Ik zit te bedenken wat ik van de tt vindquote:
Je word nergens genoemd, prima toch. Ik werd vermeld in de vorige TTquote:Op maandag 19 juli 2010 15:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken wat ik van de tt vind
Je werd ook bijna in deze tt genoemd, en die zou VEEL erger geweest zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je word nergens genoemd, prima toch. Ik werd vermeld in de vorige TT
Kortom; ik spaar jequote:Op maandag 19 juli 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je werd ook bijna in deze tt genoemd, en die zou VEEL erger geweest zijn
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Hoe mannen altijd alles omdraaien
Okee okee, ik vergeef je... Voor nu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meestal krijg ik te horen dat ik een moeilijk persoon ben![]()
Kennelijk ben ik online anders
Easy like sundaymorning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meestal krijg ik te horen dat ik een moeilijk persoon ben![]()
Kennelijk ben ik online anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben irl heel makkelijk (niet easy, maar makkelijk).
En online vaak weer niet, zo gaan de geruchten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben irl heel makkelijk (niet easy, maar makkelijk).
En online vaak weer niet, zo gaan de geruchten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zijn Engels zeggen ze dat zo mooi: easygoing is makkelijk in de omgang; een pushover is een voetveeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Zwab, sucky sucky 5 dollar is nóóit een garantie voor succesquote:Op maandag 19 juli 2010 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iets met de steekworden aangeboden, goedkoop en 7,50![]()
![]()
ik hoopte ook dat na die prijsstijging van 50%, de kwaliteit beter zou wordenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar Zwab, sucky sucky 5 dollar is nóóit een garantie voor succes
🐙![]()
Mooie post icm die sigquote:Op maandag 19 juli 2010 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hoopte ook dat na die prijsstijging van 50%, de kwaliteit beter zou worden![]()
![]()
Maar wel lekker koel, toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
EZEL, nou, haal me uit die waterput, tis donker hier![]()
Badum-tishquote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
ja, ben allang blij dat ik niet in de waterkoker gevallen ben![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAT GEBEURT ER MUIS?? HEEFT HIJ EEN FIETS ZONDER ZADEL?
🐙![]()
Nee die lutser demarreert, schakelt verkeerd en trapt vervolgens z'n ketting eraf. Dus nou ligt Contador voor.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAT GEBEURT ER MUIS?? HEEFT HIJ EEN FIETS ZONDER ZADEL?![]()
Is dat alles?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee die lutser demarreert, schakelt verkeerd en trapt vervolgens z'n ketting eraf. Dus nou ligt Contador voor.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iets met de steekworden aangeboden, goedkoop en 7,50
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Graag, want nu snap ik het niet. Hij ging harder fietsen en toen fietste hij niet hard genoeg en fietste hij de ketting eraf, en toen fietste die ander zo hard dat hij die ene zo voorbij fietste?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet ik het voor je painten zodat het ook voor Lenny interessant is?![]()
Ik was boodschappen doenquote:
Ik heb geen 7,50 gekregen hoorquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Op zich wel ja maar heel eerlijk lees jij echte boeken een 2e keer?
Ja. Als ik ze mooi vind lees ik ze eens in de zoveel tijd. Net als dat ik films eens in de zoveel tijd terugkijk.
Soms herlees ik een boek om één mooie alinea of zin.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
maakt niet uit, de komende paar uur is iedere zin met 7,50 er in toch wel grappig, vooral omdat je er op gaat reageren🐙![]()
![]()
MINE!
Jammer dat mijn nieuwe abonnement pas over een maand ingaat, en ik dus nu nog niet internet kan uitproberen. Maar goed, kan er wel al mee spelen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
![]()
![]()
die wilde ik eerst ook, maar vanwege het grotere scherm en de 1 gHz snapdragon toch maar voor de Desire gegaan. Maar de Legend is ook een bloedmooi ding
🐙![]()
Uit 1 stuk amuliniumquote:Op maandag 19 juli 2010 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
MINE!
Jammer dat mijn nieuwe abonnement pas over een maand ingaat, en ik dus nu nog niet internet kan uitproberen. Maar goed, kan er wel al mee spelen.
![]()
![]()
Ja zag de desire ook, alleen was dat net weer duurder, en dit kwam ook alweer net iets duurder uit dan dat ik eigenlijk gepland had, dus ik heb hier de grens getrokkenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
die wilde ik eerst ook, maar vanwege het grotere scherm en de 1 gHz snapdragon toch maar voor de Desire gegaan. Maar de Legend is ook een bloedmooi ding
. Maar so far so good. Is wel enorm wennen met een "normale" telefoon met knopjes en niet bewegend scherm, maar ik vind het nu al tof
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
* gaat op handen zitten zodra er een zin met 7,50 erin verschijnt *quote:Op maandag 19 juli 2010 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
maakt niet uit, de komende paar uur is iedere zin met 7,50 er in toch wel grappig, vooral omdat je er op gaat reagerenJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
dat betekend alleen maar dat ik gewoon meer m'n best moet doenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* gaat op handen zitten zodra er een zin met 7,50 erin verschijnt *
🐙![]()
quote:I WIN!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* gaat op handen zitten zodra er een zin met 7,50 erin verschijnt *
🐙![]()
Ik moet er nog even inkomenquote:![]()
Opnieuw
Ok leg uit wat is de grap aan 7,50?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Heb jij 3,75? Kunnen we allebei een keertjequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij 3,75? Kunnen we allebei een keertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FUCK YEAH
🐙![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
tombola vervult je wildste dromen voor 7,50
Oh joh moeten jullie zoveel betalen?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
* tombolafan gaat even haar handen in kokend water houden
nee joh, we maken allemaal 2,50 over en dan komt alles vanzelfquote:Op maandag 19 juli 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh joh moeten jullie zoveel betalen?
🐙![]()
WHUT!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh joh moeten jullie zoveel betalen?
Tis tenslotte ook komkommertijd bij Tombo.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, we maken allemaal 2,50 over en dan komt alles vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis tenslotte ook komkommertijd bij Tombo.vat jij die van 2,50 wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet eens, maar kijk eens in je bankafschrift zou ik zeggen![]()
![]()
Dan heeft ze nog wel eea te doen de komende tijd. Wist niet dat ze ook zoveel vrouwen deed trouwens![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
* tombolafan gaat even haar handen in kokend water houden![]()
*betadine aanreikt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis tenslotte ook komkommertijd bij Tombo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jemig komkommers van 2,50.
Gratis COURGETTE!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
zoals je al zei, het is komkommertijd hequote:Op maandag 19 juli 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan heeft ze nog wel eea te doen de komende tijd. Wist niet dat ze ook zoveel vrouwen deed trouwens
🐙![]()
Die kunnen we ook best missen hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
* tombolafan gaat even haar handen in kokend water houden![]()
![]()
![]()
wie geen handen heeft moet d'r mond gebruiken
edit: wacht, dat bedoelde ik iets subtieler als dat het nu klinkt
🐙![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die kunnen we ook best missen hoor
Jij hebt geen handen nodig tijdens sex?
Dat zal me een saaie bedoening zijn dan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Niet te kieskeurig zijn voor 3,75.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal me een saaie bedoening zijn dan!
En ik ben een man hé, keertje Dirkh-style is ook geen straf met dit weer![]()
quote:ja heuj je ropet het over je af hoor.
*terug gelezen heeft
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
THANK YOUquote:Op maandag 19 juli 2010 17:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja heuj je roept het over je af hoor.
*terug gelezen heeft
hoort ze het ook es van een ander
🐙![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet te kieskeurig zijn voor 3,75.
En ik ben een man hé, keertje Dirkh-style is ook geen straf met dit weer
Wat was Dirkh zijn *ping* ook alweer?
Pijpen he?
Kijken of het werkt
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal me een saaie bedoening zijn dan!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
wie geen handen heeft moet d'r mond gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja heuj je ropet het over je af hoor.
*terug gelezen heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je dat nu doen bij hem?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was Dirkh zijn *ping* ook alweer?
Pijpen he?
Kijken of het werkt![]()
Godver, ik moet ook zo'n *ping*![]()
Jij hebt al flurryquote:Op maandag 19 juli 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je dat nu doen bij hem?![]()
Godver, ik moet ook zo'n *ping*
Ja eh, IK heb dat niet bedacht, dan moet je bij Greys wezenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom krijgt hij 'pijpen' en ik 'flurry'
Nog maar een uurtje
Mag ik naar huisquote:
Oh, en dan mag ik eerst langs mn oudersMn moeder belde op; wil je de dieren eten geven als wij op vakantie zijn??? Ik; je hebt toch geen dieren meer, de kippen heb je juist net weggebracht
Zij: "nee, de musjes en de duiven"![]()
![]()
en dat voor maar 7,50quote:Op maandag 19 juli 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Dus je bent daar echt van 08 - 19u ofzo
🐙![]()
Jaquote:Op maandag 19 juli 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Dus je bent daar echt van 08 - 19u ofzo
7.45-19.15 meestal
** Deze post is gereserveerd voor de paint van Ll die er ongetwijfeld weer gaat komen!**IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik ging net 'even' op de koffie. En toen was het opeens zes uur. En ik heb de finish van de touretappe gemist...![]()
![]()
Greys!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
** Deze post is gereserveerd voor de paint van Ll die er ongetwijfeld weer gaat komen!**![]()
![]()
quote:Er is een fout opgetreden:
Uw DigiD inlogcode is geblokkeerd tot maandag 19 juli 2010 18:42:56. Wellicht hebt u meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevoerd. U kunt het na de blokkering opnieuw proberen. Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u opnieuw een DigiD inlogcode aanvragen.![]()
* andere slowchat zoeken gaat *J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Nog maar heel even wachten dusquote:
Ja, maar tis niet alsof ik hem dan wel weer ineens weet.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou, boohoo, wel 7 minuten wachten
En ik had wel een wachtwoord opgeschreven, maar dat was de elektronische handtekening van de Belastingdienst. Schijnbaar NOG een ander systeem dat er ooit was![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar tis niet alsof ik hem dan wel weer ineens weet.
En ik had wel een wachtwoord opgeschreven, maar dat was de elektronische handtekening van de Belastingdienst. Schijnbaar NOG een ander systeem dat er ooit was
Kortom, het is niet allemaal hun schuld, je wist je ww sowieso al niet meer
Dat heb ik toch nooit ontkent? Ik wist hem inderdaad niet nee, maar dat werd wel mede in de hand gewerkt doordat je voorheen altijd ALLEEN per sms kon inloggen en nu niet meerquote:Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kortom, het is niet allemaal hun schuld, je wist je ww sowieso al niet meer![]()
![]()
*Meedoet.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
JJH! lees even terug, gooi 2,50 in de pot en doe gezellig mee
Wat krijg ik dan?![]()
mijn tombolafan, wat doe je!quote:Op maandag 19 juli 2010 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat voor 2.50
Moet opeens aan een goede (matige) grap op een rommelmarkt denken.
🐙![]()
Wil ik m horen?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat voor 2.50
Moet opeens aan een goede (matige) grap op een rommelmarkt denken.
Nee, maar ik vond het grappig om het nog even te zeggenquote:quote:Ik wist hem inderdaad niet nee, maar dat werd wel mede in de hand gewerkt doordat je voorheen altijd ALLEEN per sms kon inloggen en nu niet meer
Paint het effe anders!
Dat!quote:Op maandag 19 juli 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is FOK! legacy!, zelfs IK de fucking newbie weet dat![]()
NOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Is die 10 minuten voorbij, krijg je dus als je die pagina F5't niet weer de inlogpagina, maar hangt daar schijnbaar het scriptje van de banhammer direct achter dus krijg je nog 10 minuten ontzegging.Net als je denkt dat het niet slechter kanquote:Er is een fout opgetreden:
Uw DigiD inlogcode is geblokkeerd tot maandag 19 juli 2010 18:53:23. Wellicht hebt u meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevoerd. U kunt het na de blokkering opnieuw proberen. Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u opnieuw een DigiD inlogcode aanvragen.![]()
![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2010 18:44:34 ]![]()
van dat beeld zeker?quote:
JawelJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
oeh nog minder dan een maand voor ik een jaar lang op fok zit, en nog twee en een halve maand voor ik mijn eerste post een jaar geleden maakte
🐙![]()
Coolquote:Op maandag 19 juli 2010 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
oeh nog minder dan een maand voor ik een jaar lang op fok zit, en nog twee en een halve maand voor ik mijn eerste post een jaar geleden maakte
Maar dat jubileum mis je vast wel weer
![]()
Satsu is jarig!
![]()
Vorig jaar nog iniminie baby, nu een grote katerknul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
En haaaaai allemaal!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ow gawd, koe op het topje van de krabpaal.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:54 schreef Cat22 het volgende:
Satsu is jarig!
![]()
Vorig jaar nog iniminie baby, nu een grote katerknul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOGMAALS VAN HARTE![]()
![]()
![]()
vast welquote:Op maandag 19 juli 2010 18:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool
Maar dat jubileum mis je vast wel weer
🐙![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOGMAALS VAN HARTE![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga m'n DigID wachtwoord zoeken
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:56 schreef tombolafan het volgende:
cat:
[SC] #102 Net als in de film, ik wil het
WIJ waren het niet vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jarig jobje is nu door de tuin aan het slenteren. Maar zodra hij zich meldt zal ik jullie felicitaties overbrengen.
![]()
Vanuit de trein naar een stille slowchat
Het is écht rustig hier de laatste tijd. Als ik er ben tenminste.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
Vanuit de trein naar een stille slowchat
Take the hintquote:Op maandag 19 juli 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is écht rustig hier de laatste tijd. Als ik er ben tenminste.![]()
![]()
Hm, het was de hele dag best drukquote:Op maandag 19 juli 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is écht rustig hier de laatste tijd. Als ik er ben tenminste.
Ik ging stofzuigen, maar dat werd even een wat grotere klus toen ik even keek waarom hij de laatste tijd wat minder zuigkracht levert en bleek dat ik al weken aan het stofzuigen was zonder zak er in. Dus ik kon mijn hele stofzuiger ontleden en overal de kattenharen en -grind vandaan halen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2010 20:22:50 ]![]()
quote:
quote:![]()
Ik heb het idee dat daar vooral nerd talk is.quote:Ik kan niet een onderwerp vinden waarover ik lekker zou kunnen meepraten.
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ging stofzuigen, maar dat werd even een wat grotere klus toen ik even keek waarom hij de laatste tijd wat minder zuigkracht levert en bleek dat ik al weken aan het stofzuigen was zonder zak er in. Dus ik kon mijn hele stofzuiger ontleden en overal de kattenharen en -grind vandaan halen
Missie geslaagd.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zitten toch ook grotendeels heel andere mensen?![]()
Alleen Tombo, ik, en nu dus JJH zitten er van *hier*, en Pisces soms, en Cat is er volgens mij ook weleens geweest.
En -Miauw-, maar die doet 't meer andersom![]()
![]()
![]()
het is ook het weer denk ik
Eerst leren spellen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
want dat betekend dat ik hier niet meer kan posten?![]()
Betekend... moppermoppermopper..Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Alleen Tombo, ik, en nu dus JJH zitten er van *hier*, en Pisces soms, en Cat is er volgens mij ook weleens geweest.
En -Miauw-, maar die doet 't meer andersom
Oh, meer dan ik dacht nog dan
Ik blijf niet SC-hoppen, dus als het hier uitsterft dan is het jammer
Jah, ik zie ook wel hoe het loopt. Het zal ook (zoals Ml-etje zegt) met het weer en met de vakanties te maken hebben.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
iddquote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, meer dan ik dacht nog dan
Ik blijf niet SC-hoppen, dus als het hier uitsterft dan is het jammerBalorig, niet te verwarren met ballorig!
sorry hoor maar jij maakt de laatste tijd zelf ook nog best wat taalfoutjesquote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerst leren spellen.![]()
Betekend... moppermoppermopper..
🐙![]()
quote:
Oh daar hoef je nietvoor te doen hoor.
Het is puur mijn eigen keuze om niet steeds weer achter iedereen aan te blijven hollen van SC naar SC. Ik ben net hier weer een beetje gewend na de ESF SC en als het hier uitsterft omdat iedereen nu weer naar TAL gaat, dan maakt dat niets uit. Dan hou ik het gewoon weer bij de F&F SC
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar hoef je nietvoor te doen hoor.
Het is puur mijn eigen keuze om niet steeds weer achter iedereen aan te blijven hollen van SC naar SC. Ik ben net hier weer een beetje gewend na de ESF SC en als het hier uitsterft omdat iedereen nu weer naar TAL gaat, dan maakt dat niets uit. Dan hou ik het gewoon weer bij de F&F SC![]()
Prima toch. Iedereen moet z'n eigen pad gaan. Wat we al meteen na ESF zeiden, het werkt toch niet met de hele ploeg 'af te spreken' om iets de SC te maken.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Prima toch. Iedereen moet z'n eigen pad gaan. Wat we al meteen na ESF zeiden, het werkt toch niet met de hele ploeg 'af te spreken' om iets de SC te maken.
Maar dan mag ik het toch nog wel een beetje jammer vinden als het hele zootje weer een beetje uit elkaar lijkt te vallen?
Ik ga ff rondje met het hondje en daarna ff filmpie kijken ofzo
Oh jawel, dat is het ookquote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan mag ik het toch nog wel een beetje jammer vinden als het hele zootje weer een beetje uit elkaar lijkt te vallen?
Ik ga ff rondje met het hondje en daarna ff filmpie kijken ofzo![]()
Maarja, iedereen heeft wel weer wat ondertussen. Sommigen komen niet hier, anderen niet F&F, weer anderen niet in TAL. etc. etc.
ESF2011 moet gewoon open![]()
![]()
Maar geen d/t fouten want die vind ik skrikkelijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sorry hoor maar jij maakt de laatste tijd zelf ook nog best wat taalfoutjes![]()
Toch?
Dat mag.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan mag ik het toch nog wel een beetje jammer vinden als het hele zootje weer een beetje uit elkaar lijkt te vallen?En ik zou het ook jammer vinden. Maar je kunt zulke zaken nu eenmaal niet afdwingen.
d/t?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan ze niet meer terugvinden maar de afgelopen maand heb je er een stuk of 3 gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik de schuld geven aan de kittens? er ligt er nu weer eentje op mijn hand.
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat mag.En ik zou het ook jammer vinden. Maar je kunt zulke zaken nu eenmaal niet afdwingen.
En dat zou ik uiteraard ook nooit doen
Fijne avond en misschien tot straks nog
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat zou ik uiteraard ook nooit doen
Fijne avond en misschien tot straks nogWandel ze!
laten we dat maar doenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
d/t?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik de schuld geven aan de kittens? er ligt er nu weer eentje op mijn hand.
🐙![]()
Jij bent inderdaad gewoon een sletquote:Op maandag 19 juli 2010 20:48 schreef JJH het volgende:
Maar Greysje, ik lees en post toch ook nog hier mee? En in F&F?
Ik ben niet weg hoor!![]()
![]()
quote:
pfew!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
EEJ!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad gewoon een slet
Evening!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Cat, heb je taart? Gefeli
quote:
Je wordt steeds meer fan![]()
Dank je en tast toe!quote:
Ik had eik gehoopt op een lekkere Zuidelijke vlaai
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zitten toch ook grotendeels heel andere mensen?
![]()
En het sterft hier toch niet uit? Het is gewoon even wat rustiger, maar de mensen die er normaal komen komen er nu nog steeds allemaal als ik het goed heb![]()
Ik kom zelden in TAL, alleen op Vrijdag roep ik wel eens wie er naar Poepstars gaat kijken, maar daar ken ik een aantal al van ver voordat ik in ESF kwam, uit de Popstars reeks
Satsu mocht kiezen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had eik gehoopt op een lekkere Zuidelijke vlaai![]()
Dit krijgt hij vanavond.
Zonder de kroket-wannabee dan.
quote:
Tel je al af voor je vakanssssieee?
Het ziet er best vies uitquote:Op maandag 19 juli 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Satsu mocht kiezen.![]()
Dit krijgt hij vanavond. [ afbeelding ]
Zonder de kroket-wannabee dan.![]()
![]()
De waarheid is hard hequote:
Er is ook echt geen drol op tv
Misschien dat ik ook maar zo een filmpie ga kijken. To-do lijst is ook eindeloos
quote:![]()
Net nog een ziektekosten gratis voorschiet ding bij mijn verzekeraar aangevraagd.
Jij houdt niet van omelet?quote:
Rauw ei is ook best viesquote:
Boh ik ben net zo nuttig geweest.
Afwas gedaan, keuken gesopt. Stofzuiger gedemonteerd en al het stof en vuil er uit gehaald. Gestofzuigd. Kattenbak gedaan, beddegoed gewassen![]()
![]()
Ik zit een beetje de tijd te doden tot Ugly Betty begint.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Er is ook echt geen drol op tv
Misschien dat ik ook maar zo een filmpie ga kijken. To-do lijst is ook eindeloosOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
Afwas gedaan, keuken gesopt. Stofzuiger gedemonteerd en al het stof en vuil er uit gehaald. Gestofzuigd. Kattenbak gedaan, beddegoed gewassen![]()
![]()
![]()
Dat staat morgenmiddag op mijn program. Minus stofzuiger demonteren dan. Maar dat wordt vervangen door kattebakken maal 3.
Staat het jou ook aan?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
Ik zit een Wrestling programma op Eurosport te kijken. Tenminste, het staat aan.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
Afwas gedaan, keuken gesopt. Stofzuiger gedemonteerd en al het stof en vuil er uit gehaald. Gestofzuigd. Kattenbak gedaan, beddegoed gewassen
Wel lekkerquote:Op maandag 19 juli 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
Afwas gedaan, keuken gesopt. Stofzuiger gedemonteerd en al het stof en vuil er uit gehaald. Gestofzuigd. Kattenbak gedaan, beddegoed gewassen, scheelt morgen weer extra zweet en gedoe, morgen wordt het toch weer rond de 30 of was het Woensdag pas?
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit een beetje de tijd te doden tot Ugly Betty begint.
Ik zit Dating in the Dark te kijken op RTL5, lekker fout![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zapte er net voorbij, is het wat?
Dat lijkt me zo erg, als je naderhand dan een enorme viespeuk ziet
Ik weet het niet, maar ik was het allemaal al veel te lang aan het uitstellen met het warme weer (okay heb kattenbak en afwas enzo wel vaker gedaan natuurlijk), en nu was het nog redelijk koel, dus ik dacht; 'Kan het maar vast gedaan hebben'quote:Op maandag 19 juli 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel lekker, scheelt morgen weer extra zweet en gedoe, morgen wordt het toch weer rond de 30 of was het Woensdag pas?
![]()
Heb je die Nederlandse versie weleens gezien? Die was nog best leukquote:Op maandag 19 juli 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb op Mtv 40 most shocking divorces, maar ik ken 90% niet
Morgen al. Woensdagavond schijnen we weer een wolkbreuk te mogen verwachten.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel lekker, scheelt morgen weer extra zweet en gedoe, morgen wordt het toch weer rond de 30 of was het Woensdag pas?
Ik reed vanavond trouwens door de binnenlanden bij Deurne: verwoesting!Overal nog wegen afgesloten en langs de snelweg lag gewoon een half bos plat. Ongelofelijk!
Allemaal nog van die storm van vorige week.
Ik ben helemaal fan van MTV HD, wat een superzender is dat![]()
Niet al die pauperseries die 100x herhaald worden, maar gewoon muziek. Heel veel live registraties en concerten![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je die Nederlandse versie weleens gezien? Die was nog best leuk
Deze is eigenlijk exact hetzelfde, maar komt iets minder amateuristisch over.
En er wordt meer gebekt
Ik kijk nu naar een groooote boot vol koeien.
quote:
Zoenen ze niet vaak al dan, dat dacht ik
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enorme viespeuken zitten er niet in deze keer in elk geval
En ze hebben geloof ik allemaal al gezoend in het donker.
Dat zou ik nooit durven als ik niet wist hoe iemand er uit zag
Ah ok. Goeie om een keer op RTL Gemist te kijken ofzo dusquote:Op maandag 19 juli 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze is eigenlijk exact hetzelfde, maar komt iets minder amateuristisch over.
En er wordt meer gebekt![]()
![]()
Ja, er was een meisje dat ik ken daarbijquote:Op maandag 19 juli 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je die Nederlandse versie weleens gezien? Die was nog best leuk
En die is in het echt net zo oppervlakkig als ze daar overkwam
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Ja dat dus
Jammer, zie net dat het bijna af is... ik schakel ook altijd te laat in.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, er was een meisje dat ik ken daarbij
En die is in het echt net zo oppervlakkig als ze daar overkwam
Ik vond het echt grappig. Al die datingshows enzo boeien me niet, maar dit was nog best grappig. En dan soms aan het eind echt die keiharde confrontatie dat ze staan te wachten met een roos en die ander keihard dat huisje uitbeent![]()
![]()
Jawel, maar ik zou er niet van uit gaan dat het een engerd isquote:Op maandag 19 juli 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoenen ze niet vaak al dan, dat dacht ikAls je het idee hebt dat het heel erg klikt? Ik wel denk ikquote:Op maandag 19 juli 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Enorme viespeuken zitten er niet in deze keer in elk geval
En ze hebben geloof ik allemaal al gezoend in het donker.
Ja, ik vind deze versie leuker dan de Nederlandse
Het wordt net iets smeuiiger en 'echter' gebracht.
Oh, alleen niemand kiest elkaar
Wat ráár!Ze vonden elkaar in het donker allemaal geweldig, twee van de drie stellen vonden elkaar in het echt ook heel leuk om te zien en toch kiest niemand elkaar. Snappuhetnog?
En dan na afloop huilen
[quote]Ik kijk nu naar een groooote boot vol koeien.[/wuote]
Herhaling van de huldiging in de grachten?![]()
Ja ik ook, ik heb me echt doodgelachenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond het echt grappig. Al die datingshows enzo boeien me niet, maar dit was nog best grappig. En dan soms aan het eind echt die keiharde confrontatie dat ze staan te wachten met een roos en die ander keihard dat huisje uitbeent
Ik heb toen mn zusje gebeld van: "het zusje van Mike is bij daten in het donker!" En toen hebben we gierend voorspeld wat ze zou doen en ze deed het precies![]()
Ik zie het ja!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Ja, ik vind deze versie leuker dan de Nederlandse
Het wordt net iets smeuiiger en 'echter' gebracht.
Oh, alleen niemand kiest elkaar
Wat ráár!Ze vonden elkaar in het donker allemaal geweldig, twee van de drie stellen vonden elkaar in het echt ook heel leuk om te zien en toch kiest niemand elkaar. Snappuhetnog?
En dan na afloop huilen
Maar bij mij staat de laatste nu pas op het balkonspoiler!
Ik zou ook wel gewoon bekken. En dan zeg je gewoon als ze heel lelijk is 'Ja da was ik nie!' en vlucht je dat huisje uit. Tegen de tijd dat ze die aflevering gezien hebben zit je alweer veilig thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
Als je het idee hebt dat het heel erg klikt? Ik wel denk ik
Hm, nee ik weet zeker dat ik dat niet zou doen.
Ik moet iemand wel echt kunnen zien. Je zoent toch ook niet lekker als je geen ogen kunt zien enzo? Blikken? Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
Als je het idee hebt dat het heel erg klikt? Ik wel denk ik
Is wel heel tof als iemand ineens een mega hunk blijkt te zijn
Boeien, tussendoor gewoon beetje ouwehoeren tegen elkaar daarquote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet iemand wel echt kunnen zien. Je zoent toch ook niet lekker als je geen ogen kunt zien enzo? Blikken? Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:24 schreef JJH het volgende:
[quote]Ik kijk nu naar een groooote boot vol koeien.[/wuote]
Herhaling van de huldiging in de grachten?![]()
![]()
Wat érg!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik heb me echt doodgelachen
Ik heb toen mn zusje gebeld van: "het zusje van Mike is bij daten in het donker!" En toen hebben we gierend voorspeld wat ze zou doen en ze deed het precies![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
Maar bij mij staat de laatste nu pas op het balkonspoiler!
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou ook wel gewoon bekken. En dan zeg je gewoon als ze heel lelijk is 'Ja da was ik nie!' en vlucht je dat huisje uit. Tegen de tijd dat ze die aflevering gezien hebben zit je alweer veilig thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bullshit
Dan zien al je vrienden en familie dus wel dat je met een lelijk iemand zoent
Jij zou ze flurryen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou heel hard achter je aan rennen als je dat bij mij zou flikken denk ik
Nou ik weet het niet hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er een klik is, en je elkaar heel leuk vind? Ik denk het wel... En die blikken vervang je dan met voelen natuurlijk
Alsof dat de eerste keer zou zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Bullshit
Dan zien al je vrienden en familie dus wel dat je met een lelijk iemand zoent![]()
Najah voor m'n vrienden dan. De meeste ken ik al sinds 1e klas middelbare school.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boeien, tussendoor gewoon beetje ouwehoeren tegen elkaar daar
Nou, MIJ boeit het wel, punt
Ik zoen niet met iemand die ik nog nooit gezien heb.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Normaal gesproken gaat dat ook ietwat lastig jaquote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, MIJ boeit het wel, punt
Ik zoen niet met iemand die ik nog nooit gezien heb.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof dat de eerste keer zou zijn![]()
Najah voor m'n vrienden dan. De meeste ken ik al sinds 1e klas middelbare school.
Je hebt al vaker gezoend met een onbekende op nationale televisie?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ook datquote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Bullshit
Dan zien al je vrienden en familie dus wel dat je met een lelijk iemand zoent
HEEEEEEEEEEEEEEEE de laatsten hebben gewoon wel voor elkaar gekozen!Jij liegert!
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou heel hard achter je aan rennen als je dat bij mij zou flikken denk ik![]()
![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat dat ook ietwat lastig ja
En dus zou ik het daar ook niet doen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt al vaker gezoend met een onbekende op nationale televisie?
Nee, dat ik met een lillikerd zoen![]()
![]()
LL, je bent de OP vergeten
Nee, met een lelijk iemand kennelijkquote:Op maandag 19 juli 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt al vaker gezoend met een onbekende op nationale televisie?
quote:
Ja ben pas net ingeschakeld hè
Zou wel leuke tv opleveren Tombo
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, dat ik met een lillikerd zoen
Waarom zou je met iemand zoenen dan die je niet eens aantrekkelijk vindt?
Wat is daar lekker aan dan?
Of vond je zo iemand dan wél lekker als je dronken was? Is dat echt zo?
Ik kan me daar zo weinig bij voorstellen
Maar dan zou je daar al niet aan mee doen denk ik?quote:
Scuzie, ik moet een piepend kitten uit de krabpaal plukken. Hij leert maar niet hoe hij eruit komt. Erin lukt daarentegen prima.
Ach das gewoon anders voor mannen denk ik. Vroegah, lekker op stap, paar pilsjes, elkaar een beetje ophitsen, en dan gaat het meer om de kwantiteit dan de kwaliteit.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je met iemand zoenen dan die je niet eens aantrekkelijk vindt?
Wat is daar lekker aan dan?
Of vond je zo iemand dan wél lekker als je dronken was? Is dat echt zo?
Ik kan me daar zo weinig bij voorstellen![]()
VROEGAH HE, NU BEN EEN VROME KNUL![]()
Ja, Ll en ik in daten in het donkerquote:
Dan zou ik meteen al met uzi en al die donkere kamer in stappen
Jij boefje!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach das gewoon anders voor mannen denk ik. Vroegah, lekker op stap, paar pilsjes, elkaar een beetje ophitsen, en dan gaat het meer om de kwantiteit dan de kwaliteit.![]()
VROEGAH HE, NU BEN EEN VROME KNUL
Dat zal vast iets mannelijks zijn jaquote:Op maandag 19 juli 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach das gewoon anders voor mannen denk ik. Vroegah, lekker op stap, paar pilsjes, elkaar een beetje ophitsen, en dan gaat het meer om de kwantiteit dan de kwaliteit.![]()
quote:VROEGAH HE, NU BEN EEN VROME KNUL![]()
![]()
![]()
![]()
Dan gaat dat rapper dan bij jou, hier snapt ie de krabpaal nog geeneens.quote:Scuzie, ik moet een piepend kitten uit de krabpaal plukken. Hij leert maar niet hoe hij eruit komt. Erin lukt daarentegen prima.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Herken/herinner je ze de volgende dag/later dan ook niet meer LL?
Maar zoenen is dan toch niet zo 'erg'. Hebben jullie allemaal maar met mensen gezoend die je echt helemaal geweldig en woest aantrekkelijk vond? Nooit achteraf gedacht 'Mwah... da was miss niet helemaal nodig geweest'
![]()
Da's altijd zo genant als dan iemand twee weken later ofzo weer tegenkomt en het gewoon niet meer weet.quote:Herken/herinner je ze de volgende dag/later dan ook niet meer LL?![]()
![]()
Oh jawel hoor, ik kan ze alleen nu echt niet meer voor de geest halen hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Herken/herinner je ze de volgende dag/later dan ook niet meer LL?![]()
![]()
Nee, zolang het bij zoenen blijft is het niet zo heel erg toch? Hoewel ik echt best wel braaf ben en zelden heb gezoend met iemand die ik niet aantrekkelijk vond ofzo... Maar 1x, en daarvan weet ik de naam niet meerquote:Op maandag 19 juli 2010 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Maar zoenen is dan toch niet zo 'erg'. Hebben jullie allemaal maar met mensen gezoend die je echt helemaal geweldig en woest aantrekkelijk vond? Nooit achteraf gedacht 'Mwah... da was miss niet helemaal nodig geweest'
Die was vooral lief enzo
Die van mij leren van elkaar.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan gaat dat rapper dan bij jou, hier snapt ie de krabpaal nog geeneens.Zie ook: Gastgezin Redcat: Cat's 4e en 5e nestje #4 - daar zit muziek in! Ik moest zo lachen toen watuntrik dat beschreef.
Een vriend van me had op die beruchte vakantie in Belgie (die op de fiets ja) echt met een gruwelijk lekker wijf gezoend. Alleen had die 5 minuten daarvoor gekotst omdat ze lam was. Dat moet hij nu (10 jaar later bijna) nog horen.
En altijd het zielige verweer; "Ze was wel haar tanden wezen poetsen hoor..."
Geniaal![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's altijd zo genant als dan iemand twee weken later ofzo weer tegenkomt en het gewoon niet meer weet.
Meestal is het dan "tering zeg, hoe dronken ben ik geweest, want wát is dat wijf lelijk"![]()
Of mannen wisten het wel en hadden toch een verzetje nodig
OMGquote:Op maandag 19 juli 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Een vriend van me had op die beruchte vakantie in Belgie (die op de fiets ja) echt met een gruwelijk lekker wijf gezoend. Alleen had die 5 minuten daarvoor gekotst omdat ze lam was. Dat moet hij nu (10 jaar later bijna) nog horen.
En altijd het zielige verweer; "Ze was wel haar tanden wezen poetsen hoor..."
Geniaal
Een vriend van mij heeft wel eens gekotst en is daarna besprongen door een meisje wat ie al heel lang leuk vond en dat nu lam was en hem ook leuk vond...En hij had NIET zn tanden gepoetst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
En ik had toen een of andere walvis die schijnbaar wel meer wilde dan zoenen. Maar groen dat ik was snapte ik dat echt pas daaaagen later![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee, ik zou echt braakneigingen krijgen als ik zoende met iemand die ik niet aantrekkelijk vondBrrrrrrr. Daarvoor vind ik zoenen te intiem toch
aw...quote:Op maandag 19 juli 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
En ik had toen een of andere walvis die schijnbaar wel meer wilde dan zoenen. Maar groen dat ik was snapte ik dat echt pas daaaagen later![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar als je iemand nou qua innerlijk leuk en lief vindt? En qua uiterlijk mwah?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, ik zou echt braakneigingen krijgen als ik zoende met iemand die ik niet aantrekkelijk vondBrrrrrrr. Daarvoor vind ik zoenen te intiem toch
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aw...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Maar als je iemand nou qua innerlijk leuk en lief vindt? En qua uiterlijk mwah?
Iemand hoeft niet mooi te zijn, als ik diegene maar aantrekkelijk vind
Lastig uit te leggen. Ik kan niet zoenen met iemand met een geweldig karakter maar die qua uiterlijk niets heeft dat me aantrekt nee, echt niet
Ach dat was maar goed ook. Anders had IK dat nu nog moeten horen waarschijnlijk.quote:
Maar het was wel memorabelOp zo'n festivalletje daar in de regio zelfs met 3 meiden op 1 avond gezoend
!
Dat was wel echt te ernstig. Maar eentje 'gebeurde' ook gewoon en was ook echt te lomp voor woorden. Ik gooide een biertje weg, zo vol over zo'n Belgisch grietje heen. Echt een vol biertje, right in the kisser. Dus ze was drijfnat. Dus ik dacht 'aaah ik ga ff sorry zeggen', dus ik loop er heen en brabbel wat, begint dat grietje te bekken![]()
En dát zijn dan van die momenten dat je ineens met iemand staat te bekken en denkt 'Ah, wat zal het ook'
![]()
pow! right in the kisserquote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach dat was maar goed ook. Anders had IK dat nu nog moeten horen waarschijnlijk.
Maar het was wel memorabelOp zo'n festivalletje daar in de regio zelfs met 3 meiden op 1 avond gezoend
!
Dat was wel echt te ernstig. Maar eentje 'gebeurde' ook gewoon en was ook echt te lomp voor woorden. Ik gooide een biertje weg, zo vol over zo'n Belgisch grietje heen. Echt een vol biertje, right in the kisser. Dus ze was drijfnat. Dus ik dacht 'aaah ik ga ff sorry zeggen', dus ik loop er heen en brabbel wat, begint dat grietje te bekken![]()
En dát zijn dan van die momenten dat je ineens met iemand staat te bekken en denkt 'Ah, wat zal het ook'
🐙![]()
En andersom? Leuk uiterlijk maar rot innerlijk?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand hoeft niet mooi te zijn, als ik diegene maar aantrekkelijk vind
Lastig uit te leggen. Ik kan niet zoenen met iemand met een geweldig karakter maar die qua uiterlijk niets heeft dat me aantrekt nee, echt niet
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach dat was maar goed ook. Anders had IK dat nu nog moeten horen waarschijnlijk.
!
Dat heb ik ook wel gehad ja... Maar bij mij was het met een vriend van me die echt heel leuk was, dus dat vond ik heul niet erg
quote:
En die avond nog 2? HOSSELAAR!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat WTF moment die eerste paar seconden inderdaad.quote:En dát zijn dan van die momenten dat je ineens met iemand staat te bekken en denkt 'Ah, wat zal het ook![]()
![]()
Dan toch nog 2quote:Op maandag 19 juli 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dit was de laatste volgens mij. Weet ik veel, lang geleden. Wel mooi
Ik zei niet later op de avond he
* Muggenzifter is *J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En andersom? Leuk uiterlijk maar rot innerlijk?
Dat ligt er aan hoe lang ik diegene ken![]()
Maar eerder op deze manier dan andersom ja. Erg he?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Eh, nou ja, erg...quote:Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe lang ik diegene ken![]()
Maar eerder op deze manier dan andersom ja. Erg he?
Ik heb het dus eerder andersom... Maar zo komt iig iedereen aan de beurt
Zo, dat staat er veel dubbelzinniger dan ik bedoeldequote:Op maandag 19 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, nou ja, erg...
Ik heb het dus eerder andersom... Maar zo komt iig iedereen aan de beurt
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: