mooie linkquote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Hihi, waar hebben jullie het nou weer over? Oliebollen en relaties? Nou, ik heb al 5 jaar een relatie en ik heb gister een oliebol op tijdens de vierdaagsefeesten in nijmegen.
van jou welquote:
Oja dat vind ik ook zielig. Wat zijn er toch een hoop zielige mannen op de wereld.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van jou wel
Ik loop wel eens over de achterdam in Alkmaar. Zie ik zo'n kerel van 60 bij een grietje van 19 naar binnen gaan. Daar word ik niet zo heel vrolijk van zeg maar.
maar dat is niet wat wij hier bedoelen denkquote:Op zondag 18 juli 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van jou wel
Ik loop wel eens over de achterdam in Alkmaar. Zie ik zo'n kerel van 60 bij een grietje van 19 naar binnen gaan. Daar word ik niet zo heel vrolijk van zeg maar.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van jou wel
O zo, nee maar aan de andere kant, het houdt weer een hoop rare knakkers van de straatquote:Op zondag 18 juli 2010 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
van jou wel
Nee ik had het over rondnueken, en Avery en Kally doen dat graag. Of ging het daar niet over?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar dat is niet wat wij hier bedoelen denk
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf toch even, anders ben ik weer te vroeg wakker morgen
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik had het over rondnueken, en Avery en Kally doen dat graag. Of ging het daar niet over?
Altijd leuk om te lezen dat ik gelijk hebquote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
Huppel heeft helemaal gelijk, ik leerde hem te snel na de scheiding kennen, was nog niet tot mezelf gekomen dus makkelijk doelwit dacht hij, maar hij had onderschat dat ik wel tot mezelf kwam en een veel sterker persoon was en ben dan hij ooit zal zijn
ja daar ging het over, niet over hoertjes zoals symp bedoeltquote:Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik had het over rondnueken, en Avery en Kally doen dat graag. Of ging het daar niet over?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf toch even, anders ben ik weer te vroeg wakker morgen
Slaap lekker moppiequote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd leuk om te lezen dat ik gelijk heb![]()
Schatjes ik ga naar bed. Spreek jullie morgen weer
Slaap lekker, tot volgende weekquote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oiquote:Op zondag 18 juli 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ik vind rondneuken niets met hoertjes te maken hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja daar ging het over, niet over hoertjes zoals symp bedoelt
Oftewel:
Ik dacht: gewoon neuken met iemand die je leuk vind en niet naar de hoertjes wat (volgens mij) sym bedoelde
Hele fijne vakantie jij hequote:
Je blijft mijn slet.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Laat het maar aan Bella over om mijn naam te grabbel te gooien
To each his own.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Oi![]()
Ik ben daar het type niet voor, bovendien doe ik nueken liever in een relatie
jah maar jij had over die vent van 60 bij meisje van 19.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind rondneuken niets met hoertjes te maken hebben.
Dat is iets wat iedereen voor zichzelf moet weten.
Damn wat ben ik weer serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |