quote:
Ja, ik dacht laat ik die smiley niet in zijn eentje staan tochquote:
En groot gelijk heb jequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laat ik die smiley niet in zijn eentje staan toch
Altijd tochquote:
Ik weet dat de titel héél erg vaag is wat dat betreft, maar inderdaad, [HOMO] is de homoslowchat van FOK!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Altijd toch![]()
![]()
Waar ben ik beland eigenlijk?de gay slowchat?
Haha, okee! Heb toevallig morgen een afspraak met een homoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet dat de titel héél erg vaag is wat dat betreft, maar inderdaad, [HOMO] is de homoslowchat van FOK!. Tevens de langstlopende.
nog zo'n dramakwienquote:
De meesten hier ook niet hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Haha, okee! Heb toevallig morgen een afspraak met een homo. Ben zelf geen homo maar kan prima overweg met homo's beter als de meeste hetro's aangezien dat allemaal van die binnenvreters zijn
![]()
En kleding advies is ook altijd handig aangezien ik daar totaal geen gevoel voor heb
Ze zeggen van niet maar stiekem..quote:
Sinds begin 2002 toch? 8 en een half jaar bijna.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet dat de titel héél erg vaag is wat dat betreft, maar inderdaad, [HOMO] is de homoslowchat van FOK!. Tevens de langstlopende.
Het Centrale Homo Topic.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Sinds begin 2002 toch? 8 en een half jaar bijna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |