Ik wikkel ze wel in, zie je ze niet meerquote:Op maandag 19 juli 2010 00:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ben jij ook verkrijgbaar zonder tieten dan?
ik niet hoor
Die chat niet mee, dus huppa!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:44 schreef Mirjam het volgende:
ik mag mijn tietenfoto niet meer plaatsen van stormqueen
heul niet! mooi hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
geef mij eens een beetje van jouquote:Op maandag 19 juli 2010 00:43 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Met tieten dan maar, wordt toch wel weer van tinypic verwijderd
Gebruik je Firefox?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:50 schreef Sharana_LV het volgende:
moet ik nou mijn tweets plaatsen bij home of bij @sharanascorner :S
Ik ben er gewoon best wel heel erg blij meequote:
Moet je Sharana quoten, niet mijquote:Op maandag 19 juli 2010 00:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mij hebben, ik heb veel te veel
tuurlijk heb ik vuurvosje!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gebruik je Firefox?
Dan zou ik f echofon downloaden
Echofon downloaden.quote:
oke top, ff doenquote:Op maandag 19 juli 2010 00:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Echofon downloaden.
Add-on rechtsonderin je schermpie, nieuwe tweets komen daar, je kunt vanuit daar tweeten en retweeten enzo
Ik lees twitter meestal alleen via Iphone.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb continu tweetdeck draaien.
Maar m'n setup is daar ook wel erg makkelijk voor.
Ik zie in mijn account ook niet dat ik je volg, maar als ik naar twitter.com/sharananogietsquote:Op maandag 19 juli 2010 01:00 schreef Sharana_LV het volgende:
michele van laquierized volgt mij nu en zij staat er wel bij, maar joysa en disconnected nog steeds niet? AAAAARGH MADNESS!
hoe gefokt kan je van iets worden
ugh nouja bedtijdquote:Op maandag 19 juli 2010 01:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zie in mijn account ook niet dat ik je volg, maar als ik naar twitter.com/sharananogietsga dan zie ik wel dat ik je follow.
dus komt wel goed
Slaap lekker, ik ga ook op bedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |