quote:
Die sleeve uitbreiden?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb morgen een 2 uur durende tattoo sessie
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ze zit niet voor niets hier...quote:
Ik kan me vinden in jouw leven, ik namelijk ookquote:Op maandag 19 juli 2010 00:17 schreef aight1 het volgende:
Ik moet morgen vroeg opstaan, vrijwillig nog wel
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Om 10 uur nog welquote:Op maandag 19 juli 2010 00:17 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Ik kan me vinden in jouw leven, ik namelijk ook
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zit niet voor niets hier...
Mannen moet je ook alles vertellen
Hugh.quote:
Binnenkant bovenarm stukje sleeve erbij. Ik doe in kleine sessie's en morgen meteen 2 nieuwe uitzoekenquote:
Ik wist hetquote:
Ik wil er nog 1 op mijn rug, maar twijfel nog, hij wordt namelijk wel erg grootquote:Op maandag 19 juli 2010 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Binnenkant bovenarm stukje sleeve erbij. Ik doe in kleine sessie's en morgen meteen 2 nieuwe uitzoeken
ik ben er mij hele leven tegen geweest, en ik ga er in de vakantie ook een laten zettenquote:Op maandag 19 juli 2010 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Binnenkant bovenarm stukje sleeve erbij. Ik doe in kleine sessie's en morgen meteen 2 nieuwe uitzoeken
Beidequote:Op maandag 19 juli 2010 00:18 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die vent daarachter trouwens.![]()
Maak je daar ook pics van man of pas als ie af is?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er mij hele leven tegen geweest, en ik ga er in de vakantie ook een laten zetten
ipv een ring
Weet je hoe lekker.quote:
Je mag ze hebbenquote:
Vertelquote:
Die is voor Kally, Kally houdt van aso& ondeugende jongensquote:
Ik laat mijn phoenix op mijn rug uitbreiden over mijn hele rug. maar eerst een hoop andere dingenquote:Op maandag 19 juli 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil er nog 1 op mijn rug, maar twijfel nog, hij wordt namelijk wel erg groot
Die is ook voor Kally.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is voor Kally, Kally houdt van aso& ondeugende jongens
JWZFquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is voor Kally, Kally houdt van aso& ondeugende jongens
Vette shit.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Neuh maar jullie plaatsen geen foto'squote:
Hmm ja op die foto niet zo, live is ie leuker. Siewosie.quote:
Ja ik ken hetquote:Op maandag 19 juli 2010 00:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik laat mijn phoenix op mijn rug uitbreiden over mijn hele rug. maar eerst een hoop andere dingen
Ik maak er pics van en voorlopig laat ik hem ook zo zoals hij morgen is. Van 1 kant wil ik hem wel over mijn hele arm, maar ik zie toch liever losse plaatjes.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maak je daar ook pics van man of pas als ie af is?
quote:
Maakt niet uit, het is Robbie en die is geilquote:Op maandag 19 juli 2010 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm ja op die foto niet zo, live is ie leuker. Siewosie.
Het is toch triest dat ik ze moet plaatsenquote:
Ik heb een tattoo stop gehad van 4 jaar en ben in december weer begonnen. Nu ka ik er niet mee stoppenquote:
It's a dirty job...quote:Op maandag 19 juli 2010 00:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is toch triest dat ik ze moet plaatsen
Ja ik doe mijn bestquote:Op maandag 19 juli 2010 00:24 schreef koekwaus11 het volgende:
[..]
Het zijn de mooiste niet maar danke!
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is toch triest dat ik ze moet plaatsen
Dat is Kally.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:24 schreef koekwaus11 het volgende:
[..]
Het zijn de mooiste niet maar danke!
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo stop gehad van 4 jaar en ben in december weer begonnen. Nu ka ik er niet mee stoppen
Uh nee hoorquote:
Precies allemaal watjes hierquote:
WOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:26 schreef eucalyptus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FUCK LADIES NIGHT
Jeweetzellufquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:26 schreef koekwaus11 het volgende:
[..]
WOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
Wat is daar erg aan, heb jij er ook nog wat aan toch?quote:
Ben pas 15.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan, heb jij er ook nog wat aan toch?
quote:
quote:
Een die werkt, knapquote:Op maandag 19 juli 2010 00:30 schreef eucalyptus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |