Dan moeten we dat nu wel eventjes vastleggen vind ikquote:Op maandag 19 juli 2010 19:09 schreef livalo het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik maak wel tijd voor je, dòh. Weet alleen nog niet wanneer, ligt eraan wanneer ik dus met René vertrek, maar ik heb begin of eind augustus sowieso nog wel tijd.
Dan moet je er ook een keer overdag heen gaan, ooit.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:09 schreef nijnja het volgende:
Oja, en Rome was tof! Eigenljik heel weinig van Rome overdag gezien. Met del aatste bus van de camping (half 10) Rome in gegaan, en de eerste bus (volgende morgen, om 8 uur) terug naar de camping. Rome bij nacht was zwaar tof!
Maar ik weet dus niet wanneer, omdat ik pas vlak van tevoren weet wanneer we op vakantie gaan!quote:Op maandag 19 juli 2010 19:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan moeten we dat nu wel eventjes vastleggen vind ik! Want anders kan ik natuurlijk weer niet enzo
Mee?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan moet je er ook een keer overdag heen gaan, ooit.
Dan moet je dat maar snel last minute bespreken!quote:Op maandag 19 juli 2010 19:13 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar ik weet dus niet wanneer, omdat ik pas vlak van tevoren weet wanneer we op vakantie gaan!
Dan met je meer in de zon gaan liggen!!quote:
Dat doen we 4 augustus, na m'n vacantione!quote:Op maandag 19 juli 2010 19:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar snel last minute bespreken!
helpt datquote:Op maandag 19 juli 2010 19:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan met je meer in de zon gaan liggen!!
Moet je wel doen! Plakken we dr gelijk een weekendje Rome aanvastquote:Op maandag 19 juli 2010 19:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat doen we 4 augustus, na m'n vacantione!
Bij mij welquote:
Kijk hoeveel geld je hebt en laat het daardoor beslissen.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:19 schreef Jotcha het volgende:
Nohh, vandaag of morgen dan gaan. Of beide natuurlijk. Dilemma.
In dat geval zou ik elke dag gaan. Heb 6 weken bijna fulltime gewerktquote:Op maandag 19 juli 2010 19:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Kijk hoeveel geld je hebt en laat het daardoor beslissen.
Dan ga je elke dag. Probleem opgelost. Maar ik ben weg, de stad in. Ciaoquote:Op maandag 19 juli 2010 19:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In dat geval zou ik elke dag gaan. Heb 6 weken bijna fulltime gewerkt
Haha, ik regel denk ik wel wat. Ik heb je in m'n telefoon staan als het goed isquote:Op maandag 19 juli 2010 19:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan ga je elke dag. Probleem opgelost. Maar ik ben weg, de stad in. Ciao![]()
.
Rood haarquote:Op maandag 19 juli 2010 19:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Haha, ik regel denk ik wel wat. Ik heb je in m'n telefoon staan als het goed is
Die kende ik al lang, collega's enzoquote:Op maandag 19 juli 2010 19:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Rood haar, roestige daken, vochtige kelders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |