Ik zit te bedenken wat ik van de tt vindquote:
Je word nergens genoemd, prima toch. Ik werd vermeld in de vorige TTquote:Op maandag 19 juli 2010 15:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken wat ik van de tt vind
Je werd ook bijna in deze tt genoemd, en die zou VEEL erger geweest zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je word nergens genoemd, prima toch. Ik werd vermeld in de vorige TT
Kortom; ik spaar jequote:Op maandag 19 juli 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je werd ook bijna in deze tt genoemd, en die zou VEEL erger geweest zijn
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Hoe mannen altijd alles omdraaien
Okee okee, ik vergeef je... Voor nu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meestal krijg ik te horen dat ik een moeilijk persoon ben![]()
Kennelijk ben ik online anders
Easy like sundaymorning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meestal krijg ik te horen dat ik een moeilijk persoon ben![]()
Kennelijk ben ik online anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben irl heel makkelijk (niet easy, maar makkelijk).
En online vaak weer niet, zo gaan de geruchten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben irl heel makkelijk (niet easy, maar makkelijk).
En online vaak weer niet, zo gaan de geruchten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zijn Engels zeggen ze dat zo mooi: easygoing is makkelijk in de omgang; een pushover is een voetveeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Zwab, sucky sucky 5 dollar is nóóit een garantie voor succesquote:Op maandag 19 juli 2010 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iets met de steekworden aangeboden, goedkoop en 7,50![]()
![]()
ik hoopte ook dat na die prijsstijging van 50%, de kwaliteit beter zou wordenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar Zwab, sucky sucky 5 dollar is nóóit een garantie voor succes
🐙![]()
Mooie post icm die sigquote:Op maandag 19 juli 2010 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hoopte ook dat na die prijsstijging van 50%, de kwaliteit beter zou worden![]()
![]()
Maar wel lekker koel, toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
EZEL, nou, haal me uit die waterput, tis donker hier![]()
Badum-tishquote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
ja, ben allang blij dat ik niet in de waterkoker gevallen ben![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAT GEBEURT ER MUIS?? HEEFT HIJ EEN FIETS ZONDER ZADEL?
🐙![]()
Nee die lutser demarreert, schakelt verkeerd en trapt vervolgens z'n ketting eraf. Dus nou ligt Contador voor.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAT GEBEURT ER MUIS?? HEEFT HIJ EEN FIETS ZONDER ZADEL?![]()
Is dat alles?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee die lutser demarreert, schakelt verkeerd en trapt vervolgens z'n ketting eraf. Dus nou ligt Contador voor.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iets met de steekworden aangeboden, goedkoop en 7,50
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Graag, want nu snap ik het niet. Hij ging harder fietsen en toen fietste hij niet hard genoeg en fietste hij de ketting eraf, en toen fietste die ander zo hard dat hij die ene zo voorbij fietste?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Moet ik het voor je painten zodat het ook voor Lenny interessant is?![]()
Ik was boodschappen doenquote:
Ik heb geen 7,50 gekregen hoorquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Op zich wel ja maar heel eerlijk lees jij echte boeken een 2e keer?
Ja. Als ik ze mooi vind lees ik ze eens in de zoveel tijd. Net als dat ik films eens in de zoveel tijd terugkijk.
Soms herlees ik een boek om één mooie alinea of zin.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
maakt niet uit, de komende paar uur is iedere zin met 7,50 er in toch wel grappig, vooral omdat je er op gaat reageren🐙![]()
![]()
MINE!
Jammer dat mijn nieuwe abonnement pas over een maand ingaat, en ik dus nu nog niet internet kan uitproberen. Maar goed, kan er wel al mee spelen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
![]()
![]()
die wilde ik eerst ook, maar vanwege het grotere scherm en de 1 gHz snapdragon toch maar voor de Desire gegaan. Maar de Legend is ook een bloedmooi ding
🐙![]()
Uit 1 stuk amuliniumquote:Op maandag 19 juli 2010 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
MINE!
Jammer dat mijn nieuwe abonnement pas over een maand ingaat, en ik dus nu nog niet internet kan uitproberen. Maar goed, kan er wel al mee spelen.
![]()
![]()
Ja zag de desire ook, alleen was dat net weer duurder, en dit kwam ook alweer net iets duurder uit dan dat ik eigenlijk gepland had, dus ik heb hier de grens getrokkenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
die wilde ik eerst ook, maar vanwege het grotere scherm en de 1 gHz snapdragon toch maar voor de Desire gegaan. Maar de Legend is ook een bloedmooi ding
. Maar so far so good. Is wel enorm wennen met een "normale" telefoon met knopjes en niet bewegend scherm, maar ik vind het nu al tof
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
* gaat op handen zitten zodra er een zin met 7,50 erin verschijnt *quote:Op maandag 19 juli 2010 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
maakt niet uit, de komende paar uur is iedere zin met 7,50 er in toch wel grappig, vooral omdat je er op gaat reagerenJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
dat betekend alleen maar dat ik gewoon meer m'n best moet doenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* gaat op handen zitten zodra er een zin met 7,50 erin verschijnt *
🐙![]()
quote:I WIN!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* gaat op handen zitten zodra er een zin met 7,50 erin verschijnt *
🐙![]()
Ik moet er nog even inkomenquote:![]()
Opnieuw
Ok leg uit wat is de grap aan 7,50?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Heb jij 3,75? Kunnen we allebei een keertjequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij 3,75? Kunnen we allebei een keertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FUCK YEAH
🐙![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
tombola vervult je wildste dromen voor 7,50
Oh joh moeten jullie zoveel betalen?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
* tombolafan gaat even haar handen in kokend water houden
nee joh, we maken allemaal 2,50 over en dan komt alles vanzelfquote:Op maandag 19 juli 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh joh moeten jullie zoveel betalen?
🐙![]()
WHUT!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh joh moeten jullie zoveel betalen?
Tis tenslotte ook komkommertijd bij Tombo.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, we maken allemaal 2,50 over en dan komt alles vanzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis tenslotte ook komkommertijd bij Tombo.vat jij die van 2,50 wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet eens, maar kijk eens in je bankafschrift zou ik zeggen![]()
![]()
Dan heeft ze nog wel eea te doen de komende tijd. Wist niet dat ze ook zoveel vrouwen deed trouwens![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
* tombolafan gaat even haar handen in kokend water houden![]()
*betadine aanreikt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis tenslotte ook komkommertijd bij Tombo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jemig komkommers van 2,50.
Gratis COURGETTE!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
zoals je al zei, het is komkommertijd hequote:Op maandag 19 juli 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan heeft ze nog wel eea te doen de komende tijd. Wist niet dat ze ook zoveel vrouwen deed trouwens
🐙![]()
Die kunnen we ook best missen hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
* tombolafan gaat even haar handen in kokend water houden![]()
![]()
![]()
wie geen handen heeft moet d'r mond gebruiken
edit: wacht, dat bedoelde ik iets subtieler als dat het nu klinkt
🐙![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die kunnen we ook best missen hoor
Jij hebt geen handen nodig tijdens sex?
Dat zal me een saaie bedoening zijn dan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Niet te kieskeurig zijn voor 3,75.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal me een saaie bedoening zijn dan!
En ik ben een man hé, keertje Dirkh-style is ook geen straf met dit weer![]()
quote:ja heuj je ropet het over je af hoor.
*terug gelezen heeft
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
THANK YOUquote:Op maandag 19 juli 2010 17:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja heuj je roept het over je af hoor.
*terug gelezen heeft
hoort ze het ook es van een ander
🐙![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet te kieskeurig zijn voor 3,75.
En ik ben een man hé, keertje Dirkh-style is ook geen straf met dit weer
Wat was Dirkh zijn *ping* ook alweer?
Pijpen he?
Kijken of het werkt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal me een saaie bedoening zijn dan!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
wie geen handen heeft moet d'r mond gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ja heuj je ropet het over je af hoor.
*terug gelezen heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je dat nu doen bij hem?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat was Dirkh zijn *ping* ook alweer?
Pijpen he?
Kijken of het werkt![]()
Godver, ik moet ook zo'n *ping*![]()
Jij hebt al flurryquote:Op maandag 19 juli 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je dat nu doen bij hem?![]()
Godver, ik moet ook zo'n *ping*
Ja eh, IK heb dat niet bedacht, dan moet je bij Greys wezenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom krijgt hij 'pijpen' en ik 'flurry'
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: