ik heb tientallen sites afgespeurd, en ik viel gewoon voor deze.quote:
shit, vergeten aan te passenquote:Op maandag 19 juli 2010 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
idd
Vorige ook meteen naar 92 veranderd
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb tientallen sites afgespeurd, en ik viel gewoon voor deze.
mijn lief ook
ik heb wel iets met het Fantasy genre (zeker qua films), en dit is een fairyquote:Op maandag 19 juli 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Het heeft vast een betekenis... dus ik ga ff vragen wat dat is, oke?
Symph, wat is de betekenis/achterliggende gedachte van dat meisje/plaatje?
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb wel iets met het Fantasy genre (zeker qua films), en dit is een fairy
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Feeën zien er altijd jeugdig uit, ook al zijn ze 250 jaar
heel stom, we vielen allebei tegelijk voor dit plaatje.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw, weer wat geleerd
hijzij is wel tof
quote:Op maandag 19 juli 2010 01:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heel stom, we vielen allebei tegelijk voor dit plaatje.
De tatoeërder moet ook twee keer aan de bak
zonder achtergrond...quote:Op maandag 19 juli 2010 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien kennen jullie elkaar (onbewust) wel beter dan je denkt
Ohw, dus ook met die achtergrond en ingekleurd?
quote:Op maandag 19 juli 2010 01:09 schreef Avey het volgende:
Zo, heb uiteindelijk nog twee leuke foto's gevonden
quote:
donequote:Op maandag 19 juli 2010 01:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben weggezapt
edit:
shit, overdosis sexreclames
gezaptquote:Op maandag 19 juli 2010 01:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat? gesmst?
Heb de tv maar uitgedaan
quote:Op maandag 19 juli 2010 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gezapt
Ik ga mijn vakantie inluiden.
Tot volgende week
Ik heb er altijd wel zin inquote:Op maandag 19 juli 2010 06:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet nog niet of ik zin heb vandaag, ben benieuwd.
Oh nou werk ze danquote:Op maandag 19 juli 2010 06:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit nu nog thuis en vertrek over 5 minuten.
mogge huppelquote:
Ik slaap de hele week al slecht. Werd nu wakker door een sms van Vodafonequote:
Nooit helaas, zouden die mensen zelf eens een uurtje in zo'n auto moeten zettenquote:Op maandag 19 juli 2010 07:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Boetes voor achterlaten honden in snikhete auto's
Wanneer leren mensen het nou eens
Ik zeg 7 uur.quote:Op maandag 19 juli 2010 07:26 schreef crv het volgende:
[..]
Nooit helaas, zouden die mensen zelf eens een uurtje in zo'n auto moeten zetten
Ja das kut. Ken het gevoel, slaap al jaren klote, blijkt dat ik een slaapstoornis heb.quote:Op maandag 19 juli 2010 07:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slaap de hele week al slecht. Werd nu wakker door een sms van Vodafone
een uurtje? Ik heb er wel geld voor over om die mensen een dagje naar de sauna te sturen, maar dan zonder pauzes in zo'n hok te laten zitten. Stelletje idoten.quote:Op maandag 19 juli 2010 07:26 schreef crv het volgende:
[..]
Nooit helaas, zouden die mensen zelf eens een uurtje in zo'n auto moeten zetten
Als mn vriend aan het werk is (dus 2 weken op een booreiland zit) slaap ik heerlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 07:26 schreef crv het volgende:
[..]
Ja das kut. Ken het gevoel, slaap al jaren klote, blijkt dat ik een slaapstoornis heb.![]()
Elke dag begint brak
En anders heb je constant hete seks, ja, dat slaapt wel minder natuurlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mn vriend aan het werk is (dus 2 weken op een booreiland zit) slaap ik heerlijk
Nee bahquote:Op maandag 19 juli 2010 07:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders heb je constant hete seks, ja, dat slaapt wel minder natuurlijk.
Met dertig graden zweet je wat meer. Daar is een douche voor bedacht !quote:
beter jaquote:Op maandag 19 juli 2010 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
een uurtje? Ik heb er wel geld voor over om die mensen een dagje naar de sauna te sturen, maar dan zonder pauzes in zo'n hok te laten zitten. Stelletje idoten.
quote:Op maandag 19 juli 2010 07:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders heb je constant hete seks, ja, dat slaapt wel minder natuurlijk.
Verkapte "ik-heb-een-iPad-post".quote:Op maandag 19 juli 2010 08:27 schreef tombolafan het volgende:
mn oppaskindjes zijn alles in de kamer aan het benoemen;
beer - beh
schoen - soe
ballon - lon
bal - ba
auto - oto
ipad - NEE
Ja hequote:
Olaquote:
Môgges Tomboquote:
en mogge LLquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verkapte "ik-pas-op-en-daar-hebben-ze-een-iPad-post".
Dat is te grappig gewoonquote:Op maandag 19 juli 2010 08:27 schreef tombolafan het volgende:
mn oppaskindjes zijn alles in de kamer aan het benoemen;
beer - beh
schoen - soe
ballon - lon
bal - ba
auto - oto
ipad - NEE
Nietquote:
Masturbatiemarathonquote:Op maandag 19 juli 2010 08:32 schreef crv het volgende:
[..]
Niet
Je wilt toch niet vertellen dat je 2 weken seks hebt als je vent er niet is
Schrale lippen, eelt op de vingers, vale kleuren op je vibo, lijkt me nietsquote:
Ik denk dat mijn bestelling van de laptop bij Apple niet is aangekomen, ik heb nog geen bevestiging. Zouden ze de winkelserver linkshandig hebben gemaakt?quote:
Verkapte ik heb een nieuwe apple laptop postquote:Op maandag 19 juli 2010 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn bestelling van de laptop bij Apple niet is aangekomen, ik heb nog geen bevestiging. Zouden ze de winkelserver linkshandig hebben gemaakt?
Ze hebben je beschermd tegen jezelfquote:Op maandag 19 juli 2010 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn bestelling van de laptop bij Apple niet is aangekomen, ik heb nog geen bevestiging. Zouden ze de winkelserver linkshandig hebben gemaakt?
Ik denk dat ze de iServer 3000 gebruiken. Vandaar.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Watskeburt?quote:Op maandag 19 juli 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ongelukje gehad met de scooter. De yoghurt vloog in het rondgelukkig heb ik zelf niet veel, alleen pijn in enkel
Nee, dat is het juist het probleemquote:Op maandag 19 juli 2010 08:41 schreef crv het volgende:
[..]
Verkapte ik heb een nieuwe apple laptop post
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ongelukje gehad met de scooter. De yoghurt vloog in het rondgelukkig heb ik zelf niet veel, alleen pijn in enkel
Jeetje, hoe kwam het?quote:Op maandag 19 juli 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
Mogge c_aquote:Op maandag 19 juli 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry ja, een verkapte wannahave postquote:
Ik kreeg vorige week te horen dat ik dus NIET rijd als een vrouwquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
nog erger danquote:Op maandag 19 juli 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week te horen dat ik dus NIET rijd als een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |