:
Taalboerinquote:
van mijquote:[..]
Ik zit al soppend op de bank te wachten op meer
Nee meer plaatjesquote:
Deze is alleen voor mensen die ergens tegen kunnen dus tere zieltjes niet op spoiler klikken. Bij voorbaat dank.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jou!!![]()
[..]
Ik zit al soppend op de bank te wachten op meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:01 schreef crv het volgende:
[..]
Meestal begin jij, maar dat klopt. Bella is schokkend
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze is alleen voor mensen die ergens tegen kunnen dus tere zieltjes niet op spoiler klikken. Bij voorbaat dank.
teer zieltje dus durf niet te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ow gelukkig pffffquote:
[..]
Deze is alleen voor mensen die ergens tegen kunnen dus tere zieltjes niet op spoiler klikken. Bij voorbaat dank.
ow gowdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Triple layersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
VerwijderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Spannendquote:
HEY JIJ!!!quote:
quote:
Waarquote:
Gemeen hoorquote:
Op Fok!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:12 schreef crv het volgende:
Daar kán je toch gewoon geen seks mee hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maak het dan leuk.quote:
Grutjes....wat een putjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is verwijderd door tinypic.quote:
Ieuw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dwerg zonder beentjes die werd gefistfuckt door een dikke negerin in lederhosen.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
Kijken wat imageshack doet
[ afbeelding ]
Dus die staat naar boven te stompen?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een dwerg zonder beentjes die werd gefistfuckt door een dikke negerin in lederhosen.
quote:
?quote:
De vogeltjesdansquote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
Kijken wat imageshack doet
[ afbeelding ]
Goed planquote:
GMTAquote:
Al waren het nichten, ik zou ze nog raken. Zij mij dan niet, maar oké.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hey jongens zullen we allemaal in bij elkaar passend ondergoed onder de douche gaan staan?
TUURLIJK, ANDERS LIJKEN WE NET EEN STEL NICHTEN!
Misschien mag je wel meekijken! Een donkere ster op een lichte achtergrond is een keertje wat anders dan andersom!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Al waren het nichten, ik zou ze nog raken. Zij mij dan niet, maar oké.
Maak me gek.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien mag je wel meekijken! Een donkere ster op een lichte achtergrond is een keertje wat anders dan andersom!
eeh weet nietquote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet iemand welke week het nu is?
Volgens mijn telefoon en mijn agenda is het nu week 30.
Volgens de telefoon van mn vriend en outlook is het nu week 29.
Ja mn foon en mn agenda zeggen dus dat het week 30 isquote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
hier zegt ook week 29, het is 19 juli huppel
niet de 26ste
mijn telefoon ook 29 en de kalenders hier in huis ook hahaquote:Op maandag 19 juli 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja mn foon en mn agenda zeggen dus dat het week 30 is
quote:
Hmm dan hou ik maar week 29 aanquote:Op maandag 19 juli 2010 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn telefoon ook 29 en de kalenders hier in huis ook haha
is het geen druk fout in je agenda ;') (of de agenda van vorig jaarquote:Op maandag 19 juli 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hmm dan hou ik maar week 29 aan
Zowel mn agenda als mn foon zeggen 30quote:Op maandag 19 juli 2010 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is het geen druk fout in je agenda ;') (of de agenda van vorig jaar)
iets zegt me dat jij verkeerd kijktquote:Op maandag 19 juli 2010 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zowel mn agenda als mn foon zeggen 30
Londonquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of ik het goed gedaan heb?
Ow, dank jequote:Op maandag 19 juli 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben ook niet trots op je omdat je het goed of slecht hebt gedaan... alleen dat je het hebt gedaan
Bella. Bella.quote:
13.25 vlieguh we.quote:
GMTA maar dan hardcorequote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Bella. Bella.
Bella.
Je gaat me niet geloven.
Maar ik wilde net in dit topic posten met een quote uit dat nummer.
Ik wil alles weten.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Cee het volgende:
Wat ga je doen in London, Bella? Wil je tips, trucs, do's, don'ts of heb je zoiets van hou je bek muts het is Londen, ik ga niet de Kilimanjaro beklimmen.
Hou je van musicals of heb je zoiets van hou je bek muts ik ben geen homo en geen veertiger met kort pittig kapsel.quote:
Ik zou best naar een musical willen maar niet zo van: he ik moet naar een musical in London anders is mijn leven niet compleet. Liever een toneelstuk. Maar aangezien mijn brada niet zo van de musicals is hoeft het niet. Wat zijn dingen die we echt moeten zien?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Hou je van musicals of heb je zoiets van hou je bek muts ik ben geen homo en geen veertiger met kort pittig kapsel.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
ff snel een impressie van de achtbanen op de tilburgse kermis:
Nu ga ik naar bedje toe
slaap lekker allen
Nu ga ik naar bedje toe
slaap lekker allen
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Hou je van musicals of heb je zoiets van hou je bek muts ik ben geen homo en geen veertiger met kort pittig kapsel.
Nu ga ik naar bedje toe
slaap lekker allen
Een musical.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou best naar een musical willen maar niet zo van: he ik moet naar een musical in London anders is mijn leven niet compleet. Liever een toneelstuk. Maar aangezien mijn brada niet zo van de musicals is hoeft het niet. Wat zijn dingen die we echt moeten zien?
AVENUE Q. VOORAL JIJ.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Welke musical moet Ik zien in London?
Je wil dat ik bewijs ga leveren hequote:Op maandag 19 juli 2010 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iets zegt me dat jij verkeerd kijkt
Is in elk geval erg apart
quote:
PatriQue, kijk je Glee? Ik lees net dat Jonathan Groff vanaf augustus in Londen in een toneelstuk gaat spelen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil d'r eerst nog een paar in NL zien.. en moet toch nog sparen voor London..( ik hoop in de herfstvakantie! )
Heb de eerste aflevering gezien, maar het kijken als het hier op tv komtquote:Op maandag 19 juli 2010 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
PatriQue, kijk je Glee? Ik lees net dat Jonathan Groff vanaf augustus in Londen in een toneelstuk gaat spelen.
Geen fokking musicals, gewoon dingen die je moet zien.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Een musical.
Ohhh je moet naar Avenue Q, dat vinden jullie vast leuk! Humor! Leuke liedjes! Satire! Nueckende poppen!
Hou je van een beetje sightseeing, beetje cultuurgedoe of heb je zoiets van hou je bek muts ik kom er twee keer per week, ik ken de Big Ben beter dan m'n eigen linkerneusvleugel.
Echt, wat een waanzinnige zin.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
ik ken de Big Ben beter dan m'n eigen linkerneusvleugel.
Eh.... De Tower. De Tower vond ik wel gaaf, beetje luguber en cultuur en van die beefeaters die buiten lopen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen fokking musicals, gewoon dingen die je moet zien.
Wilde ik een posten maar als je google invoert dan zie je allemaal plaatjes van Groff waar hij er uit ziet als een verlept kuiken, truth be told, ik vond hem eerst ook een verlept kuiken maar ik kende 'm alleen van plaatjes, en toen was ie dus opeens in Glee te zien. Hummana hummana.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb de eerste aflevering gezien, maar het kijken als het hier op tv komt..
Foto?
Die heb ik in al m'n bezoeken nog nooit gezien. Zal er ook niet van komen want ik vind het genant om zo en plein public m'n broek vol te schijten.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil naar de London Dungeon. Die schijnt nog gaver te zijn dan de Amsterdam Dungeon.
Vooral het einde is gaaf. Gewoon een achtbaan in een huis in Amsterdamquote:Op maandag 19 juli 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik in al m'n bezoeken nog nooit gezien. Zal er ook niet van komen want ik vind het genant om zo en plein public m'n broek vol te schijten.
(Ik ben een keer gillend aan de hand van een vriendin in bloedtempo door het kerker/dungeon-gedeelte van Madame Tusseaud's geleid, tot hilariteit van menig toerist)
Ok. Ik ga de Jack the Ripper tour doen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Eh.... De Tower. De Tower vond ik wel gaaf, beetje luguber en cultuur en van die beefeaters die buiten lopen.
De parken zijn altijd lekker om in te wandelen en te chillen en een latte te drinken en even wat frisse lucht op te snuiven (want na een dagje Londen kan je tot in de eeuwigheid van dagen je neus uitbaggeren, die zit vol zwart).
Covent Garden, cafétjes, winkeltjes, prullaria en straatartiesten.
Oh ja en musicals.
Die lijkt mij ook superquote:Op maandag 19 juli 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ok. Ik ga de Jack the Ripper tour doen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu ga ik jullie verlaten en mn bed opzoeken
Heb ik veel goede dingen over gehoord. En steeds als mensen me die tour aanraden zeg ik heel enthousiast "Jeujjjj ja ga ik volgende keer ook doen!"quote:Op maandag 19 juli 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ok. Ik ga de Jack the Ripper tour doen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ik veel goede dingen over gehoord. En steeds als mensen me die tour aanraden zeg ik heel enthousiast "Jeujjjj ja ga ik volgende keer ook doen!"
Ben je gek.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu ga ik jullie verlaten en mn bed opzoeken
You ain't seen nothing yet. Ik zeg het je. Aflevering van twee weken geleden geeft me nog steeds nachtmerries.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trouwens ik zit True Blood te kijken. Eerste scene meteen genuek.
Ik vind dat accent van het meisje wel slecht gedaan, er zit geen drawl in. En haar naam Sookie.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
You ain't seen nothing yet. Ik zeg het je. Aflevering van twee weken geleden geeft me nog steeds nachtmerries.
(Leuke serie he)
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga ook om morgen nog een deeltje middag vrij te hebben.
Ericquote:Op maandag 19 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind dat accent van het meisje wel slecht gedaan, er zit geen drawl in. En haar naam Sookie.Is net alsof een Japanner sucky probeert te zeggen. Maar wel vette vormgeving, en Eric.
Jij hebt altijd vakantie. Werk is je onbekend.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt altijd vakantie. Werk is je onbekend.
JWZF.quote:
quote:
Eng heaquote:
Nee, een banaan die tegen je praat, dat is pas eng!!quote:
Ook niet hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een banaan die tegen je praat, dat is pas eng!!
quote:
Om eerlijk te zijn, nee, maar ook niet super down nuquote:
nan?quote:
Alles goed hoor, ik zal een beetje van je down-ness overnemen, dan gooi ik het hier uit het raam.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee, maar ook niet super down nu
En met jou?
not a number.quote:
Je moet wel bere sterk zijn, wil je het uit me nemen. Het zit er al meer dan een jaarquote:Op maandag 19 juli 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Alles goed hoor, ik zal een beetje van je down-ness overnemen, dan gooi ik het hier uit het raam.
Nani?quote:
Als een grote zware zwarte strik die je geluk op een plaats houdt waar het niet naar buiten kan? (Ik zit niet te sollen, soms heb ik last van zo'n strikje maar goddank niet zo erg, dus ik heb met je te doen en hoop dat het snel weer beter gaat -- en beter blijft).quote:Op maandag 19 juli 2010 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet wel bere sterk zijn, wil je het uit me nemen. Het zit er al meer dan een jaar
Vooruit 3 therese's omdat je er zo om vraagtquote:
Nani?quote:
Zoiets, teminste iets wat me weerhoudt om te genieten van de leuke dingen des levens. Soms kan ik wel genieten van een boek en van muziek enzo. Maar over het algemeen ben ik niet zo vrolijk gestemd. En dan zijn er nog meer klachten, waar ik liever niet over uitwijdt.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Als een grote zware zwarte strik die je geluk op een plaats houdt waar het niet naar buiten kan? (Ik zit niet te sollen, soms heb ik last van zo'n strikje maar goddank niet zo erg, dus ik heb met je te doen en hoop dat het snel weer beter gaat -- en beter blijft).
Je bent een feeks.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vooruit 3 therese's omdat je er zo om vraagt
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja van Manchester United. Die ken je toch wel?quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja van Manchester United. Die ken je toch wel?
Nani?quote:
Geilquote:Op maandag 19 juli 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ik legde net een glad snoeptomaatje op mijn tong, en mijn tanden kwamen neer op elkaar als een climax van omstandigheden. Er kwam sap uit mijn mond gespoten met daarin zaadjes.
Slaap lekker Bosquote:Op maandag 19 juli 2010 23:14 schreef Bos81 het volgende:
Tegen beter weten in, ga ik proberen te slapen
Tot morgen ofzo
weettoch.quote:
Jij ook slaap lekkerquote:Op maandag 19 juli 2010 23:16 schreef Cee het volgende:
Trusten Bos.Ik ga ook zo slapen. Ik kan niet opboksen tegen het vocabulair en poëtisch geweld dat Bellatrix heet.
Ja en eigenlijk heb ik gewoon slaap.
quote:
Wat valt er te snappen, hoop gebaggerquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap die opmerking waar je naar linkt niet
Ik heb hem niet verzonnen hequote:Op maandag 19 juli 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Nja, vandaar dat ik er niks van begrijp
quote:
Nee.quote:
Hoooooooooooooi.quote:
Strooooooooquote:
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja hoor
Wil je 'm daarna wel schoonmaken
Hoezo?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
Hihi, er komt in TVR een TV SC om mee te kunnen kletsen met tv-programma's
Eigen topics in TAL![]()
Trusten anusslet.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Alleen, ik ga nu wel slapen. half 6 de wekker morgen vroeg![]()
Lekkere lebber voor Iedereen
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:49 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ook, en ik weet het ook nietquote:
Jullie zijn gewoon allemaal liev en daarom blijven jullie bij elkaar.quote:
En jij gaat gewoon wegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allemaal liev en daarom blijven jullie bij elkaar.
Ja, maar 5 dagen.quote:
Oh myquote:
Hee te moeilijk. Dat is hét SC woord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |