ik heb tientallen sites afgespeurd, en ik viel gewoon voor deze.quote:
shit, vergeten aan te passenquote:Op maandag 19 juli 2010 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
idd
Vorige ook meteen naar 92 veranderd
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb tientallen sites afgespeurd, en ik viel gewoon voor deze.
mijn lief ook
ik heb wel iets met het Fantasy genre (zeker qua films), en dit is een fairyquote:Op maandag 19 juli 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Het heeft vast een betekenis... dus ik ga ff vragen wat dat is, oke?
Symph, wat is de betekenis/achterliggende gedachte van dat meisje/plaatje?
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb wel iets met het Fantasy genre (zeker qua films), en dit is een fairy
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Feeën zien er altijd jeugdig uit, ook al zijn ze 250 jaar
heel stom, we vielen allebei tegelijk voor dit plaatje.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw, weer wat geleerd
hijzij is wel tof
quote:Op maandag 19 juli 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heel stom, we vielen allebei tegelijk voor dit plaatje.
De tatoeërder moet ook twee keer aan de bak
zonder achtergrond...quote:Op maandag 19 juli 2010 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien kennen jullie elkaar (onbewust) wel beter dan je denkt
Ohw, dus ook met die achtergrond en ingekleurd?
quote:Op maandag 19 juli 2010 01:09 schreef Avey het volgende:
Zo, heb uiteindelijk nog twee leuke foto's gevonden
quote:
donequote:Op maandag 19 juli 2010 01:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben weggezapt
edit:
shit, overdosis sexreclames
gezaptquote:Op maandag 19 juli 2010 01:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat? gesmst?
Heb de tv maar uitgedaan
quote:Op maandag 19 juli 2010 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gezapt
Ik ga mijn vakantie inluiden.
Tot volgende week
Ik heb er altijd wel zin inquote:Op maandag 19 juli 2010 06:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet nog niet of ik zin heb vandaag, ben benieuwd.
Oh nou werk ze danquote:Op maandag 19 juli 2010 06:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit nu nog thuis en vertrek over 5 minuten.
mogge huppelquote:
Ik slaap de hele week al slecht. Werd nu wakker door een sms van Vodafonequote:
Nooit helaas, zouden die mensen zelf eens een uurtje in zo'n auto moeten zettenquote:Op maandag 19 juli 2010 07:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Boetes voor achterlaten honden in snikhete auto's
Wanneer leren mensen het nou eens
Ik zeg 7 uur.quote:Op maandag 19 juli 2010 07:26 schreef crv het volgende:
[..]
Nooit helaas, zouden die mensen zelf eens een uurtje in zo'n auto moeten zetten
Ja das kut. Ken het gevoel, slaap al jaren klote, blijkt dat ik een slaapstoornis heb.quote:Op maandag 19 juli 2010 07:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slaap de hele week al slecht. Werd nu wakker door een sms van Vodafone
een uurtje? Ik heb er wel geld voor over om die mensen een dagje naar de sauna te sturen, maar dan zonder pauzes in zo'n hok te laten zitten. Stelletje idoten.quote:Op maandag 19 juli 2010 07:26 schreef crv het volgende:
[..]
Nooit helaas, zouden die mensen zelf eens een uurtje in zo'n auto moeten zetten
Als mn vriend aan het werk is (dus 2 weken op een booreiland zit) slaap ik heerlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 07:26 schreef crv het volgende:
[..]
Ja das kut. Ken het gevoel, slaap al jaren klote, blijkt dat ik een slaapstoornis heb.![]()
Elke dag begint brak
En anders heb je constant hete seks, ja, dat slaapt wel minder natuurlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mn vriend aan het werk is (dus 2 weken op een booreiland zit) slaap ik heerlijk
Nee bahquote:Op maandag 19 juli 2010 07:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders heb je constant hete seks, ja, dat slaapt wel minder natuurlijk.
Met dertig graden zweet je wat meer. Daar is een douche voor bedacht !quote:
beter jaquote:Op maandag 19 juli 2010 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
een uurtje? Ik heb er wel geld voor over om die mensen een dagje naar de sauna te sturen, maar dan zonder pauzes in zo'n hok te laten zitten. Stelletje idoten.
quote:Op maandag 19 juli 2010 07:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders heb je constant hete seks, ja, dat slaapt wel minder natuurlijk.
Verkapte "ik-heb-een-iPad-post".quote:Op maandag 19 juli 2010 08:27 schreef tombolafan het volgende:
mn oppaskindjes zijn alles in de kamer aan het benoemen;
beer - beh
schoen - soe
ballon - lon
bal - ba
auto - oto
ipad - NEE
Ja hequote:
Olaquote:
Môgges Tomboquote:
en mogge LLquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verkapte "ik-pas-op-en-daar-hebben-ze-een-iPad-post".
Dat is te grappig gewoonquote:Op maandag 19 juli 2010 08:27 schreef tombolafan het volgende:
mn oppaskindjes zijn alles in de kamer aan het benoemen;
beer - beh
schoen - soe
ballon - lon
bal - ba
auto - oto
ipad - NEE
Nietquote:
Masturbatiemarathonquote:Op maandag 19 juli 2010 08:32 schreef crv het volgende:
[..]
Niet
Je wilt toch niet vertellen dat je 2 weken seks hebt als je vent er niet is
Schrale lippen, eelt op de vingers, vale kleuren op je vibo, lijkt me nietsquote:
Ik denk dat mijn bestelling van de laptop bij Apple niet is aangekomen, ik heb nog geen bevestiging. Zouden ze de winkelserver linkshandig hebben gemaakt?quote:
Verkapte ik heb een nieuwe apple laptop postquote:Op maandag 19 juli 2010 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn bestelling van de laptop bij Apple niet is aangekomen, ik heb nog geen bevestiging. Zouden ze de winkelserver linkshandig hebben gemaakt?
Ze hebben je beschermd tegen jezelfquote:Op maandag 19 juli 2010 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn bestelling van de laptop bij Apple niet is aangekomen, ik heb nog geen bevestiging. Zouden ze de winkelserver linkshandig hebben gemaakt?
Ik denk dat ze de iServer 3000 gebruiken. Vandaar.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Watskeburt?quote:Op maandag 19 juli 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ongelukje gehad met de scooter. De yoghurt vloog in het rondgelukkig heb ik zelf niet veel, alleen pijn in enkel
Nee, dat is het juist het probleemquote:Op maandag 19 juli 2010 08:41 schreef crv het volgende:
[..]
Verkapte ik heb een nieuwe apple laptop post
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ongelukje gehad met de scooter. De yoghurt vloog in het rondgelukkig heb ik zelf niet veel, alleen pijn in enkel
Jeetje, hoe kwam het?quote:Op maandag 19 juli 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
Mogge c_aquote:Op maandag 19 juli 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry ja, een verkapte wannahave postquote:
Ik kreeg vorige week te horen dat ik dus NIET rijd als een vrouwquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
nog erger danquote:Op maandag 19 juli 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week te horen dat ik dus NIET rijd als een vrouw
Ja, als een ventquote:
quote:
Yeah spank me babyquote:
quote:
Wat is oeg?quote:Op maandag 19 juli 2010 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was op weg naar me werk. Yoghurtje mee enzo
Ik wilde oversteken, kwam geen auto aan, opeens komt er een debiel aangereden in een zwarte smart. Die reed harder dan 50. Ikke schrikken, ontwijk de auto, ikke lag op straat. Tas was eraf gevallen, dus hij reed over me tas heen. En daar zat de yoghurt in en vruchtenhagelen dat spatte uit elkaar
Dus schuld van die eikel in de smart
Scooter heeft 1 krasje. En mijn schoen is oeg, en mijn enkel
Vent? Rallyquote:
Greys heeft toch geen zwarte smart?quote:
Oeg = kapotquote:Op maandag 19 juli 2010 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is oeg?
Smartjes moeten ze ook van de weg halen
Nee je moet je wel bij de waarheid houdenquote:Op maandag 19 juli 2010 08:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]Jullie mogen wel zeggen dat vrouwen niet kunnen rijden, maar andersom mag niet?
Maar goed, hem aangesproken en ff schadeformulieren enzo ingevuld? Neem aan dat je scooter ook wel wat krasjes heeft als je plat gaat?quote:Op maandag 19 juli 2010 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oeg = kapot
En het was niet mijn schuld, dat gezeik altijd dat vrouwen niet kunnen rijdengelukkig zat er een vent in die auto en geen vrouw
Ik ben benieuwd hoeveel mannen van jullie in 1 keer zijn geslaagd voor rijbewijs
Ik weet niet of Greys een zwarte heeft, maar ik moest wel gelijk aan d'r denken.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys heeft toch geen zwarte smart?
En Greys is heul geen eikel
En in hoeveel keer je je rijbewijs gehaald hebt heeft niets te maken met hoe goed je kunt rijden.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oeg = kapot
En het was niet mijn schuld, dat gezeik altijd dat vrouwen niet kunnen rijdengelukkig zat er een vent in die auto en geen vrouw
Ik ben benieuwd hoeveel mannen van jullie in 1 keer zijn geslaagd voor rijbewijs
Nummer genoteerd ?quote:Op maandag 19 juli 2010 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde oversteken, kwam geen auto aan, opeens komt er een debiel aangereden in een zwarte smart. Die reed harder dan 50. Ikke schrikken, ontwijk de auto, ikke lag op straat. Tas was eraf gevallen, dus hij reed over me tas heen. En daar zat de yoghurt in en vruchtenhagelen dat spatte uit elkaar
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oeg = kapot
Ik zeg niets, ik heb al eens een auto total loss gereden, tenminste, de leasemaatschappij wilde het niet meer laten reparerenquote:Op maandag 19 juli 2010 08:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]Jullie mogen wel zeggen dat vrouwen niet kunnen rijden, maar andersom mag niet?
nou ik dacht, kut me scooter dus ik ging metme enkel op de grond staan. Scooter heeft 1 krasjequote:Op maandag 19 juli 2010 09:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, hem aangesproken en ff schadeformulieren enzo ingevuld? Neem aan dat je scooter ook wel wat krasjes heeft als je plat gaat?
Ja ja, die liep aan de kant van de weg zeker...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg niets, ik heb al eens een auto total loss gereden, tenminste, de leasemaatschappij wilde het niet meer laten reparerenKwam ook door een vrouw, met een veel te kort rokje.
Ik heb ook weleens iets totall los gereden, maar dat kwam door onervarenheid.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg niets, ik heb al eens een auto total loss gereden, tenminste, de leasemaatschappij wilde het niet meer laten reparerenKwam ook door een vrouw, met een veel te kort rokje.
Wie ben jij nou weerquote:Op maandag 19 juli 2010 09:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet of Greys een zwarte heeft, maar ik moest wel gelijk aan d'r denken.
[..]
En in hoeveel keer je je rijbewijs gehaald hebt heeft niets te maken met hoe goed je kunt rijden.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
2 keer hier. Maar ik ben het met JJH eens dat dat weinig verschil maakt met hoe je rijstijl nu is.
Lolquote:Op maandag 19 juli 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hey, doe eens lief tegen nieuwelingen!quote:
Zie je wel, hoe je het ook bekijkt ze zijn schuldigquote:Op maandag 19 juli 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij onoplettendheid, ik heb denk ik in nu 5K kilometers er op zitten, toen dat gebeurde 3K. Maar onoplettendheid heeft niets met onervaren te maken. Probleem is dat als je vaak rijdt, sommige dingen routine worden. En soms reageren medeweggebruikers net even anders dan dat je verwacht of dat normaal is.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens iets totall los gereden, maar dat kwam door onervarenheid.
Ik zal trouwens eerst even douchen en boodschappen doen, nu is het qua temperatuur nog een beetje hebbelijk buiten.
Ik ben sjago en dan kom hij bijdehand doenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hey, doe eens lief tegen nieuwelingen!![]()
5000 km? Das toch niet heul veel. Ik heb met mijn nieuwe auto alweer 3200 gereden ofzo, en die heb ik sinds....quote:Op maandag 19 juli 2010 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij onoplettendheid, ik heb denk ik in nu 5K kilometers er op zitten, toen dat gebeurde 3K. Maar onoplettendheid heeft niets met onervaren te maken. Probleem is dat als je vaak rijdt, sommige dingen routine worden. En soms reageren medeweggebruikers net even anders dan dat je verwacht of dat normaal is.
Jammer, pech, gelukkig was het allemaal blikschade, geen letsel.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben sjago en dan kom hij bijdehand doen
Okquote:Op maandag 19 juli 2010 09:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry, Ik ben JJH. 25, kom uit Zwolle, en ben een SC-slet.
1 juni. Anderhalve maand dusquote:Op maandag 19 juli 2010 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
5000 km? Das toch niet heul veel. Ik heb met mijn nieuwe auto alweer 3200 gereden ofzo, en die heb ik sinds....
even zoeken
Rally rijden is leukquote:
Toen had ik 5 weken mijn rijbewijs.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij onoplettendheid, ik heb denk ik in nu 5K kilometers er op zitten, toen dat gebeurde 3K. Maar onoplettendheid heeft niets met onervaren te maken. Probleem is dat als je vaak rijdt, sommige dingen routine worden. En soms reageren medeweggebruikers net even anders dan dat je verwacht of dat normaal is.
Oh, daar heb ik ook nog een mooie:quote:Op maandag 19 juli 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik alleen een keer de zijkant wat mooie strepen gegeven door een parkeergarage te krap uit te rijden en dus in de bocht met de wielbasis linksachter zo mooi langs de muur te schuren
Ik ook 2 keer, eerste keer leek het me een goed idee om door het rode licht te rijdenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
2 keer hier. Maar ik ben het met JJH eens dat dat weinig verschil maakt met hoe je rijstijl nu is.
Oh, 500K, excuses. Ik ben al blij dat ik nu een stuk minder voor het werk hoef te rijden, was het maar 5k per jaar of zoquote:Op maandag 19 juli 2010 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
5000 km? Das toch niet heul veel. Ik heb met mijn nieuwe auto alweer 3200 gereden ofzo, en die heb ik sinds....
even zoeken
ff serieus. Goed rijden heeft maar met een paar dingen te maken.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whut!quote:Op maandag 19 juli 2010 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook nog een mooie:
Er viel een of andere schaafje onder bij mijn garage van verticaal naar horizontaal toen ik de garagedeur open deed. Niet gezien natuurlijk, dus ik rijd om 6 uur 's ochtends de garage uit. Ik zie opeens de hele garagedeur + ophanging meekomenBleek dus dat dat schaafje achter de wielkast dwars in de bumper te zijn gehaakt, totdat ie niet meer verder kon. En ja, dan wordt de hele zooi meegetrokken. Toen was ik wel meteen heel wakker
Ik in drie keer, eerste twee keer gezakt door het onvoldoende kijken...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook 2 keer, eerste keer leek het me een goed idee om door het rode licht te rijden
Okee, speciaal voor jou:quote:
En dan nog sluipt er routine in. Gevaarlijk. En ja, 99% van d etijd is dat niet het geval, maar net die ene procent kan voor rotdingen zorgen.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:10 schreef crv het volgende:
[..]
ff serieus. Goed rijden heeft maar met een paar dingen te maken.
Concentratie op verkeer, en dus weten wat er om je heen gebeurt, veel kijke en verkeersinzicht.
Dat laatste verkrijg je enkel door veel aan het verkeer deel te nemen en niet alleen in de auto of op de fiets of ed brommer/motor of voetganger. Elke verkeersdeelnemr ziet het verkeer vanuit zijn standpunt.
Ik had na 3 maanden al 15000 op de teller bijgeredenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
even zoeken
Ja, dat dus! En ik moet zelfs even de stad uit, want we hebben in Zwolle geen Welkoop.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens boodschappen doenEven opletten of ik scooters zie
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, dat dus! En ik moet zelfs even de stad uit, want we hebben in Zwolle geen Welkoop.
Später.
D.quote:
15.000 ? Hoe de neuk krijg je dat voor elkaar? Dan moet je 3 maanden lang iedere dag 166km rijdenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had na 3 maanden al 15000 op de teller bijgereden
Zou kunnenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:21 schreef D. het volgende:
[..]
He crv, ik heb geen eindstand (incl. 100+ smileys) meer gezien bij het WK
Mn vriend naar Den Helder brengen en weer terug naar Emmen = 400 kmquote:Op maandag 19 juli 2010 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
15.000 ? Hoe de neuk krijg je dat voor elkaar? Dan moet je 3 maanden lang iedere dag 166km rijden
Ik heb wel vaker meer gereden in mijn tijd in NL.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
15.000 ? Hoe de neuk krijg je dat voor elkaar? Dan moet je 3 maanden lang iedere dag 166km rijden
En je had zo'n koekblik toch? Das toch heul niet fijn rijden danquote:Op maandag 19 juli 2010 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn vriend naar Den Helder brengen en weer terug naar Emmen = 400 km
2 weken later weer
Op familiebezoek in het westen = 450 per keer
Dan tikt het lekker aan hoor
Was ook niet fijn neequote:Op maandag 19 juli 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je had zo'n koekblik toch? Das toch heul niet fijn rijden dan![]()
Ow, nouja, het is geen ramp hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 09:22 schreef crv het volgende:
[..]
Zou kunnen
Heb wel een keer de einstand genoemd, maar ik bleek te vroeg![]()
En daarna is mijn leven een beetje turbulent geweest en was ik telkens maar kort online en ben het daardoor totaal vergeten
Ik heb ook Excel, en Wordquote:Op maandag 19 juli 2010 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was ook niet fijn nee![]()
Nu heb ik een excel. Maak ik ook al veel te veel kilometers mee
Nee ik maak ook weleens zoveel op EEN dag, maar niet IEDERE dag >100km.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:24 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker meer gereden in mijn tijd in NL.
een jaar lang Ede R'dam elke dag en ook een klant gehad die door heel NL zat en dan was 300km per dag niets
quote:
Ik maak ook niet iedere dag >100 KM hoor. Maar als je er dagen tussen hebt met ruim 400 km dan tikt dat snel aan hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik maak ook weleens zoveel op EEN dag, maar niet IEDERE dag >100km.
Ik zeldenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
ik rijd elke dag rond de 300 km.
Ik niet dagelijks.quote:
Dan blijf je liever thuis?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En een puberend kind hebben is ook niet goed voor je kmstand
Ik heb een tijd iedere dag 3km woon-werk verkeer gedaan, en dan ging in tussen de middag nog naar huis ookquote:Op maandag 19 juli 2010 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
Kom ik met me 46 km per dag4 dagen in de week
van mij zijn wel zakelijke km. Maar ligt er aan hoe lang ik nog bij de klant zitquote:
Ik ging er al vanuit dat ze zakelijk waren ja. Leek me niet iets wat je voor de lol doetquote:Op maandag 19 juli 2010 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
van mij zijn wel zakelijke km. Maar ligt er aan hoe lang ik nog bij de klant zit
Nu ook nog regelmatig >200km, maar doe nu een hoop met de trein, kan ik tenminste slapenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik maak ook weleens zoveel op EEN dag, maar niet IEDERE dag >100km.
Nee je moet hem overal heen brengenquote:
ik kan makkelijk voor de lol zo ver rijdenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging er al vanuit dat ze zakelijk waren ja. Leek me niet iets wat je voor de lol doet
Ow, das dus wel goed voor de stand. Tenzij het de bedoeling is de stand zo laag mogelijk te houdenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je moet hem overal heen brengen
Ja hoor, ik ook wel.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan makkelijk voor de lol zo ver rijden
Kan die dat zelf nietquote:Op maandag 19 juli 2010 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je moet hem overal heen brengen
Voor de lol is het max. 100, daarboven is het omdat ik ergens heen moetquote:Op maandag 19 juli 2010 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan makkelijk voor de lol zo ver rijden
voordeel bij mij is dat ik de diesel niet hoef te betalenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:53 schreef crv het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ook wel.
Had er gister nog zo'n 450 opzitten. ff naar Interlaken en Luzern geweest
ja bij mij ook (de benzine dan). Dus ik vind het verder ook nooit erg om even een lange rit te doen of even met iemand ergens naar toe te gaan of iets op te halen.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voordeel bij mij is dat ik de diesel niet hoef te betalen
Hij doet al heel veel alleen. Soms is het gewoon net te ver om te fietsen, dan is brengen makkelijkerquote:
Heb ik ook gehadquote:Op maandag 19 juli 2010 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een tijd iedere dag 3km woon-werk verkeer gedaan, en dan ging in tussen de middag nog naar huis ook
Lol iedereen groet je dat lijkt me geen topickill schatquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol iedereen groet je dat lijkt me geen topickill schat
We wachten allemaal met spanning op wat jij nu gaat zeggenquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We wachten allemaal met spanning op wat jij nu gaat zeggen
* emmer water gooitquote:Op maandag 19 juli 2010 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
wie helpt met opstaan. Kan mn bed niet uitkomen. Te lui
mogge Kallyquote:
Komt omdat er een mooie vrouw aanwezig is. Daar wordt iedereen stil vanquote:
Ja dat heb ik helaas niet meerquote:Op maandag 19 juli 2010 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voordeel bij mij is dat ik de diesel niet hoef te betalen
Jij en Tombo en C_A jaquote:Op maandag 19 juli 2010 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat er een mooie vrouw aanwezig is. Daar wordt iedereen stil van
dus daarmee geef je aan dat van de op dit moment aanwezige vrouwen, enkel Kally mooi isquote:Op maandag 19 juli 2010 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat er een mooie vrouw aanwezig is. Daar wordt iedereen stil van
Watskebeurt, heb geen zin in teruglezenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
1 voordeel van het ongelukje, ik zit nu in de tuin en niet op mijn werk
Morgen werken en neem gewoon de auto
En het wordt lekker weer vandaagquote:Op maandag 19 juli 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie eruit als een hard gekookte kreeft, ben alles behalve mooiquote:
Goed dat je het even meldtquote:Op maandag 19 juli 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
Het is niet alleen de buitenkant he mopquote:Op maandag 19 juli 2010 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het wordt lekker weer vandaag![]()
[..]
Ik zie eruit als een hard gekookte kreeft, ben alles behalve mooi
Ze heeft een smart totalloss geredenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Watskebeurt, heb geen zin in teruglezen
quote:
quote:
Ongelukje gehad met de scooter. De yoghurt vloog in het rondquote:Op maandag 19 juli 2010 10:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Watskebeurt, heb geen zin in teruglezen
Owquote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
True!!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is niet alleen de buitenkant he mop
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!!
En van binnen ben ik een schatje
Ik was op weg naar me werk. Yoghurtje mee enzoquote:
Wat een lulquote:Op maandag 19 juli 2010 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen weer tropisch warmquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn belevenissen van vanochtend samengevat
[ afbeelding ]
En dan zeggen ze dat vrouwen niet kunnen rijden.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn belevenissen van vanochtend samengevat
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen niet kunnen rijden.
Gebeurde in zo'n klein kutdorpje waar ze als mongolen rijden
Ik had zelfs yoghurt in me haar
dat was vast geen yoghurtquote:Op maandag 19 juli 2010 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat vrouwen niet kunnen rijden.
Gebeurde in zo'n klein kutdorpje waar ze als mongolen rijden
Ik had zelfs yoghurt in me haar
Ja ik heb inderdaad niks te klagen, morgen gaan we naar Drievlietquote:Op maandag 19 juli 2010 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij heb het wel getroffen met je vakantie
In sperma zit geen vruchtenhagelquote:Op maandag 19 juli 2010 10:46 schreef crv het volgende:
[..]
dat was vast geen yoghurtvoortaan douchen voor je naar je werk gaat
Dat is beter dan buitenquote:
Dat is een leuk Parkjequote:Op maandag 19 juli 2010 10:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb inderdaad niks te klagen, morgen gaan we naar Drievliet
Zeg, er is zo'n kookboekje hè?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In sperma zit geen vruchtenhagel
Bij jou wel?
Er zijn een hoop nieuwe dingen bijgekomen de laatste tijd, en daar kan die kleine ook nog een hoop doen, en niet zo ver wegquote:Op maandag 19 juli 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is een leuk Parkjedie wildwaterbaan
Best klein drievliet, maar zoveel leuker als duinrell!
soms meloenpitten maar geen vruchtenhagel idd.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In sperma zit geen vruchtenhagel
Bij jou wel?
Dat weten we, en dat willen we eigenlijk niet wetenquote:
mickeyquote:Op maandag 19 juli 2010 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben maar is uit mn bed gegaan nadat ik eerst ff 2 afleveringen mickey mouse heb gekeken
Ja, en dat is zondequote:
kookboekje ???quote:
Meloenpittenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:50 schreef crv het volgende:
[..]
soms meloenpitten maar geen vruchtenhagel idd.
nee serieus, hoe is je enkel nu gaat het ?
De aflevering dog Society en de aflevering hawaiquote:
Ah iemand die geinteresseerd isquote:
Niet vragenquote:
quote:
quote:
Ik heb dta topic toch niet gemaaktquote:
Dat scheeltquote:Op maandag 19 juli 2010 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dta topic toch niet gemaakt
Blijkbaarquote:
Die was blijkbaar misquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat weet je zeker?quote:
Nou, je kan het toch zien als een soort kanibalismequote:
Typen kan ook met je mond dichtquote:
o jaquote:
niet verraden jijquote:
Je kan beter je vingers van het toetsenbord houden, of ipodpadding whateverquote:
Dat kan ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:07 schreef crv het volgende:
[..]
Nou, je kan het toch zien als een soort kanibalisme
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef crv het volgende:
[..]
Je kan beter je vingers van het toetsenbord houden, of ipodpadding whatever
Omdat je in dat stomme NL woontquote:Op maandag 19 juli 2010 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom zijn sommige winkels pas om 13:00 open
Overloperquote:
hehe zou dat het zijn ?quote:
Omdat het maandag is.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom zijn sommige winkels pas om 13:00 open
Ik kan gewoon van 08 -22 dagelijks boodschappen doen, en op zondag van 09 - 18quote:Op maandag 19 juli 2010 11:09 schreef crv het volgende:
[..]
Omdat je in dat stomme NL de polder woont
Nee, vluchtelingquote:
Ha! Ik van 7-22!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon van 08 -22 dagelijks boodschappen doen, en op zondag van 09 - 18
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het ging dan ook om de opticiënquote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is de opticien bij ook op zondag open?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik 24u per dag als ik wilquote:Op maandag 19 juli 2010 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha! Ik van 7-22!
En op zondag van 12-22 (wel iets verder rijden)
grote winkels zijn wel open jahquote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, wij hebben ook een avond/nachtwinkel in de buurt, maar idd gigantisch duurquote:Op maandag 19 juli 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik 24u per dag als ik wilAlleen dan wel tegen woekerprijzen. Maar wel vlakbij
![]()
Which reminds me... ik moet nog steeds van geniaals een foto maken
* Crazy-M blokkeert de toegangswegen naar brabantquote:Op maandag 19 juli 2010 11:13 schreef Symphonic het volgende:
De spullen staan ingeladen.
Nog een half uurtje, dan ben ik weg
O gelukkig, ik had je gisteren geen prettige vakantie gewenstquote:Op maandag 19 juli 2010 11:13 schreef Symphonic het volgende:
mijn remmen zijn defect, dus dat zou ik niet doenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M blokkeert de toegangswegen naar brabant
Veel plezier alvast!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:13 schreef Symphonic het volgende:
a27 staat al voor 2 km dichtquote:Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn remmen zijn defect, dus dat zou ik niet doen
ik kon het niet laten om nog even te komen buurtenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
O gelukkig, ik had je gisteren geen prettige vakantie gewenst
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:16 schreef crv het volgende:
Gisterochtend trouwens blauw gelegen.
Wij zijn een dagje op pad geweest met mijn schoonouders, Zwitserland in.
Rijd ik de grens over, staan de douanes een hllondse wagen leeg te halen.
Natuurlijk alle vakantiezooi om de auto heen, stond er aan de zijkant van de auto een aantal zakken aardappelenDie gast had volgens mij zeker 25 kg aardappelen bij zich
Sympquote:Op maandag 19 juli 2010 11:13 schreef Symphonic het volgende:
dat is echt typical Dutchquote:Op maandag 19 juli 2010 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha aardappelen mee nemen op vakantie
tnx, we gaan naar Brabant, dus niet zo verquote:Op maandag 19 juli 2010 11:17 schreef crv het volgende:
[..]
Symp![]()
Prettige vakantie he![]()
Waar gaat de reis heen ?
tjah, ik eet liever lokaal dan. Leer je weer andere dingen enzoquote:
Iig alvast een hele fijne vakantiequote:Op maandag 19 juli 2010 11:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kon het niet laten om nog even te komen buurten
ik ook hoor, ik ga echt geen eigen voer meenemenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, ik eet liever lokaal dan. Leer je weer andere dingen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |