Kasheshkin doet niet mee, dus er is nu geen risico bloedzakjes te verwisselenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Op dit moment zal Gesink waarschijnlijk op plek 8 eindigen. Leipheimer heeft geen probleem met dat halve minuutje. Rodriguez kan hem ook nog voorbij als hij een mindere tijdrit rijdt.
Die twee minuten die hij nu op Vinokourov heeft is ook veel te weinig, zeker als je ziet wat voor bovenmenselijk recuperatie Vino laat zien deze Tour. Drie dagen geleden reed hij nog de hele dag in de aanval, de dag erna rijdt hij het hele peloton uit zijn wiel, de dag daarna rijdt hij de favorietengroep aan stukken op de slotklim, nu kon hij zelfs al demarrages van Schleck beantwoorden. Als we bij de Tourmalet aankomen zal hij intussen wel met een minuut voorsprong winnen. Wel gek, alle andere renners die uit de Giro komen (Sastre, Basso, Wiggins) lijken juist met de dag minder te worden. Het zal wel komen doordat hij zoveel karakter heeft.
Top, Rabo is goed bezigquote:Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Ploegenklassement van vandaag, netjes van Rabobank.
Algemeen ploegenklassement:
[..]
Cynicusquote:Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het zal wel komen doordat hij zoveel karakter heeft.
Idd. Dat is wel eens minder geweest.quote:
Vino heeft nu twee minuten achterstand ja, dat kan nog wel eens wat meer worden. Rodriguez kan hem voorbij, maar die heeft nu 45 secondes achterstand. Dat lijkt me geen haalbare kaart. Op dit moment zal Gesink waarschijnlijk eerder op plaats zeven rijden. Leipheimer is de meest geduchte concurrent voor de zesde plaats.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Op dit moment zal Gesink waarschijnlijk op plek 8 eindigen. Leipheimer heeft geen probleem met dat halve minuutje. Rodriguez kan hem ook nog voorbij als hij een mindere tijdrit rijdt.
Die twee minuten die hij nu op Vinokourov heeft is ook veel te weinig, zeker als je ziet wat voor bovenmenselijk recuperatie Vino laat zien deze Tour. Drie dagen geleden reed hij nog de hele dag in de aanval, de dag erna rijdt hij het hele peloton uit zijn wiel, de dag daarna rijdt hij de favorietengroep aan stukken op de slotklim, nu kon hij zelfs al demarrages van Schleck beantwoorden. Als we bij de Tourmalet aankomen zal hij intussen wel met een minuut voorsprong winnen. Wel gek, alle andere renners die uit de Giro komen (Sastre, Basso, Wiggins) lijken juist met de dag minder te worden. Het zal wel komen doordat hij zoveel karakter heeft.
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:53 schreef Moonlighter het volgende:
Gesink is in een slechte vorm
In de laatste 2 jaar heb ik hem nog niet zo slecht een berg op zien rijden
Daarnaast maakte Schleck een schakelfout. Als een renner te vroeg aanvalt en zichzelf opblaast (ook een fout) dan wacht je ook niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
groot gelijk, het is geen potje pimpampetten.. het is de Tour!
We moeten ook niet vergeten dat hij nog steeds een scheurtje in zijn ellepijp heeft.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:53 schreef knep het volgende:
Het achterlijk hoge tempo van de 1e 2 uur zal hem wel genekt hebben.
Wat dat betreft is het voor hem gunstiger dat er morgen meteen geklommen moet worden.
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:53 schreef Moonlighter het volgende:
Is hij dat niet dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou gaan denken dat Gesink met een straatlengte voorsprong het allergrootste talent uit de wielergeschiedenis is.
Is hopeloos uit vorm, heeft alle dagen slechte dagen en staat toch 6e in de stand in de Tour.
Volgens mij heeft hij zelf gezegd dat hij daar nauwelijks meer last van heeft.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
We moeten ook niet vergeten dat hij nog steeds een scheurtje in zijn ellepijp heeft.
Dat was toch Wielinga?quote:
Klopt, de laatste paar Tours reed hij beduidend beter bergop.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:53 schreef Moonlighter het volgende:
idd, die gast rijdt verdomme een beste 1e (volledige) tour.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou gaan denken dat Gesink met een straatlengte voorsprong het allergrootste talent uit de wielergeschiedenis is.
Is hopeloos uit vorm, heeft alle dagen slechte dagen en staat toch 6e in de stand in de Tour.
Wielinga werkt aan een comeback, heb ik begrepen uit zeer betrouwbare bron. Daarover later misschien meer.quote:
Dat vond Wielinga vooral zelf volgens mij. Tot hij niet meer in een peloton durfde te rijden.quote:
Dat kloptquote:Op maandag 19 juli 2010 17:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij waren daar de anderen nog niet in topvorm. In de Tour is iedereen goed.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Dat klopt
Het is heel knap wat hij hier doet aangezien hij niet in topvorm is
Hebben jullie hem dan niet zien klimmen in de RvZ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |