Dan moet ik eerst volgende week even zien hoe het zitquote:Op maandag 19 juli 2010 19:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bij die knalpot aan het einde. dat grote ding net achter de uitlaatpijp zelf.
Petje op!quote:Op maandag 19 juli 2010 18:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gruwelijk irritant, rest goed ingesmeerd en was verder ook nergens verbrand. Maar op je hoofd insmeren gaat niet zo geweldig
Dat ook niet lang meer. Heb een kamer gevondenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:59 schreef VASND het volgende:
[..]
Wel. Jij bent pistool met terreurouders. Verdomme.
[..]
Kga vanavond voor het eerst en morgen en donderdag oooook.
Bei du?
Tofquote:Op maandag 19 juli 2010 19:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn moeder vroeg vandaag of het me leuk leek naar York te gaan, een weekje.
Ik ben tot nu toe alle dagen geweestquote:Op maandag 19 juli 2010 18:59 schreef VASND het volgende:
[..]
Wel. Jij bent pistool met terreurouders. Verdomme.
[..]
Kga vanavond voor het eerst en morgen en donderdag oooook.
Bei du?
Ik moet nog steeds kijken wanneer ik ga, mss morgenavond, of donderdag en vrijdag.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:02 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe alle dagen geweest. En straks om 8 uur rondje lopen, want ik ben nog steeds niet bij de Affaire geweest, dan even terug om te eten en dan weer richting de stad. En ik heb og maar één dag dat ik nog niet ga, dus ik vrees voor m'n rekening
. Maar het is heel tof!
Je bent wel een type dat snel bruin wordt ja, ik ben dan ook heel jaloersquote:Op maandag 19 juli 2010 18:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Tof, zeer tof! Iedereen is jaloers op mijn bruinigheid. En ja, het was heerlijk weer, iedere camping had een zwembad
En met wie ga je, weet je dat al?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds kijken wanneer ik ga, mss morgenavond, of donderdag en vrijdag.
Ik, altijd. Maar sms maar als je er bent, misschien kom ik dan wel langs! Swarma vroeg of er nog een meet kwam 's middagsquote:Op maandag 19 juli 2010 19:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja voor minstens 1 van de avonden al wel ja. Had je plannen dan?
Ik ben inderdaad lekker snel bruin! Heb nog een hoed en 2 vervelende zonnebrillen gekochtquote:Op maandag 19 juli 2010 19:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Je bent wel een type dat snel bruin wordt ja, ik ben dan ook heel jaloers. Waar ben je allemaal geweest? En ga je nog een keertje op vakantie of was dit 't?
Haha. Ja nu ik er over nadenk kan ik mss net zo goed zometeen al gaan, die gast gaat zelf ook.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:05 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik, altijd. Maar sms maar als je er bent, misschien kom ik dan wel langs! Swarma vroeg of er nog een meet kwam 's middags.
Naais. Goed ingeburgerd al.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 19:02 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe alle dagen geweest. En straks om 8 uur rondje lopen, want ik ben nog steeds niet bij de Affaire geweest, dan even terug om te eten en dan weer richting de stad. En ik heb og maar één dag dat ik nog niet ga, dus ik vrees voor m'n rekening
. Maar het is heel tof!
Wat vond je vanquote:Op maandag 19 juli 2010 19:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad lekker snel bruin! Heb nog een hoed en 2 vervelende zonnebrillen gekocht.
3 nachten Como,
3 nachten Bologna,
3 nachten Rome,
1 nacht Pisa,
2 nachten Isny (Duitsland).
Waarschijnlijk nog een lang weekend Texel.
Jij?
Dus kan ik je crib weer niet komen bekijkenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:07 schreef livalo het volgende:
[..]
Wat vond je vanRome
? Ik ben echt heel erg verliefd op
Rome
sinds ik daar geweest ben, dat is echt de meest geniale stad ooit. En leuk, met wie ga je naar Texel?
Ik ga eerst vierdaagse vieren, en de 26ste ga ik met vriendinnen voor 10 dagen naar Kroatië (en 1 dag Venetië, daar heb ik ook wel heul veel zin in). En daarna nog last minute iets boeken met René en daarna ben ik intromama, dus heb een lekker drukke vakantie.
Vierdaagse ging ik altijd al naartoe. Nu kan ik alleen de dinsdag doorhalen om op de woensdag de mensen die gaan lopen uit te zwaaien.quote:
Jawel hoor, ik maak wel tijd voor je, dòh. Weet alleen nog niet wanneer, ligt eraan wanneer ik dus met René vertrek, maar ik heb begin of eind augustus sowieso nog wel tijd.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dus kan ik je crib weer niet komen bekijken?!
haha veel plezier wel!
Weet nog niet precies wanneer, maar waarschijnlijk met Ewout.
Dan moeten we dat nu wel eventjes vastleggen vind ikquote:Op maandag 19 juli 2010 19:09 schreef livalo het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik maak wel tijd voor je, dòh. Weet alleen nog niet wanneer, ligt eraan wanneer ik dus met René vertrek, maar ik heb begin of eind augustus sowieso nog wel tijd.
Dan moet je er ook een keer overdag heen gaan, ooit.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:09 schreef nijnja het volgende:
Oja, en Rome was tof! Eigenljik heel weinig van Rome overdag gezien. Met del aatste bus van de camping (half 10) Rome in gegaan, en de eerste bus (volgende morgen, om 8 uur) terug naar de camping. Rome bij nacht was zwaar tof!
Maar ik weet dus niet wanneer, omdat ik pas vlak van tevoren weet wanneer we op vakantie gaan!quote:Op maandag 19 juli 2010 19:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan moeten we dat nu wel eventjes vastleggen vind ik! Want anders kan ik natuurlijk weer niet enzo
Mee?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan moet je er ook een keer overdag heen gaan, ooit.
Dan moet je dat maar snel last minute bespreken!quote:Op maandag 19 juli 2010 19:13 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar ik weet dus niet wanneer, omdat ik pas vlak van tevoren weet wanneer we op vakantie gaan!
Dan met je meer in de zon gaan liggen!!quote:
Dat doen we 4 augustus, na m'n vacantione!quote:Op maandag 19 juli 2010 19:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar snel last minute bespreken!
helpt datquote:Op maandag 19 juli 2010 19:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan met je meer in de zon gaan liggen!!
Moet je wel doen! Plakken we dr gelijk een weekendje Rome aanvastquote:Op maandag 19 juli 2010 19:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat doen we 4 augustus, na m'n vacantione!
Bij mij welquote:
Kijk hoeveel geld je hebt en laat het daardoor beslissen.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:19 schreef Jotcha het volgende:
Nohh, vandaag of morgen dan gaan. Of beide natuurlijk. Dilemma.
In dat geval zou ik elke dag gaan. Heb 6 weken bijna fulltime gewerktquote:Op maandag 19 juli 2010 19:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Kijk hoeveel geld je hebt en laat het daardoor beslissen.
Dan ga je elke dag. Probleem opgelost. Maar ik ben weg, de stad in. Ciaoquote:Op maandag 19 juli 2010 19:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In dat geval zou ik elke dag gaan. Heb 6 weken bijna fulltime gewerkt
Haha, ik regel denk ik wel wat. Ik heb je in m'n telefoon staan als het goed isquote:Op maandag 19 juli 2010 19:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan ga je elke dag. Probleem opgelost. Maar ik ben weg, de stad in. Ciao![]()
.
Rood haarquote:Op maandag 19 juli 2010 19:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha, ik regel denk ik wel wat. Ik heb je in m'n telefoon staan als het goed is
Die kende ik al lang, collega's enzoquote:Op maandag 19 juli 2010 19:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Rood haar, roestige daken, vochtige kelders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |