quote:
Die sleeve uitbreiden?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb morgen een 2 uur durende tattoo sessie
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ze zit niet voor niets hier...quote:
Ik kan me vinden in jouw leven, ik namelijk ookquote:Op maandag 19 juli 2010 00:17 schreef aight1 het volgende:
Ik moet morgen vroeg opstaan, vrijwillig nog wel
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Om 10 uur nog welquote:Op maandag 19 juli 2010 00:17 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Ik kan me vinden in jouw leven, ik namelijk ook
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zit niet voor niets hier...
Mannen moet je ook alles vertellen
Hugh.quote:
Binnenkant bovenarm stukje sleeve erbij. Ik doe in kleine sessie's en morgen meteen 2 nieuwe uitzoekenquote:
Ik wist hetquote:
Ik wil er nog 1 op mijn rug, maar twijfel nog, hij wordt namelijk wel erg grootquote:Op maandag 19 juli 2010 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Binnenkant bovenarm stukje sleeve erbij. Ik doe in kleine sessie's en morgen meteen 2 nieuwe uitzoeken
ik ben er mij hele leven tegen geweest, en ik ga er in de vakantie ook een laten zettenquote:Op maandag 19 juli 2010 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Binnenkant bovenarm stukje sleeve erbij. Ik doe in kleine sessie's en morgen meteen 2 nieuwe uitzoeken
Beidequote:Op maandag 19 juli 2010 00:18 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die vent daarachter trouwens.![]()
Maak je daar ook pics van man of pas als ie af is?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er mij hele leven tegen geweest, en ik ga er in de vakantie ook een laten zetten
ipv een ring
Weet je hoe lekker.quote:
Je mag ze hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |