Oké, dus je bent 16 jaar en je hebt nog nooit een joint gerookt. Wat doe je in dit topic?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:16 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik rijd geen auto hoor.
[..]
De waarheid is hard.
Nee en nee. Ik ben een vegetarische boomknuffelaar.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:17 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Oké, dus je bent 16 jaar en je hebt nog nooit een joint gerookt. Wat doe je in dit topic?
Natuurlijk wel, maar niet meer dan absoluut noodzakelijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
pakt nooit de bus? niks waar olie of bijproducten daarvan inzitten?
geloof je het zelf?
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Jij denkt als er de eerste keer niet op gereageert wordt post ik het nog maar een keer?
Moorden als je teler bentquote:Op maandag 19 juli 2010 16:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Nee en nee. Ik ben een vegetarische boomknuffelaar.
En een keer een jointje roken is wat anders dan die markt steunen met honderden of duizenden euro's per jaar. Dat is het soort geld waar die telers voor moorden en vermoord worden.
Net zoals BP door de enorme vraag naar olie ook bereid is regels aan haar laars te lappen.
naar de staat, aangezien ik dan belasting betaalquote:Op maandag 19 juli 2010 16:20 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar niet meer dan absoluut noodzakelijk.
Dat vind ik heel wat anders dan regelmatig recreatief drugsgebruik terwijl je weet waar je geld dan naar toegaat.
Je zit naar een fucking scherm te staren dat van olie of olie gerelateerde producten gemaakt isquote:Op maandag 19 juli 2010 16:17 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Oké, dus je bent 16 jaar en je hebt nog nooit een joint gerookt. Wat doe je in dit topic?
@ rechtvaardig
Ik loop niet te bitchen dat mensen die wiet kopen mede verantwoordelijk zijn voor de dood van dat kampertje. En ja ik ben volgens die logica ook verantwoordelijk voor de olieramp.
Leer lezen, rechtvaardig. Wat een kutnaam anyways.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:22 schreef Righteous het volgende:
[..]
Je zit naar een fucking scherm te staren dat van olie of olie gerelateerde producten gemaakt is
Loopt toch niet zo ontzettend dom te lullen man
Nogmaals, de moord op dat jochie vorige week had te maken met de wietteelt, die moord op de A73 vorig jaar ook, en zo zijn er elk jaar wel meerdere zaken in Nederland.quote:
Wat een goed excuus zeg. Dat verandert toch niets aan de huidige werkelijkheid? Een vegetarier gaat toch ook niet toch maar vlees eten omdat de misstanden in de bio-industrie niet zijn problemen zijn?quote:En ook al was je claim waar, dat komt dan ook alleen maar omdat het illegaal is
kk stoer hoor, foto uit iemand zijn fobo belachelijk maken en dan zelf geen foto's hebben, royal sadnessquote:Op maandag 19 juli 2010 16:08 schreef JohnLocke het volgende:
[ afbeelding ]
"opleiding: Psychologie."![]()
Ja want de politie die is goedquote:Op maandag 19 juli 2010 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
naar de staat, aangezien ik dan belasting betaal
van dat geld betalen ze politieagenten, wees blij met ons man
quote:
En die mensen bij de achterdeur worden met andermans centen betaald denk je?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
naar de staat, aangezien ik dan belasting betaal
van dat geld betalen ze politieagenten, wees blij met ons man
Als wiet legaal was, dan was dat ventje nu ook niet dood. Als er iemand schuldig is, zijn het dweepies als jij die vinden dat het illegaal moet worden. Want juist doordat drugs illegaal is, is er criminaliteit.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:24 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Nogmaals, de moord op dat jochie vorige week had te maken met de wietteelt, die moord op de A73 vorig jaar ook, en zo zijn er elk jaar wel meerdere zaken in Nederland.
[..]
Wat een goed excuus zeg. Dat verandert toch niets aan de huidige werkelijkheid? Een vegetarier gaat toch ook niet toch maar vlees eten omdat de misstanden in de bio-industrie niet zijn problemen zijn?
Je kiest er dan gewoon bewust voor niet bij te dragen aan die zaken. En met jouw geld draag je nu dus wel bij aan het geweld in de wiethandel.
Nee hoor. Als ik wiet koop in de shop is het legaal.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:24 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Nogmaals, de moord op dat jochie vorige week had te maken met de wietteelt, die moord op de A73 vorig jaar ook, en zo zijn er elk jaar wel meerdere zaken in Nederland.
[..]
Wat een goed excuus zeg. Dat verandert toch niets aan de huidige werkelijkheid? Een vegetarier gaat toch ook niet toch maar vlees eten omdat de misstanden in de bio-industrie niet zijn problemen zijn?
Je kiest er dan gewoon bewust voor niet bij te dragen aan die zaken. En met jouw geld draag je nu dus wel bij aan het geweld in de wiethandel.
Nee want Boomvormquote:Op maandag 19 juli 2010 16:23 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Leer lezen, rechtvaardig. Wat een kutnaam anyways.
Doe je zelf niet aan mee?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
kk stoer hoor, foto uit iemand zijn fobo belachelijk maken en dan zelf geen foto's hebben, royal sadness
Stoer hoor, met kanker schelden. En er is niets stoerders dan een ballerige prepuberale psychologie-student die zichzelf een man voelt door te rijden onder invloed.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
kk stoer hoor, foto uit iemand zijn fobo belachelijk maken en dan zelf geen foto's hebben, royal sadness
HOAX, blazen werkt alleen voor alcoholquote:Op maandag 19 juli 2010 16:24 schreef Righteous het volgende:
Overigens is met cannabis op gaan rijden gewoon bij wet verboden
Geen idee bij welke straffe exact . Collega van me is destijds in 2007 ofzo gepakt en kreeg 300 euro boete plus een half jaar voorwaardelijke rijontzegging
En dan is hij nog bij toeval gepakt omdat het meurde naar wiet in zn auto en hij moest blazen
Als er gevaarlijk rijgedrag bij zou komen was hij verder van huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |