Ik wikkel ze wel in, zie je ze niet meerquote:Op maandag 19 juli 2010 00:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ben jij ook verkrijgbaar zonder tieten dan?
ik niet hoor
Die chat niet mee, dus huppa!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:44 schreef Mirjam het volgende:
ik mag mijn tietenfoto niet meer plaatsen van stormqueen
heul niet! mooi hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
geef mij eens een beetje van jouquote:Op maandag 19 juli 2010 00:43 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Met tieten dan maar, wordt toch wel weer van tinypic verwijderd
Gebruik je Firefox?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:50 schreef Sharana_LV het volgende:
moet ik nou mijn tweets plaatsen bij home of bij @sharanascorner :S
Ik ben er gewoon best wel heel erg blij meequote:
Moet je Sharana quoten, niet mijquote:Op maandag 19 juli 2010 00:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mij hebben, ik heb veel te veel
tuurlijk heb ik vuurvosje!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gebruik je Firefox?
Dan zou ik f echofon downloaden
Echofon downloaden.quote:
oke top, ff doenquote:Op maandag 19 juli 2010 00:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Echofon downloaden.
Add-on rechtsonderin je schermpie, nieuwe tweets komen daar, je kunt vanuit daar tweeten en retweeten enzo
Ik lees twitter meestal alleen via Iphone.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb continu tweetdeck draaien.
Maar m'n setup is daar ook wel erg makkelijk voor.
Ik zie in mijn account ook niet dat ik je volg, maar als ik naar twitter.com/sharananogietsquote:Op maandag 19 juli 2010 01:00 schreef Sharana_LV het volgende:
michele van laquierized volgt mij nu en zij staat er wel bij, maar joysa en disconnected nog steeds niet? AAAAARGH MADNESS!
hoe gefokt kan je van iets worden
ugh nouja bedtijdquote:Op maandag 19 juli 2010 01:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zie in mijn account ook niet dat ik je volg, maar als ik naar twitter.com/sharananogietsga dan zie ik wel dat ik je follow.
dus komt wel goed
Slaap lekker, ik ga ook op bedquote:
Ja van werk en het cz, krijg ik een herinnering binnen, net alles nagekeken, is er iets mis gegaan en kan ik nu dus dubbel betalen. Gaat mijn weekendje Antwerpen.quote:
Oh wat stom zeg! Al dat soort regeldingen zijn erg stom ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja van werk en het cz, krijg ik een herinnering binnen, net alles nagekeken, is er iets mis gegaan en kan ik nu dus dubbel betalen. Gaat mijn weekendje Antwerpen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, hier waren we. Er staan 200 duitsers op de parkeerplaats te staken. En ik werk op de begane grond. Daar gaat je concentratie
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, hier waren we. Er staan 200 duitsers op de parkeerplaats te staken. En ik werk op de begane grond. Daar gaat je concentratie
cool! Da's dan weer het voordeel van een blogquote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi ik krijg producten van ELF om te reviewen
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:22 schreef Nune het volgende:
Ik hoorde net dat mijn zusje op haar werk tussen vijf en acht niet naar de wc mag, omdat het dan zo druk is.
Jawel, om 12 uur komt mn broer ons ophalen en dan brengt hij ons naar utrecht (aangezien er tussen denbosch en utrecht geen treinen rijden!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
cool! Da's dan weer het voordeel van een blogMoet jij trouwens niet op vakantie?
whut? Hoewel, ik heb ook bij zo'n baas gewerkt. 2 dagen.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:22 schreef Nune het volgende:
Ik hoorde net dat mijn zusje op haar werk tussen vijf en acht niet naar de wc mag, omdat het dan zo druk is.
Wat doet jouw zusje dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:22 schreef Nune het volgende:
Ook zoiets achterlijks.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whut? Hoewel, ik heb ook bij zo'n baas gewerkt. 2 dagen.en daar mocht je tussen 5 en 12 niet pauzeren, zelfs niet voor de wc
Vakantiewerk in een restaurant.quote:
Ik dacht al dat het de horeca was. ja. Wat moet je dan, als je moet? Bij de klant gast op schoot plassenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Ook zoiets achterlijks.
[..]
Vakantiewerk in een restaurant.
Mijn zusje heeft hard gelachen en laten weten dat ze gewoon naar de wc gaat als ze moet.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het de horeca was. ja. Wat moet je dan, als je moet? Bij de klant gast op schoot plassen? Ik zou helemaal kriegel worden als mijn baas zo belachelijk zou doen ...
Groot gelijk heeft ze trouwens ook hoor!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:33 schreef Nune het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft hard gelachen en laten weten dat ze gewoon naar de wc gaat als ze moet.Anderen blijven serieus gewoon 3 uur wachten tot dat ze eindelijk 'mogen'. Maar inderdaad, in je broek plassen in het restaurant is ook zo charming
Alsof 2 uur met samengeknepen benen zitten ook niet veel slechter is voor de productiviteit dan even 3 minuten plassenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:33 schreef Nune het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft hard gelachen en laten weten dat ze gewoon naar de wc gaat als ze moet.Anderen blijven serieus gewoon 3 uur wachten tot dat ze eindelijk 'mogen'. Maar inderdaad, in je broek plassen in het restaurant is ook zo charming
Starbucksquote:Op maandag 19 juli 2010 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
maaar dan ga ik wel in de starbucks zitten
Ik voel me eenzaam in de top 100 zonder je!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:30 schreef Lindytje het volgende:
Hoi lieve meisjes! Weer wakker en bijgelezen
Ja.... sorry....quote:Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik voel me eenzaam in de top 100 zonder je!
Dat is kutquote:Op maandag 19 juli 2010 12:34 schreef kieskleurig het volgende:
Heb ik trouwens weer, ik let op het huis van mijn ouders die op vakantie zijn. Ze hebben een grote vijver in de tuin, ga ik de vissen eten geven is de halve vijver leeg![]()
Blijkbaar is de pomp verstopt en daardoor wordt het water er wel uit gepompt maar niet terug erin.
Altijd fijn dat zulke dingen gebeuren als ik er ben, ik heb geen idee hoe zo'n waterpompding werkt
Oh, kak...quote:Op maandag 19 juli 2010 12:34 schreef kieskleurig het volgende:
Heb ik trouwens weer, ik let op het huis van mijn ouders die op vakantie zijn. Ze hebben een grote vijver in de tuin, ga ik de vissen eten geven is de halve vijver leeg![]()
Blijkbaar is de pomp verstopt en daardoor wordt het water er wel uit gepompt maar niet terug erin.
Altijd fijn dat zulke dingen gebeuren als ik er ben, ik heb geen idee hoe zo'n waterpompding werkt
Geeft niet joh!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... sorry....![]()
Ik ben de laatste dagen niet zo sc-erig
oh, da's heel eenvoudig, maar ja, ik kan dat over fok niet echt uitleggenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:34 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb de pomp uit en de tuinslang er ingehangen. Meer kan ik nu niet doen denk ik. Geen buren met vijvers.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, da's heel eenvoudig, maar ja, ik kan dat over fok niet echt uitleggenZijn er buurmannen met een vijver? Heb je de pomp uit gezet en de tuinslang in de vijver gehangen om bij te vullen?
ligt een beetje aan het weer en de hoeveelheid alg, hou het iig in de gaten. Meestal loopt het wel losquote:Op maandag 19 juli 2010 14:02 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb de pomp uit en de tuinslang er ingehangen. Meer kan ik nu niet doen denk ik. Geen buren met vijvers.
Maar ik neem aan dat de vijver wel een paar dagen zonder pomp kan toch?
ik wacht al 3 dagen op antwoordquote:Op maandag 19 juli 2010 14:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Over die Poolse Ebayer komt goed overcontact mee gehad en zelfs wat geld terug gehad, omdat ie niet naar de VS hoeft maar direct naar hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |