Heerlijk ja, morgen naar Drievlietquote:Op maandag 19 juli 2010 13:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé Kal![]()
nog van je vakantie aan het genieten?
de megagrote speeltuin, toch?quote:
quote:Op 18-07-2010 15:33 schreef technojunk
hoj leuk fobo we hebe dus n hop intreses dezelfde zulle we nu ok msne![]()
![]()
Nah het is wel meer een pretpark geworden tegenwoordigquote:Op maandag 19 juli 2010 13:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
de megagrote speeltuin, toch?oh ik heb zo geen zin om te werken vandaag!
Zit met een ultrachagrijnige collega en ik ben supergoed gehumeurd
Die sukkel zet dat in iedere nieuwe fobo bij vrouwen, hij staat/stond ook bij mij, precies hetzelfde getypt ookquote:
Toen ik vroeger eens kwam was het wel echt nog een grote speeltuin jaquote:Op maandag 19 juli 2010 13:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
de megagrote speeltuin, toch?oh ik heb zo geen zin om te werken vandaag!
Zit met een ultrachagrijnige collega en ik ben supergoed gehumeurd
Ik ben echt niet fotogeniekquote:Op maandag 19 juli 2010 13:21 schreef Kally het volgende:
O en Miauw je fobo is al aardig vol aan het raken
Ik heb dat niet!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Die sukkel zet dat in iedere nieuwe fobo bij vrouwen, hij staat/stond ook bij mij, precies hetzelfde getypt ook
Ik bedoel met reactiesquote:Op maandag 19 juli 2010 13:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben echt niet fotogeniekik ben ook bang voro foto's dus als ik het kan vermijden dan doe ik dat ook
![]()
Maar binnenkort weer bruiloften en feestjes, ehm even kijken of er dan een redelijke foto van mij gemaakt kan worden
Niet?quote:
hahaah ja ik zie hetquote:Op maandag 19 juli 2010 13:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel met reacties![]()
De 2 foto's die er van mij in staan zijn dan ook meteen de enige 2 waar ik enigzins normaal op sta
Ik heb hem nog niet zo lang!quote:Op maandag 19 juli 2010 13:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet?![]()
Misschien maakte jij de jouwe aan toen hij nog niet actief ermee bezig was
Nou ja wees blijquote:Op maandag 19 juli 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet zo lang!Hij vindt mij gewoon niet interessant genoeg
En dat vind je erg?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet zo lang!Hij vindt mij gewoon niet interessant genoeg
Oeh, seksehquote:
Ik ga dan aan mezelf twijfelen jaquote:
Hihiquote:Op maandag 19 juli 2010 13:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, sekseh
[..]
Ik ga dan aan mezelf twijfelen ja
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
oh ik heb spierpijn! Was vanochtend heel vroeg naar de sportschool en daar deed ik een wedstrijdje met een of andere vent op de crosstrainer. Wie het snelst en het langst kon. Iedere keer als ik sneller ging moest hij ook weer hoordus ik weer harder, net zolang tot ik bijna voorover van dat ding afvloog. Hij gaf op na 20 minuten maar ik moest écht nog even de ronde afmaken
![]()
maar nu ga ik dood
Had je moeten regelen dat de winnaar een massage kreegquote:Op maandag 19 juli 2010 13:38 schreef -Miauw- het volgende:
oh ik heb spierpijn! Was vanochtend heel vroeg naar de sportschool en daar deed ik een wedstrijdje met een of andere vent op de crosstrainer. Wie het snelst en het langst kon. Iedere keer als ik sneller ging moest hij ook weer hoordus ik weer harder, net zolang tot ik bijna voorover van dat ding afvloog. Hij gaf op na 20 minuten maar ik moest écht nog even de ronde afmaken
![]()
maar nu ga ik dood
echt...ik stapte van dat apparaat af en had het idee dat mijn voet verbrijzeld was ofzo. Kon amper nog de trap af naar de kleedkamerquote:
hij stonk naar knoflookquote:Op maandag 19 juli 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had je moeten regelen dat de winnaar een massage kreeg
Ik haat die crosstrainersquote:Op maandag 19 juli 2010 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
echt...ik stapte van dat apparaat af en had het idee dat mijn voet verbrijzeld was ofzo. Kon amper nog de trap af naar de kleedkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |