Hij speelde echt geniaal in de serie, RIPquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:17 schreef Mr.Silencer het volgende:
RIP Harvey![]()
Maury Chaykin Passes Away on 61st Birthday
Seizoen 7 blijft gelukkig gewoon genieten.
idd geweldige plaat bij de aftiteling. Had t nog nooit gehoord maar was direct onder de indrukquote:
Wat een mazzel, vier eps achter elkaar kijkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:53 schreef -Menn0- het volgende:
Wait whut! Is het alweer begonnen?! WTF!!!
Ik hou ook echt van dat na genieten met stukje goeie muziek, jammer dat 1 of 2 van de eerste 4 eps bij mij meteen stopte bij de aftiteling, verpest het moment wel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd geweldige plaat bij de aftiteling. Had t nog nooit gehoord maar was direct onder de indruk
idd. Nederlandse zenders kappen dat zowiezo meteen af. Daar is 2 seconden na het einde alweer een andere serie begonnenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:13 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik hou ook echt van dat na genieten met stukje goeie muziek, jammer dat 1 of 2 van de eerste 4 eps bij mij meteen stopte bij de aftiteling, verpest het moment wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Oh, die preview voor E05 ziet er echt goed uit.Briljant, dat belooft watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
x2 .. en net wat JDx zegt, ik heb hem ook helemaal af laten lopenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd geweldige plaat bij de aftiteling. Had t nog nooit gehoord maar was direct onder de indruk
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Oh, die preview voor E05 ziet er echt goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Most Incredible, Baby
Mee eens, ze moeten Lloyd en Ari op de een of andere manier weer bij elkaar brengen. Ze zijn allebei leuker als ze tegen elkaar tekeer gaan dan apart.quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:45 schreef criminal_mind het volgende:
Enigste wat ik dit seizoen een beetje mis is Ari die tekeergaat tegen Loyd toch altijd erg hilarisch.
Dit idd. De vervanger van Loyd heeft het iets te makkelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:45 schreef criminal_mind het volgende:
Enigste wat ik dit seizoen een beetje mis is Ari die tekeergaat tegen Loyd toch altijd erg hilarisch.
Daar was ik ook wel weer op uit gekeken eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:54 schreef Marble het volgende:
[..]
Mee eens, ze moeten Lloyd en Ari op de een of andere manier weer bij elkaar brengen. Ze zijn allebei leuker als ze tegen elkaar tekeer gaan dan apart.
Die is dan ook geen homo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:58 schreef Rasher het volgende:
[..]
Dit idd. De vervanger van Loyd heeft het iets te makkelijk.
you got a girl?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:43 schreef JDx het volgende:
[..]
Nou dan moet ie een lekkere chick hebben, goddomme lekker!!!!!
Heeft ie al drie Emmies en een Golden Globe voorquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:31 schreef ch0c0mel het volgende:
Jeremy Piven verdient een prijs voor zijn rol als Ari.
Is dat het liedje op het einde?quote:
Einde van S6:quote:Op maandag 26 juli 2010 15:10 schreef ch0c0mel het volgende:
Geweldige hiphop nummers zitten er in deze serie
quote:
Premoquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Veel goede hiphop in Entourage inderdaad, maar imo is dit wel het enige echt goede nummer wat Jay-Z ooit gemaakt heeft. Laatst hadden ze Above The Clouds van Gang Starr in bij de credits. Die is geniaal
Vince was echt in superchillmodus jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:05 schreef VinnieJones het volgende:
Vincent speelt echt geweldig de hele ep![]()
Heel droog telkens met Drama hangen zonder wat te zeggen met een bak vol pingpong ballen en daarna zit ie in de pool te spelen met een elektrische bootje![]()
Ook chill ja:) Ben ook geen fan van Jay Z ofzo maar hij heeft wel wat oudere liedjes die best chill zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Veel goede hiphop in Entourage inderdaad, maar imo is dit wel het enige echt goede nummer wat Jay-Z ooit gemaakt heeft. Laatst hadden ze Above The Clouds van Gang Starr in bij de credits. Die is geniaal
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:17 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Geweldige aflevering, zomaar een van de beste denk ik
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:42 schreef JDx het volgende:
OMG I love this show, damn, was denk ik nog beter dan vorige week!
Drama "Then I'll kill him!" hahaha, en ouderwets Ari met Lloyd.
Ari: "That's whats marriage is for, bang out your anger."
Was ook nog vrij realistisch ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:15 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vond de rol van Sasha wel lachen, die mag nog wel een tijdje blijven. Verder ook lachen dat Stan Lee zich leent voor de serie en zich laat associeren met Sacha.
Ook die scene dat E en Sloan anale sex ging pogen was grappig
Ook dat was een hoge punt van deze aflevering. Vraag me af of ze in het echt ook 2 kinderen gehad heeftquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef Regenbui het volgende:
Jezus wat een lichaam heeft de vrouw van Ari
Kon niets vinden over kinderen, maar welquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ook dat was een hoge punt van deze aflevering. Vraag me af of ze in het echt ook 2 kinderen gehad heeft
quote:A lifelong vegetarian, she finds mental and physical balance in meditation and yoga, which she has faithfully practiced for over a decade. In the midst of acting, she also focuses much of her creative energies renovating a new home with her fiancée.
quote:Was David Duchovny's girlfriend [1993 - 1995]
quote:Perrey Reeves is in Entourage te zien als de opzettelijk nooit bij haar voornaam genoemde echtgenote van Ari Gold
Dat loopje van bed naar de badkamerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 03:34 schreef tjoptjop het volgende:
Godver, tot op heden is dit seizoen geweldig
en damn!.. mrs. Gold![]()
Ja echt bijna niet te geloven dat het weer zo fantastisch is na de matige vorige seizoenen he? Ze lijken wel een tweede leven gevonden te hebben of zo. Het omgekeerde van jumping the shark. De cast lijkt er ook weer veel meer plezier in te hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:17 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Geweldige aflevering, zomaar een van de beste denk ik
:S matige vorige seizoenen? Ik vond seizoen 5 het meest typerende 'Entourage' seizoen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja echt bijna niet te geloven dat het weer zo fantastisch is na de matige vorige seizoenen he? Ze lijken wel een tweede leven gevonden te hebben of zo. Het omgekeerde van jumping the shark. De cast lijkt er ook weer veel meer plezier in te hebben.
Dat kantoor van Amanda/Lizzie trouwens. Om te kwijlen.
Zo is het dan ook bedoeld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:11 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat mrs. Gold geen voornaam heeft in de serie
Gewoon 40 jaar en er dan nog ZO uitzienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 03:34 schreef tjoptjop het volgende:
Godver, tot op heden is dit seizoen geweldig
en damn!.. mrs. Gold![]()
Ik deel 2 van seizoen 3. Gare torrents.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Geweldige episode.
Kom er net trouwens achter dat ik seizoen 2 ooit heb overgeslagen
echte fans hebben dan ook alles netjes origineel op dvd of brquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:12 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ik deel 2 van seizoen 3. Gare torrents.
Doe mij die maar als screensaver, aiaiaiii.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:20 schreef rooneyelst het volgende:
http://www.hbo.com/entour(...)play=true&cmpid=124+
Probeer hem in de broek te houden!
waarom krijg ik dat schermpje bij die nieuwe hbo site maar nooit weg uit beeld, ook bij trailers nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:20 schreef rooneyelst het volgende:
http://www.hbo.com/entour(...)play=true&cmpid=124+
Probeer hem in de broek te houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |