Ik weet niet wat je onder vlaams verstaat, maar ik neem aan gewoon achterlijk dialect. Nederlands gaan niet shit als 'a wie wa zenne amai a i zenne manneken' lezen.quote:
Bedankt voor je heldere antwoord.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 23:13 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je onder vlaams verstaat, maar ik neem aan gewoon achterlijk dialect. Nederlands gaan niet shit als 'a wie wa zenne amai a i zenne manneken' lezen.
En welke drie verhalen waren dat dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:24 schreef MCH het volgende:
Ik heb een een boek met een trio verhalen laten liggen in de kringloop laatst omdat ik die verhalen niet tegenkwam in dit topic.Hoop spoedig een van de betere titels aan te treffen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 11:43 schreef bazbo het volgende:
Op 22 september verschijnt:
[ afbeelding ]
Ik ben ook succesvol. Ben alleen minder ambitieus.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 11:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij is Brusselmans een succesvolle versie van jou.
Succesvol jezelf verneuken ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben ook succesvol. Ben alleen minder ambitieus.
Kan ik niet ontkennen. Maar een genie is vaak multi-getallenteerd.quote:
Klopt, zo'n leven gaat meestal gepaard met grote hoogtes en dieptes.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ik niet ontkennen. Maar een genie is vaak multi-getallenteerd.
Ik blijf met mijn vliegangst dan ook met beide voetjes nederig op de grond.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Klopt, zo'n leven gaat meestal gepaard met grote hoogtes en dieptes.
Omvang: 852 pagina's.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |