quote:Op zondag 18 juli 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij wel fluweelzachte handjes dan?
Dat kan ook als vrijgezel welquote:
Echt welquote:
quote:
Hoertjesquote:
Niet dat ik er veel ervaring mee hebquote:
dat kloptquote:
quote:
Oh meid je bent nu zoooooo Sally Field in Norma Rea.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
Huppel heeft helemaal gelijk, ik leerde hem te snel na de scheiding kennen, was nog niet tot mezelf gekomen dus makkelijk doelwit dacht hij, maar hij had onderschat dat ik wel tot mezelf kwam en een veel sterker persoon was en ben dan hij ooit zal zijn
Wakker masserenquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh meid je bent nu zoooooo Sally Field in Norma Rea.
dan ben je helemaal ontopicquote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Hihi, waar hebben jullie het nou weer over? Oliebollen en relaties? Nou, ik heb al 5 jaar een relatie en ik heb gister een oliebol op tijdens de vierdaagsefeesten in nijmegen.
Wat, van mij niet?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik nooit de lol van ingezien.
Nueken?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik nooit de lol van ingezien.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Hihi, waar hebben jullie het nou weer over? Oliebollen en relaties? Nou, ik heb al 5 jaar een relatie en ik heb gister een oliebol op tijdens de vierdaagsefeesten in nijmegen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef egeltje1985 het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zet Omroep Friesland op, zoals ik eerder zei.
volgens mij zijn er betere alternatieven dan friesquote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zet Omroep Friesland op, zoals ik eerder zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |