quote:Op maandag 19 juli 2010 19:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Marrije, hééééééééél erg van harte met je derde zoon!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Only one short.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:32 schreef willem-jozef het volgende:
marrije, gefeliciteerd!
meer dan 4 kilo? haha
[ afbeelding ]
veel plezier ermee!!!
kolerequote:Op maandag 19 juli 2010 19:32 schreef willem-jozef het volgende:
marrije, gefeliciteerd!
meer dan 4 kilo? haha
[ afbeelding ]
veel plezier ermee!!!
Vast wel, maar dan op zijn Indiaasquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga er overigens gewoon van uit dat hij Ian/Jasper heet.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:32 schreef willem-jozef het volgende:
marrije, gefeliciteerd!
meer dan 4 kilo? haha
[ afbeelding ]
veel plezier ermee!!!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zie wel wat gelijkenissen
![]()
Bedankt mensen, wat lief!![]()
t Was keihard werken (de 2e bevalling ging makkelijker) en ik voel me ook niet zo fit als na de 2e bevalling. Met zoonlief gaat het prima, die heeft afgelopen nacht doorgeslapen![]()
Zodra ik me wat beter voel ben ik er weer
Fijn dat alles goed is met zoonlief! Sterkte meis!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
t Was keihard werken (de 2e bevalling ging makkelijker) en ik voel me ook niet zo fit als na de 2e bevalling. Met zoonlief gaat het prima, die heeft afgelopen nacht doorgeslapen![]()
doe maar lekker rustig aan en geniet van al je mannenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Jij wil haar gelijk al weer zwanger hebben?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Doe maar lekker rustig aan, laat je vooral verwennen en geniet ervan
doe maar lekker rustig aan en geniet van je kraamtijd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:42 schreef Marrije het volgende:
thanks
Ik heb de namen van mn kinderen nog nooit op fok gemeld![]()
Maar het herstel valt tegen, dus het duurt nog wel even
HEEEEEEEEEEEE Sterkte !quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:35 schreef Marrije het volgende:
Ja, met mn zoon gaat het allemaal prima, die doet het erg goed![]()
Maar ik hobbel er wat achteraanAl gaat het vandaag ietsje beter. Maar geen kraamtranen
Komt goedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:35 schreef Marrije het volgende:
Maar ik hobbel er wat achteraanAl gaat het vandaag ietsje beter. Maar geen kraamtranen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:35 schreef Marrije het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:58 schreef Anniebab het volgende:
Marrije, van harte gefeliciteerd met je zoon!!!
Heel veel geluk gewenst met je gezinnetje!!!![]()
![]()
quote:
Marrije ik zag je al in de topic van The Boldquote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:03 schreef Marrije het volgende:
Ik doe mn best![]()
![]()
Ik plaats nooit foto's van mezelf & kinderen hier, maar voor het idee. . . Hij heeft een enorme bolle toet en zoveel haar dat hij een matje in zn nek heeftHij lijkt dus wat op Haagsche Harry
![]()
Een echte knapperd, aldus de vk en de kraamhulp![]()
Nah, laten we zeggen dat de kindjes (tot nu toe dan) mooi opdrogen![]()
Topic mag wel dicht trouwens, nogmaals iedereen bedankt voor de felicitaties en Fann voor het openen.
Ik begeef me zo langzamerhand weer richting SC en wat andere uithoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:41 schreef Marrije het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:41 schreef Marrije het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:41 schreef Marrije het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |