Het soort van "werk" prijs helaasquote:
Is dat wat voor fotografie? Heb altijd 't idee dat op de kermis alleen tokkies komenquote:Op maandag 19 juli 2010 09:44 schreef tubacloud het volgende:
Ik ga zo maar eens fotograferen op de kermis
Nu wel jaquote:Op maandag 19 juli 2010 09:53 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
x3ro hebbie het druk op je werk dan ?
wij hebben vandaag relaxe dagje baas is weekje op vakantie
Kan je goede sfeerfoto's maken enzo, en ja, hier lopen ook alleen maar tokkies rondquote:Op maandag 19 juli 2010 09:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het soort van "werk" prijs helaas
[..]
Is dat wat voor fotografie? Heb altijd 't idee dat op de kermis alleen tokkies komen
Nijnquote:
Is op elke kermis welquote:Op maandag 19 juli 2010 10:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Kan je goede sfeerfoto's maken enzo, en ja, hier lopen ook alleen maar tokkies rond
X3ro! Lang geleden zeg! Hoe gaat hetquote:
Gewoon zelfs gebruikers die hun software nog maar half snappenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:00 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
hehe noem is een voorbeeld\
Ja eigenlijk welhebben maar 1 ding wat echt af moet vandaag dusja
+ collega werkt hier nu 12 jaar dus we krijgen taart ofzo
Alles goed hier hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 10:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
X3ro! Lang geleden zeg! Hoe gaat het?
Ik weet het niet, druk buiten PUB omquote:Op maandag 19 juli 2010 10:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Alles goed hier hoor
Waarom is Nijn niet meer in Pub?
Beetje vermaakt in Italië? Hier duurt het nog wel ff totdat ik vakantie hebquote:Op maandag 19 juli 2010 10:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet het niet, druk buiten PUB om! En afgelopen 2 weken in Italie gezeten
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:54 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
on nom nom nom net tompozen gegeten
zo nog meer:D leuk werken dit
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Begint alweer goed hierVan die omhoog gevallen manager kudtjes die een beetje mijn "nee" niet accepteren
Gewoon buiten werk om doen en innen die cashquote:Op maandag 19 juli 2010 10:59 schreef Wolfjeweerwolfje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
achjaa net een klant aan de phone die wilt dat we der mail komen instellen als we in de buurt zijn
we zijn alleen nooit in de buurt
hehe kan kan weet niet eens wie die vrouw isquote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gewoon buiten werk om doen en innen die cash![]()
Goodmurningquote:
Mijn zus is er trouwens ook, alleen die is nu ziekquote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vanaf gisteren 2 weken alleen met zus thuis
Pics van je zusjequote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vanaf gisteren 2 weken alleen met zus thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |