ah dan mag het wel jaquote:Op zondag 18 juli 2010 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Was een tribute. Sean droeg ook altijd teenslippers. En de wake was inderdaad niet zo heel formeel, de begrafenis wel.
ik gebruik de oude layout nogquote:Op zondag 18 juli 2010 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kan ook op "Volg topic" klikken, dat scheelt je weer eenpost
Voor ik dat doorhad, had ik ook zoiets van "wtf??"quote:
Nee ik maak geen slippertjes... maar als iemand ze maakt doen ze dat meestal omdat zequote:
goed kauwen voordat je doorslikt.quote:
er zijn mannen die slippers kunnen dragen ja.. maar dat zijn er maar bar weinigquote:Op zondag 18 juli 2010 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van de man af die ze draagt
quote:
Die moet ik gaan halen ja...quote:
ik vind crocs vreselijker. Zelfs een mooie man met crocs, is niet te redden... o wacht...die dingen kunnen uit.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
er zijn mannen die slippers kunnen dragen ja.. maar dat zijn er maar bar weinig
nouja.. ieder wat m lekker zit, zullen we maar zeggen
Dat komt omdat de nieuwe layout er nog steeds niet isquote:Op zondag 18 juli 2010 19:21 schreef Xiance het volgende:
ik kom dus nooit meer van die bagger layout af..
als ik op wijzigen klik, dan springt ie doodleuk terug naar de oude layout
Sporten? Wassat?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
door al dat geMIEKE hier. Typte ik bij login: Mieke Hunt.![]()
![]()
hoe gaat het? HOe is het met sporten met dat weer?
Crocs voor mannenquote:Op zondag 18 juli 2010 19:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind crocs vreselijker. Zelfs een mooie man met crocs, is niet te redden... o wacht...die dingen kunnen uit.
Die dingen zijn gewoon niet voor mannen gemaakt vind ikquote:Op zondag 18 juli 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
Sommige Uggs voor mannen zijn echt wel mooi.
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die dingen zijn gewoon niet voor mannen gemaakt vind ik
heb werkelijk waar nog nooit een hetero in Uggs gezien, zelfs niet de metro-man. (alleen op de catwalk) Het zijn altijd van die handtasjes die dat dragen.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Crocs voor mannen
Net zoals Uggs voor mannen
Nee, dat model bedoelen we niet.quote:
ow!quote:Op zondag 18 juli 2010 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat komt omdat de nieuwe layout er nog steeds niet is
en dan met een skinny jeans erin. Lekker gek!quote:
jij kan ook echt iedereen een kotsbui bezorgen hequote:Op zondag 18 juli 2010 19:32 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
![]()
Default Re: "sweaty man" fetish???
Hi Arsenal - I have a similar fetish abt male sweat. I have "feasted" on my frds shirts - esp the pit area after a hot day. The aroma mixed with his swaet and deodrant just drives me nuts. Similarly his socks - esp when we has worn for a full day smell like heaven.
Also, his undies which smell of his pis mixed with some swaet. I thk its just too good.!!
maar was ie er wel geweest dan? i9k lees in andere topics dat ze het vreselijk vinden blablabla.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat komt omdat de nieuwe layout er nog steeds niet is
Die jaquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij kan ook echt iedereen een kotsbui bezorgen he
Waarom lees je het dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij kan ook echt iedereen een kotsbui bezorgen he
waarschijnlijk omdat niet achter een spoiler zit.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga je dan echt dit keer wel lopen
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Little Brittain
http://www.youtube.com/watch#!v=uLd3-cfLlvU&feature=related
das iets teveel van het goeiequote:Op zondag 18 juli 2010 19:39 schreef mike_hunt het volgende:
Wonderer, niet te veel push-ups doen.
![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_even_indruk_maken_met_spieren/
en die schouders (voorkant) zijn ook een beetje ...euh.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |