quote:Op maandag 19 juli 2010 20:13 schreef Cee het volgende:
Bella bella bella hop hop hop
Bella bella bella hop hop hop
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik zal er een matras achteraan gooien. Misschien komt ie sneller naar beneden.
zieligquote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik zal er een matras achteraan gooien. Misschien komt ie sneller naar beneden.
Jawel ze is keilief.quote:
haha, moet dan ook raar wakker worden zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel ze is keilief.Ze leest dit toch niet. Kan ik er best grappen over maken (totdat ik een keer slaapwandel, het raam open doe, de hor verwijder, de kooi opendoe, de hamster pak, de hamster werp, ik weer ga slapen, ik wakker word, ik opsta, ik naar de huiskamer loop, ik zie dat de kooi open is, ik opmerk dat het raam open staat, ik constateer dat de hor is verwijderd).
Dat jochie die zn buurmeisje mee uit vraagt?quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel ze is keilief.Ze leest dit toch niet. Kan ik er best grappen over maken (totdat ik een keer slaapwandel, het raam open doe, de hor verwijder, de kooi opendoe, de hamster pak, de hamster werp, ik weer ga slapen, ik wakker word, ik opsta, ik naar de huiskamer loop, ik zie dat de kooi open is, ik opmerk dat het raam open staat, ik constateer dat de hor is verwijderd).
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jochie die zn buurmeisje mee uit vraagt?
Ik heb zo'n meelij met dat kind
Jij natuurlijk keihard: #FAIL! geroepen naar die duif! Die is mooi gepwnd door die dakrand.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
Domme duif ... wil op de dakrand landen, alleen zijn pootjes raakte net de rand, dus hij viel als het wrae naar voren![]()
vloog gelijk weer verder haha
En dan zo naar FOK! gaan en zo posten van: IK HAD DIE DUIF MOOI TUK!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij natuurlijk keihard: #FAIL! geroepen naar die duif! Die is mooi gepwnd door die dakrand.
Dus een date met jou is maccenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ja...
Hij is mijn grote voorbeeld
hehe kan ooklekker zijnquote:
Ik weet nog dat ik 'm 'ontdekt' had, en dat niemand wist wie ik bedoelde als ik zei dat Elmo tof wasquote:Op maandag 19 juli 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Elmo is tof
Sesamstraat is niet meer wat het ooit was
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
Hoi. Ik ben Loveless85
Ik zoog al weken zonder zak in de stofzuiger.
En nee, ik heb geen Dyson.
En ja, wel een kat, en dus veel haren en grind.
Bedankt.
Hoi. Ik ben Loveless85
Bedankt.
Hoi. Ik ben Loveless85
Bedankt.
Mijn zusje ookquote:Op maandag 19 juli 2010 20:31 schreef JJH het volgende:
Ik roep nog steeds "Elmo nieuwe schoenen" als ik nieuwe schoenen heb.
Dan doe ik het wel.quote:
quote:
Datvindjegeilheaquote:
Ja, leegzuigen, kreng!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net dus ff niet. Hij zat helemaal vol
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Een hele goede geile avond Belllaaaaa *tieten schudt*
[ afbeelding ]
Bij lekker denk ik toch aan iets andersquote:Op maandag 19 juli 2010 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe kan ooklekker zijn
niet hetgeen ik zie als date
Wanneer gaan we daten danquote:Op maandag 19 juli 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, Burger King
Gewoon bij een leuk restaurant
vind je dat gek na die foto van jouwquote:
jou!!quote:
Ik zit al soppend op de bank te wachten op meerquote:
Meestal begin jij, maar dat klopt. Bella is schokkendquote:
Taalboerinquote:
van mijquote:[..]
Ik zit al soppend op de bank te wachten op meer
Nee meer plaatjesquote:
Deze is alleen voor mensen die ergens tegen kunnen dus tere zieltjes niet op spoiler klikken. Bij voorbaat dank.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jou!!![]()
[..]
Ik zit al soppend op de bank te wachten op meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:01 schreef crv het volgende:
[..]
Meestal begin jij, maar dat klopt. Bella is schokkend
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze is alleen voor mensen die ergens tegen kunnen dus tere zieltjes niet op spoiler klikken. Bij voorbaat dank.
teer zieltje dus durf niet te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ow gelukkig pffffquote:
[..]
Deze is alleen voor mensen die ergens tegen kunnen dus tere zieltjes niet op spoiler klikken. Bij voorbaat dank.
ow gowdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Triple layersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
VerwijderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Spannendquote:
HEY JIJ!!!quote:
quote:
Waarquote:
Gemeen hoorquote:
Op Fok!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:12 schreef crv het volgende:
Daar kán je toch gewoon geen seks mee hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |