quote:Op maandag 19 juli 2010 14:14 schreef trovey het volgende:
Hutsefluts even een berichtje zodat ik me niet het ongeluk loop te zoeken en weg.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
ja, de autistische-lurk-knop, voor de verlegen lurker die te lui is om het topic op te zoeken
Ik verpak het tegenwoordig gewoon in een anders jasje dat TVP-enquote:Op maandag 19 juli 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig die volg topic knop voor!
( die vind ik ook debiel, ik tvp gewoon door)
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
"dit topic staat al in je myAt"
anticlimax
TerugVindPietepeuterighondje?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik verpak het tegenwoordig gewoon in een anders jasje dat TVP-en
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
ja, doe maar net alsof ik niet gepost heb, dan kan ik lekker autistisch meelurken
Zoietsquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
te rood. Daar moet ik nog ff aan sleutelen
Ik mis nog een touw om zijn nek waaraan hij terug getrokken wordtquote:Op maandag 19 juli 2010 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ]
Mmmmm lekker!quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmmm lekker!
Ik heb wel kruisbessen in de tuin!
Ja, eerst zit je in zo'n regel roes.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Bedankt voor alle sterkte wensingen.
Het dringt bij mij pas echt door tijdens de begrafenis. IEn iedereen weet dat dit beter voor haar is maar toch verdriet doet het altijd. Ik heb wel ontzettend slecht geslapen dus ga maar op tijd naar huis.
als ik alle muziek zou willen kopen die ik luister moet ik eerst even 2x modaal gaan verdienenquote:
*open deur intrapt*quote:
Er komt binnenkort het e.e.a. jouw kant op.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ik alle muziek zou willen kopen die ik luister moet ik eerst even 2x modaal gaan verdienen
Ooh, hij valt naar benee zeker?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
maar, maar, schuin...
hij heeft geen touw nodig![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Er komt binnenkort het e.e.a. jouw kant op.
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ik alle muziek zou willen kopen die ik luister moet ik eerst even 2x modaal gaan verdienen
het ging al fout toen muziek een industrie werdquote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik luister wel online en als ik iets leuk vind ( gelukkig is dat echt niet heel vaak ) dan koop ik het.
Ik heb in die branche gewerkt dus het gaat me altijd aan het hart, als dr minder mensen waren gaan downloaden waren de leuke platenzaken er nog geweest.
Mja maar toch. Ik zou liever niet claimen natuulk.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh Qut, gelukkig zijn er zat mensen die jarenlang allerhande verzekeringen hebben zonder ooit ergens aanspraak op te maken, die trekken dat wel recht
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja maar toch. Ik zou liever niet claimen natuulk.
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat jij en die hond van je niet zoveel slopen!
ik wel, ik had een bromfietser aangereden (let wel, ik was zelf op de fiets en merkte er niets vanquote:Op maandag 19 juli 2010 15:51 schreef JJH het volgende:
Ik kan de laatste keer dat ik iets bij m'n WA verzekering geclaimd heb niet meer heugen.
Naaiwinkeltje.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]1ste keer dat Baloe wat sloopt
En dat van mij was ook niet expres
Trouwens, iemand een idee waar ik strijkpapier koop?
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
getver JJH, laat jij je papiertje strijken in een naaiwinkel?
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
maar het is wel minder kut dan tinydick
eigen domein + host nemenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik raak echt t overzicht totaal kwijt als ik 10 van die accounts per jaar moet openen, dus das ook helemaal niks.
Maar Tinyhoerenpick is echt kut.
Per 5 uploaden, en dan gaat ie vanzelf ineens toch maar niet in een album laden, en soms hapert ie onwijs en moet je alles drie keer opnieuw doen.
Kolere.
Je kan wel bulk uploaden, maar dan kun je weer geen formaat kiezen, echt waardeloos...
quote:
ja, ik moet em nog steeds bouwen, ik heb hier wel een klein testservertje maar die ga ik dat niet aandoenquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
dedicated, maar niet op locatie, gewooon aan je eigen aansluiting
ja duh, volgens mij is het reteduur om em ergens bij een host te hangen (geen idee eigenlijkquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:11 schreef Qwea het volgende:
maar een host + domein is niet zo duur hoor oh-oh
Ja, stervensduur.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja duh, volgens mij is het reteduur om em ergens bij een host te hangen (geen idee eigenlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |