quote:Op maandag 19 juli 2010 14:14 schreef trovey het volgende:
Hutsefluts even een berichtje zodat ik me niet het ongeluk loop te zoeken en weg.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
ja, de autistische-lurk-knop, voor de verlegen lurker die te lui is om het topic op te zoeken
Ik verpak het tegenwoordig gewoon in een anders jasje dat TVP-enquote:Op maandag 19 juli 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig die volg topic knop voor!
( die vind ik ook debiel, ik tvp gewoon door)
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
"dit topic staat al in je myAt"
anticlimax
TerugVindPietepeuterighondje?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik verpak het tegenwoordig gewoon in een anders jasje dat TVP-en
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
ja, doe maar net alsof ik niet gepost heb, dan kan ik lekker autistisch meelurken
Zoietsquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
te rood. Daar moet ik nog ff aan sleutelen
Ik mis nog een touw om zijn nek waaraan hij terug getrokken wordtquote:Op maandag 19 juli 2010 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ]
Mmmmm lekker!quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmmm lekker!
Ik heb wel kruisbessen in de tuin!
Ja, eerst zit je in zo'n regel roes.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Bedankt voor alle sterkte wensingen.
Het dringt bij mij pas echt door tijdens de begrafenis. IEn iedereen weet dat dit beter voor haar is maar toch verdriet doet het altijd. Ik heb wel ontzettend slecht geslapen dus ga maar op tijd naar huis.
als ik alle muziek zou willen kopen die ik luister moet ik eerst even 2x modaal gaan verdienenquote:
*open deur intrapt*quote:
Er komt binnenkort het e.e.a. jouw kant op.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ik alle muziek zou willen kopen die ik luister moet ik eerst even 2x modaal gaan verdienen
Ooh, hij valt naar benee zeker?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
maar, maar, schuin...
hij heeft geen touw nodig![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Er komt binnenkort het e.e.a. jouw kant op.
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ik alle muziek zou willen kopen die ik luister moet ik eerst even 2x modaal gaan verdienen
het ging al fout toen muziek een industrie werdquote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik luister wel online en als ik iets leuk vind ( gelukkig is dat echt niet heel vaak ) dan koop ik het.
Ik heb in die branche gewerkt dus het gaat me altijd aan het hart, als dr minder mensen waren gaan downloaden waren de leuke platenzaken er nog geweest.
Mja maar toch. Ik zou liever niet claimen natuulk.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh Qut, gelukkig zijn er zat mensen die jarenlang allerhande verzekeringen hebben zonder ooit ergens aanspraak op te maken, die trekken dat wel recht
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja maar toch. Ik zou liever niet claimen natuulk.
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat jij en die hond van je niet zoveel slopen!
ik wel, ik had een bromfietser aangereden (let wel, ik was zelf op de fiets en merkte er niets vanquote:Op maandag 19 juli 2010 15:51 schreef JJH het volgende:
Ik kan de laatste keer dat ik iets bij m'n WA verzekering geclaimd heb niet meer heugen.
Naaiwinkeltje.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]1ste keer dat Baloe wat sloopt
En dat van mij was ook niet expres
Trouwens, iemand een idee waar ik strijkpapier koop?
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
getver JJH, laat jij je papiertje strijken in een naaiwinkel?
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
maar het is wel minder kut dan tinydick
eigen domein + host nemenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik raak echt t overzicht totaal kwijt als ik 10 van die accounts per jaar moet openen, dus das ook helemaal niks.
Maar Tinyhoerenpick is echt kut.
Per 5 uploaden, en dan gaat ie vanzelf ineens toch maar niet in een album laden, en soms hapert ie onwijs en moet je alles drie keer opnieuw doen.
Kolere.
Je kan wel bulk uploaden, maar dan kun je weer geen formaat kiezen, echt waardeloos...
quote:
ja, ik moet em nog steeds bouwen, ik heb hier wel een klein testservertje maar die ga ik dat niet aandoenquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
dedicated, maar niet op locatie, gewooon aan je eigen aansluiting
ja duh, volgens mij is het reteduur om em ergens bij een host te hangen (geen idee eigenlijkquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:11 schreef Qwea het volgende:
maar een host + domein is niet zo duur hoor oh-oh
Ja, stervensduur.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja duh, volgens mij is het reteduur om em ergens bij een host te hangen (geen idee eigenlijk)
quote:
moe, maar voel me wel goedquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jij bedankt voor de lieve sleutelhanger gekske!
40quote:Op maandag 19 juli 2010 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Wat is het toch fijn dat je werk zo bevalt.
Hoeveel uur draai je?
?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:44 schreef Qwea het volgende:
Ik vertel met mijn foto's geen verhaal
Tips?
Mike zegt (en heeft gelijk) ik heb over het algemeen standaard foto's van bv Baloe e.d. Die jacobs ladder heeft een bepaalde sfeer... maar ik vertel niet echt een verhaal met mijn pics. Mijn pics beelden niet echt iets uit zeg maar. Ik wil tipsquote:
jacobsladder?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mike zegt (en heeft gelijk) ik heb over het algemeen standaard foto's van bv Baloe e.d. Die jacobs ladder heeft een bepaalde sfeer... maar ik vertel niet echt een verhaal met mijn pics. Mijn pics beelden niet echt iets uit zeg maar. Ik wil tipsTips om mijzelf te verbeteren
Ik ga morgen ofzo een mr jummy shoot doen
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
mr jummy, is dat een nieuw eufemisme waar ik niet van op de hoogte ben?
Jacobs ladder had je niet gezien?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
jacobsladder?
enfin, ga eens kijken in het Hoe foto's mooier kunnen #9! lees ze eens door, en begin met eens te letten op je compositie en ga van daaruit verder
aaah Jesus die komtquote:Op maandag 19 juli 2010 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jacobs ladder had je niet gezien?![]()
[ afbeelding ]
Inmiddels heb ik daar lenscorrectie e.d op los gelaten, dus dit is nog een oude versie.
Ik ga je linkje even bookmarken en morgen doorspitten
ik had em ook al gecorrigeerd, en inderdaad toen ook een paar graden moeten draaienquote:Op maandag 19 juli 2010 19:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah Jesus die komt
je horizon twijfel ik aan of die recht is, en beetje jammer van t uitgebetene in de wolk
verrder wel mooi
wedden dat een vlakke horizon ook nog wel te regelen is met een beetje correctie...quote:Op maandag 19 juli 2010 19:58 schreef Barbaaf het volgende:
Daarom moet je ook foto's maken in Limburg, daar is de horizon toch al niet recht
Nee, in deze foto nog nietquote:Op maandag 19 juli 2010 19:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah Jesus die komt
je horizon twijfel ik aan of die recht is, en beetje jammer van t uitgebetene in de wolk
verrder wel mooi
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:58 schreef Barbaaf het volgende:
Daarom moet je ook foto's maken in Limburg, daar is de horizon toch al niet recht
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Oma wordt vrijdag begraven belt mijn moeder. Ja je vader komt sowieso en ik ga kijken of ik mijn afspraak bij de dokter kan verzetten. Als dat niet lukt mag ze van mij dus echt niet alleen naar de dokter he.
Die komt dan thuis met niks aan de hand.
Praat jij trouwens met een zzaggggte geeeej?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Whehe mijn zusje en dr vriend zijn nu al 13 jaar samen geloof ik, ik heb zijn ouders 1 keer gezien, en mijn ouders zijn ouders ook pas drie keer of zo ( toen de kleinkinderen geboren werden).
Echt fijn, zijn familie komt uut Grunning, en wij uit Limburg
Uut Grunn!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Whehe mijn zusje en dr vriend zijn nu al 13 jaar samen geloof ik, ik heb zijn ouders 1 keer gezien, en mijn ouders zijn ouders ook pas drie keer of zo ( toen de kleinkinderen geboren werden).
Echt fijn, zijn familie komt uut Grunning, en wij uit Limburg
"Wilde gij nog muntthee?" Zoiets als uit die reclame gok ik.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Praat jij trouwens met een zzaggggte geeeej?
true..quote:Op maandag 19 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Q, niet élke foto hoeft een verhaal te vertellen hoor, vind ik tenminste.
Een foto kan ook mooi zijn om het plaatje op zich.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik ga die groenbak naar buiten brengen, en dan kunnen mn lenzen uit en ga ik lezen
Tot murrege!
quote:
dat kuj wel zeng mor een nachtoele slap snachts niequote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:28 schreef trovey het volgende:
Nou stoere jongen hoor TheGhostrider, rot nou maar weer op naar ONZIN of waar je ook thuis mag horen.
quote:
Dat kan idd...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee helemaal niets.
Alleen ter plekke een prik met koortsremmend middel.
Die DA zei dat eigenlijk alle medicijnen die hij eventueel kon geven heel slecht waren in combinatie met de harttabletjes die ze al krijgt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kan idd...
Doet ze het continue of is het af en toe?
Arme Bink
vast welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Oeh wat ga je fixen?
Ik neem aan dat je mag blijven slapen daar?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vast wel
wat ik ga halen weet ik nog niet, ze is allergisch voor vanalles en nog wat, dus even goed nadenken en anders een boekenbon
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:00 schreef DeZwabber het volgende:
op het lijstje staan voorzover ik weet tomaten, beesten met vacht en dingen als oorbellen enzo,
voor ieder van die dingen kan ze naar de SEH
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Zou ze kleine epileptische aanvalletjes kunnen krijgen agv die hersenbloeding?
En is ze verder wel vrolijk en eet/drinkt ze goed?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, is ze niet allergisch voor papier?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Zolang ze goed eten/drinken voelen ze zich wel prettig![]()
Dan maar een hond met Giles de la Tourette; zolang ze het zelf nog naar haar zinnetje heeft...
Bink
Idd, zolang ze geen pijn heeft.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het haar maar geen pijn doet op die momenten. Maar dan zou ze misschien ook wel piepen ofzo. Ik hou het goed in de gaten, ook of het vaker gebeurt en/of erger wordt. Thanks
Ohhhhhhh en jouw badkamer, ik ben echt jaloers!
Wat een balzaal! Zalig! Dat bad, kan Heer Ingetje daar ook een beetje goed in qua lengte? Uiteraard met de knietjes opgetrokken neem ik aan, maar dat moet haast in elk bad.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
heb je nog een leuk melodietje in de wacht ofzo?
Bertjuhhhhquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:43 schreef JJH het volgende:
Met Bert gaat het prima.
Bert is al bijna de baas in huis.
Al een poosje, maar sinds gistermiddag heeft Bert door dat ie terug kan blazen, en dat vind Geer niet zo tof.quote:is Geer al onder de bank vandaan?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
niet eens een irritant benny hill melodietje ofzo
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Oeh JJH, wil je er ook nog een leuke pup bij?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
Een telefoon zonder wachttoon/melodietje vind ik altijd echt irritant
Dan ga ik na een tijdje twijfelen of er technisch niet iets gewoon mis is gegaan waardoor ik ook niet meer in de wacht hang ofzoOf haalt ie automatisch diegene elke minuut terug en wordt er dan gezegd 'momentje nog' ofzo?
[..]
quote:
Het is mij één keer, zwaar aangeschoten, overkomen. De volgende ochtend kon ik voor het eerst in 25 jaar weer zien bij het opstaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Mijn ogen voelen zo fijn vandaag trouwens
Ik snap nog steeds niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb om met lenzen en al mn bed in te kruipen zondag
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het is mij één keer, zwaar aangeschoten, overkomen. De volgende ochtend kon ik voor het eerst in 25 jaar weer zien bij het opstaan. Even dacht ik wonderbaarlijk genezen te zijn, tot ik besefte m'n lenzen nog in te hebben
. Verder geen centje last van gehad.
Moest je nog weer langs ofzo dan voor controle?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:24 schreef Greys het volgende:
Bink had gisteravond weer heel kort de bibbers met haar hoofd.
En nu weer. 't Gaat toch niet zo goed als ik dacht ben ik bang.
Gelukkig had je je lenzen in, anders had je niet eens gezien dat het bakje leeg was.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had t niet eens door, en ik was er zelfs 's nachts nog es uit geweest om te drinken, dat doe ik anders ook al nooit.
En normaal zie ik echt geen ene reet met mn -5.5
Maar ik zag het pas toen ik mn lege lenzenbakje zag staan
Iets wat jou heel erg zou moeten aanspreken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gelukkig had je je lenzen in, anders had je niet eens gezien dat het bakje leeg was.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moest je nog weer langs ofzo dan voor controle?
Is ze wat gedesoriënteerd doordat haar zintuigen wellicht niet allemaal even goed werken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze eet en drinkt hartstikke goed gelukkig!En koekjes wordt ze nog steeds wild van.
Ze is alleen soms wat stilletjes en teruggetrokken. En op andere momenten (lees: 's nachts...) nogal onrustig. Maar wat je zegt zou misschien wel kunnen.
Weet je wat ik sowieso zou doen met dit weer? Bink nat houden met natte doeken of in een badje/ je eigen badquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, hebben ze niets over gezegd, die andere spoed DA ook niet.
Die zei letterlijk dat hij er toch weinig meer aan kan doen. Maar ik ben vanmiddag en vanavond thuis en dan hou ik het in de gaten. Mocht het weer raar gaan, ga ik gewoon weer naar de DA.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
Is ze wat gedesoriënteerd doordat haar zintuigen wellicht niet allemaal even goed werken?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je wat ik sowieso zou doen met dit weer? Bink nat houden met natte doeken of in een badje/ je eigen bad
first!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze ziet echt de kleinste dingetjes nog en hoort ook alles nog heel goed.
Maar 's avonds lijkt ze ook wat benauwd. Overdag viel dat tot nu toe erg mee.
Misschien dat ze daarom wat onrustig wordt dan.
[..]
Ze gaat zometeen binnen een half uurtje in een lauw bad
Welke film had jij nou al gezien, Letters from Juliet of Leap Year?
Morgen wordt het 29 graden poepjequote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Huh, ik post en hijs weg?
Anyway, Greys, ze was voor de tia toch ook al onrustig met die hete nachten of niet?
Morgen is het als het goed is ieg klaar met dat achterlijke weer, dat zal al een hoop schelen hoor!
Wij zijn alweer binnen, twas niet te doen buiten.
Ik heb net wel ff allemaal lekkere wierrookspullies gekocht, al een poos niet meer gehad, heerlijk!
quote:
www.knmi.nlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Vandaag zou toch de laatste dag zijn?
Godallejezus...
Gelukkig is mn bento wel lekker !
den helderquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik niet in Limburg woon
Hang dr een kattenbel aan, doe ik altijd met puppen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:25 schreef trovey het volgende:
Sasha is weer onvindbaar in huis...nee, ze is niet buiten, ze is zeker in huis.
Vind dit niet leuk, zijn waarschijnlijk wel
maar ik niet.
nope. didn't feel the need to, yet...quote:
Die heeft ze alquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hang dr een kattenbel aan, doe ik altijd met puppen!
kattenbel? een anker zeg ik je!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hang dr een kattenbel aan, doe ik altijd met puppen!
Wanneer komt froyo eigk uit?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope. didn't feel the need to, yet...
ben nieuwsgierig naar froyo met htc sense, en als het tegenvalt dan ga ik em wel rooten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Die heeft ze al...twee zelfs
maar als mevrouw besluit om niet te bewegen dan helpt dat natuurlijk ook niet.
...ik ga weer even een rondje maken.
quote:
de nexus modellen hebben al froyoquote:
Ik ben bang dat het inderdaad een nieuw spelletje is...roedelleider gek maken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ze niet beweegt slaapt ze, of ze wil mss helemaal niet gevonden worden!
klikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:42 schreef trovey het volgende:
En gevonden!....staat ze ineens in de slaapkamer achter me.....nog een keer en mevrouw gaat in de bench als ze denkt dat dit het nieuwe spelletje is.Sta ik weer met zweet op het voorhoofd en kloppend hart....echt, op dat soort momenten ben ik niet geschikt voor huisdieren....niet goed voor de gezondheid.
*eens hand update doetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de nexus modellen hebben al froyo
en voor de desire zou hij 23 juni uitkomen, maar ik heb nog niets gezien
er is nog geen officiele datum of ik lees ergens grandioos overheen
bericht is van 29 juni.quote:“We are working hard with our partners to update the HTC Sense experience on Froyo and distribute it to our customers as fast as possible. We expect to release updates for several of our 2010 models including Desire, Legend and Wildfire beginning in Q3“
nou, komop, tis Q3, hier met die bevroren yoghurtquote:...We earlier reported that Android 2.2 Froyo (Frozen yogurt) OTA update to HTC Desire would land sometime in Q3 of this year as confirmed by HTC technical support before. On the top of the Frozen yogurt, HTC has put topping of Sense user interface. What you see below reportedly is an official build of Android 2.2 officially teamed up with the HTC Sense user interface on the HTC Desire. However, no official announcement has been made about froyo roll-out for HTC Desire...
Die dingen liggen ook bij de Action....helemaal niet zo'n slecht ideequote:
Uitstekendquote:
Mja, ik verwacht hem zelf rond 7 augquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, komop, tis Q3, hier met die bevroren yoghurt
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, you wish, dan had je em aan Sjon gehangen toen je ging zwemmen zeker
tsss, wat een sloddervos die Osama, who knewquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:54 schreef trovey het volgende:
Na die zoekpartij zien de woonkamer en de slaapkamer en nu trouwens uit alsof Osama hier persoonlijk een bom heeft geplaatst.Opruimen met deze warmte......heerlijk
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:54 schreef trovey het volgende:
Na die zoekpartij zien de woonkamer en de slaapkamer en nu trouwens uit alsof Osama hier persoonlijk een bom heeft geplaatst.Opruimen met deze warmte......heerlijk
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha zoek dan wat netter, je kan toch terugzetten wat je optilt, je hoeft toch niet alles in de rondte te kwakken
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja, als die ticcen aan blijven houden zou ik zeker weer ff langsgaan.
Dan weet je iig wat het is
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:13 schreef trovey het volgende:
![]()
Greys, ik zou me er niet teveel zorgen over maken als ze goed eet en drinkt. Poesje Trico is ook niet helemaal schadevrij uit dat herseninfarct gekomen....regelmatig zit ze voor zich uit te staren en is het "licht aan maar er is niemand thuis". Verder denk ik dat ze wat minder goed hoort, ziet en ruikt maar kan ze ook prima mee leven zolang ik haar maar bij de voerbak zet als ze weer eens niet doorheeft dat het etenstijd is. Zolang ze zich normaal gedraagt zal dat trillen van dat hoofdje inderdaad een rest iets zijn, kan maanden duren voordat het echt weg gaat en de kans is ook aanwezig dat het nooit meer helemaal weggaat. Als ze buiten die momenten zich verder normaal gedraagt en ze laat geen tekenen van pijn zien dan kan ze er blijkbaar prima mee leven.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Vandaag zou toch de laatste dag zijn?
Godallejezus...
Gelukkig is mn bento wel lekker !
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha zoek dan wat netter, je kan toch terugzetten wat je optilt, je hoeft toch niet alles in de rondte te kwakken
Ik vond het wel een toffe flim. En ik wil altijd meteen op vakantiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af, of ze dan weten wat het is
Want ik heb het al op filmpje laten zien natuurlijk.
[..]
Dat hoop en denk ik ook. Dank je
[..]
Hier in Bleiswijk lijkt het 23 graden te gaan worden.
Da's al wat beter
Wat zit (zat) er in je bento vandaag?
[..]
Was het wat? Mooie beelden zag ik in de trailer
Wilde je niet meteen op vakantie?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Als het mijn beesten aangaat verander ik op dat soort momenten in een soort rondrazende tornado.....het resultaat met spijt bekijkend na afloop.Mijn broer is in alle situaties zo als het misgaat....familiekwaaltje
Ik loop dan altijd even naar buiten toe om de schade te beperken want elke keer nieuwe spullen kopen is ook zo wat.
![]()
Voordeel van het geheel....ik ben spullen tegengekomen die ik al langer kwijt was.
ze zijn onder je bed een tunnel naar de vrijheid aan het gravenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Als het mijn beesten aangaat verander ik op dat soort momenten in een soort rondrazende tornado.....het resultaat met spijt bekijkend na afloop.Mijn broer is in alle situaties zo als het misgaat....familiekwaaltje
Ik loop dan altijd even naar buiten toe om de schade te beperken want elke keer nieuwe spullen kopen is ook zo wat.
![]()
Voordeel van het geheel....ik ben spullen tegengekomen die ik al langer kwijt was.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:04 schreef trovey het volgende:
Hoppa, alles even die langer gebruik tassen van de supermarkt (ja daar heb ik stapels van) en straks eens even uitzoeken wat mag blijven en wat weg kan.
"Maaaaaaaaes? Ik ben fieps buiten kwijtgeraakt....."quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou gelukkig heb ik niet eens losse troep die ik in de rondte zou kunnen gaan gooien omdat er een dier kwijt was.
Behalve op de logeerkamer, maar daar mogen die krengen niet binnen
Mijn huis is gewoon altijd kleinehondenproof.
Fieps ga ik ook niet kwijtraken binnen hoor
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Maaaaaaaaes? Ik ben fieps buiten kwijtgeraakt....."
totdat wel ineens op de foto's de penning van fieps uit de bek van Sjon zien hangen...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Maaaaaaaaes? Ik ben fieps buiten kwijtgeraakt....."
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
totdat wel ineens op de foto's de penning van fieps uit de bek van Sjon zien hangen...
Jaaaaaaaaaaja:Pquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heus nie.
Mijn honden volgen elkaar altijd, ik weet nu al zeker dat Fieps lekker bij de roedel blijft hoor, als we gaan wandelen waar ze los mogen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
totdat wel ineens op de foto's de penning van fieps uit de bek van Sjon zien hangen...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou gelukkig heb ik niet eens losse troep die ik in de rondte zou kunnen gaan gooien omdat er een dier kwijt was.
Behalve op de logeerkamer, maar daar mogen die krengen niet binnen
Mijn huis is gewoon altijd kleinehondenproof.
Fieps ga ik ook niet kwijtraken binnen hoor
ZIE! JE ZIT ER AL OVER TE DENKEN DAT JE HAAR KWIJT KAN RAKENquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe.
Fieps krijgt bij mij een penning van Frits dr aan hoor, tis mss iets handiger als men mij belt mocht ik dr kwijtraken
3 weken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal dr niks mee doen wat ik met mn eigen honden ook niet doe!
Het was Maes dr eigen idee hoor, ze moet niks, ze is niet verplicht mij die pup 3 weken te brengen maar ze vertrouwt me!
Schijnbaar is ze de enige
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZIE! JE ZIT ER AL OVER TE DENKEN DAT JE HAAR KWIJT KAN RAKEN
GMTA QFTquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb ook zo'n kamer, alleen slaap ik daar zelf
doe je dat toch lekker in bed, joh.quote:
en weet Maes dit?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Alles kan!
Ik ben Chico notabene ook al 3 keer kwijtgeraakt, en dat is de liefde van mn leven
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heus nie.
Mijn honden volgen elkaar altijd, ik weet nu al zeker dat Fieps lekker bij de roedel blijft hoor, als we gaan wandelen waar ze los mogen
quote:
true! Aanrecht ftwquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, op de eettafel, salontafel, bank of in de keuken, no prob!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh mijn recyclespullen die gaan rechtstreeks in aparte zakken in de boodschappenkar van de Super die op mijn logeerkamer staat. Gescheiden, das een kwestie van in de goede bakken mikken als ik boodschappen ga doen, want het recycleperron is daar achter
En mijn logeerkamer valt wel mee, maar de stoffen lagen in een kastje dat nu in de woonkamer staat, en die liggen nu allemaal los op mn meganaaitafel daar, dus ik kan alleen ff nie naaien nie
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zijn onder je bed een tunnel naar de vrijheid aan het graven
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op mijn methode maar bij mij zit er dus gewoon wat vertraging in.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb ook zo'n kamer, alleen slaap ik daar zelf
Jij had een appartement hè...alles gelijksvloers....ik dus een bovenwoning met 3 verdiepingen dus om 20 miljoen keer het oplopen van de trap te vermijden (heerlijk met dit weerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, hoe groot kan je huis zijn dat je t niet in 1 weg ff in de goede zak wil doen!
Ik loop vaak onder het koken tig keer met spullen die kamer in om t in de goede zak te stoppen
Ik ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In bed slaap ik eigenlijk gewoon het liefst alleen maar
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:07 schreef nokwanda het volgende:
Hier verhuizing op mijn werk. Liften in gebruik door vehuizers. trapje op trapje af, inpakken, dozen wegzetten. Gedoe, druk. ZWEEEET
En die zweet niet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is echt niet te doen met dit weer zeg, gelukkig hebben wij daar een klusjesman voor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |