Ik wikkel ze wel in, zie je ze niet meerquote:Op maandag 19 juli 2010 00:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ben jij ook verkrijgbaar zonder tieten dan?
ik niet hoor
Die chat niet mee, dus huppa!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:44 schreef Mirjam het volgende:
ik mag mijn tietenfoto niet meer plaatsen van stormqueen
heul niet! mooi hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
geef mij eens een beetje van jouquote:Op maandag 19 juli 2010 00:43 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Met tieten dan maar, wordt toch wel weer van tinypic verwijderd
Gebruik je Firefox?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:50 schreef Sharana_LV het volgende:
moet ik nou mijn tweets plaatsen bij home of bij @sharanascorner :S
Ik ben er gewoon best wel heel erg blij meequote:
Moet je Sharana quoten, niet mijquote:Op maandag 19 juli 2010 00:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mij hebben, ik heb veel te veel
tuurlijk heb ik vuurvosje!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gebruik je Firefox?
Dan zou ik f echofon downloaden
Echofon downloaden.quote:
oke top, ff doenquote:Op maandag 19 juli 2010 00:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Echofon downloaden.
Add-on rechtsonderin je schermpie, nieuwe tweets komen daar, je kunt vanuit daar tweeten en retweeten enzo
Ik lees twitter meestal alleen via Iphone.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb continu tweetdeck draaien.
Maar m'n setup is daar ook wel erg makkelijk voor.
Ik zie in mijn account ook niet dat ik je volg, maar als ik naar twitter.com/sharananogietsquote:Op maandag 19 juli 2010 01:00 schreef Sharana_LV het volgende:
michele van laquierized volgt mij nu en zij staat er wel bij, maar joysa en disconnected nog steeds niet? AAAAARGH MADNESS!
hoe gefokt kan je van iets worden
ugh nouja bedtijdquote:Op maandag 19 juli 2010 01:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zie in mijn account ook niet dat ik je volg, maar als ik naar twitter.com/sharananogietsga dan zie ik wel dat ik je follow.
dus komt wel goed
Slaap lekker, ik ga ook op bedquote:
Ja van werk en het cz, krijg ik een herinnering binnen, net alles nagekeken, is er iets mis gegaan en kan ik nu dus dubbel betalen. Gaat mijn weekendje Antwerpen.quote:
Oh wat stom zeg! Al dat soort regeldingen zijn erg stom ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja van werk en het cz, krijg ik een herinnering binnen, net alles nagekeken, is er iets mis gegaan en kan ik nu dus dubbel betalen. Gaat mijn weekendje Antwerpen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, hier waren we. Er staan 200 duitsers op de parkeerplaats te staken. En ik werk op de begane grond. Daar gaat je concentratie
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, hier waren we. Er staan 200 duitsers op de parkeerplaats te staken. En ik werk op de begane grond. Daar gaat je concentratie
cool! Da's dan weer het voordeel van een blogquote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi ik krijg producten van ELF om te reviewen
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:22 schreef Nune het volgende:
Ik hoorde net dat mijn zusje op haar werk tussen vijf en acht niet naar de wc mag, omdat het dan zo druk is.
Jawel, om 12 uur komt mn broer ons ophalen en dan brengt hij ons naar utrecht (aangezien er tussen denbosch en utrecht geen treinen rijden!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
cool! Da's dan weer het voordeel van een blogMoet jij trouwens niet op vakantie?
whut? Hoewel, ik heb ook bij zo'n baas gewerkt. 2 dagen.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:22 schreef Nune het volgende:
Ik hoorde net dat mijn zusje op haar werk tussen vijf en acht niet naar de wc mag, omdat het dan zo druk is.
Wat doet jouw zusje dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:22 schreef Nune het volgende:
Ook zoiets achterlijks.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whut? Hoewel, ik heb ook bij zo'n baas gewerkt. 2 dagen.en daar mocht je tussen 5 en 12 niet pauzeren, zelfs niet voor de wc
Vakantiewerk in een restaurant.quote:
Ik dacht al dat het de horeca was. ja. Wat moet je dan, als je moet? Bij de klant gast op schoot plassenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Ook zoiets achterlijks.
[..]
Vakantiewerk in een restaurant.
Mijn zusje heeft hard gelachen en laten weten dat ze gewoon naar de wc gaat als ze moet.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het de horeca was. ja. Wat moet je dan, als je moet? Bij de klant gast op schoot plassen? Ik zou helemaal kriegel worden als mijn baas zo belachelijk zou doen ...
Groot gelijk heeft ze trouwens ook hoor!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:33 schreef Nune het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft hard gelachen en laten weten dat ze gewoon naar de wc gaat als ze moet.Anderen blijven serieus gewoon 3 uur wachten tot dat ze eindelijk 'mogen'. Maar inderdaad, in je broek plassen in het restaurant is ook zo charming
Alsof 2 uur met samengeknepen benen zitten ook niet veel slechter is voor de productiviteit dan even 3 minuten plassenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:33 schreef Nune het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft hard gelachen en laten weten dat ze gewoon naar de wc gaat als ze moet.Anderen blijven serieus gewoon 3 uur wachten tot dat ze eindelijk 'mogen'. Maar inderdaad, in je broek plassen in het restaurant is ook zo charming
Starbucksquote:Op maandag 19 juli 2010 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
maaar dan ga ik wel in de starbucks zitten
Ik voel me eenzaam in de top 100 zonder je!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:30 schreef Lindytje het volgende:
Hoi lieve meisjes! Weer wakker en bijgelezen
Ja.... sorry....quote:Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik voel me eenzaam in de top 100 zonder je!
Dat is kutquote:Op maandag 19 juli 2010 12:34 schreef kieskleurig het volgende:
Heb ik trouwens weer, ik let op het huis van mijn ouders die op vakantie zijn. Ze hebben een grote vijver in de tuin, ga ik de vissen eten geven is de halve vijver leeg![]()
Blijkbaar is de pomp verstopt en daardoor wordt het water er wel uit gepompt maar niet terug erin.
Altijd fijn dat zulke dingen gebeuren als ik er ben, ik heb geen idee hoe zo'n waterpompding werkt
Oh, kak...quote:Op maandag 19 juli 2010 12:34 schreef kieskleurig het volgende:
Heb ik trouwens weer, ik let op het huis van mijn ouders die op vakantie zijn. Ze hebben een grote vijver in de tuin, ga ik de vissen eten geven is de halve vijver leeg![]()
Blijkbaar is de pomp verstopt en daardoor wordt het water er wel uit gepompt maar niet terug erin.
Altijd fijn dat zulke dingen gebeuren als ik er ben, ik heb geen idee hoe zo'n waterpompding werkt
Geeft niet joh!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... sorry....![]()
Ik ben de laatste dagen niet zo sc-erig
oh, da's heel eenvoudig, maar ja, ik kan dat over fok niet echt uitleggenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:34 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb de pomp uit en de tuinslang er ingehangen. Meer kan ik nu niet doen denk ik. Geen buren met vijvers.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, da's heel eenvoudig, maar ja, ik kan dat over fok niet echt uitleggenZijn er buurmannen met een vijver? Heb je de pomp uit gezet en de tuinslang in de vijver gehangen om bij te vullen?
ligt een beetje aan het weer en de hoeveelheid alg, hou het iig in de gaten. Meestal loopt het wel losquote:Op maandag 19 juli 2010 14:02 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb de pomp uit en de tuinslang er ingehangen. Meer kan ik nu niet doen denk ik. Geen buren met vijvers.
Maar ik neem aan dat de vijver wel een paar dagen zonder pomp kan toch?
ik wacht al 3 dagen op antwoordquote:Op maandag 19 juli 2010 14:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Over die Poolse Ebayer komt goed overcontact mee gehad en zelfs wat geld terug gehad, omdat ie niet naar de VS hoeft maar direct naar hier.
Nee ik heb maar 4 lakjes gekochtquote:Op maandag 19 juli 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wacht al 3 dagen op antwoordals het maar niet is omdat jij alles al hebt weggekaapt
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Ach, arme Princess-a, je doet je naam wel eer aan he
Haha nee, dat was zaterdagquote:Op maandag 19 juli 2010 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gingen joysa en alexxxx vandaag daten? Dan heb ik ze net zien lopen voor het victoria hotel in Amsterdam.
ik dacht, ik stuur ff een tweede mailtje. Heb ik binnen 3 minuten een betalingsverzoek binnenquote:
Zouden wel heel veel dates in 1 week zijnquote:
Het waren er 2 in 1 weekquote:Op maandag 19 juli 2010 15:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zouden wel heel veel dates in 1 week zijn
Helaaaaaaas!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk ik een keer iemand te spotten
Kom hier gezelligquote:Op maandag 19 juli 2010 15:16 schreef Joysa het volgende:
Ik wil in de zon liggen, maar hier op terras ist veeeeeul te warm
Als West-Brabander kende ik die uitdrukking dus ook totaal niet toen ik hem een paar jaar terug voor het eerst hoorde, ik vind het zo gek klinken omdat aanrijden in de rest van het land niet iets is wat je graag overkomtquote:
ligt er aan, zolang het niet in de lijdende vorm is valt het wel meequote:Op maandag 19 juli 2010 15:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als West-Brabander kende ik die uitdrukking dus ook totaal niet toen ik hem een paar jaar terug voor het eerst hoorde, ik vind het zo gek klinken omdat aanrijden in de rest van het land niet iets is wat je graag overkomt
idd zeg, da's wel even iets anders!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo zei de oom van mijn moeder donderdag dat diegene was verongelukt ipv dat ie een ongeluk gehad had.
Dan schrik je helemaal
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik dus naar de Douglas. Voor een lakje!![]()
Dees:
[ afbeelding ]
Hebben ze hem niet!alle schappen omgekeerd en d'r achter gekeken. Niets
![]()
Dus ik vragen: JA HOI WAAR IS DIE LAK?
'Die hebben we niet meer'
OW dat is mooi stom
'Ja... maar als u weet welke kleur het is'
*wait wut?*
'Dan hebben we hier nog wel nagellak van Herome....'
* Stomme trut, als ik een kut kleur van Herome had willen hebben had ik die wel gepakt *
Nah,,, Chanel is wel heel speciaal hoor. Herome komt echt niet in de buurt...
'Oja oja, is ook zo.'
Kunt u hem voor mij bestellen?
'Ja dat kan! Hoe spel je de naam van die lak?'
Chanel Pa-ra-dox-al
'HOE?!@314121'
C H A N E L P A R A D O X A L ...
'OJAH..'
Hoe lang gaat het duren?
'week of twee'
Moet u mijn naam en telefoonnummer hebben?![]()
![]()
![]()
'wel handig ja, oja'![]()
ZOOOO afwachten![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:52 schreef Daph_ het volgende:
Week of twee?Ik betwijfel het, mijn Douglas noemde eind september/begin oktober toen ik er een paar weken geleden naar vroeg
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat is er zo speciaal aan? Omdat het van Chanel is of is de formule zo fijn?
Je moet verkoper wordenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
erg mooie kleur, ziet er gewoon gelikt uiten dat komt inderdaad omdat kwaliteit.
Niemand kan met metro vanaf Spaklerweg, dus vind niet gek dat iedereen met tram en bus shizzle (quote:
Het gaat hier zelfs sloomquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:59 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond met m'n broer waarschijnlijk m'n kastje in elkaar zetten
Ah, is dat ook weer bezig?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niemand kan met metro vanaf Spaklerweg, dus vind niet gek dat iedereen met tram en bus shizzle () moet
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. Mooier dan een Helmer![]()
Heb wel een kastje staan in m'n kamer, maar dies van riet. Dus niet stabiel enzo. En heb een grote plastic bak gekocht waar andere zooi in kan dus dat ik voornamelijk een lakjeskastje heb
Nu al klaar wtf?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]indeed.
Nu eerst even bijkomen van de bbq![]()
Sproetjes?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooiere kastjes dan helmers zijn altijd goed
Ik ben gespikkeld.
Met de bbq ja. We zijn maar met z'n 3en hier, en zijn om half 6 begonnen ofzeuquote:
Dat kastje is cooooooool, ik heb precies dezelfdequote:Op maandag 19 juli 2010 19:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb wel een kastje staan in m'n kamer, maar dies van riet. Dus niet stabiel enzo. En heb een grote plastic bak gekocht waar andere zooi in kan dus dat ik voornamelijk een lakjeskastje heb
cool! ook van de ikea?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben gaan klussen bij m'n vrijwilligersbaantje (=poppodium). Muren zijn nu zwart, maar ik verf mezelf altijd mee.quote:
Ik heb net ook een betalingsverzoek ontvangen van die Poolquote:Op maandag 19 juli 2010 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht, ik stuur ff een tweede mailtje. Heb ik binnen 3 minuten een betalingsverzoek binnen
invoice betekent factuur?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:39 schreef Mss het volgende:
Btw, stuurt Nfu Oh Nederland geen Invoice? Ik heb 2 keer een factuur gekregen, maar geen invoice. Dat is toch de enige manier waarop ik met Paypal kan betalen?
Die zijn lekkerquote:
Falenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:20 schreef Mss het volgende:
Metaalhoofden
En ik heb net weer gefaald. Dat is mijn derde faal deze week
omgquote:Op maandag 19 juli 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
Nubar Absolute
Zoya Ivanka
Zoya Posh
Zoya Mimi
Nubar Prize
ZoyaCharla
Nubar Petunia Sparkle
Zoya Adina
Zoya Harlow
Zoya Veruschka
Naais!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
Nubar Absolute
Zoya Ivanka
Zoya Posh
Zoya Mimi
Nubar Prize
ZoyaCharla
Nubar Petunia Sparkle
Zoya Adina
Zoya Harlow
Zoya Veruschka
Deze heb ik ookquote:Op maandag 19 juli 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
Nubar Absolute
Zoya Ivanka
Zoya Posh
Zoya Mimi
Nubar Prize
ZoyaCharla
Nubar Petunia Sparkle
Zoya Adina
Zoya Harlow
Zoya Veruschka
Klopt, kun je op de site gewoon meteen aanklikken als je bestelt. Nu moet je ze gaan mailenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat geen Paypal link in ofzo, waarmee ik kan betalen.
Whehehe. Ik denk dat we dan volle groepstherapie gaan hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:36 schreef Mss het volgende:
Ik ga me opgeven bij de Nailpolish addicts Anonymous. Echt waar. 22 lakjes in 3 dagen bestellen
Daarentegen heeft AH de beste driechocoladenijsquote:Op maandag 19 juli 2010 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga ook even bij Nfu Oh falen
En ik ben een zeikerd .. maar festini perenijsjes zijn nommaar die van de AH, bah!
Als je oud bent mag je zeikenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga ook even bij Nfu Oh falen
En ik ben een zeikerd .. maar festini perenijsjes zijn nommaar die van de AH, bah!
Oh, ik heb gewoon naar dat emailadres betaald, met mijn factuurnummer erbij. En ik heb idd <100 gram aangevinktquote:Op maandag 19 juli 2010 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, kun je op de site gewoon meteen aanklikken als je bestelt. Nu moet je ze gaan mailen
Overigens, was jij dat? 3 flesjes past uiteraard niet binnen 100 gram
3 lakjes mogen gewoon per brievenbuspost? Heb ik vorige keer ook gedaan en toen verzonden ze ook gewoon, en dit keer weer gedaanquote:Op maandag 19 juli 2010 20:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewoon naar dat emailadres betaald, met mijn factuurnummer erbij. En ik heb idd <100 gram aangevinkt. Misschien toch maar eens mailen
Whahaha, het is pas 21uquote:Op maandag 19 juli 2010 21:08 schreef Mss het volgende:
[..]
En share the boobs. Is het al tietentijd?
quote:
SHOWEEEEEEEEEEN!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]who cares. ik heb wel een hele meuje Sapph aan
Ik ook!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]who cares. ik heb wel een hele meuje Sapph aan
Hoe blijven ze bij jou dr in hangen?quote:
Nee, dat blijft prima zitten, en ik heb behoorlijk grote tetten. Heb je wel de goeie maat?quote:
Ja, en ook iets andere maten geprobeerd, werkt allemaal nietquote:Op maandag 19 juli 2010 21:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, dat blijft prima zitten, en ik heb behoorlijk grote tetten. Heb je wel de goeie maat?
Ik heb ook D heurquote:Op maandag 19 juli 2010 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik was blij met mijn C/D maar als jullie zo doorgaan ga ik weer naar schumacher hoor
Ah dat is kuhlote!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:41 schreef Mirjam het volgende:
ik heb vandaag de hele dag m'n keimooie marlies dekkers gedragen, maar mijn piercing is dus iets hoger terug gezet, wat als gevolg had dat de bandjes de hele dag over/tegen m'n piercing schuurden, nu doet 'ie keizeer
Zo'n piercing he, doet dat veel pijn?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:41 schreef Mirjam het volgende:
ik heb vandaag de hele dag m'n keimooie marlies dekkers gedragen, maar mijn piercing is dus iets hoger terug gezet, wat als gevolg had dat de bandjes de hele dag over/tegen m'n piercing schuurden, nu doet 'ie keizeer
die moet ik nog eens maken, komt binnenkort welquote:Op maandag 19 juli 2010 21:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ah dat is kuhlote!
Maar pics?(jij krijgt speciaal die emoticon
)
het zetten?quote:
Jij hebt toch een microdermal? Ik heb zelf ook piercings maar heb liever dat ze er doorheen prikken dan een stukje weghalen, ook al zou ik het best willen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die moet ik nog eens maken, komt binnenkort wel
[..]
het zetten?
jah.
maar het is vrij snel voorbij, als het goed gedaan wordt tenminste.
en eraan blijven hangen met wassen, schurende bandjes etc., da's drama, maar dat leer je snel genoeg te ontwijken
ach, het litteken dat ik heb overgehouden van de vorige is echt te verwaarlozen, zķ klein. je ziet het enkel als je je snuit in m'n boobs druktquote:Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt toch een microdermal? Ik heb zelf ook piercings maar heb liever dat ze er doorheen prikken dan een stukje weghalen, ook al zou ik het best willen.
Drukt snoet in Mirjam's boezem.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, het litteken dat ik heb overgehouden van de vorige is echt te verwaarlozen, zķ klein. je ziet het enkel als je je snuit in m'n boobs drukt
Eens met Tquote:Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry maar vind die bh's echt zo verschrikkelijk.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eens met T. Maar dat komt omdat ze heel erg vaak door net niet types gedragen worden, ingesnoerd en al
.
Ik ben trouwens een lief 75B'tje.
Ik heb ook niet al te grote tetten hoor. 80C hier.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eens met T. Maar dat komt omdat ze heel erg vaak door net niet types gedragen worden, ingesnoerd en al
.
Ik ben trouwens een lief 75B'tje.
los van wat zelfgemaakte vlekken van toen ik 14 was gelukkig niet. Heel lang gewild, nu zo blij dat ik het nooit heb gedaanquote:
Nee maar wil ik wel nogquote:
gaatjes in mijn oren en een litteken in mijn neus. Jammer van die neus wel, achterafquote:Op maandag 19 juli 2010 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee maar wil ik wel nog
En wat voor piercings hebben mensen hier?
Met inkt gedaan ja?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
los van wat zelfgemaakte vlekken van toen ik 14 was gelukkig niet. Heel lang gewild, nu zo blij dat ik het nooit heb gedaan
Ik heb een tongpiercing, en had er een schuin onder me lip maar die heb ik er uit gehaald. En ik heb een tattoo, maar daar komen er meer van.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee maar wil ik wel nog
En wat voor piercings hebben mensen hier?
Nog niet, heb wel wat in de planning staan, ontwerp is uitgedacht, nu alleen nog geld en een date met de tattooventquote:
85C meldt zich. Niet echt grote tetten dus.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef princess-a het volgende:
Heeft nu ineens niemand meer grote tetten? Ik heb 80f en maar 1 sapph bh want erg hoog porno gehalte bij mij
Iemand nog tips voor wat mooi op de teennagels kan? Had vandaag Viola Glitter er op gesmeerd maar krijg er heul bleke voetjes van, wat een lillukerd
eerst wilde ik kijken of het werkte...quote:Op maandag 19 juli 2010 22:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je probeerde een vormpje te maken en dat is mislukt of?
je ava isquote:Op maandag 19 juli 2010 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaatjes in mijn oren en een litteken in mijn neus. Jammer van die neus wel, achteraf
Gesneden?!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerst wilde ik kijken of het werkte...Toen heb ik een satanskruis gemaakt maar die heb ik er later weer uit gesneden. Puberteit
![]()
Tongpiercingquote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een tongpiercing, en had er een schuin onder me lip maar die heb ik er uit gehaald. En ik heb een tattoo, maar daar komen er meer van.
Ik ook, pas toen ik 21 was ben ik heel impulsief een winkel binnen gestapt die gaatjes in oren prikt en heb ik het laten doen. Om vervolgens ruim een kwartier bij te moeten komen voor ik op kon staanquote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Mss het volgende:
Ik ben een te grote schijterd voor tattoo's en piercings
OMG dit is dus gewoon geheimtaal voor mijquote:Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En piercings: eskimo, industrial, drie helixen en een conch. En een gepensioneerde wenkbrauw.
heerlijk toch? Hoef je je over 20 jaar ook niet te ergeren aan uitgelopen vage tattoo'squote:Op maandag 19 juli 2010 22:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Geen tattoo's, piercings of big boobs hier. Enkel wat moedervlekken en een kleine wijnvlek op mijn voet, drie gaatjes in ieder oor op de normale plek en een bescheiden 75B'tje. Gut wat saai
oh, da's wel tof!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
handtekening van mijn vader, is 11 jaar geleden overleden
Haha dat zeker, ik mis ook weinig hoor. Ik heb gewoon niet zoveel behoefte aan naalden in m'n lijfquote:Op maandag 19 juli 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heerlijk toch? Hoef je je over 20 jaar ook niet te ergeren aan uitgelopen vage tattoo's
Wat een mooi gebaarquote:Op maandag 19 juli 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Whehehe, dit dus:quote:Op maandag 19 juli 2010 22:13 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
OMG dit is dus gewoon geheimtaal voor mij
Conchquote:Op maandag 19 juli 2010 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe, dit dus:
[ afbeelding ]
Die lange is de industrial (waar ik gister dus ruzie mee had), die daaronder is de conch en dan in het andere oor drie ringetjes bovenin. En eskimo is een staafje verticaal door m'n lip.
Da's tof!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is ook zeker een mooi gebaar!!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wat een mooi gebaarjammer dat ik geen handtekening van m'n vader heb. Heb vaak ook gedacht om zoiets te laten zetten. Maar nu wil ik een guardian angel op m'n rug als nagedachtenis van mijn vader
.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:24 schreef tliciouz het volgende:
Dit is me tat trouwens. En let aub niet op de nagellak. Toen ging ik er nog niet zo netjes mee om.
[ afbeelding ]
In Venlo dan wal hequote:Op maandag 19 juli 2010 22:25 schreef Mss het volgende:
[..]
FUCK YES!! BIER, POLONAISES, BIER, FOUTE MUZIEK, BIER & KERELS
Beste feest van het jaar. Naast de zomerfeesten die nu aan de gang zijn.quote:
nee hoor, dat zegt niksquote:Op maandag 19 juli 2010 22:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet er mee op gegroeid zijn denk ik
Dat denk ik ook anders kun je er heel moeilijk van gaan houden.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet er mee op gegroeid zijn denk ik
Ja hier ook prins in familie gehad. Sowieso carnavalgekke familiequote:Op maandag 19 juli 2010 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook anders kun je er heel moeilijk van gaan houden.Mijn opa was prins en zo gaat het van de een naar de ander.
waar staan de letters voor? mooie tatquote:Op maandag 19 juli 2010 22:24 schreef tliciouz het volgende:
Dit is me tat trouwens. En let aub niet op de nagellak. Toen ging ik er nog niet zo netjes mee om.
[ afbeelding ]
Ah, het ligt dus niet aan mijn Hollander-zijn.quote:
nopequote:Op maandag 19 juli 2010 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[metaalhoofdfanmodus]Ik hou echt van m'n dvd'tjeNog tot november wachten
[/metaalhoofdfanmodus]
[..]
Ah, het ligt dus niet aan mijn Hollander-zijn.
Dit is mijn opa met carnaval van dit jaar. Hij moest het verkeer regelen, stiekem wat alcohol in zijn zak gedaan en daar ging het heen, iedereen voor de gek houden etc en overal mee op de foto. Echt mijn opa is geweldig en gedraagt zich nog jonger als sommige in de 30.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja hier ook prins in familie gehad. Sowieso carnavalgekke familie
Dank je!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar staan de letters voor? mooie tat
Ahhh suuuuuperquote:Op maandag 19 juli 2010 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit is mijn opa met carnaval van dit jaar. Hij moest het verkeer regelen, stiekem wat alcohol in zijn zak gedaan en daar ging het heen, iedereen voor de gek houden etc en overal mee op de foto. Echt mijn opa is geweldig en gedraagt zich nog jonger als sommige in de 30.![]()
[ afbeelding ]
Wat word je?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:38 schreef Mss het volgende:
Leuk!
Ik heb mijn outfit voor volgend jaar al klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |