Hoezo veel schrijver ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:19 schreef bazbo het volgende:
Z'n derde boek dit jaar:
[ afbeelding ]
Besteld, al verwacht ik er niet veel van. Zeik was wel weer aardig, maar Poppy en Eddie was drie keer niks. Hoop niet dat hij hier al te veel op voortborduurt in zijn nieuwe boek.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:19 schreef bazbo het volgende:
Z'n derde boek dit jaar:
[ afbeelding ]
Heb je het inmiddels gelezen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Besteld, al verwacht ik er niet veel van. Zeik was wel weer aardig, maar Poppy en Eddie was drie keer niks. Hoop niet dat hij hier al te veel op voortborduurt in zijn nieuwe boek.
oeh die LP moet ik hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:47 schreef bazbo het volgende:
Morgen verschijnt:
[ afbeelding ]
En hebben we deze al gehoord?
[ afbeelding ]
Wie zijn die vrouwen ?quote:Op donderdag 21 januari 2016 07:18 schreef bazbo het volgende:
Uit.
Ik heb me een paar avonden prima vermaakt. Toegegeven, het is niet het allerbeste boek van de man, maar ik werd wel gegrepen en wilde het niet wegleggen. Doorlezen dus, met soms een luide lach en soms een brok. Voor de HB-liefhebbers: niet overslaan.
[ afbeelding ]
*besteldquote:
Manon en Poppy, zijn twee exen.quote:
Dus aan die kutten heeft ie gelikt ?quote:
Naaldquote:
Slaan we hem over.quote:
Net als zijn vorige cd gok ik, gewoon zijn collumns door hemzelf voorgelezenquote:
is die op lp verschenen ook? bij bol is die nieuwe 19,95quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Net als zijn vorige cd gok ik, gewoon zijn collumns door hemzelf voorgelezen
hoezo vanwege die 5 cent voordat je gratis kunt verzenden.. gewoon een pakpiertje erbij bestellenquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:15 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
is die op lp verschenen ook? bij bol is die nieuwe 19,95![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
irritante eikels.
Koel. Ik ben benieuwd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |