Nee, het is een grote leugenquote:
Ik kwam er vandaag achter dat jij nog wat vergeten bentquote:Op maandag 19 juli 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is een grote leugenEn nu?
Ssssssssssssssssstttttttttttttttttttttt! Dat zouden we Marc niet vertellenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, het is een grote leugenEn nu?
Ja, m'n meloenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag achter dat jij nog wat vergeten bent
quote:
Shit, net zoals dat ene natuurlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssstttttttttttttttttttttt! Dat zouden we Marc niet vertellen
Ja, want dan zijn mijn vader en ik jarig, dus feest in Belgiëquote:Op maandag 19 juli 2010 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kom er net achter dat we morgen de boodschappen moeten doen![]()
woensdag is er hier een nationale feestdag
Komt goedquote:Op maandag 19 juli 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, m'n meloenMaar bewaar maar voor je zus/moeder/wie em ook wil
Hebben die er plezier van
Is maar goed dat je er nu achter komt en niet morgen avondquote:Op maandag 19 juli 2010 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kom er net achter dat we morgen de boodschappen moeten doen![]()
woensdag is er hier een nationale feestdag
dus daar is die meloen uitgevallenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Shit, net zoals dat ene natuurlijkMe and my big blabber mouth
Ja, vooral ook dat enequote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Shit, net zoals dat ene natuurlijkMe and my big blabber mouth
Ik denk dat je een meloen op zich best snel mist.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:17 schreef Trevland het volgende:
Is maar goed dat je er nu achter komt en niet morgen avond
Ikke niet want ik hou er niet vanquote:Op maandag 19 juli 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je een meloen op zich best snel mist.
quote:
True!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vooral ook dat ene![]()
Maar nou ja, Marc post toch maar één keer in de 3 dagen, dus grote kans dat hij het niet eens ziet
ik heb geen zin in gezeurquote:Op maandag 19 juli 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ging wel heeeeeel makkelijk
Trev. Een MELOEN. Is niet klein. Mis je vrij snel. Als in: net had je nog iets groots in je hand, nu niet meer.quote:
quote:
Aloooquote:
Sorry, wat ben ik kwijt?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trev. Een MELOEN. Is niet klein. Mis je vrij snel. Als in: net had je nog iets groots in je hand, nu niet meer.
Oh wacht..net als met een bowlingbal. Net had je hem nog, nu niet meer. Snap je?
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeee jij![]()
Ja, het was een heerlijke dag![]()
Zomaar naar de aapjes, en er was net gister een baby-Bonobo geboren![]()
Hoe was jouw dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |