Hij heeft wel een puntquote:Op maandag 19 juli 2010 16:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
kk stoer hoor, foto uit iemand zijn fobo belachelijk maken en dan zelf geen foto's hebben, royal sadness

Dat is het hele punt idioot. Nogmaals, leer lezen. Of beter, leer te interpreteren. De hele bedoeling van mijn post was te laten zien hoe belachelijk die logica is.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:25 schreef Righteous het volgende:
[..]
Nee want Boomvorm

Zit niet zo stom te vergelijken man met je olieramp in Mexico gelul
Slaat werkelijk nergens op

Via zo'n bloedtest dan , weet ik veelquote:Op maandag 19 juli 2010 16:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
HOAX, blazen werkt alleen voor alcohol

Zit je in ontkenning ofzo? Vlees eten en olie gebruiken is ook niet illegaal, er zijn echter mensen die ervoor kiezen om het tot een minimum te beperken vanwege de misstanden in die industrieën.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:25 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik wiet koop in de shop is het legaal.
Dat het telen illegaal is moet je niet bij mij zoeken maar bij de overheid.

ik zeg nergens dat ik dat stoer vind hoor, ik zeg alleen dat ik dan bang ben dat ik iets fout doe, OMDAT IK STONED BEN, en daardoor super scherp zit op te letten. Om twee uur 's nachts in een dorpje, waar ik alleen een popo waggie ben tegengekomenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:26 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Stoer hoor, met kanker schelden. En er is niets stoerders dan een ballerige prepuberale psychologie-student die zichzelf een man voelt door te rijden onder invloed.

te hard rijden en bumperkleven ook.
 te hard rijden en bumperkleven ook.

Het is gewoon bij wet verboden vriendquote:Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Dat is het hele punt idioot. Nogmaals, leer lezen. Of beter, leer te interpreteren. De hele bedoeling van mijn post was te laten zien hoe belachelijk die logica is.
Faal harder, aub.

links tuigquote:Op maandag 19 juli 2010 16:29 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zit je in ontkenning ofzo? Vlees eten en olie gebruiken is ook niet illegaal, er zijn echter mensen die ervoor kiezen om het tot een minimum te beperken vanwege de misstanden in die industrieën.
Maar blijf jezelf maar lekker wijsmaken dat jij niets te maken hebt met waar jouw wiet vandaan komt
Dat de teelt illegaal is met alle gevolgen van dien verandert er niets aan dat jij er nog steeds voor kiest die geweldadige praktijken te sponseren.

Ik praat als een neger?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef Righteous het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt
Je doet psychologie , je gaat stoned rondrijden , en je bent zo blank als vanillevla en toch praat je als een neger
Misschien kun je jezelf eens een healing geven ?
 Ik gebruik soms wat straattaal, maar voor de rest niet hoor.
 Ik gebruik soms wat straattaal, maar voor de rest niet hoor.

Ben je echt hogeropgeleid? Je lijkt namelijk een beetje zwakzinnig. Je snapt toch ook wel dat te langzaam rijden ook gevaarlijk kan zijn? En dat je reactievermogen beperkter is?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ik dat stoer vind hoor, ik zeg alleen dat ik dan bang ben dat ik iets fout doe, OMDAT IK STONED BEN, en daardoor super scherp zit op te letten. Om twee uur 's nachts in een dorpje, waar ik alleen een popo waggie ben tegengekomen
Ja, als je door Buenos Aires met je stonede kop in de waggie stapt, ben je kk dom bezig inderdaad...
Ik kan prima rijden als ik stoned ben. Normaal rijd ik te hard en zit ik er kort op. Als ik stoned ben, rij ik soms zelfs langzamer dan maximale snelheid, houd ik 3x te veel afstand (dat gebeurt automatisch, omdat je trager rijdt dan de rest) en let ik op alles. Dus ga nou niet aankomen met: "jaaa maar het is verboden", ja nou ente hard rijden en bumperkleven ook.

Hou nou eens op met als een neger praten man . Je bent een fucking blanke koorknaapquote:Op maandag 19 juli 2010 16:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ik dat stoer vind hoor, ik zeg alleen dat ik dan bang ben dat ik iets fout doe, OMDAT IK STONED BEN, en daardoor super scherp zit op te letten. Om twee uur 's nachts in een dorpje, waar ik alleen een popo waggie ben tegengekomen
Ja, als je door Buenos Aires met je stonede kop in de waggie stapt, ben je kk dom bezig inderdaad...
Ik kan prima rijden als ik stoned ben. Normaal rijd ik te hard en zit ik er kort op. Als ik stoned ben, rij ik soms zelfs langzamer dan maximale snelheid, houd ik 3x te veel afstand (dat gebeurt automatisch, omdat je trager rijdt dan de rest) en let ik op alles. Dus ga nou niet aankomen met: "jaaa maar het is verboden", ja nou ente hard rijden en bumperkleven ook.

Ik links, ja hoorquote:

Jij bent hier de zwakzinnige, met je zogenaamd intellectuele argumenten die barsten van de persoonlijke aanvallen. Een intellectueel persoon, die jij blijkbaar bent, althans dat suggereer je, zou dat toch moeten weten en niet zo kinderachtig gaan zitten janken. Ik heb al zooooo vaak stoned in de auto gezeten en nooit iets gebeurd.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:31 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ben je echt hogeropgeleid? Je lijkt namelijk een beetje zwakzinnig. Je snapt toch ook wel dat te langzaam rijden ook gevaarlijk kan zijn? En dat je reactievermogen beperkter is?
Klapjosti.

Ik heb niet zo'n politieke voorkeur. Want NWO.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:32 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik links, ja hoor
Je hoeft niet links te zijn om iets om de natuur te geven.
Rook er nog een, hippie.

Zwak hoor. Meng je volgende keer aub niet in een discussie als je niet snapt wat iemand bedoelt.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:30 schreef Righteous het volgende:
[..]
Het is gewoon bij wet verboden vriend
Dus wat jij er allemaal voor bullshit bij haalt is totaal niet relevant
Lesje begrijpend lezen, kregen wij hier in groep 4

NOU EN? Ben je nou echt te simpel om begrijpend te kunnen lezen? Het feit dat jij wil dat het legaal is betekent niet dat je ineens ontheven bent van verantwoordelijkheid voor je bijdrage aan wat nu een illegale en geweldadige handel is.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:25 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Als wiet legaal was, dan was dat ventje nu ook niet dood. Als er iemand schuldig is, zijn het dweepies als jij die vinden dat het illegaal moet worden. Want juist doordat drugs illegaal is, is er criminaliteit.

Nee. Even waarom niet:quote:Op maandag 19 juli 2010 16:35 schreef MarkyB het volgende:
Dus onder het mom van: ik heb al 100 keer gevlogen en er is nooit wat gebeurt kunnen vliegtuigen niet neerstorten?

Wie zegt dat TS soft drugs koopt? Misschien verbouwt hij dat zelf wel.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Nee en nee. Ik ben een vegetarische boomknuffelaar.
En een keer een jointje roken is wat anders dan die markt steunen met honderden of duizenden euro's per jaar. Dat is het soort geld waar die telers voor moorden en vermoord worden.

Je moet wel een troll zijn. Weet je hoeveel alcoholisten dat laatste jaren volhouden tot ze dan toch iemand het ziekenhuis in helpen?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij bent hier de zwakzinnige, met je zogenaamd intellectuele argumenten die barsten van de persoonlijke aanvallen. Een intellectueel persoon, die jij blijkbaar bent, althans dat suggereer je, zou dat toch moeten weten en niet zo kinderachtig gaan zitten janken. Ik heb al zooooo vaak stoned in de auto gezeten en nooit iets gebeurd.

Dus als het midden in de nacht maar een klein stukje is keur jij het goed? Waar leg jij die grens dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee. Even waarom niet:
Ik heb al zooo vaak nuchter in de auto gezeten en er is nog nooit wat gebeurd.
Dan kan er natuurlijk nog steeds wat gebeuren. Ik heb het idee dat er sneller wat gebeurt als ik nuchter ben, dan wanneer ik stoned ben. Aangezien ik nooit langer dan 5 minuten hoef te rijden als ik stoned ben en dit midden in de nacht is. Ik zie het probleem niet.

Da's knap, aangezien bezit illegaal is.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:25 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik wiet koop in de shop is het legaal.

Nee, het hoeft opeens volgens jou niet illegaal gemaakt te worden, maar vervolgens zit je de argument van 'legaal maken' wel compleet af te makenquote:Op maandag 19 juli 2010 16:36 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
NOU EN? Ben je nou echt te simpel om begrijpend te kunnen lezen? Het feit dat jij wil dat het legaal is betekent niet dat je ineens ontheven bent van verantwoordelijkheid voor je bijdrage aan wat nu een illegale en geweldadige handel is.
Die criminelen moorden niet omdat ze uit handen willen blijven van de politie, die criminelen moorden om zo hun concurrenten uit te schakelen. Ze concureren voor het geld van types als jij. Dat is wat direct leidt tot deze praktijken: GELD.
En hoe kom je erbij dat ik vind dat het illegaal moet worden? Een achterlijke aanname of heeft je drugsgebruik je een beetje paranoïde gemaakt?
 Iets klopt daar niet aan, of je vindt het gedoogbeleid wel goed zo. Dan ben je óf zelf para van de drugs óf je hebt totaal geen verstand van zaken.
 Iets klopt daar niet aan, of je vindt het gedoogbeleid wel goed zo. Dan ben je óf zelf para van de drugs óf je hebt totaal geen verstand van zaken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |