Zeggen de echte alco's ook. Resultaat is bekend. Ook van wiet.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef ukker het volgende:
Ik rijd met marihuana op beter als zonder.. Zonder rijd ik structureel te hard, met houd ik me altijd netjes aan de snelheid of iets daar onder, ben ook veel socialer. Ben 2x aangehouden met wiet op maar beide keren hadden oom agent niets door..

Dat had ik wel door hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 13:27 schreef DuTank het volgende:
Ik heb nog een klacht:
Niemand die ziet dat ik soms zinnen uit Doe Maar - Nederwiet heb gepakt

Omdat je zelf te dom bent om na te denken?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:27 schreef DuTank het volgende:
Ik heb nog een klacht:
Niemand die ziet dat ik soms zinnen uit Doe Maar - Nederwiet heb gepakt

Laat mij maar eens zo'n resultaat zien dan. Van wiet.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zeggen de echte alco's ook. Resultaat is bekend. Ook van wiet.
En nog volhouden...

Als lid van de redactie doe je er goed aan een wat minder grote mond te hebben lijkt me.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
In dat kutrosmalen bij die klote Borchen.

Als lid van de samenleving bij mij in de buurt dien je je ook naar behoren te gedragen lijkt mij.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:00 schreef Loomen20 het volgende:
[..]
Als lid van de redactie doe je er goed aan een wat minder grote mond te hebben lijkt me.

Niets tegenin te brengenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:02 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Als lid van de samenleving bij mij in de buurt dien je je ook naar behoren te gedragen lijkt mij.

Wat schattig, zo'n ontkennigsfase.quote:

Je weet dat je er deel van uitmaakt? Als er geen gebruik is, is er ook geen teelt.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:11 schreef DuTank het volgende:
Als jullie je eens druk maken over de criminaliteit om wiet, in plaats van het gebruiken ervan

Nee. Ik hou me niet bezig met drive-by's, afrekeningen en witwassen.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Je weet dat je er deel van uitmaakt? Als er geen gebruik is, is er ook geen teelt.

O, dus als er mensen zijn die er niet mee om kunnen gaan dan moet het zooitje maar gelegaliseerd worden? Gelukkig is ook meteen duidelijk dat je met je post mijn punt niet snapt. Verklaard een hoop.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee. Ik hou me niet bezig met drive-by's, afrekeningen en witwassen.
Bovendien is het omgekeerd: "als er geen teelt is, is er ook geen gebruik."
Legaliseren die hap!

Verklaardquote:Op maandag 19 juli 2010 14:22 schreef MarkyB het volgende:
[..]
O, dus als er mensen zijn die er niet mee om kunnen gaan dan moet het zooitje maar gelegaliseerd worden? Gelukkig is ook meteen duidelijk dat je met je post mijn punt niet snapt. Verklaard een hoop.

Ik zeg niet dat er niet geblowd mag worden, ik zeg dat dat in het verkeer gewoon not done is. Dat jij denkt dat je beter rijdt komt puur door die rommel, als ik alcohol op heb denk ik ook dat ik god ben. Maar ik rij niet onder invloed.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Verklaard
Maar ik snap je punt heel goed. De logica erachter klopt alleen niet. En als je dit volledig gaat verbieden, ontstaat er alleen maar meer criminaliteit, want er blijven genoeg mensen blowen hoor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |