Zo ga ik mijn zoon later ook noemenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die dag zo he toen jij in de plus was! toen liep dr een vader en die riep zn zoontje, en die heette Liam
Vet stoer
Noël vind ik wel een toffe naam, en als het een meisje is vind ik Vera een mooie naamquote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo ga ik mijn zoon later ook noemen
ik was in barcelona voor 1,5quote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ha, minimaal![]()
Zie lowlands ook al bijna zijn
Ik noem mijn kiddodude gewoon Lemmy ofzoquote:Op maandag 19 juli 2010 22:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Noël vind ik wel een toffe naam, en als het een meisje is vind ik Vera een mooie naam
Net wakker wordt?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Als je net wakker wordt?
Dat is wel erg hardcore. Tuurlijk slaap je wel een keer.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net wakker wordt?![]()
Slapen op Lowlands
Ik noem mijn hond later Maurice en mijn kat Winniequote:Op maandag 19 juli 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik noem mijn kiddodude gewoon Lemmy ofzo
Het zal iig wel heel weinig wordenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is wel erg hardcore. Tuurlijk slaap je wel een keer.
hoeveel kilo verdovende middelen neem je meequote:Op maandag 19 juli 2010 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het zal iig wel heel weinig worden![]()
Met de juiste benodigdheden hoef je niet eens te slapen.
Misschien overdag even een uiltje knappen op de heuvels bij de Alpha
Je gaat aan de poeder?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het zal iig wel heel weinig worden![]()
Met de juiste benodigdheden hoef je niet eens te slapen.
Misschien overdag even een uiltje knappen op de heuvels bij de Alpha
Niet zo heel overdreven veel hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 22:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
hoeveel kilo verdovende middelen neem je mee
Ach, zolang je het heel goed verstopt, vinden ze het heus nietquote:Op maandag 19 juli 2010 22:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Figures.
Ik zie wel wat ik meeneem. Ben alleen bang dat ze wat zullen vinden
En sowieso alcohol+pillen geen goed idee heb ik horen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |