Ok, dan wacht ik het af! Hoewel ik denk dat de kans klein is dat ik er nu wel doorheen kom...quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:35 schreef Pink_Floyd het volgende:
zal wel weer ong een week van tevoren worden, was vorig jaar ook zoiets dacht ik
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er ongeveer 1000 tickets gereserveerd zijn voor mensen die met ongeldige tickets aan de ingang verschijnen, deze kunnen dan hun valse ticket tegen betaling van de reguliere ticketprijs omruilen voor een geldig exemplaar. Of dit alleen geld voor 'originele' tickets of ook voor e-tickets is mij niet bekend, want anders zou iedereen zo'n ding kunnen uitprinten en 'het slachtoffer' kunnen gaan spelen bij de ingang.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:40 schreef Mathijz het volgende:
Op de donderdag van lowlands kwamen er ook nog tickets vrij.
Je bent toch haantjedevoorste of niet dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:36 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik het af! Hoewel ik denk dat de kans klein is dat ik er nu wel doorheen kom...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:02 schreef kikoooooo het volgende:
Je bent toch haantjedevoorste of niet dan?
Wat een bullsh*t!!! Kaartjes die ongeldig zijn gemaakt, moeten gewoon weer in de verkoop! En als mensen met een ongeldig kaartje bij de ingang staan, lullig voor ze! Hadden ze maar via de officiele weg een kaartje moeten kopen. Net zoals vorig jaar, is het dit jaar ook weer heel erg duidelijk gemaakt dat je de kaartjes alleen moet kopen via de Lowlands site of Eventim en dat kaartjes die ergens anders worden gekocht ongeldig worden gemaakt. Als je dan alsnog bij 123ticket of tickets4u of whatever gaat bestellen, dan doe je het toch echt zelf, hoor!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er ongeveer 1000 tickets gereserveerd zijn voor mensen die met ongeldige tickets aan de ingang verschijnen, deze kunnen dan hun valse ticket tegen betaling van de reguliere ticketprijs omruilen voor een geldig exemplaar. Of dit alleen geld voor 'originele' tickets of ook voor e-tickets is mij niet bekend, want anders zou iedereen zo'n ding kunnen uitprinten en 'het slachtoffer' kunnen gaan spelen bij de ingang.
Dit net geschreven hebbende realiseer ik mij dat mojo er dan vanuit gaat dat er minstens 1000 tickets ongeldig gemaakt zijn en er dus nog zekers minstens 500 in de voorverkoop gaan![]()
Positief blijven, negatief gaan doen kan altijd nogquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:36 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik het af! Hoewel ik denk dat de kans klein is dat ik er nu wel doorheen kom...
Die had ik nog noooooit gehoord!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je bent toch haantjedevoorste of niet dan?
Kalm aan...quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:04 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Wat een bullsh*t!!! Kaartjes die ongeldig zijn gemaakt, moeten gewoon weer in de verkoop! En als mensen met een ongeldig kaartje bij de ingang staan, lullig voor ze! Hadden ze maar via de officiele weg een kaartje moeten kopen. Net zoals vorig jaar, is het dit jaar ook weer heel erg duidelijk gemaakt dat je de kaartjes alleen moet kopen via de Lowlands site of Eventim en dat kaartjes die ergens anders worden gekocht ongeldig worden gemaakt. Als je dan alsnog bij 123ticket of tickets4u of whatever gaat bestellen, dan doe je het toch echt zelf, hoor!!!
Ok, daar heb je wel een punt, die emotionele toestanden wil je inderdaad niet...quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Kalm aan...
Principieel gezien heb je helemaal gelijk, maar ik denk dat men ook niet heel erg veel zin heeft in emotionele toestanden aan de ingang, beter is het dan om een regeling aan te bieden om de gemoederen te bedaren. Ik denk dat je al reeds genoeg gestraft bent als je eerst veel geld uitgeeft aan een valse ticket om vervolgens nog eens de reguliere ticketprijs te moeten betalen indien je nog steeds van plan bent het festival te bezoeken. Uiteraard zijn kopers die kopen bij niet officiele verkooppunten de reden dat de zwarthandel kan bestaan, maar er is nu eenmaal meer vraag dan aanbod van tickets en dan krijg je dit soort toestanden.
Ik heb het vermoeden dat de mensen die kopen bij de zwarthandel dat doen omdat het festival is uitverkocht. Wie zou er anders een premium prijs gaan betalen indien het officiele verkooppunt nog steeds tickets kan leveren? Het vereist dan de nodige discipline om niet te gaan kopen bij de zwarthandel. Zou iedereen dat doen dan zou de organisator de tickets terug kunnen kopen/vorderen van de georganiseerde zwarthandelaren. Echter in de praktijk werkt dat zo niet. Welk kan mojo de winsten proberen af te romen d.m.v. het ongeldig maken van de tickets, dit heeft tevens als positieve bijwerking dat kopers terughoudender worden om bij dit soort verkopers te gaan kopen. Ik denk dat de handel van particulieren op MP bijna niet tegen te gaan is, helaas...quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:12 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Ik vind het ook lullig voor de mensen die dan net te laat zijn om wél via de officiele weg een kaartje te kopen, terwijl mensen die zo stom zijn om een illegaal kaartje kopen gewoon nog een kans krijgen...
Maar dan blijft toch nog steeds dat het dom is om via die weg kaartjes te kopen? Ze zijn voldoende gewaarschuwd! En ik zie niet echt het probleem van particulieren die via MP verkopen. Ja, als je zes kaartjes koopt alleen maar om ze door te verkopen, dan ben je nogal een lul, maar als je een kaartje koopt en je kan om wat voor reden niet, dan zie ik het probleem er niet echt van...quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat de mensen die kopen bij de zwarthandel dat doen omdat het festival is uitverkocht. Wie zou er anders een premium prijs gaan betalen indien het officiele verkooppunt nog steeds tickets kan leveren? Het vereist dan de nodige discipline om niet te gaan kopen bij de zwarthandel. Zou iedereen dat doen dan zou de organisator de tickets terug kunnen kopen/vorderen van de georganiseerde zwarthandelaren. Echter in de praktijk werkt dat zo niet. Welk kan mojo de winsten proberen af te romen d.m.v. het ongeldig maken van de tickets, dit heeft tevens als positieve bijwerking dat kopers terughoudender worden om bij dit soort verkopers te gaan kopen. Ik denk dat de handel van particulieren op MP bijna niet tegen te gaan is, helaas...
Mensen, succes.quote:Morgen (3 augustus) om 14:00 komen er via lowlands.nl weer kaarten voor Lowlands in de verkoop. Het gaat om ongeveer 500 tickets die voor de normale prijs worden verkocht. Deze tickets stonden geblokkeerd voor sponsors, partners en gasten. Daarnaast zijn er ook 106 kaarten uit de zwarthandel ongeldig gemaakt.
Is dat sarcasmequote:
Wat? de finale repetitiequote:
Nou succesquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:38 schreef lienelien het volgende:
Nou ik ga maar weer eens een poging doen dan..
Neequote:Op maandag 2 augustus 2010 13:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou succes
Nog geen perskaart binnen zo te horen?
Hij errort bij mij ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:37 schreef MOD het volgende:
Zeg moet ik persé inloggen op Livenation om te kunnen bestellen? Die site geeft bij mij nu al een error....
bij mij welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:51 schreef Rebubbled het volgende:
Daar zit ik nu, alleen geeft die niet aan dat er vandaag kaarten vrij komen..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:52 schreef HeatWave het volgende:
http://www.eventim.nl/a-c(...)rdetaila&erid=360479
Nu ff wachten dus bubbeltje.
Campingkaarten ja, lezen is lastig, ik weet hetquote:
Haha hoeveel mensen zullen hebben gedacht: wow er zijn tickets! En dan erachter komen dat t de verkeerde zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:57 schreef MOD het volgende:
de campertickets zijn inmiddels uitverkocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |