abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84244390
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:55 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Klopt. Rodriguez, Leipheimer en Vino gaan hem sowieso voorbij als het niet beter gaat. Misschien dat hij dan nog net 10e kan eindigen, maar als Kreuziger of Hesjedal sterk eindigen wordt ook dat lastig.
Leipheimer, Vino en Kreuziger kunnen makkelijk 1 minuut pakken op Gesink in de tijdrit. Hesjedal weet ik niet maar denk ik niet. Hem kan Gesink er nog wel afrijden op de Tourmalet. Bergop rijdt Gesink Rodriguez er niet af maar dat zou hij in de tijdrit terug kunnen pakken. Rodriguez was ook niet sterk vandaag.
pi_84244394
Morgen gaat Schlek los!
pi_84244540
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:42 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb nog een artikel over Rogers gelezen. Ik quote een klein stukje uit dat artikel. Het hele artikel is net wat te groot. Evans (volgens mij) zegt het volgende over zijn landgenoot Michael Rogers:
[..]

Hier is de link nar het hele artikel: http://www.theaustralian.(...)5wdeal-1225892262052
Geloof ik niet echt in. Rogers rijdt gewoon al het hele seizoen goed en was top in Romandië en zeker Californië en had al bijna 50 koersdagen voor de start van de Tour. Daarna is het niet meer gelukt om een nieuwe piek te bereiken. Maar Sassi zal ook wel weten wat hij doet op het gebied van gewicht e.d.
pi_84244597
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:49 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Dat doet Contador wel vaker. Mende (met Vino) was niet eens de eerste keer.

Ik vind het eerder komisch.
Het zou kunnen dat er hier ook een cultuurverschil speelt hè. Wij in het Noorden zijn heel erg van de eerlijkheid. Ik heb in Italië gewoond en ik weet niet of Italianen zo zijn als Spanjaarden maar ik weet dat ze daar ook behoorlijk overduidelijk over dingen logen soms. Zo midden in je gezicht en dat je dan wist dat het niet waar was. Dan had ik ook iets van: komop ik weet dat het niet zo is. Voor hen is dat gewoon een manier van leven.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_84245044
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:57 schreef Mercurial het volgende:

[..]

Leipheimer, Vino en Kreuziger kunnen makkelijk 1 minuut pakken op Gesink in de tijdrit. Hesjedal weet ik niet maar denk ik niet. Hem kan Gesink er nog wel afrijden op de Tourmalet. Bergop rijdt Gesink Rodriguez er niet af maar dat zou hij in de tijdrit terug kunnen pakken. Rodriguez was ook niet sterk vandaag.
Kreuziger staat op 3 minuten van Gesink en dat gat wordt in de laatste bergetappe nog groter mag ik hopen.

Vino staat op meer dan 2 minuten en moet waarschijnlijk nog heel veel werken voor Contador.
- verwijderd door admin -
pi_84245136
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:03 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat er hier ook een cultuurverschil speelt hè. Wij in het Noorden zijn heel erg van de eerlijkheid. Ik heb in Italië gewoond en ik weet niet of Italianen zo zijn als Spanjaarden maar ik weet dat ze daar ook behoorlijk overduidelijk over dingen logen soms. Zo midden in je gezicht en dat je dan wist dat het niet waar was. Dan had ik ook iets van: komop ik weet dat het niet zo is. Voor hen is dat gewoon een manier van leven.
Topwielrenners zijn natuurlijk gewend om te liegen. Bijvoorbeeld elke keer als ze gevraagd wordt of ze wel eens doping gebruikt hebben. Het zal wel de macht der gewoonte zijn.
pi_84245163
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:19 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Topwielrenners zijn natuurlijk gewend om te liegen. Bijvoorbeeld elke keer als ze gevraagd wordt of ze wel eens doping gebruikt hebben. Het zal wel de macht der gewoonte zijn.
Eigenlijk verbazend dat er niet meer de politiek in gaan.
pi_84245274
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Zwansen het volgende:

[..]

En dan nog zeggen 'Ja, maar Schleck is net zo oud en die had al geel!'
Sorry hoor, maar je kunt er weinig tegenin brengen. Natuurlijk is Gesink's prestatie prima, hulde daar ook voor, maar Schleck is gewoon verder.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_84245509
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:03 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Klopt. Wij moeten niet vergeten dat wij wel erg recht door zee zijn, open, direct en erg eerlijk. Dat is onvergelijkbaar met Zuid-Europa. Als een Aziaat ja zegt betekent dat vaak geen ja.
  maandag 19 juli 2010 @ 19:29:08 #110
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_84245541
Schleck is dus boos op Contador omdat hij niet gewacht heeft en gaat op de Tourmalet vlammen tot hij van zijn fiets valt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_84245565
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:28 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Klopt. Wij moeten niet vergeten dat wij wel erg recht door zee zijn, open, direct en erg eerlijk. Dat is onvergelijkbaar met Zuid-Europa. Als een Aziaat ja zegt betekent dat vaak geen ja.
Ik wist niet dat Azië in Europa lag.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 19 juli 2010 @ 19:30:58 #112
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_84245618
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Schleck is dus boos op Contador omdat hij niet gewacht heeft en gaat op de Tourmalet vlammen tot hij van zijn fiets valt.
iedereeen moet wachten op de shlecks, een ongeschreven wet in het peleton, had contador moeten weten
  maandag 19 juli 2010 @ 19:31:25 #113
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_84245646
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:04 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ok, ik zeg: in minimaal één van zijn twee volgende Tours staat Gesink op het podium aan het eind van de ronde.
Ik zeg dat dat nooit en te nimmer gaat gebeuren
I hate it here
pi_84245686
quote:
Leuk
Spektakel
pi_84245751
Wat een onzin. In de Ardennen vond iedere Nederlander dat Gesink en Menchov door hadden moeten rijden toen Schleck en Contador onderuit gingen. In de Hel van het Noorden zit Contador achter Frank Schleck als hij valt en rijdt Andy ook gewoon door en pakt ruim een minuut. En nu zou Contador moeten wachten. Ik zie een enorm dubbele standaard en Schleck praat al als een verliezer.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_84245812
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:28 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

In Italië had ik het eens met een vriend over dit probleem. Ik heb in Italië besloten dat ik tegen mensen ging zeggen dat ik geheelonthouder was want op de een of andere manier als ik alcohol weigerde kwam mijn glas toch altijd vol en ik kan er nu eenmaal heel slecht tegen.

Het probleem zit 'm hierin. Als een Italiaan vraagt of je nog wijn wil, en je wil het graag, dan zeg je uit beleefdheid nee. Hij biedt dan nog een keer aan, jij zegt weer nee, en dan schenkt hij het gewoon in. Hij gaat ervan uit dat je het graag wil. Als je het niet wil, dan zeg je uit beleefdheid dat je wel nog een beetje wil. Maar een klein beetje. De Italiaan zal dan waarschijnlijk heel weinig inschenken. Of hij schenkt teveel in en je laat het gewoon staan omdat je eigenlijk geen nee durft te zeggen. Wat ook kan is dat de Italiaan vindt dat je al teveel van zijn geld op hebt gezopen, dan zal hij het nogmaals vragen: weet je het zeker, het hoeft niet hoor. En dan zeg je gewoon nee.

Iets waar ik in Italië dus niet mee om kon gaan. Wanneer moest ik ja of nee zeggen, wanneer weigeren of toestemmen, wanneer liegen of de waarheid zeggen?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 19 juli 2010 @ 19:34:57 #117
11102 knep
Mountainfreak
pi_84245814
quote:
Mooi zo.
  maandag 19 juli 2010 @ 19:35:22 #118
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_84245832
De Schlecks (Frank ook na zijn val) zijn op een paar weken tijd serieus bezig om zichzelf om te vormen van kleurrijk duo naar zeikerig duo.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 19 juli 2010 @ 19:45:41 #119
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_84246263
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Schlecks (Frank ook na zijn val) zijn op een paar weken tijd serieus bezig om zichzelf om te vormen van kleurrijk duo naar zeikerig duo.
Tja, dat heb je met zoveel talent. Als alles altijd meezit word je soms wat verwend. Beetje tegenslag kan die jongen eigenlijk geen kwaad doen
I hate it here
  maandag 19 juli 2010 @ 20:01:57 #120
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_84246786
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was ie zo zeikerig? Op Twitter valt het iig erg mee.

andy_schleck

I lost yellow today!shit happens but the race is not over yet!!!I be back!
pi_84247199
Hopelijk was deze slechte dag van gesink een incident en kan ie vlammen in de laatste 2 bergetappes. Want hoewel hij gewoon uitstekend 6e staat, had ik vooraf toch gehoopt op iets meer Gesink zoals we hem kennen. Hij moet nu noodgedwongen vooral volgen en lijkt niet in staat tot eigen aanvallen, daar waar ie in de Dauphine van 2009 en de vueltas van 2008 en 2009 -ook als ie niet de beste was- regelmatig demarreerde. Enerzijds is de Tour de Tour en is hij niet gewend dat een bergetappe geen rustige aanloop kent maar men vanaf de start er vol in vliegt, anderzijds heb ik ergens het idee dat de absolute topvorm ontbreekt. MIsschien heeft ie idd te vroeg gepiekt (Zwitserland). Daar rijdt ie Schleck in de koninginnerit op ruim 2 minuten, nu is het andersom.
  maandag 19 juli 2010 @ 21:46:35 #122
40566 Ericr
Livewrong
pi_84251291
De Tour is gewoon vele malen zwaarder dan die voorbereidingskoersen, vind nog dat Gesink vrij lang kan bij blijven. Zelfs op die dagen dat hij verrot zit komt hij binnen op niet al te grote achterstand.
  maandag 19 juli 2010 @ 22:41:30 #123
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_84254158
Ik vind het super van Gesink. Mogen we trots op zijn en als er niet meer in lijkt te zitten dan een top 5 tot 10 in zijn hele carrière, so be it. Kan hij nog veel koersen winnen. Na jaren Boogerd afzeiken zie je ook wat voor prestaties hij leverde door er jaar in jaar uit te staan. Bijna het hele jaar.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_84264709
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:01 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Was ie zo zeikerig? Op Twitter valt het iig erg mee.

andy_schleck

I lost yellow today!shit happens but the race is not over yet!!!I be back!
Gisteren in Tour 2010 op Sporza was 'ie ook niet zeikerig.
Het is niet zo raar dat hij direct na de finish nogal geprikkeld reageert.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:27:59 #125
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_84264811
naja, in de tour wordt alles 10 keer uitvergroot.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:35:23 #126
40566 Ericr
Livewrong
pi_84264989
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:41 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik vind het super van Gesink. Mogen we trots op zijn en als er niet meer in lijkt te zitten dan een top 5 tot 10 in zijn hele carrière, so be it. Kan hij nog veel koersen winnen. Na jaren Boogerd afzeiken zie je ook wat voor prestaties hij leverde door er jaar in jaar uit te staan. Bijna het hele jaar.
Ik blijf er bij dat renners als Gesink zich beter kunnen richten op een Vuelta of Giro. Lang, hoog en steil komt daar meer voor dan in de Tour en dat zou Gesink beter moeten liggen.

Natuurlijk is de Tour een stuk groter dan een Vuelta of Giro maar een grote ronde op je palmares tikt wel aan. Als je dan eenmaal tot volledig wasdom bent gekomen in het rondewerk kan je altijd nog een uitstapje maken naar de Tour. Vanaf je 30ste tot 34ste of zo heb je nog steeds goede kansen om het podium te halen in een Tour.
pi_84265036
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:35 schreef Ericr het volgende:

[..]

Ik blijf er bij dat renners als Gesink zich beter kunnen richten op een Vuelta of Giro. Lang, hoog en steil komt daar meer voor dan in de Tour en dat zou Gesink beter moeten liggen.

Natuurlijk is de Tour een stuk groter dan een Vuelta of Giro maar een grote ronde op je palmares tikt wel aan. Als je dan eenmaal tot volledig wasdom bent gekomen in het rondewerk kan je altijd nog een uitstapje maken naar de Tour. Vanaf je 30ste tot 34ste of zo heb je nog steeds goede kansen om het podium te halen in een Tour.
Vuelta of (vooral) Giro zou Gesink idd beter moeten liggen.
Niettemin is de Tour natuurlijk publicitair véél belangrijker voor Rabobank en wil je als renner ook daar schitteren. Dus het is niet raar dat 'ie daar nu aan de start staat.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:44:11 #128
40566 Ericr
Livewrong
pi_84265177
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:38 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Vuelta of (vooral) Giro zou Gesink idd beter moeten liggen.
Niettemin is de Tour natuurlijk publicitair véél belangrijker voor Rabobank en wil je als renner ook daar schitteren. Dus het is niet raar dat 'ie daar nu aan de start staat.
Alle grote ploegen richten zich natuurlijk op de Tour maar je zou toch verwachten dat je renners zich laat richten op de koersen die hen het beste liggen. In klassiekers is dat niet anders maar in grote rondes telt opeens alleen de Tour nog als hoofddoel.

Verder prima als Gesink top 10 rijdt in de Tour maar het zou toch jammer zijn als hij de zoveelste Tourbelofte blijft die alleen meestrijdt voor de top 5 of top 10 maar alleen bij hoge uitzondering het podium haalt. Het valt moeilijk in te schatten hoe hij zich nog ontwikkelt maar renners die moeite hebben met tempoversnellingen zullen ook veel moeite hebben om ooit een Tourpodium te halen.
pi_84265296
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:44 schreef Ericr het volgende:

[..]

Alle grote ploegen richten zich natuurlijk op de Tour maar je zou toch verwachten dat je renners zich laat richten op de koersen die hen het beste liggen. In klassiekers is dat niet anders maar in grote rondes telt opeens alleen de Tour nog als hoofddoel.

Verder prima als Gesink top 10 rijdt in de Tour maar het zou toch jammer zijn als hij de zoveelste Tourbelofte blijft die alleen meestrijdt voor de top 5 of top 10 maar alleen bij hoge uitzondering het podium haalt. Het valt moeilijk in te schatten hoe hij zich nog ontwikkelt maar renners die moeite hebben met tempoversnellingen zullen ook veel moeite hebben om ooit een Tourpodium te halen.
Als hij volgend jaar niet verbeterd ten opzichte van dit jaar, dan is het tijd voor reflectie.
En ook voor een renner geldt dat zijn waarde hoger is als hij top 5 rijdt in de Tour als wanneer hij in de Giro blijft steken op een 2e plek. Als hij niet beter om leert gaan met tempoversnellingen wordt het ook in de Vuelta of Giro lastig om te gaan winnen. En alleen als 'ie kan winnen in de Vuelta of Giro is dat meer waard dan een 5e plek in de Tour.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')