Zijn vorm is nu beter, maar waarschijnlijk zat hij toen dichter bij topvorm dan de andere toppers. Daarom won hij toen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Dat klopt
Het is heel knap wat hij hier doet aangezien hij niet in topvorm is
Hebben jullie hem dan niet zien klimmen in de RvZ?
Behalve Rogers.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij waren daar de anderen nog niet in topvorm. In de Tour is iedereen goed.
Schleck is een jaar ouderquote:Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Schleck even oud is als Gesink..
Ten eerste is Schleck een jaar ouder. Ten tweede; dat was niet serieus.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Schleck is van '85.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nouja het scheelt minder dan een jaar. En hij is nu kandidaat tourwinnaar, vind dat toch ook een geweldige prestatie.quote:
Als ik het tegenover de prestatie van Gesink afzet, blijft van die prestatie van die miezerige Schleck maar weinig over. Strict genomen mag hij het koersbroekje van Robert nog niet eens besnuiven.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nouja het scheelt minder dan een jaar. En hij is nu kandidaat tourwinnaar, vind dat toch ook een geweldige prestatie.
Ik heb de commentatoren er al meerdere malen over horen klagen deze ronde. Dat schandalige parcours had nooit mogen gebeuren!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:42 schreef Beregd het volgende:
[..]
men spreekt in België totaal geen schande van het parcoers. Wel dat Evans toen mss had moeten wachten op VDB.
right..en nu serieus..quote:Op maandag 19 juli 2010 18:01 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Als ik het tegenover de prestatie van Gesink afzet, blijft van die prestatie van die miezerige Schleck maar weinig over. Strict genomen mag hij het koersbroekje van Robert nog niet eens besnuiven.
Weddenschap leggen?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef JohnDDD het volgende:
Jongens laten we wel wezen, het is Gesink's eerste echte Tour, dus hij hoéft niets. Een zesde plek is dan fantastisch. De Tour is een speciale ronde en daar moet je nu eenmaal in groeien. Over 2 jaar staat Gesink zeker weten op het podium.
Ok, ik zeg: in minimaal één van zijn twee volgende Tours staat Gesink op het podium aan het eind van de ronde.quote:
In de krant beweert Rini Wagtmans zelfs dat Vino, na zijn ritzege zaterdag, tijdens een telefoongesprek met hem de ambitie heeft uitgesproken om op het podium te eindigen in Parijsquote:Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Op dit moment zal Gesink waarschijnlijk op plek 8 eindigen. Leipheimer heeft geen probleem met dat halve minuutje. Rodriguez kan hem ook nog voorbij als hij een mindere tijdrit rijdt.
Die twee minuten die hij nu op Vinokourov heeft is ook veel te weinig, zeker als je ziet wat voor bovenmenselijk recuperatie Vino laat zien deze Tour. Drie dagen geleden reed hij nog de hele dag in de aanval, de dag erna rijdt hij het hele peloton uit zijn wiel, de dag daarna rijdt hij de favorietengroep aan stukken op de slotklim, nu kon hij zelfs al demarrages van Schleck beantwoorden. Als we bij de Tourmalet aankomen zal hij intussen wel met een minuut voorsprong winnen. Wel gek, alle andere renners die uit de Giro komen (Sastre, Basso, Wiggins) lijken juist met de dag minder te worden. Het zal wel komen doordat hij zoveel karakter heeft.
dit jaar nog???quote:Op maandag 19 juli 2010 18:07 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
In de krant beweert Rini Wagtmans zelfs dat Vino, na zijn ritzege zaterdag, tijdens een telefoongesprek met hem de ambitie heeft uitgesproken om op het podium te eindigen in Parijs
Dat lijkt me wat overdrevenquote:Op maandag 19 juli 2010 @ 18:07 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
In de krant beweert Rini Wagtmans zelfs dat Vino, na zijn ritzege zaterdag, tijdens een telefoongesprek met hem de ambitie heeft uitgesproken om op het podium te eindigen in Parijs
Dan moet ie op de Madeleine wel mee zien te komen, en niet meer tijd verliezen. Lijkt me dat hij er vreselijk doorheen gaat vallen daar.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Top 5 is nog best mogelijk imo, zeker met zijn tijdrit.
De Madeleine gaat hij niet meer rijden denk ik, de rest ook niet trouwens.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:12 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Dan moet ie op de Madeleine wel mee zien te komen, en niet meer tijd verliezen. Lijkt me dat hij er vreselijk doorheen gaat vallen daar.
Hij lijkt juist met de dag beter te worden. Zoals hij Schleck pareerde was redelijk indrukwekkend. En de Madeleine hebben we al gehad trouwens.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:12 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Dan moet ie op de Madeleine wel mee zien te komen, en niet meer tijd verliezen. Lijkt me dat hij er vreselijk doorheen gaat vallen daar.
Daarna viel hij stevig stil hoor, Schleck had hem al uit het wiel toen hij zich verschakelde.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij lijkt juist met de dag beter te worden. Zoals hij Schleck pareerde was redelijk indrukwekkend.
Bijna niemand had verkend.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:42 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Lotto is een amateurploeg. Ze hadden getraind op het circuit van Zolder. Trainen in Montpellier was niet nodig. Wedden dat Astana al drie keer in Montpellier was geweest in de aanloop naar de Tour van vorig jaar.
Misschien een tikkie te vroeg gepiekt. Anderen worden relatief beter gedurende de Tour, Gesink lijkt ietsjes minder te worden. Hij was in Zwitersland al in goede vorm (anderen nog niet), en dan is het lastiger door te trekken naar het einde van de Tour toe.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:13 schreef wimderon het volgende:
Ik vind toch ook wel dat Gesink niet op zijn allerbeste niveau is. Nou is Gesink al niet iemand van uitschieters, zowel naar boven als naar beneden, maar nu lijkt hij mij toch net ietsje onder zijn constante hoge niveau te rijden. Qua klassering zou het misschien niet of nauwelijks schelen, maar toch.
De tourmalet, vooruit dan maar.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De Madeleine gaat hij niet meer rijden denk ik, de rest ook niet trouwens.
Niet als je Di Canio heetquote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je voetbalt en je ziet dat de keeper uitglijdt, dan help je die toch ook niet eerst op de been, als spits zijnde?
Uhhuhquote:Op maandag 19 juli 2010 18:34 schreef JohnDDD het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)_TDF_rit_15_verslag#
Interview met Contador
"Toen ik weg ben gereden had ik absoluut geen idee dat hij een mechanisch probleem had. Toen ik later hoorde dat hij een probleem met zijn ketting had, was ik inmiddels al een stuk vooruit".
Een jaar kan heel veel schelen, zie VDB.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nouja het scheelt minder dan een jaar. En hij is nu kandidaat tourwinnaar, vind dat toch ook een geweldige prestatie.
Dat vind ik dan jammer. Dat je doorrijdt kan ik begrijpen, sportiviteit speelt nauwelijks een rol als je ziet wat er op het belang staat in de Tour. Maar wees dan ook gewoon een man, en geef toe dat je zag dat je concurrent pech had, en dat je daar als opportunist (wat bijna elke topsporter is) op ingesprongen bent. Kom dan niet met zo'n goedkope leugen.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:34 schreef JohnDDD het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)_TDF_rit_15_verslag#
Interview met Contador
"Toen ik weg ben gereden had ik absoluut geen idee dat hij een mechanisch probleem had. Toen ik later hoorde dat hij een probleem met zijn ketting had, was ik inmiddels al een stuk vooruit".
Honderd procent mee eens. Dat hij doorreed vond ik de enige juiste beslissing, maar ga er dan niet als een lafbek over liegen.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat vind ik dan jammer. Dat je doorrijdt kan ik begrijpen, sportiviteit speelt nauwelijks een rol als je ziet wat er op het belang staat in de Tour. Maar wees dan ook gewoon een man, en geef toe dat je zag dat je concurrent pech had, en dat je daar als opportunist (wat bijna elke topsporter is) op ingesprongen bent. Kom dan niet met zo'n goedkope leugen.
Hier is de link nar het hele artikel: http://www.theaustralian.(...)5wdeal-1225892262052quote:Canberra's Michael Rogers' form, or lack of it, over the last 10 days has me puzzled and intrigued.
Rogers, on the HTC-Columbia squad, came to France in some of the best form of his career.
Yet he's not showing it.
At a guess, I think the fact he's trimmed down so much, may have something to do it.
I saw it happen to Simon Gerrans earlier in the season.
Losing too much weight, too quickly, can affect your wattage output and that's what I believe has been wrong with Rogers.
Rogers is een keer 9e geworden in de tour (2006), verder heeft hij eigenlijk nog nooit iets bijzonders gedaan in het klassement.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:42 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb nog een artikel over Rogers gelezen. Ik quote een klein stukje uit dat artikel. Het hele artikel is net wat te groot. Evans (volgens mij) zegt het volgende over zijn landgenoot Michael Rogers:
[..]
Hier is de link nar het hele artikel: http://www.theaustralian.(...)5wdeal-1225892262052
Ja, dag. Je zit Schleck stilvallen en naar beneden kijken. Da's een standaardreactie bij pech. Je hoeft niet gestudeerd te hebben om te weten dat daar iets aan de hand is.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:44 schreef JohnDDD het volgende:
Ik weet het ook niet hoor, kan zoiets? Je ziet dat toch. Misschien heeft hij het niet heel duidelijk gzien op dat moment en hoorde hij het later in zijn oortje.
Hij ziet 'm versnellen, Vino gaat er naartoe en daarna pas Contador.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 18:44 schreef JohnDDD het volgende:
Ik weet het ook niet hoor, kan zoiets? Je ziet dat toch. Misschien heeft hij het niet heel duidelijk gzien op dat moment en hoorde hij het later in zijn oortje.
Dat doet Contador wel vaker. Mende (met Vino) was niet eens de eerste keer.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:38 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Honderd procent mee eens. Dat hij doorreed vond ik de enige juiste beslissing, maar ga er dan niet als een lafbek over liegen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_klote__.html?p=2,1quote:BAGNERES-DE-LUCHON - Robert Gesink heeft niet veel meegekregen van het drama dat zich afspeelde rond Andy Schleck. "Ik was bezig met mezelf over de berg hijsen", zei de Rabo-coureur voor de camera's van de NOS-televisie. Klassementsleider Schleck verloor in de tweede Pyreneeënrit door materiaalpech zijn gele trui.
Volgens Gesink was het niet echt zijn dagje. "Het was echt lastig vandaag. Ik had niet echt de benen om mee te gaan met de besten. Het was volgen en bijten."
„Het was echt lastig. Uit het vertrek is er 90 kilometer lang gedemarreerd. Dat deed al pijn. Ik begon ook met pijn in de benen aan de slotklim, ik moest op mijn tanden bijten. In de afdaling maakte ik nog 15 seconden goed op een groepje met Andy Schleck, maar die reed later weer weg. De afdaling ging dit keer als een trein, die kende ik ook.”
Klopt. Rodriguez, Leipheimer en Vino gaan hem sowieso voorbij als het niet beter gaat. Misschien dat hij dan nog net 10e kan eindigen, maar als Kreuziger of Hesjedal sterk eindigen wordt ook dat lastig.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_klote__.html?p=2,1
Vrees dat hij alleen maar minder gaat worden, gelet op wat er achter hem staat kan top 10 nog knap lastig worden.
Nah, top acht moet hij kunnen houden hoor. Op 10 staat iemand als Hesjedal en daar heeft hij bijna drie minuten op, daaronder staan nog mannen als Basso en Sastre die bergop minder zijn en ook geen goede tijdrit hebben. Heeft Rodriguez een goede tijdrit eigenlijk?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
Vrees dat hij alleen maar minder gaat worden, gelet op wat er achter hem staat kan top 10 nog knap lastig worden.
De nrs 11 t/m 15 (Kreuziger, Sastre, LL Sanchez, Basso en Klöden) zijn anders ook niet briljant bezig deze tour en staan toch al op meer dan 2½ minuut en verloren vandaag ook tijd op Gesink.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |