Ach ja, anders zie ik de uitslag op maandag welquote:Op maandag 19 juli 2010 10:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuke tijd die wedstrijden in de VII.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:09 schreef Gijs_ het volgende:
Wat betreft de usericons, ik heb geen idee waarom ie ze niet pakt... ze staan er gewoon nog op!
Jaaa, dat had ik door... die nog maar even zien te winnen en dan mijn team in de verkoop!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En jij moet ook een P/D gaan spelen waarschijnlijk...
Dank!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Webicons doen het niet meer.
Mededeling mbt webicons
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jaaa, dat had ik door... die nog maar even zien te winnen en dan mijn team in de verkoop!
Nee, dat risico is me te groot voor 1 level TS, bovendien is het ook wel eens leuk om eens niet PIC te spelen.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus je gaat PIC spelen de laatste wedstrijd?
Hmmz...dat gaan mn trainees nog niet redden. Even geduld dus nog!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:54 schreef Drassss het volgende:
In de VII? Matig/redelijk middenveld en je draait in de top mee lijkt me?
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, dat risico is me te groot voor 1 level TS, bovendien is het ook wel eens leuk om eens niet PIC te spelen.
Als de vorm nog een beetje mee zit moet dat ook wel lukken!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok. Ik hoop wel dat je in deze divisie kunt blijven.
Nja gaat vooral om het trainen en ff makkelijk geld makenquote:
Uiteraard ga je daar een paar ton op verdienen natuurlijk. Ik zou trouwens wel een speler zoeken met iets van passen als het kan? Dat scheelt ook een hoop.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nja gaat vooral om het trainen en ff makkelijk geld makenom zo weer versterkingen te kopen, lijkt me makkelijk genoeg toch? voorlopig voor de IX en VIII...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |