Dat is inderdaad een held.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:07 schreef Lord_Horatio het volgende:
Als ik die van Henkie binnenkrijg en ze zijn zo goed, dan ga ik denk ik nog voor een Kluivert Ajax-tshirt. Want Kluivert is een held.
Dat klopt idd. Maar dik ben ik zeker niet hahah.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:17 schreef EdGolf het volgende:
Ja, maar daar zijn het ook replica's voor. En je hebt vaak ook niet het figuur van een topsporter.
Zou die henk nog meer shirts hebben die er niet staan? (Ajax thuis, aston villa thuis, barca uit)
je kan hem altijd een mailtje sturen met de vraag of hij er aan kan komenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:17 schreef EdGolf het volgende:
Ja, maar daar zijn het ook replica's voor. En je hebt vaak ook niet het figuur van een topsporter.
Zou die henk nog meer shirts hebben die er niet staan? (Ajax thuis, aston villa thuis, barca uit)
Bestel je een s-je, zit ie al wat strakkerquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat klopt idd. Maar dik ben ik zeker niet hahah.
Ja ik ga niet alle 43 topics doorspitten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
URL's zijn al vaak genoeg voorbij gekomen hier in deze topicreeks.. verder kun je meestal wel met Paypal bestellen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:12 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Ja ik ga niet alle 43 topics doorspitten.
Die heb ik ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef AjaxValencia het volgende:
Iemand enig idee of ik ergens in Nederland kan komen aan het thuis/uit-shirt van Valencia van seizoen 08/09? Of via een site die betrouwbaar is, niet al te duur. Zie link voor een voorbeeld.![]()
http://soccerlens.com/shi(...)a-08-09-away-kit.jpg
Klopt inderdaad dat dat het uit-shirt is. Had eerst in mijn post alleen uit-shirt staan en heb er net voor het posten nog even thuis-shirt bijgezet...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:07 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Die heb ik ook. En dat is btw het uitshirt. Valencia speelt thuis in het wit.
http://www.football24.nl/(...)Uitshirt_08_09/FB427
Alleen nu nog maar in XXL..
Idd, toen ik hem had gekocht (jaar geleden) hadden ze alle maten. Verder denk ik niet dat je snel het shirt op een Nederlandse site kan vinden. Valencia is dan geen Real / Barça en dan ook nog van 2 jaar terug.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:11 schreef AjaxValencia het volgende:
[..]
Klopt inderdaad dat dat het uit-shirt is. Had eerst in mijn post alleen uit-shirt staan en heb er net voor het posten nog even thuis-shirt bijgezet...
XXL is wel erg groot haha...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |