1 biertje?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
genoeg reden een biertje met je te drinken
Ik rij er wel een deuk in. Dat verhoogt de authenticiteitquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij mag er dus niet naar kijken als je zo tegen mij doet
Je weet niet eens waar precies de meet is?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:10 schreef vosss het volgende:
[..]
1 biertje?
Voor 1 biertje rij ik niet helemaal naar fucking groningen of waar de hell oksel ook woont
Dat moet ik 'm uitleggen als ie mij opgepikt heeft.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar precies de meet is?
Oh ja, jij komt muziek maken he?quote:
Misschienquote:
quote:
nee, m'n moeder is de volgende dag jarig, dus wil nog een beetje fris binnenkomen bij mijn oudersquote:
Heel begrijpelijkquote:Op zondag 25 juli 2010 17:40 schreef omearos het volgende:
nee, m'n moeder is de volgende dag jarig, dus wil nog een beetje fris binnenkomen bij mijn ouders
Heb je een tent oid? En heb je plek?quote:
You do?quote:
Ik owe je een slaapplek. En ja dat weet ik, maar daar ben ik ook niet op uitquote:Op zondag 25 juli 2010 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
You do?
Besef wel dat je kans om sex te hebben drastisch afneemt als je mij in je tent laat slapen
okquote:Op zondag 25 juli 2010 18:10 schreef remlof het volgende:
Ik owe je een slaapplek. En ja dat weet ik, maar daar ben ik ook niet op uit
Regel jij Pietje?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:16 schreef swarmahoer het volgende:
als iedereen gewoon in zijn vaste ''fokkliekje'' wat mensen uitnodigt om mee te gaan
Hey hoi, ben bezig de lijst bij te werken. Wil je ook komen? Als misschien misschien?quote:Op zondag 25 juli 2010 16:45 schreef Guleesh het volgende:
[..]
LOL, ja, ik weet het.
Jij was degene die ons wakker hield de hele nacht
Waren goede tijden.
Ik zal dit topic nog even in mijn sig zettenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:31 schreef Oksel het volgende:
Komop dames en heren..We hebben jullie hulp nodig! Zonder mensen geen meet.. dan blazen we het af! Dus spam even dit topic in al je favo slowchat etc. topics, en vraag mensen of ze mee willen komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |