quote:Op maandag 19 juli 2010 14:55 schreef _TK het volgende:
[..]
Er zijn een paar fietsenwinkels die iedereen afloopt, daar is dus al snel niet veel meer te vinden. Voor de rest inderdaad veel via-via doorverkopen of lenen van Zweden ofzo. Andere optie waar ik zelf een fiets heb gekocht is de rommelmarkt op Vaksala torg, achter het Konsert & Kongress gebouw.
Kan maar zo, sommige lijnen zijn heel druk bezet. Van waar naar waar?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:44 schreef Bekaaier het volgende:
Ik heb een korte vraag, hoe groot is de kans dat een Swebus ritje volgeboekt zit op de maandag?
Ik dacht namelijk eerst ik koop daar wel 'n ticket bij 't loket, vervolgens dacht ik vanmorgen misschien toch maar boeken, heb echter geen creditcard
Ja maar daar heb ik dus een creditcard voor nodig! en die heb ik niet..quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Das een eind zeg, 6,5 uur in de bus....
Site zegt dat alleen op die van 11.30 nog een paar plaatsen vrij zijn. De andere tijden zijn gewoon boekbaar.
Wablief?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
kan bij elke pressbyrån namelijk of 7eleven
Wanneer vlieg je dan? Straks??quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:39 schreef Bekaaier het volgende:
[..]
Wablief?
Ik zit nu in Nederland he..
Ik kan de taal n beetje lezen maar daar houdt 't ook op met m'n kennis
Thx,quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik hoop het ook voor je, maar wat een reis zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |