Same here.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:23 schreef Fendy het volgende:
Woei, Froyo aan het installeren op mijn Desire
720P video, apps op SD kaart, nieuwe slimmigheden en best een stukje sneller.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:28 schreef Zwansen het volgende:
Hier nu ook. Ben benieuwd of het echt zoveel sneller is dan eerst.
Er zijn er zat die Froyo draaien op de G1 hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:51 schreef Deceit het volgende:
Ehm, ik heb een G1, krijg ik geen Android update??
Ik denk de home knop lang ingedrukt houden. Zo moest het tenminste bij de Milestone.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:36 schreef Rnie het volgende:
Heb eergister launcherpro geinstalled...en heb aangevinkt dat hij de home standaard moet gebruiken...
Nu wil ik hem weer terugschakelen naar de htc sense![]()
Hoe moet da??
Maar niet officiëel.quote:foto Op maandag 2 augustus 2010 01:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er zijn er zat die Froyo draaien op de G1 hoor.
Naar Toepassingen Beheren gaan. Daar Launcher Pro opzoeken en aanklikken. Als het goed is krijg je in het volgende scherm de optie om de instelling te verwijderen. Ik weet niet precies hoe het in het Nederlands genoemd wordt.quote:foto Op maandag 2 augustus 2010 00:36 schreef Rnie het volgende:
Heb eergister launcherpro geinstalled...en heb aangevinkt dat hij de home standaard moet gebruiken...
Nu wil ik hem weer terugschakelen naar de htc sense![]()
Hoe moet da??
Maakt dat iets uit of het officeel is?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar niet officiëel.
[..]
Naar Toepassingen Beheren gaan. Daar Launcher Pro opzoeken en aanklikken. Als het goed is krijg je in het volgende scherm de optie om de instelling te verwijderen. Ik weet niet precies hoe het in het Nederlands genoemd wordt.
Ja. De officiële update krijg je (dat was de vraag) en de custom ROMs moet je er zelf op zetten via een omweg. Bovendien vinden de custom ROMs niet echt hun weg naar de normale gebruikers, de mensen die niet geïnteresseerd zijn in rooten e.d.quote:foto Op maandag 2 augustus 2010 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit of het officeel is?
http://www.androidworld.n(...)-voor-de-htc-desire/quote:foto Op maandag 2 augustus 2010 12:47 schreef Qwea het volgende:
Net de update geinstalled. Zo op het eerste oog zijn iig de iconen veranderd, en er zit een wifi hotspot en zaklamp bij.
Nu ff de rest uitpluizen
Maar hij draait nu op die launcher? Als ik hem verwijder houd het dan toch in dat ik een zwart scherm krijg? (zoiets heb ik gelezen ergens)quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar niet officiëel.
[..]
Naar Toepassingen Beheren gaan. Daar Launcher Pro opzoeken en aanklikken. Als het goed is krijg je in het volgende scherm de optie om de instelling te verwijderen. Ik weet niet precies hoe het in het Nederlands genoemd wordt.
Had hem al gevondenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)-voor-de-htc-desire/
Je kan de instelling verwijderen dat Launcher Pro als standaard homescreen geldt, daar doelde ik op. Als je dan op Home drukt krijg je de keuze tussen Launcher en Launcher Pro. Als je Launcher Pro zelf verwijdert gaat hij sowieso weer naar Launcher.quote:foto Op maandag 2 augustus 2010 13:04 schreef Rnie het volgende:
[..]
Maar hij draait nu op die launcher? Als ik hem verwijder houd het dan toch in dat ik een zwart scherm krijg? (zoiets heb ik gelezen ergens)
Oh echt??!! Telefoons die 2x zo goedkoop zijn en waarvan er elke maand een nieuwe uitkomt in plaats van 1 telefoon per jaar worden vaker gebruikt???!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:24 schreef mstx het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)an-iphone-in-vs.html
Waar zie in dit topic dat iPhone wordt gebashed dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh echt??!! Telefoons die 2x zo goedkoop zijn en waarvan er elke maand een nieuwe uitkomt in plaats van 1 telefoon per jaar worden vaker gebruikt???!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben een iPhone-lover die nu wacht op de Desire HD, maar het hele bashen en "omg check deze statistieken!!!"-gezeik is zo belachelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop