Leipheimer, Vino en Kreuziger kunnen makkelijk 1 minuut pakken op Gesink in de tijdrit. Hesjedal weet ik niet maar denk ik niet. Hem kan Gesink er nog wel afrijden op de Tourmalet. Bergop rijdt Gesink Rodriguez er niet af maar dat zou hij in de tijdrit terug kunnen pakken. Rodriguez was ook niet sterk vandaag.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:55 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Klopt. Rodriguez, Leipheimer en Vino gaan hem sowieso voorbij als het niet beter gaat. Misschien dat hij dan nog net 10e kan eindigen, maar als Kreuziger of Hesjedal sterk eindigen wordt ook dat lastig.
Geloof ik niet echt in. Rogers rijdt gewoon al het hele seizoen goed en was top in Romandië en zeker Californië en had al bijna 50 koersdagen voor de start van de Tour. Daarna is het niet meer gelukt om een nieuwe piek te bereiken. Maar Sassi zal ook wel weten wat hij doet op het gebied van gewicht e.d.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:42 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb nog een artikel over Rogers gelezen. Ik quote een klein stukje uit dat artikel. Het hele artikel is net wat te groot. Evans (volgens mij) zegt het volgende over zijn landgenoot Michael Rogers:
[..]
Hier is de link nar het hele artikel: http://www.theaustralian.(...)5wdeal-1225892262052
Het zou kunnen dat er hier ook een cultuurverschil speelt hè. Wij in het Noorden zijn heel erg van de eerlijkheid. Ik heb in Italië gewoond en ik weet niet of Italianen zo zijn als Spanjaarden maar ik weet dat ze daar ook behoorlijk overduidelijk over dingen logen soms. Zo midden in je gezicht en dat je dan wist dat het niet waar was. Dan had ik ook iets van: komop ik weet dat het niet zo is. Voor hen is dat gewoon een manier van leven.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:49 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Dat doet Contador wel vaker. Mende (met Vino) was niet eens de eerste keer.
Ik vind het eerder komisch.
Kreuziger staat op 3 minuten van Gesink en dat gat wordt in de laatste bergetappe nog groter mag ik hopen.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:57 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Leipheimer, Vino en Kreuziger kunnen makkelijk 1 minuut pakken op Gesink in de tijdrit. Hesjedal weet ik niet maar denk ik niet. Hem kan Gesink er nog wel afrijden op de Tourmalet. Bergop rijdt Gesink Rodriguez er niet af maar dat zou hij in de tijdrit terug kunnen pakken. Rodriguez was ook niet sterk vandaag.
Topwielrenners zijn natuurlijk gewend om te liegen. Bijvoorbeeld elke keer als ze gevraagd wordt of ze wel eens doping gebruikt hebben. Het zal wel de macht der gewoonte zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:03 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat er hier ook een cultuurverschil speelt hè. Wij in het Noorden zijn heel erg van de eerlijkheid. Ik heb in Italië gewoond en ik weet niet of Italianen zo zijn als Spanjaarden maar ik weet dat ze daar ook behoorlijk overduidelijk over dingen logen soms. Zo midden in je gezicht en dat je dan wist dat het niet waar was. Dan had ik ook iets van: komop ik weet dat het niet zo is. Voor hen is dat gewoon een manier van leven.
Eigenlijk verbazend dat er niet meer de politiek in gaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:19 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Topwielrenners zijn natuurlijk gewend om te liegen. Bijvoorbeeld elke keer als ze gevraagd wordt of ze wel eens doping gebruikt hebben. Het zal wel de macht der gewoonte zijn.
Sorry hoor, maar je kunt er weinig tegenin brengen. Natuurlijk is Gesink's prestatie prima, hulde daar ook voor, maar Schleck is gewoon verder.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En dan nog zeggen 'Ja, maar Schleck is net zo oud en die had al geel!'
Klopt. Wij moeten niet vergeten dat wij wel erg recht door zee zijn, open, direct en erg eerlijk. Dat is onvergelijkbaar met Zuid-Europa. Als een Aziaat ja zegt betekent dat vaak geen ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:03 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat er hier ook een cultuurverschil speelt hè. Wij in het Noorden zijn heel erg van de eerlijkheid. Ik heb in Italië gewoond en ik weet niet of Italianen zo zijn als Spanjaarden maar ik weet dat ze daar ook behoorlijk overduidelijk over dingen logen soms. Zo midden in je gezicht en dat je dan wist dat het niet waar was. Dan had ik ook iets van: komop ik weet dat het niet zo is. Voor hen is dat gewoon een manier van leven.
Ik wist niet dat Azië in Europa lag.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:28 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Klopt. Wij moeten niet vergeten dat wij wel erg recht door zee zijn, open, direct en erg eerlijk. Dat is onvergelijkbaar met Zuid-Europa. Als een Aziaat ja zegt betekent dat vaak geen ja.
iedereeen moet wachten op de shlecks, een ongeschreven wet in het peleton, had contador moeten wetenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Schleck is dus boos op Contador omdat hij niet gewacht heeft en gaat op de Tourmalet vlammen tot hij van zijn fiets valt.
Ik zeg dat dat nooit en te nimmer gaat gebeurenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:04 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ok, ik zeg: in minimaal één van zijn twee volgende Tours staat Gesink op het podium aan het eind van de ronde.
Leukquote:Op maandag 19 juli 2010 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Schleck is dus boos op Contador omdat hij niet gewacht heeft en gaat op de Tourmalet vlammen tot hij van zijn fiets valt.
In Italië had ik het eens met een vriend over dit probleem. Ik heb in Italië besloten dat ik tegen mensen ging zeggen dat ik geheelonthouder was want op de een of andere manier als ik alcohol weigerde kwam mijn glas toch altijd vol en ik kan er nu eenmaal heel slecht tegen.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:28 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Klopt. Wij moeten niet vergeten dat wij wel erg recht door zee zijn, open, direct en erg eerlijk. Dat is onvergelijkbaar met Zuid-Europa. Als een Aziaat ja zegt betekent dat vaak geen ja.
Mooi zo.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, dat heb je met zoveel talent. Als alles altijd meezit word je soms wat verwend. Beetje tegenslag kan die jongen eigenlijk geen kwaad doenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Schlecks (Frank ook na zijn val) zijn op een paar weken tijd serieus bezig om zichzelf om te vormen van kleurrijk duo naar zeikerig duo.
Was ie zo zeikerig? Op Twitter valt het iig erg mee.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Schlecks (Frank ook na zijn val) zijn op een paar weken tijd serieus bezig om zichzelf om te vormen van kleurrijk duo naar zeikerig duo.
Gisteren in Tour 2010 op Sporza was 'ie ook niet zeikerig.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Was ie zo zeikerig? Op Twitter valt het iig erg mee.
andy_schleck
I lost yellow today!shit happens but the race is not over yet!!!I be back!
Ik blijf er bij dat renners als Gesink zich beter kunnen richten op een Vuelta of Giro. Lang, hoog en steil komt daar meer voor dan in de Tour en dat zou Gesink beter moeten liggen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:41 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik vind het super van Gesink. Mogen we trots op zijn en als er niet meer in lijkt te zitten dan een top 5 tot 10 in zijn hele carrière, so be it. Kan hij nog veel koersen winnen. Na jaren Boogerd afzeiken zie je ook wat voor prestaties hij leverde door er jaar in jaar uit te staan. Bijna het hele jaar.
Vuelta of (vooral) Giro zou Gesink idd beter moeten liggen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat renners als Gesink zich beter kunnen richten op een Vuelta of Giro. Lang, hoog en steil komt daar meer voor dan in de Tour en dat zou Gesink beter moeten liggen.
Natuurlijk is de Tour een stuk groter dan een Vuelta of Giro maar een grote ronde op je palmares tikt wel aan. Als je dan eenmaal tot volledig wasdom bent gekomen in het rondewerk kan je altijd nog een uitstapje maken naar de Tour. Vanaf je 30ste tot 34ste of zo heb je nog steeds goede kansen om het podium te halen in een Tour.
Alle grote ploegen richten zich natuurlijk op de Tour maar je zou toch verwachten dat je renners zich laat richten op de koersen die hen het beste liggen. In klassiekers is dat niet anders maar in grote rondes telt opeens alleen de Tour nog als hoofddoel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vuelta of (vooral) Giro zou Gesink idd beter moeten liggen.
Niettemin is de Tour natuurlijk publicitair véél belangrijker voor Rabobank en wil je als renner ook daar schitteren. Dus het is niet raar dat 'ie daar nu aan de start staat.
Als hij volgend jaar niet verbeterd ten opzichte van dit jaar, dan is het tijd voor reflectie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Alle grote ploegen richten zich natuurlijk op de Tour maar je zou toch verwachten dat je renners zich laat richten op de koersen die hen het beste liggen. In klassiekers is dat niet anders maar in grote rondes telt opeens alleen de Tour nog als hoofddoel.
Verder prima als Gesink top 10 rijdt in de Tour maar het zou toch jammer zijn als hij de zoveelste Tourbelofte blijft die alleen meestrijdt voor de top 5 of top 10 maar alleen bij hoge uitzondering het podium haalt. Het valt moeilijk in te schatten hoe hij zich nog ontwikkelt maar renners die moeite hebben met tempoversnellingen zullen ook veel moeite hebben om ooit een Tourpodium te halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |