Lekker liedje, maar live op Rockin` Park waren ze toch een partijtje saaiquote:
wut? Nee man, was juist briljant goed gespeeldquote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lekker liedje, maar live op Rockin` Park waren ze toch een partijtje saai
Aj, dat is minderquote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Lekker liedje, maar live op Rockin` Park waren ze toch een partijtje saai
Heerlijke plaat iddquote:Op maandag 19 juli 2010 23:10 schreef Timo20 het volgende:
Over "WAT EEN TRACK" gesproken: wat een heerlijke track, deze nieuwe van Robyn!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja goed gespeeld wel maar daar bleef het ook bij. Leek wel alsof ze alles op de automatische piloot speelde.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
wut? Nee man, was juist briljant goed gespeeld![]()
Heb je die ouwe vent nog vooraan gezien die helemaal opging in de muziek![]()
vond ik niet, die achtergrondmuzikanten zeker wel ja, maar de twee oorspronkelijke bandleden deden het prima, zowel qua bezieling als qua spelquote:Op maandag 19 juli 2010 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja goed gespeeld wel maar daar bleef het ook bij. Leek wel alsof ze alles op de automatische piloot speelde.
Helaas heb ik die ouwe dan weer niet gezien
Dan kwam het misschien door de hitte, dat ik er zelf niet zo veel zin in hadquote:Op maandag 19 juli 2010 23:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vond ik niet, die achtergrondmuzikanten zeker wel ja, maar de twee oorspronkelijke bandleden deden het prima, zowel qua bezieling als qua spel
idd, en geen plekje schaduw op dat hele #*@(^%*@(% terrein vrijquote:Op maandag 19 juli 2010 23:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan kwam het misschien door de hitte, dat ik er zelf niet zo veel zin in had![]()
![]()
De tering, wat was het toen warm![]()
Dan zijn we goed bezig.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Vraag me trouwens af of de Mod's hier wel eens controleren, er gebeurt nooit wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |