Bangt al een tijdje in de waggiequote:Op maandag 26 juli 2010 15:10 schreef ch0c0mel het volgende:
Geweldige hiphop nummers zitten er in deze serie
In Ocean's 11 etc was hij wel tofquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:52 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast die nu de heletijd rond Vince hangt is gewoon vervelend.
Vind 'm nu ook niet vervelend. Dat heb ik wel een beetje bij Turtle en die Heroes chick.quote:
Turtle is niet vervelend en die heroes chick wil ik mijn kroost laten werpen.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vind 'm nu ook niet vervelend. Dat heb ik wel een beetje bij Turtle en die Heroes chick.
Logisch, die loopt de helft van de tijd zonder BH.quote:
Hij speelde echt geniaal in de serie, RIPquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:17 schreef Mr.Silencer het volgende:
RIP Harvey![]()
Maury Chaykin Passes Away on 61st Birthday
Seizoen 7 blijft gelukkig gewoon genieten.
idd geweldige plaat bij de aftiteling. Had t nog nooit gehoord maar was direct onder de indrukquote:
Wat een mazzel, vier eps achter elkaar kijkenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:53 schreef -Menn0- het volgende:
Wait whut! Is het alweer begonnen?! WTF!!!
Ik hou ook echt van dat na genieten met stukje goeie muziek, jammer dat 1 of 2 van de eerste 4 eps bij mij meteen stopte bij de aftiteling, verpest het moment wel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd geweldige plaat bij de aftiteling. Had t nog nooit gehoord maar was direct onder de indruk
idd. Nederlandse zenders kappen dat zowiezo meteen af. Daar is 2 seconden na het einde alweer een andere serie begonnenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:13 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik hou ook echt van dat na genieten met stukje goeie muziek, jammer dat 1 of 2 van de eerste 4 eps bij mij meteen stopte bij de aftiteling, verpest het moment wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Oh, die preview voor E05 ziet er echt goed uit.Briljant, dat belooft watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
x2 .. en net wat JDx zegt, ik heb hem ook helemaal af laten lopenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd geweldige plaat bij de aftiteling. Had t nog nooit gehoord maar was direct onder de indruk
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Oh, die preview voor E05 ziet er echt goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Most Incredible, Baby
Mee eens, ze moeten Lloyd en Ari op de een of andere manier weer bij elkaar brengen. Ze zijn allebei leuker als ze tegen elkaar tekeer gaan dan apart.quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:45 schreef criminal_mind het volgende:
Enigste wat ik dit seizoen een beetje mis is Ari die tekeergaat tegen Loyd toch altijd erg hilarisch.
Dit idd. De vervanger van Loyd heeft het iets te makkelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 03:45 schreef criminal_mind het volgende:
Enigste wat ik dit seizoen een beetje mis is Ari die tekeergaat tegen Loyd toch altijd erg hilarisch.
Daar was ik ook wel weer op uit gekeken eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:54 schreef Marble het volgende:
[..]
Mee eens, ze moeten Lloyd en Ari op de een of andere manier weer bij elkaar brengen. Ze zijn allebei leuker als ze tegen elkaar tekeer gaan dan apart.
Die is dan ook geen homo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:58 schreef Rasher het volgende:
[..]
Dit idd. De vervanger van Loyd heeft het iets te makkelijk.
you got a girl?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:43 schreef JDx het volgende:
[..]
Nou dan moet ie een lekkere chick hebben, goddomme lekker!!!!!
Heeft ie al drie Emmies en een Golden Globe voorquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:31 schreef ch0c0mel het volgende:
Jeremy Piven verdient een prijs voor zijn rol als Ari.
Is dat het liedje op het einde?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |