Oja, ik zie het nu idd ook @ 3fmfanquote:Op maandag 19 juli 2010 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ze draaide hem in haar eigen schow ook al
QFT.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:40 schreef Pino112 het volgende:
De muziek is zeker niet slecht vanavond![]()
Hey DJ
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:41 schreef Bol_Wan het volgende:
Zo gaan we dit topic wel volkrijgen, hou et vol mannen (en Alors)
Komt goedquote:Op maandag 19 juli 2010 22:41 schreef Bol_Wan het volgende:
Zo gaan we dit topic wel volkrijgen, hou et vol mannen (en Alors)
Laatst kwam hier iemand rellen..... Wat denk je? NOOIT meer wat gehoord !quote:Op maandag 19 juli 2010 22:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Vraag me trouwens af of de Mod's hier wel eens controleren, er gebeurt nooit wat
volgens mij is het niet helemaal duidelijk, tijdens "annemiek hier" ieder weekend is ze gewoon te zienquote:
kijk eens naar de TTquote:Op maandag 19 juli 2010 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarom moet ' ie dan vol #durftevragen.
de 3fm Maffia?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst kwam hier iemand rellen..... Wat denk je? NOOIT meer wat gehoord !
Onbegonnen werkquote:Op maandag 19 juli 2010 22:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Vraag me trouwens af of de Mod's hier wel eens controleren, er gebeurt nooit wat
vanwege de TTquote:Op maandag 19 juli 2010 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarom moet ' ie dan vol #durftevragen.
prachtig hequote:
Heel vaak bij mij dus, want ik faal nog wel eens met TT"s. De nummertjes enzoquote:Op maandag 19 juli 2010 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Onbegonnen werk
Die komen alleen kijken als je ze roept.
het ging net over zelfmoord toch, nou niet gek als je zulks maakt of moet aanhorenquote:
Pfff nou idd zeg! Heb maar ff snel een cola gehaald. Veel te lekker weer voor dat soort vage shit. Sowieso, maar goed.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
het ging net over zelfmoord toch, nou niet gek als je zulks maakt of moet aanhoren
Het is dat ik geen touw in huis heb...
Wereldplaat !quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:51 schreef Cee het volgende:
Kom, we doen gewoon alsof het SR2008 Hakkuh-uur is.
Laat me raden: If I could turn back time.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:53 schreef alors het volgende:
Trouwens over Cher, ik zag laatst nog een clip van haar op vh1En dan zeggen ze nu dat Lady Gaga zo gewaagd gekleed is. Nou Cher was eerder! ff zoeken...
jajajaja diequote:Op maandag 19 juli 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Laat me raden: If I could turn back time.
Met die matrozen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:00 schreef Timo20 het volgende:
Nieuws, en dus tijd voor iTunes FM: The Temper Trap - Fader![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |