Ja zoiets maar ik geef niet teveel details door want ik moet volgende maand nog beginnen daar. Dan zie ik haar elke dagquote:Op maandag 19 juli 2010 22:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Beste heer picard, waarom zouden wij u aan moeten nemen?"
"Dat kan ik best wel vertellen poppedijntje, hihi, ik denk dat ik de geschikte persoon ben voor deze functie omdat ik aan alle functie-eisen voldoe en ik graag samen wil werken met een leuke lieve vrouw als u!"
"Ok. Je hebt de baan!"
Goed geregeld ouwe.
Komt misschien ooit wel weer. Een pakketje helpt een hoop, ik was al voor 750 klaar.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, is de motor van exIk zou het ooit willen doen, maar tegenwoordig is het te duur, lessen bedoel ik.
Ik vermoed dat het een beetje 50/50 is (tenminste bij mij), ik stuur interesseberichtjes maar krijg ze ook, op de andere sites stuur ik ook wel eens een berichtje.
Dat is niet eens het ergste, het ergste is dat ze denken er met een hartje van af te komen. Ik bedoel please hoe erger kan je mannen beledigen? Mannen schrijven allemaal ellelange berichten, een vrouw waar de eigen schaduw nog voor wegloopt neemt niet eens de moeite.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:41 schreef Ruudt het volgende:
Ik word zo verdrietig als dat nieuwe berichtje dat ik open op RP weer een hartje van een of ander mormel blijkt te zijn (en ja dan bedoel ik mensen die bijvoorbeeld op Adje lijken).
Sowieso krijg je voor een groot deel hartjes, zelfs mijn nepprofielen kregen die merendeels. In 30% van de gevallen ben je er dan nog niet eens. Maar ik ben wel jaloers zo hoog heb ik nooit binnen een week gescoord. Hoewel ik er wel bijreken dat dit de ideale tijd is om een profiel te nemen op rp.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:46 schreef Silenus het volgende:
Ik krijg eigenlijk wel mooie vrouwen maar het zijn allemaal hartjes. Sta er nu een weekje op en van de 49 berichtjes zijn er 46 alleen een 'interesseberichtje'.
Heb ook een paar keer gehad dat ik reageer op een hartje met een paar vragen en dan krijg ik vervolgens niets meer terug. Wat willen ze dan? Daten en niet praten?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Sowieso krijg je voor een groot deel hartjes, zelfs mijn nepprofielen kregen die merendeels. In 30% van de gevallen ben je er dan nog niet eens.
Nee dan ben je gewoon gedumpt voor een andere vent.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:51 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Heb ook een paar keer gehad dat ik reageer op een hartje met een paar vragen en dan krijg ik vervolgens niets meer terug. Wat willen ze dan? Daten en niet praten?
Zijn ze niet via Hyves te vinden? Hoewel je dat waarschijnlijk al geprobeerd hebt. Ik heb daar best veel mannen gevonden die me een interesseberichtje gestuurd hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:46 schreef Silenus het volgende:
Ik krijg eigenlijk wel mooie vrouwen maar het zijn allemaal hartjes. Sta er nu een weekje op en van de 49 berichtjes zijn er 46 alleen een 'interesseberichtje'.
Zijn members met een goud bolletje hoor wijsneus.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
Nee, dan kunnen ze gewoon niet reageren omdat ze geen betaald abonnement hebben. Ze sturen toch niet voor niets een hartje en geen normaal berichtje.
Je moet het schijnbaar opvatten als bijv. een knipoog in de kroeg. Voor de rest ben jij weer aan zet en dat betekend dus een abonnement nemen om contact te kunnen leggen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:46 schreef Silenus het volgende:
hebben reeds een aantrekkelijker iemand gevondenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:51 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Heb ook een paar keer gehad dat ik reageer op een hartje met een paar vragen en dan krijg ik vervolgens niets meer terug. Wat willen ze dan? Daten en niet praten?
Dat zou je denken maar veel dames met een betaalde abbo blijven gewoon interesse berichten sturen hoor. Daar komt nog bij dat vrouwen eens in de 2mnd ofzo 3 dg full membership krijgen. Mannen krijgen dat nooit aangeboden.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
Nee, dan kunnen ze gewoon niet reageren omdat ze geen betaald abonnement hebben. Ze sturen toch niet voor niets een hartje en geen normaal berichtje.
Daarom kom ik niet meer op die site met een profiel vrouwen hebben daar veelste veel macht. Weet je wat er met dat schip gebeurde waar allemaal vrouwen op zaten?quote:Je moet het schijnbaar opvatten als bijv. een knipoog in de kroeg. Voor de rest ben jij weer aan zet en dat betekend dus een abonnement nemen om contact te kunnen leggen.
Het zal toch niet?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:54 schreef Provinciaaltje het volgende:
hebben reeds een aantrekkelijker iemand gevonden![]()
Nivo? Dus ze moet een uitvaartverzekering hebben ofzo?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:53 schreef Lolaatje het volgende:
Komt net een profiel voorbij van een man die eist dat een vrouw enig nivo heeft
Ben ik niet met je eens, ik heb verschillende malen een gratis 3 dagen full membership gekregenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:54 schreef picardmike het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat vrouwen eens in de 2mnd ofzo 3 dg full membership krijgen. Mannen krijgen dat nooit aangeboden.
Laten we hopen dat 'ie dat bedoeltquote:Op maandag 19 juli 2010 23:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Nivo? Dus ze moet een uitvaartverzekering hebben ofzo?
Idem, ik heb het nu geloof ik al 3 keer gehad. Zijn ook de enige keren geweest dat ik er 'betaald' op actief ben geweest. Ik las een keer ergens dat het ieder half jaar was. Maar kan ook minder lang zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, ik heb verschillende malen een gratis 3 dagen full membership gekregen
Aanwijzen en uitlachen?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:17 schreef GForceT1 het volgende:
Wat moet je hier nou mee..
"
Hallo.
ik zoek een lieve en betroubare man.
die van mij gaat ouden.
en mij lief heeft.
mijn droomprins mag niet alergich zijn voor dieren.
en als hij dat wil mag er ook een klein prinsje of een prinsesje bij komen.
"
De ergste figuren komen vaak met de meeste vriendjes aanzetten...quote:Op maandag 19 juli 2010 23:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Aanwijzen en uitlachen?
Dat soort profielen snap ik nooitDenken ze serieus zo een man aan de haak te slaan van kaliber prins op 't witte paard?
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:17 schreef GForceT1 het volgende:
Wat moet je hier nou mee..
"
Hallo.
ik zoek een lieve en betroubare man.
die van mij gaat ouden.
en mij lief heeft.
mijn droomprins mag niet alergich zijn voor dieren.
en als hij dat wil mag er ook een klein prinsje of een prinsesje bij komen.
"
...quote:"hoi.
hoe ik jou spofiel lees spreekt het mij goed aan.
ik zal niet te veel typen gelijk. want dat komt verder wel als de intresse ook wederzeids is"
Zonder paard mag ook hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 23:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
![]()
Dat doet me denken aan een berichtje wat ik laatst kreeg:
[..]
...![]()
En wat is dat ook met die prinsen en prinsessen. Heb al diverse profielen voorbij zien komen waarin staat dat de man op zoek is naar zijn 'prinses op het witte paard'. Waarom?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |