abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84242471
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Dat klopt
Het is heel knap wat hij hier doet aangezien hij niet in topvorm is
Hebben jullie hem dan niet zien klimmen in de RvZ?
Zijn vorm is nu beter, maar waarschijnlijk zat hij toen dichter bij topvorm dan de andere toppers. Daarom won hij toen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 19 juli 2010 @ 17:58:40 #52
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_84242481
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:58 schreef marcodej het volgende:

[..]

Volgens mij waren daar de anderen nog niet in topvorm. In de Tour is iedereen goed.
Behalve Rogers.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_84242486
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Schleck even oud is als Gesink..
Schleck is een jaar ouder
if you ain't cheating you ain't trying
pi_84242498
quote:

[..]

Ten eerste is Schleck een jaar ouder. Ten tweede; dat was niet serieus.
pi_84242504
quote:

[..]

Schleck is van '85.
pi_84242536
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:58 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Schleck is een jaar ouder
Nouja het scheelt minder dan een jaar. En hij is nu kandidaat tourwinnaar, vind dat toch ook een geweldige prestatie.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_84242562
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Nouja het scheelt minder dan een jaar. En hij is nu kandidaat tourwinnaar, vind dat toch ook een geweldige prestatie.
Als ik het tegenover de prestatie van Gesink afzet, blijft van die prestatie van die miezerige Schleck maar weinig over. Strict genomen mag hij het koersbroekje van Robert nog niet eens besnuiven.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:01:35 #58
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_84242577
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:42 schreef Beregd het volgende:

[..]

men spreekt in België totaal geen schande van het parcoers. Wel dat Evans toen mss had moeten wachten op VDB.
Ik heb de commentatoren er al meerdere malen over horen klagen deze ronde. Dat schandalige parcours had nooit mogen gebeuren!
I hate it here
pi_84242617
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:01 schreef KoningKlabanus het volgende:

[..]

Als ik het tegenover de prestatie van Gesink afzet, blijft van die prestatie van die miezerige Schleck maar weinig over. Strict genomen mag hij het koersbroekje van Robert nog niet eens besnuiven.
right..en nu serieus..
Het beste adres voor al uw primeurs!
  maandag 19 juli 2010 @ 18:02:54 #60
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_84242627
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef JohnDDD het volgende:
Jongens laten we wel wezen, het is Gesink's eerste echte Tour, dus hij hoéft niets. Een zesde plek is dan fantastisch. De Tour is een speciale ronde en daar moet je nu eenmaal in groeien. Over 2 jaar staat Gesink zeker weten op het podium.
Weddenschap leggen?
I hate it here
pi_84242693
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:02 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Weddenschap leggen?
Ok, ik zeg: in minimaal één van zijn twee volgende Tours staat Gesink op het podium aan het eind van de ronde.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_84242727
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:02 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Weddenschap leggen?
Nou, dat gaat je een fijne pijpbeurt opleveren.
pi_84242808
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Op dit moment zal Gesink waarschijnlijk op plek 8 eindigen. Leipheimer heeft geen probleem met dat halve minuutje. Rodriguez kan hem ook nog voorbij als hij een mindere tijdrit rijdt.

Die twee minuten die hij nu op Vinokourov heeft is ook veel te weinig, zeker als je ziet wat voor bovenmenselijk recuperatie Vino laat zien deze Tour. Drie dagen geleden reed hij nog de hele dag in de aanval, de dag erna rijdt hij het hele peloton uit zijn wiel, de dag daarna rijdt hij de favorietengroep aan stukken op de slotklim, nu kon hij zelfs al demarrages van Schleck beantwoorden. Als we bij de Tourmalet aankomen zal hij intussen wel met een minuut voorsprong winnen. Wel gek, alle andere renners die uit de Giro komen (Sastre, Basso, Wiggins) lijken juist met de dag minder te worden. Het zal wel komen doordat hij zoveel karakter heeft.
In de krant beweert Rini Wagtmans zelfs dat Vino, na zijn ritzege zaterdag, tijdens een telefoongesprek met hem de ambitie heeft uitgesproken om op het podium te eindigen in Parijs
pi_84242884
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:07 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

In de krant beweert Rini Wagtmans zelfs dat Vino, na zijn ritzege zaterdag, tijdens een telefoongesprek met hem de ambitie heeft uitgesproken om op het podium te eindigen in Parijs
dit jaar nog???
pi_84242908
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:10 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

dit jaar nog???
Top 5 is nog best mogelijk imo, zeker met zijn tijdrit.
sig verwijderd door FA
  maandag 19 juli 2010 @ 18:11:42 #66
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_84242921
quote:
Op maandag 19 juli 2010 @ 18:07 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Dat lijkt me wat overdreven top 5 kan nog met een hele goede donderdag en tijdrit maar top 3? nah.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_84242941
Contador heeft het niet gezien beweert 'ie hoor ik net in het journaal .
sig verwijderd door FA
pi_84242948
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:11 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Top 5 is nog best mogelijk imo, zeker met zijn tijdrit.
Dan moet ie op de Madeleine wel mee zien te komen, en niet meer tijd verliezen. Lijkt me dat hij er vreselijk doorheen gaat vallen daar.
pi_84242960
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:12 schreef KoningKlabanus het volgende:

[..]

Dan moet ie op de Madeleine wel mee zien te komen, en niet meer tijd verliezen. Lijkt me dat hij er vreselijk doorheen gaat vallen daar.
De Madeleine gaat hij niet meer rijden denk ik, de rest ook niet trouwens.
sig verwijderd door FA
pi_84242974
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:12 schreef KoningKlabanus het volgende:

[..]

Hij lijkt juist met de dag beter te worden. Zoals hij Schleck pareerde was redelijk indrukwekkend. En de Madeleine hebben we al gehad trouwens.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_84242985
Ik vind toch ook wel dat Gesink niet op zijn allerbeste niveau is. Nou is Gesink al niet iemand van uitschieters, zowel naar boven als naar beneden, maar nu lijkt hij mij toch net ietsje onder zijn constante hoge niveau te rijden. Qua klassering zou het misschien niet of nauwelijks schelen, maar toch.
pi_84242986
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:13 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hij lijkt juist met de dag beter te worden. Zoals hij Schleck pareerde was redelijk indrukwekkend.
Daarna viel hij stevig stil hoor, Schleck had hem al uit het wiel toen hij zich verschakelde.
pi_84243093
Bertje had vandaag kunnen laten zien dat ie een grote is. Deze secondes heeft hij normaalgesproken niet nodig om de Tour te winnen. Het is daarom ook niet echt vergelijkbaar met Ullrich/Armstrong.

Aan de reactie van Andy te zien en lezen zal hij wel niet met Contador in de ploeg gaan rijden volgend jaar
  maandag 19 juli 2010 @ 18:17:55 #74
40566 Ericr
Livewrong
pi_84243108
Vergeet niet dat Gesink twee keer gedonderd is met pijnlijke gevolgen, van de gedonderden met letsel staat hij nog wel het hoogste. Een aantal voor hem is ook 1 of meerdere keren gedonderd maar heeft amper schade opgelopen. Dat Gesink er wat doorheen zakt is vrij normaal, eerste keer dat hij een derde week in de Tour kan rijden.
pi_84243191
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:42 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Lotto is een amateurploeg. Ze hadden getraind op het circuit van Zolder. Trainen in Montpellier was niet nodig. Wedden dat Astana al drie keer in Montpellier was geweest in de aanloop naar de Tour van vorig jaar.
Bijna niemand had verkend.
pi_84243391
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:13 schreef wimderon het volgende:
Ik vind toch ook wel dat Gesink niet op zijn allerbeste niveau is. Nou is Gesink al niet iemand van uitschieters, zowel naar boven als naar beneden, maar nu lijkt hij mij toch net ietsje onder zijn constante hoge niveau te rijden. Qua klassering zou het misschien niet of nauwelijks schelen, maar toch.
Misschien een tikkie te vroeg gepiekt. Anderen worden relatief beter gedurende de Tour, Gesink lijkt ietsjes minder te worden. Hij was in Zwitersland al in goede vorm (anderen nog niet), en dan is het lastiger door te trekken naar het einde van de Tour toe.

De Tour is ook een hardere koers, waar vooral in het begin snoeihard gereden wordt. Ik denk ook dat hij daar wat meer moeite mee heeft. Is onderdeel van zijn ontwikkelingsproces denk ik, nu weet hij wat het is.

En zesde staan zonder supervorm is niet slecht natuurlijk.
pi_84243453
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:13 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De Madeleine gaat hij niet meer rijden denk ik, de rest ook niet trouwens.
De tourmalet, vooruit dan maar.
pi_84243465
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Als je voetbalt en je ziet dat de keeper uitglijdt, dan help je die toch ook niet eerst op de been, als spits zijnde?
Niet als je Di Canio heet

maandag 19 juli 2010 @ 18:32:31 #79
40566 Ericr
Livewrong
pi_84243554
Genoeg mannen in vorm die in de Tour geen ruk presteren, hoe je rijdt voor de Tour begint zegt weinig over hoe het er in de Tour aan toe gaat.

Gesink is nog steeds beter dan mannen als Basso, Sastre, Evans, Armstrong, Wiggins etc. Nu hebben die natuurlijk ook stuk voor stuk een excuus klaar waarom ze niet goed rijden maar feit blijft dat je er in de Tour moet staan. Evans heeft misschien het beste excuus maar was waarschijnlijk zonder valpartij er ook wel doorheen gezakt.

Als Gesink volgend jaar geen verbetering toont zou ik me pas zorgen maken, ook al kan het net zo goed zijn dat Gesink een geboren top 5 of top 10 renner is die nooit het podium haalt. Met die klasse kan je overigens genoeg andere grote koersen winnen.
pi_84243600
http://sporza.be/cm/sporz(...)_TDF_rit_15_verslag#
Interview met Contador

"Toen ik weg ben gereden had ik absoluut geen idee dat hij een mechanisch probleem had. Toen ik later hoorde dat hij een probleem met zijn ketting had, was ik inmiddels al een stuk vooruit".
pi_84243679
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:34 schreef JohnDDD het volgende:
Interview met Contador

"Toen ik weg ben gereden had ik absoluut geen idee dat hij een mechanisch probleem had. Toen ik later hoorde dat hij een probleem met zijn ketting had, was ik inmiddels al een stuk vooruit".
Uhhuh
Dat zie je ook echt niet als iemand 5 meter voor je rijdt en opeens stilvalt, en vervolgens afstapt.
Dit is toch wel flauw van Contador. Hij mag best toegeven dat 'ie het had gezien en niet wilde wachten.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:37:13 #82
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_84243680
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Een jaar kan heel veel schelen, zie VDB.

En ik heb het al eerder gezegd, vergeleken met Schleck is iedereen een prutser. We hebben voor het eerst sinds de tijden van Breukink weer een echte klassementsrenner in de Tour die top 10 gaat rijden en komende jaren misschien wel podium kan rijden.

En dan nog zeggen 'Ja, maar Schleck is net zo oud en die had al geel!'
pi_84243688
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:34 schreef JohnDDD het volgende:
Interview met Contador

Dat vind ik dan jammer. Dat je doorrijdt kan ik begrijpen, sportiviteit speelt nauwelijks een rol als je ziet wat er op het belang staat in de Tour. Maar wees dan ook gewoon een man, en geef toe dat je zag dat je concurrent pech had, en dat je daar als opportunist (wat bijna elke topsporter is) op ingesprongen bent. Kom dan niet met zo'n goedkope leugen.
pi_84243717
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Dat vind ik dan jammer. Dat je doorrijdt kan ik begrijpen, sportiviteit speelt nauwelijks een rol als je ziet wat er op het belang staat in de Tour. Maar wees dan ook gewoon een man, en geef toe dat je zag dat je concurrent pech had, en dat je daar als opportunist (wat bijna elke topsporter is) op ingesprongen bent. Kom dan niet met zo'n goedkope leugen.
Honderd procent mee eens. Dat hij doorreed vond ik de enige juiste beslissing, maar ga er dan niet als een lafbek over liegen.
pi_84243854
Ik heb nog een artikel over Rogers gelezen. Ik quote een klein stukje uit dat artikel. Het hele artikel is net wat te groot. Evans (volgens mij) zegt het volgende over zijn landgenoot Michael Rogers:
quote:
Canberra's Michael Rogers' form, or lack of it, over the last 10 days has me puzzled and intrigued.

Rogers, on the HTC-Columbia squad, came to France in some of the best form of his career.

Yet he's not showing it.

At a guess, I think the fact he's trimmed down so much, may have something to do it.

I saw it happen to Simon Gerrans earlier in the season.

Losing too much weight, too quickly, can affect your wattage output and that's what I believe has been wrong with Rogers.
Hier is de link nar het hele artikel: http://www.theaustralian.(...)5wdeal-1225892262052
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:43:05 #86
40566 Ericr
Livewrong
pi_84243881
Nog mooier, net doen alsof je neus bloedt. Contador is zeer goed bezig. Dat kneuzerige wachten win je de Tour niet mee.
pi_84243916
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:42 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb nog een artikel over Rogers gelezen. Ik quote een klein stukje uit dat artikel. Het hele artikel is net wat te groot. Evans (volgens mij) zegt het volgende over zijn landgenoot Michael Rogers:
[..]

Hier is de link nar het hele artikel: http://www.theaustralian.(...)5wdeal-1225892262052
Rogers is een keer 9e geworden in de tour (2006), verder heeft hij eigenlijk nog nooit iets bijzonders gedaan in het klassement.
pi_84243938
Ik weet het ook niet hoor, kan zoiets? Je ziet dat toch. Misschien heeft hij het niet heel duidelijk gzien op dat moment en hoorde hij het later in zijn oortje.
pi_84244002
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:44 schreef JohnDDD het volgende:
Ik weet het ook niet hoor, kan zoiets? Je ziet dat toch. Misschien heeft hij het niet heel duidelijk gzien op dat moment en hoorde hij het later in zijn oortje.
Ja, dag. Je zit Schleck stilvallen en naar beneden kijken. Da's een standaardreactie bij pech. Je hoeft niet gestudeerd te hebben om te weten dat daar iets aan de hand is.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:46:23 #90
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_84244005
quote:
Op maandag 19 juli 2010 @ 18:44 schreef JohnDDD het volgende:
Hij ziet 'm versnellen, Vino gaat er naartoe en daarna pas Contador.
Vervolgens ziet ie 'm freewheelen en stampt ie door.
Erop en erover zonder om te kijken is niet iets voor Contador.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
  maandag 19 juli 2010 @ 18:47:19 #91
8783 gbm
Estd. 2001
pi_84244034
Mja, Schleck reed er een stukje voor en valt stil... en Contador moest er zelfs links omheen fietsen... Dan kun je mij niet wijsmaken dat ie 't niet gezien heeft
  maandag 19 juli 2010 @ 18:47:27 #92
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_84244039
Nou kan ie natuurlijk wel gedacht hebben van hee hij schakelt mis en kan daarna gewoon weer door.
Dan waren die paar meters zeker fijn geweest.
Hij krijgt natuurlijk wel meteen uit de auto ingeschreeuwd dat Andy stilstaat en dan gaat ie door.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_84244064
Vino hield wel zijn benen wat stil, daarna knalde Contador er vol overheen.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:48:52 #94
40566 Ericr
Livewrong
pi_84244089
Er is tenminste wat leven in de brouwerij en een volgende keer wordt er ook niet meer gewacht, volle bak doorplanken.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:49:31 #95
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_84244108
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:38 schreef KoningKlabanus het volgende:

[..]

Honderd procent mee eens. Dat hij doorreed vond ik de enige juiste beslissing, maar ga er dan niet als een lafbek over liegen.
Dat doet Contador wel vaker. Mende (met Vino) was niet eens de eerste keer.

Ik vind het eerder komisch.
pi_84244130
Wat een onzin vertelt Contador
"ik wild al een kilometer eerder aanvallen en ik ging echt als een raket."
Ja nogal logisch dat 'ie Schleck voorbijvloog alsof 'ie stil stond. Schleck stond namelijk stil.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:50:58 #97
40566 Ericr
Livewrong
pi_84244151
quote:
BAGNERES-DE-LUCHON - Robert Gesink heeft niet veel meegekregen van het drama dat zich afspeelde rond Andy Schleck. "Ik was bezig met mezelf over de berg hijsen", zei de Rabo-coureur voor de camera's van de NOS-televisie. Klassementsleider Schleck verloor in de tweede Pyreneeënrit door materiaalpech zijn gele trui.

Volgens Gesink was het niet echt zijn dagje. "Het was echt lastig vandaag. Ik had niet echt de benen om mee te gaan met de besten. Het was volgen en bijten."

„Het was echt lastig. Uit het vertrek is er 90 kilometer lang gedemarreerd. Dat deed al pijn. Ik begon ook met pijn in de benen aan de slotklim, ik moest op mijn tanden bijten. In de afdaling maakte ik nog 15 seconden goed op een groepje met Andy Schleck, maar die reed later weer weg. De afdaling ging dit keer als een trein, die kende ik ook.”
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_klote__.html?p=2,1

Vrees dat hij alleen maar minder gaat worden, gelet op wat er achter hem staat kan top 10 nog knap lastig worden.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:55:08 #98
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_84244297
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:50 schreef Ericr het volgende:

[..]

Vrees dat hij alleen maar minder gaat worden, gelet op wat er achter hem staat kan top 10 nog knap lastig worden.
Klopt. Rodriguez, Leipheimer en Vino gaan hem sowieso voorbij als het niet beter gaat. Misschien dat hij dan nog net 10e kan eindigen, maar als Kreuziger of Hesjedal sterk eindigen wordt ook dat lastig.
pi_84244326
quote:

[..]

Nah, top acht moet hij kunnen houden hoor. Op 10 staat iemand als Hesjedal en daar heeft hij bijna drie minuten op, daaronder staan nog mannen als Basso en Sastre die bergop minder zijn en ook geen goede tijdrit hebben. Heeft Rodriguez een goede tijdrit eigenlijk?

Op zich wel positief dat hij laat zien dat hij weldegelijk kan dalen. 15 seconden dichtrijden op Leipie en nauwelijks verliezen op Schleck en VDB die Contador wil terugpakken is gewoon sterk.
pi_84244342
quote:

[..]

De nrs 11 t/m 15 (Kreuziger, Sastre, LL Sanchez, Basso en Klöden) zijn anders ook niet briljant bezig deze tour en staan toch al op meer dan 2½ minuut en verloren vandaag ook tijd op Gesink.
Edit: bijna 3 (of meer) minuten zelfs

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2010 18:57:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')