Zeggen de echte alco's ook. Resultaat is bekend. Ook van wiet.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef ukker het volgende:
Ik rijd met marihuana op beter als zonder.. Zonder rijd ik structureel te hard, met houd ik me altijd netjes aan de snelheid of iets daar onder, ben ook veel socialer. Ben 2x aangehouden met wiet op maar beide keren hadden oom agent niets door..

Dat had ik wel door hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 13:27 schreef DuTank het volgende:
Ik heb nog een klacht:
Niemand die ziet dat ik soms zinnen uit Doe Maar - Nederwiet heb gepakt

Omdat je zelf te dom bent om na te denken?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:27 schreef DuTank het volgende:
Ik heb nog een klacht:
Niemand die ziet dat ik soms zinnen uit Doe Maar - Nederwiet heb gepakt

Laat mij maar eens zo'n resultaat zien dan. Van wiet.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zeggen de echte alco's ook. Resultaat is bekend. Ook van wiet.
En nog volhouden...

Als lid van de redactie doe je er goed aan een wat minder grote mond te hebben lijkt me.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
In dat kutrosmalen bij die klote Borchen.

Als lid van de samenleving bij mij in de buurt dien je je ook naar behoren te gedragen lijkt mij.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:00 schreef Loomen20 het volgende:
[..]
Als lid van de redactie doe je er goed aan een wat minder grote mond te hebben lijkt me.

Niets tegenin te brengenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:02 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Als lid van de samenleving bij mij in de buurt dien je je ook naar behoren te gedragen lijkt mij.

Wat schattig, zo'n ontkennigsfase.quote:

Je weet dat je er deel van uitmaakt? Als er geen gebruik is, is er ook geen teelt.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:11 schreef DuTank het volgende:
Als jullie je eens druk maken over de criminaliteit om wiet, in plaats van het gebruiken ervan

Nee. Ik hou me niet bezig met drive-by's, afrekeningen en witwassen.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Je weet dat je er deel van uitmaakt? Als er geen gebruik is, is er ook geen teelt.

O, dus als er mensen zijn die er niet mee om kunnen gaan dan moet het zooitje maar gelegaliseerd worden? Gelukkig is ook meteen duidelijk dat je met je post mijn punt niet snapt. Verklaard een hoop.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee. Ik hou me niet bezig met drive-by's, afrekeningen en witwassen.
Bovendien is het omgekeerd: "als er geen teelt is, is er ook geen gebruik."
Legaliseren die hap!

Verklaardquote:Op maandag 19 juli 2010 14:22 schreef MarkyB het volgende:
[..]
O, dus als er mensen zijn die er niet mee om kunnen gaan dan moet het zooitje maar gelegaliseerd worden? Gelukkig is ook meteen duidelijk dat je met je post mijn punt niet snapt. Verklaard een hoop.

Ik zeg niet dat er niet geblowd mag worden, ik zeg dat dat in het verkeer gewoon not done is. Dat jij denkt dat je beter rijdt komt puur door die rommel, als ik alcohol op heb denk ik ook dat ik god ben. Maar ik rij niet onder invloed.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Verklaard
Maar ik snap je punt heel goed. De logica erachter klopt alleen niet. En als je dit volledig gaat verbieden, ontstaat er alleen maar meer criminaliteit, want er blijven genoeg mensen blowen hoor

En nog met droge ogen om een bewijsje durven vragen ook.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:51 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Laat mij maar eens zo'n resultaat zien dan. Van wiet.
En dan bedoel ik niet een of andere onzin test over reactie vermogen. Die worden uitgevoerd door mensen die juist willen aantonen dat je niet kunt rijden met wiet op. Plus aangezien je met meer concentratie rijdt als je stoned bent, heb je uiteindelijk net zo veel reactievermogen als een nuchter iemand die heel relaxed zijn arm half uit het raam heeft hangen.

1 km/h te hard rijden is ook VERBODEN. Dat het verboden is lijkt mij niet echt een argument. Dat je eerder in een situatie terecht komt waarin je iemand anders aan gort rijdt weer wel.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En nog met droge ogen om een bewijsje durven vragen ook.
Echt mensen als jij verdienen het gewoon om zichzelf de vernieling in te rijden. Jammer alleen dat andere daar vaak in worden meegenomen.
Het is niet voorniets VERBODEN onder invloed achter het stuur te zitten.
Je gaat er altijd minder goed van rijden, ook al denk je van niet.
En als je serieus denkt dat je beter rijd met je jointje op, dan denk ik dat je aan je rijgedrag zonder joint eens iets moet gaan veranderen.
En dat was het wat mij betreft.

Wat grappig, geen bewijs.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En nog met droge ogen om een bewijsje durven vragen ook.
Echt mensen als jij verdienen het gewoon om zichzelf de vernieling in te rijden. Jammer alleen dat andere daar vaak in worden meegenomen.
Het is niet voorniets VERBODEN onder invloed achter het stuur te zitten.
Je gaat er altijd minder goed van rijden, ook al denk je van niet.
En als je serieus denkt dat je beter rijd met je jointje op, dan denk ik dat je aan je rijgedrag zonder joint eens iets moet gaan veranderen.
En dat was het wat mij betreft.

Zodra je je anders voelt cq gedraagd is er wel degelijk sprake van verandering van rijgedrag. Als dit een positief effect zou zijn dan werd het aangeraden door politie en justitie omdat iedereen zich beter zou gaan gedragen.quote:

Geen zin om voor je te zoeken.quote:

Ik zeg ook niet dat je er beter van gaat rijden. En ja, natuurlijk zal je er slechter van gaan rijden - jullie doen alleen net alsof het levensgevaarlijk is en stoners elke dag mensen dood rijden. Feit is dat je vrijwel NOOIT hoort dat iemand die blowt, een ongeluk krijgt, laat staan iemand dood rijd.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Geen zin om voor je te zoeken.
Denk je nu echt dat als het al 40 jaar in heel de wereld verboden is om zo achter je stuur te kruipen dat je d'r serieus beter van gaat rijden???
Dan kreeg iedereen wel een wietplant bij z'n rijexamen mee denk je niet?

Dat is het probleem. Jij vindt dat je dat kan na 1 of 2. En bij 3 dan? of 4? Omdat het bij iedereen anders reageerd is de grens op 0 gezet. Hetzelfde geldt voor alcohol. Omdat iedereen een minimaal percentage lichaamseigen alcohol in zijn lichaam heeft is het maximum promillage op 0.5 gezet. Je hoort wel eens mensen zeggen, 1tje mag. En 2 dan? en 3? Waar leg je die grens neer?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:55 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je er beter van gaat rijden. En ja, natuurlijk zal je er slechter van gaan rijden - jullie doen alleen net alsof het levensgevaarlijk is en stoners elke dag mensen dood rijden. Feit is dat je vrijwel NOOIT hoort dat iemand die blowt, een ongeluk krijgt, laat staan iemand dood rijd.
Ik wil hier ook niet mee zeggen dat je altijd stoned moet gaan rijden, maar een taxi bellen omdat je s'avonds een jointje of 2 hebt gerookt? No way - dat zou ik dan vrijwel elke dag moeten doen. Als je stoned bent, kan je goed genoeg rijden om geen gevaar op de weg te zijn. Dit in tegenstelling tot drank - dat is weer een heel ander verhaal. (harddrugs btw, natuurlijk ook)

Er stappen minder mensen met softdrugs op in de auto dan met drank op. Dat kan in ieder geval het verschil verklaren in voorkomen van ongelukken.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:55 schreef Boomvorm het volgende:
Ik zeg ook niet dat je er beter van gaat rijden. En ja, natuurlijk zal je er slechter van gaan rijden - jullie doen alleen net alsof het levensgevaarlijk is en stoners elke dag mensen dood rijden. Feit is dat je vrijwel NOOIT hoort dat iemand die blowt, een ongeluk krijgt, laat staan iemand dood rijd.
Totdat er complexe verkeerssituaties ontstaan.quote:Als je stoned bent, kan je goed genoeg rijden om geen gevaar op de weg te zijn.

Het gaat meer om ervoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:04 schreef MarkyB het volgende:
Niet blowen en niet drinken tijdens het rijden.

Laat me mezelf even corrigeren:quote:

oké, jij wint.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er stappen minder mensen met softdrugs op in de auto dan met drank op. Dat kan in ieder geval het verschil verklaren in voorkomen van ongelukken.
Dit arrest is op zich wel interessant. Met name de toelichting van het NFI op de bloedproef is hierbij interessant.
[..]
Totdat er complexe verkeerssituaties, ontstaan.

Met jouw geld steun je de criminaliteit en mag je jezelf de doden zoals het 12-jarige jongetje vorige week ook aanrekenen.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:11 schreef DuTank het volgende:
Als jullie je eens druk maken over de criminaliteit om wiet, in plaats van het gebruiken ervan

Wel nodig idd.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:08 schreef JohnLocke het volgende:
[ afbeelding ]
"opleiding: Psychologie."

quote:Op maandag 19 juli 2010 16:08 schreef JohnLocke het volgende:
[ afbeelding ]
"opleiding: Psychologie."

Heerlijk! Niet teveel natuurlijk, gewoon net genoeg om het idee dat hebben dat je vlak boven de wegzweeft. En dat je bij 60km/u denkt dat je 120 gaat.
 Heerlijk! Niet teveel natuurlijk, gewoon net genoeg om het idee dat hebben dat je vlak boven de wegzweeft. En dat je bij 60km/u denkt dat je 120 gaat. 

En jij hebt de golf van Mexico vervuilt met gigantische hoeveelheden olie, al die arme beestjes. Wat een fucking teringlijer ben jij zeg.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:06 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Met jouw geld steun je de criminaliteit en mag je jezelf de doden zoals het 12-jarige jongetje vorige week ook aanrekenen.

Huh wat lul je gastquote:Op maandag 19 juli 2010 16:14 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
En jij hebt de golf van Mexico vervuilt met gigantische hoeveelheden olie, al die arme beestjes. Wat een fucking teringlijer ben jij zeg.

Ik rijd geen auto hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:14 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
En jij hebt de golf van Mexico vervuilt met gigantische hoeveelheden olie, al die arme beestjes.
De waarheid is hard.quote:Wat een fucking teringlijer ben jij zeg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |