Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef HaagsMeissie het volgende:
toen ik 16 jaar was ging ik naar AMERIKA op vakantie
Limburg-basher.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef HaagsMeissie het volgende:
Dat was aardig van je ouders.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef HaagsMeissie het volgende:
En nu ben je zeker een heel speciaal meisje die veel van de wereld heeft gezien en daarom veel levenservaring heeft en daarmee volwassener is dan haar leeftijdsgenootjes. Goedzo!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef HaagsMeissie het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:38 schreef Ritmo het volgende:
Gezeur over treinen.... Laat TS lekker, hij komt tenminste nog buiten daarmee.![]()
Beetje jammer van deze klacht alleen...
Miste je de treinen daar niet? Of ging je naar zoeen museumquote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen weekend naar een waddeneiland op vakantie geweest. De parels van Nederland. Echter kwam ik daar dat soort lui, benoemd in de klacht, dus ook tegen.
Saai, daar zitten niet eens 'leuke' jongeren.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef HaagsMeissie het volgende:
Oja en dat ook nog.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
WTF, ben jij echt treinspotter? En dan heb je het lef om een topic te openen over pubertjes die voor het eerst alleen op vakantie gaan.
Man, get a life. maar ik denk dat het waarschijnlijker is dat je in het verleden nooit meegevraagd bent voor een zuipvakantie met je leeftijdgenootjes en daarom nu hier je frustratie probeert te ventileren in een back fire topic.
Was je er maar geblevenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef HaagsMeissie het volgende:
Nog een week en dan gaan we naar Renessequote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Miste je de treinen daar niet? Of ging je naar zoeen museum?
Nee, hoor. Ik kan heus wel een vakantie doorbrengen zonder treinen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Miste je de treinen daar niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |