abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84238515
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:24 schreef DuTank het volgende:

[..]

kk stoer hoor, foto uit iemand zijn fobo belachelijk maken en dan zelf geen foto's hebben, royal sadness
Hij heeft wel een punt
Je doet psychologie , je gaat stoned rondrijden , en je bent zo blank als vanillevla en toch praat je als een neger
Misschien kun je jezelf eens een healing geven ?
  maandag 19 juli 2010 @ 16:27:56 #177
309756 Boomvorm
Ondertitel
pi_84238530
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:25 schreef Righteous het volgende:

[..]

Nee want Boomvorm
Zit niet zo stom te vergelijken man met je olieramp in Mexico gelul
Slaat werkelijk nergens op
Dat is het hele punt idioot. Nogmaals, leer lezen. Of beter, leer te interpreteren. De hele bedoeling van mijn post was te laten zien hoe belachelijk die logica is.

Faal harder, aub.
pi_84238548
Regel
Regel
Regel
Regel
pi_84238577
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:26 schreef DuTank het volgende:

[..]

HOAX, blazen werkt alleen voor alcohol
Via zo'n bloedtest dan , weet ik veel
Je moet sowieso mee voor een test maar hoe weet ik niet
Jij kan er straks vast alles over gaan vertellen
pi_84238615
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:25 schreef Skonk het volgende:

[..]

Nee hoor. Als ik wiet koop in de shop is het legaal.
Dat het telen illegaal is moet je niet bij mij zoeken maar bij de overheid.
Zit je in ontkenning ofzo? Vlees eten en olie gebruiken is ook niet illegaal, er zijn echter mensen die ervoor kiezen om het tot een minimum te beperken vanwege de misstanden in die industrieën.

Maar blijf jezelf maar lekker wijsmaken dat jij niets te maken hebt met waar jouw wiet vandaan komt

Dat de teelt illegaal is met alle gevolgen van dien verandert er niets aan dat jij er nog steeds voor kiest die geweldadige praktijken te sponseren.
  maandag 19 juli 2010 @ 16:30:08 #181
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_84238621
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:26 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Stoer hoor, met kanker schelden. En er is niets stoerders dan een ballerige prepuberale psychologie-student die zichzelf een man voelt door te rijden onder invloed.
ik zeg nergens dat ik dat stoer vind hoor, ik zeg alleen dat ik dan bang ben dat ik iets fout doe, OMDAT IK STONED BEN, en daardoor super scherp zit op te letten. Om twee uur 's nachts in een dorpje, waar ik alleen een popo waggie ben tegengekomen
Ja, als je door Buenos Aires met je stonede kop in de waggie stapt, ben je kk dom bezig inderdaad...

Ik kan prima rijden als ik stoned ben. Normaal rijd ik te hard en zit ik er kort op. Als ik stoned ben, rij ik soms zelfs langzamer dan maximale snelheid, houd ik 3x te veel afstand (dat gebeurt automatisch, omdat je trager rijdt dan de rest) en let ik op alles. Dus ga nou niet aankomen met: "jaaa maar het is verboden", ja nou en te hard rijden en bumperkleven ook.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_84238627
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef Boomvorm het volgende:

[..]

Dat is het hele punt idioot. Nogmaals, leer lezen. Of beter, leer te interpreteren. De hele bedoeling van mijn post was te laten zien hoe belachelijk die logica is.

Faal harder, aub.
Het is gewoon bij wet verboden vriend
Dus wat jij er allemaal voor bullshit bij haalt is totaal niet relevant
Lesje begrijpend lezen, kregen wij hier in groep 4
  maandag 19 juli 2010 @ 16:30:40 #183
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_84238637
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:29 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Zit je in ontkenning ofzo? Vlees eten en olie gebruiken is ook niet illegaal, er zijn echter mensen die ervoor kiezen om het tot een minimum te beperken vanwege de misstanden in die industrieën.

Maar blijf jezelf maar lekker wijsmaken dat jij niets te maken hebt met waar jouw wiet vandaan komt

Dat de teelt illegaal is met alle gevolgen van dien verandert er niets aan dat jij er nog steeds voor kiest die geweldadige praktijken te sponseren.
links tuig
  maandag 19 juli 2010 @ 16:31:23 #184
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_84238666
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef Righteous het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt
Je doet psychologie , je gaat stoned rondrijden , en je bent zo blank als vanillevla en toch praat je als een neger
Misschien kun je jezelf eens een healing geven ?
Ik praat als een neger? Ik gebruik soms wat straattaal, maar voor de rest niet hoor.
pi_84238678
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:30 schreef DuTank het volgende:

[..]

ik zeg nergens dat ik dat stoer vind hoor, ik zeg alleen dat ik dan bang ben dat ik iets fout doe, OMDAT IK STONED BEN, en daardoor super scherp zit op te letten. Om twee uur 's nachts in een dorpje, waar ik alleen een popo waggie ben tegengekomen
Ja, als je door Buenos Aires met je stonede kop in de waggie stapt, ben je kk dom bezig inderdaad...

Ik kan prima rijden als ik stoned ben. Normaal rijd ik te hard en zit ik er kort op. Als ik stoned ben, rij ik soms zelfs langzamer dan maximale snelheid, houd ik 3x te veel afstand (dat gebeurt automatisch, omdat je trager rijdt dan de rest) en let ik op alles. Dus ga nou niet aankomen met: "jaaa maar het is verboden", ja nou en te hard rijden en bumperkleven ook.
Ben je echt hogeropgeleid? Je lijkt namelijk een beetje zwakzinnig. Je snapt toch ook wel dat te langzaam rijden ook gevaarlijk kan zijn? En dat je reactievermogen beperkter is?

Klapjosti.
pi_84238702
quote:

[..]

Hou nou eens op met als een neger praten man . Je bent een fucking blanke koorknaap
Voel je je minder onzeker als je zo praat ofzo ?
pi_84238706
Ik zal in ieder geval gruwelijk hard op de rem stampen als ik ooit jou hoofd in mijn binnenspiegel zie.
pi_84238714
quote:

[..]

links tuig
Ik links, ja hoor

Je hoeft niet links te zijn om iets om de natuur te geven.

Rook er nog een, hippie.
pi_84238740
TS is pauper.
  maandag 19 juli 2010 @ 16:33:56 #190
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_84238779
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:31 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ben je echt hogeropgeleid? Je lijkt namelijk een beetje zwakzinnig. Je snapt toch ook wel dat te langzaam rijden ook gevaarlijk kan zijn? En dat je reactievermogen beperkter is?

Klapjosti.
Jij bent hier de zwakzinnige, met je zogenaamd intellectuele argumenten die barsten van de persoonlijke aanvallen. Een intellectueel persoon, die jij blijkbaar bent, althans dat suggereer je, zou dat toch moeten weten en niet zo kinderachtig gaan zitten janken. Ik heb al zooooo vaak stoned in de auto gezeten en nooit iets gebeurd.
pi_84238817
Dus onder het mom van: ik heb al 100 keer gevlogen en er is nooit wat gebeurt kunnen vliegtuigen niet neerstorten?
  maandag 19 juli 2010 @ 16:35:07 #192
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_84238823
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:32 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ik links, ja hoor

Je hoeft niet links te zijn om iets om de natuur te geven.

Rook er nog een, hippie.
Ik heb niet zo'n politieke voorkeur. Want NWO.
En hippie? Nee sorry. Niet alleen hippies roken wiet. Open je ogen.
  maandag 19 juli 2010 @ 16:35:17 #193
309756 Boomvorm
Ondertitel
pi_84238832
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:30 schreef Righteous het volgende:

[..]

Het is gewoon bij wet verboden vriend
Dus wat jij er allemaal voor bullshit bij haalt is totaal niet relevant
Lesje begrijpend lezen, kregen wij hier in groep 4
Zwak hoor. Meng je volgende keer aub niet in een discussie als je niet snapt wat iemand bedoelt.
En ik snap niet helemaal wat het nut is van mij vertellen dat je dat in groep 4 kreeg als je net overduidelijk bewijst dat je het dus niet kunt.

En 'het is gewoon bij de wet verboden' slaat ook helemaal nergens op. Ik heb nergens gezegd dat dat niet zo is - ik snap dus ook niet waarom je het nodig vind om dat nog even tegen me te zeggen.
pi_84238862
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:25 schreef Boomvorm het volgende:

[..]

Als wiet legaal was, dan was dat ventje nu ook niet dood. Als er iemand schuldig is, zijn het dweepies als jij die vinden dat het illegaal moet worden. Want juist doordat drugs illegaal is, is er criminaliteit.
NOU EN? Ben je nou echt te simpel om begrijpend te kunnen lezen? Het feit dat jij wil dat het legaal is betekent niet dat je ineens ontheven bent van verantwoordelijkheid voor je bijdrage aan wat nu een illegale en geweldadige handel is.

Die criminelen moorden niet omdat ze uit handen willen blijven van de politie, die criminelen moorden om zo hun concurrenten uit te schakelen. Ze concureren voor het geld van types als jij. Dat is wat direct leidt tot deze praktijken: GELD.

En hoe kom je erbij dat ik vind dat het illegaal moet worden? Een achterlijke aanname of heeft je drugsgebruik je een beetje paranoïde gemaakt?
  maandag 19 juli 2010 @ 16:37:00 #195
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_84238899
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:35 schreef MarkyB het volgende:
Dus onder het mom van: ik heb al 100 keer gevlogen en er is nooit wat gebeurt kunnen vliegtuigen niet neerstorten?
Nee. Even waarom niet:
Ik heb al zooo vaak nuchter in de auto gezeten en er is nog nooit wat gebeurd.

Dan kan er natuurlijk nog steeds wat gebeuren. Ik heb het idee dat er sneller wat gebeurt als ik nuchter ben, dan wanneer ik stoned ben. Aangezien ik nooit langer dan 5 minuten hoef te rijden als ik stoned ben en dit midden in de nacht is. Ik zie het probleem niet.
  maandag 19 juli 2010 @ 16:37:01 #196
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84238901
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:19 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Nee en nee. Ik ben een vegetarische boomknuffelaar.

En een keer een jointje roken is wat anders dan die markt steunen met honderden of duizenden euro's per jaar. Dat is het soort geld waar die telers voor moorden en vermoord worden.
Wie zegt dat TS soft drugs koopt? Misschien verbouwt hij dat zelf wel.
pi_84238915
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:33 schreef DuTank het volgende:

[..]

Jij bent hier de zwakzinnige, met je zogenaamd intellectuele argumenten die barsten van de persoonlijke aanvallen. Een intellectueel persoon, die jij blijkbaar bent, althans dat suggereer je, zou dat toch moeten weten en niet zo kinderachtig gaan zitten janken. Ik heb al zooooo vaak stoned in de auto gezeten en nooit iets gebeurd.
Je moet wel een troll zijn. Weet je hoeveel alcoholisten dat laatste jaren volhouden tot ze dan toch iemand het ziekenhuis in helpen?
pi_84238949
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nee. Even waarom niet:
Ik heb al zooo vaak nuchter in de auto gezeten en er is nog nooit wat gebeurd.

Dan kan er natuurlijk nog steeds wat gebeuren. Ik heb het idee dat er sneller wat gebeurt als ik nuchter ben, dan wanneer ik stoned ben. Aangezien ik nooit langer dan 5 minuten hoef te rijden als ik stoned ben en dit midden in de nacht is. Ik zie het probleem niet.
Dus als het midden in de nacht maar een klein stukje is keur jij het goed? Waar leg jij die grens dan?
  maandag 19 juli 2010 @ 16:38:24 #199
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84238964
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:25 schreef Skonk het volgende:

[..]

Nee hoor. Als ik wiet koop in de shop is het legaal.
Da's knap, aangezien bezit illegaal is.
  maandag 19 juli 2010 @ 16:38:53 #200
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_84238988
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:36 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

NOU EN? Ben je nou echt te simpel om begrijpend te kunnen lezen? Het feit dat jij wil dat het legaal is betekent niet dat je ineens ontheven bent van verantwoordelijkheid voor je bijdrage aan wat nu een illegale en geweldadige handel is.

Die criminelen moorden niet omdat ze uit handen willen blijven van de politie, die criminelen moorden om zo hun concurrenten uit te schakelen. Ze concureren voor het geld van types als jij. Dat is wat direct leidt tot deze praktijken: GELD.

En hoe kom je erbij dat ik vind dat het illegaal moet worden? Een achterlijke aanname of heeft je drugsgebruik je een beetje paranoïde gemaakt?
Nee, het hoeft opeens volgens jou niet illegaal gemaakt te worden, maar vervolgens zit je de argument van 'legaal maken' wel compleet af te maken Iets klopt daar niet aan, of je vindt het gedoogbeleid wel goed zo. Dan ben je óf zelf para van de drugs óf je hebt totaal geen verstand van zaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')