Het had ook niet van hem gehoeven toch! In een beetje sportschool kan je toch wel een massage boekenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hij stonk naar knoflookhet kwam uit iedere porie
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker apparaat. En het feit dat ik me vast kan houden aan de stokken is ook wel relaxed. Ben al een paar keer van de loopband afgevallen
ideetje!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het had ook niet van hem gehoeven toch! In een beetje sportschool kan je toch wel een massage boeken
quote:Echtpaar vergeet zoontje op vakantie
PRATTELN - Een Engels echtpaar dat in België woont is zaterdag iets heel belangrijks vergeten op weg naar het vakantieadres...
De twee ouders waren met hun 12-jarige zoon op de heenweg voor een vakantie in Zwitserland. Langs de Zwitserse snelweg besloot het stel even te stoppen op een parkeerplaats bij Pratteln.
De ouders dachten dat het kind lag te slapen in hun caravan, maar de jongen had op een onbewaakt ogenblik de caravan verlaten, zo maakte de politie van Bazel maandag bekend. Toen de jongen terugkeerde naar zijn ouders, had het echtpaar hun vakantieroute alweer voortgezet.
Onderweg begon het stel echter te twijfelen en bij een nieuwe korte stop bleek dat hun zoon helemaal niet in de caravan lag. Ze schakelden de politie in en werden onder begeleiding teruggebracht naar de parkeerplaats. Daar vonden ze hun zoon terug, waarna ze alsnog met zijn drieën de vakantiereis konden vervolgen.
Het is niet bekend of de politie de ouders ook een standje heeft gegeven vanwege het gevaar dat ze hun zoon in de caravan lieten slapen.
Auch!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn arm vol met krassen, de kat schrok gisteren ergens van en hj kon nergens heen dus toen maar dwars over mij vol met zijn nagels
Nogal ja, maar het is niet de 1e keer dat zoiets gebeurdquote:
En misschien stinkt hij dan wel minder naar knoflookquote:Op maandag 19 juli 2010 13:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ideetje!![]()
Ik hoop dat ik hem morgen weer zie
Volgens mij gebeurt dit ieder jaar wel ergensquote:
Hij was helemaal in paniek en sprong echt bovenop me, haren overeind staart 2 x zo dik, maar waar die nu van schrok is me nog steeds een raadsel, ach heb hem lekker gekroeld erna dus hij was weer okequote:Op maandag 19 juli 2010 13:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Auch!ja af en toe kunnen ze zo spastisch doen
Ik heb echt littekenspul aangeschaft toen die van mij nog klein waren. Het leek wel of ik in mijn arm liep te krassen
Nou idd, sowieso, een kind in de caravan laten tijdens het rijden!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nogal ja, maar het is niet de 1e keer dat zoiets gebeurd
wat is er mis met knoflookquote:Op maandag 19 juli 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En misschien stinkt hij dan wel minder naar knoflook
Je moet ook waarschuwen als je onopgemaakt de kamer betreedt. Je kat heeft ook gevoelensquote:Op maandag 19 juli 2010 13:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij was helemaal in paniek en sprong echt bovenop me, haren overeind staart 2 x zo dik, maar waar die nu van schrok is me nog steeds een raadsel, ach heb hem lekker gekroeld erna dus hij was weer oke
Hahaha rare beesten. Die van mij is bang voor badstoffen inlegzooltjes. Lag er een keertje een op de grond en toen raakte hij het voorzichtig aan met z'n pootje. Nou...hij vloog een halve meter de lucht inquote:Op maandag 19 juli 2010 13:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij was helemaal in paniek en sprong echt bovenop me, haren overeind staart 2 x zo dik, maar waar die nu van schrok is me nog steeds een raadsel, ach heb hem lekker gekroeld erna dus hij was weer oke
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:55 schreef crv het volgende:
[..]
Je moet ook waarschuwen als je onopgemaakt de kamer betreedt. Je kat heeft ook gevoelens
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha rare beesten. Die van mij is bang voor badstoffen inlegzooltjes. Lag er een keertje een op de grond en toen raakte hij het voorzichtig aan met z'n pootje. Nou...hij vloog een halve meter de lucht in
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha rare beesten. Die van mij is bang voor badstoffen inlegzooltjes. Lag er een keertje een op de grond en toen raakte hij het voorzichtig aan met z'n pootje. Nou...hij vloog een halve meter de lucht in
Niets, zolang je anderen er niet mee bedwelmtquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijne zat zaterdagavond te spelen met/kauwen op mn telefoonopladerDus ik denk; ik geef haar de dop van een lege colafles om mee te spelen. Beest schrok zich kapot en heeft 2 uur in de krabpaal verstopt gezeten
Haha noujáá'! Soms snap ik ze echt nietquote:Op maandag 19 juli 2010 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijne zat zaterdagavond te spelen met/kauwen op mn telefoonopladerDus ik denk; ik geef haar de dop van een lege colafles om mee te spelen. Beest schrok zich kapot en heeft 2 uur in de krabpaal verstopt gezeten
quote:
Ben je nog steeds gek op hemquote:Op maandag 19 juli 2010 14:08 schreef Kally het volgende:
![]()
Fijn mijn neefje en jongste hebben de waterpistolen te pakken, geeft niet maar nu is mijn hele badkamer zeiknat
Jaquote:
quote:
En wat heeft dat met elkaar te makenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
volgens mij is het 19 juli, wordt plat gespamt door hyves en facebook
iets met jarig enzo.quote:
Oh dat was een verkapte "ik-ben-jarig-en-wil-gefeliciteerd-worden" postquote:
Speciaal voor de jarigequote:
Goeiemiddag iBennyquote:
O jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik dacht zomaar een feestquote:Op maandag 19 juli 2010 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
Dank je allemaal
denk dat wisten ze wel na zaterdag
Maar was dus toch een verkapte post
Ik heb trouwens echt dubbel gelegen vannachtquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb trouwens echt dubbel gelegen vannacht
Ja het begint me vaag te dagenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
Hij heeft het wel gezegd hoor, dat het feest was omdat hij maandag jarig is. Maar ik ben het een beetje vergeten
Zaterdag was ik letterlijk en figuurlijk off-line dus heb niet veel in me opgenomen.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
Dank je allemaal
denk dat wisten ze wel na zaterdag
Maar was dus toch een verkapte post
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
Hij heeft het wel gezegd hoor, dat het feest was omdat hij maandag jarig is. Maar ik ben het een beetje vergeten
Omdat Bella en ik in het begin de enige waren die foto's postequote:
slaapt dat lekkerquote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb trouwens echt dubbel gelegen vannacht
Jarig?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:25 schreef crv het volgende:
[..]
Zaterdag was ik letterlijk en figuurlijk off-line dus heb niet veel in me opgenomen.
Komende zaterdag is ook een feestdag trouwens kuchkuch
je ouders jarig ?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:25 schreef crv het volgende:
[..]
Zaterdag was ik letterlijk en figuurlijk off-line dus heb niet veel in me opgenomen.
Komende zaterdag is ook een feestdag trouwens kuchkuch
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat Bella en ik in het begin de enige waren die foto's poste
Ja probeer maar eensquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo..
Ik was meer met andere dingen bezig
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:27 schreef BONG4002 het volgende:
Van harte gefeli Crazy-M![]()
![]()
@derest: goedemiddag!
Dat kan niet Meerquote:
Ijsklontjes of kaarsen? Of ben je nu al door naar de massage-olie?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo..
Ik was meer met andere dingen bezig
's middags bongquote:Op maandag 19 juli 2010 14:27 schreef BONG4002 het volgende:
Van harte gefeli Crazy-M![]()
![]()
@derest: goedemiddag!
Hej Kalquote:
Had je post nog gelezen gisteravond, fijn dat het beter gaatquote:
met mijn postuur kom ik niet eens halverwegequote:
Ja zondag, er zijn werkers bij Bennyquote:Op maandag 19 juli 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
siewosie vond ik het ook wel een beetje stil enzo
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ijsklontjes of kaarsen? Of ben je nu al door naar de massage-olie?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
O nou ja vakantieperiode ook nog hequote:Op maandag 19 juli 2010 14:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar zelfs dan was het rustig voor een zondag
thanks, tja je moet verder, maar de eerste dagen zeker als het herinneringen oproept zijn goed kut. Maar je moet toch ook weer verder. Gister even goed de kop de andere kant opgezet en met mijn schoonouders op stap geweest zodat je er niet de hele tijd aan denkt.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had je post nog gelezen gisteravond, fijn dat het beter gaat
haha die zijn vetquote:
Dank je moedersquote:Op maandag 19 juli 2010 14:31 schreef -Miauw- het volgende:
Cwazyyyy! Gefeliciteerd met je verjaardag, kind
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg ook niet dat het niet zo is![]()
Afleiding zoeken is altijd goedquote:Op maandag 19 juli 2010 14:30 schreef crv het volgende:
[..]
thanks, tja je moet verder, maar de eerste dagen zeker als het herinneringen oproept zijn goed kut. Maar je moet toch ook weer verder. Gister even goed de kop de andere kant opgezet en met mijn schoonouders op stap geweest zodat je er niet de hele tijd aan denkt.
En erover blijven praten. At elast dat is mijn ervaring. (helaas daarin wat teveel ervaring)quote:
Wel apart om ineens zo'n grote zoon te hebben. Maar volgens mij is adopteren best gebruikelijk hier in TALquote:
Het is hier 1 grote Dallas/Dynastie soapquote:Op maandag 19 juli 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel apart om ineens zo'n grote zoon te hebben. Maar volgens mij is adopteren best gebruikelijk hier in TAL
in 1 keer een volwassen zoon, de meeste zullen jaloers op je zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel apart om ineens zo'n grote zoon te hebben. Maar volgens mij is adopteren best gebruikelijk hier in TAL
He we zijn toch niet allemaal oude wijven ineensquote:Op maandag 19 juli 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is hier 1 grote Dallas/Dynastie soap
Haha ja ik volg het ook niet meerquote:Op maandag 19 juli 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, het is hier veel simpeler!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Hehehe lijkt me zo leuk als ze een jaar of 4, 5 zijnquote:Op maandag 19 juli 2010 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in 1 keer een volwassen zoon, de meeste zullen jaloers op je zijn
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:38 schreef Avey het volgende:
[..]
He we zijn toch niet allemaal oude wijven ineens
Nou, ik ben anders regelmatig de draad kwijt hierquote:Op maandag 19 juli 2010 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Welnee, het is hier veel simpeler!
Wie noem jij een oud wijfquote:Op maandag 19 juli 2010 14:38 schreef Avey het volgende:
[..]
Het ging wat geleidelijker dan datquote:Op maandag 19 juli 2010 14:38 schreef Avey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:38 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik wildde niet gelijk de eerste zijn die er wat van zei.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik ben naar de kapper geweest, en NIEMAND (zelfs de mensen die wisten dat ik ging) ziet het![]()
Terwijl er ercht wel een stuk af is, vooral aan de voorkant
Nou, die lui uit Dallas/Dynastyquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik ben naar de kapper geweest, en NIEMAND (zelfs de mensen die wisten dat ik ging) ziet het![]()
Terwijl er ercht wel een stuk af is, vooral aan de voorkant
Ahum, jij bevestigd dat er hier oude wijven zitten?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben hier wel redelijk uiteenlopende leeftijden
Hoe oud ben jij eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |