quote:
Ja, ik dacht laat ik die smiley niet in zijn eentje staan tochquote:
En groot gelijk heb jequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laat ik die smiley niet in zijn eentje staan toch
Altijd tochquote:
Ik weet dat de titel héél erg vaag is wat dat betreft, maar inderdaad, [HOMO] is de homoslowchat van FOK!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Altijd toch![]()
![]()
Waar ben ik beland eigenlijk?de gay slowchat?
Haha, okee! Heb toevallig morgen een afspraak met een homoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet dat de titel héél erg vaag is wat dat betreft, maar inderdaad, [HOMO] is de homoslowchat van FOK!. Tevens de langstlopende.
nog zo'n dramakwienquote:
De meesten hier ook niet hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Haha, okee! Heb toevallig morgen een afspraak met een homo. Ben zelf geen homo maar kan prima overweg met homo's beter als de meeste hetro's aangezien dat allemaal van die binnenvreters zijn
![]()
En kleding advies is ook altijd handig aangezien ik daar totaal geen gevoel voor heb
Ze zeggen van niet maar stiekem..quote:
Sinds begin 2002 toch? 8 en een half jaar bijna.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet dat de titel héél erg vaag is wat dat betreft, maar inderdaad, [HOMO] is de homoslowchat van FOK!. Tevens de langstlopende.
Het Centrale Homo Topic.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Sinds begin 2002 toch? 8 en een half jaar bijna.
Boefjes?! Boefjes?!quote:
Misschien kan je 'm een cadeautje geven, iets wat ie lekker vindt.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een probleem, mijn vriend heeft op het internet gelezen dat ik online met andere jongens bezig ben. En nu is die boos op mij. Hoe kan ik dit met hem goedmaken?
Kusjes,
Een lief onschuldig meisje.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien kan je 'm een cadeautje geven, iets wat ie lekker vindt.
En je vraagt daarover advies aan homo's? Die van nature promiscue zijn?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een probleem, mijn vriend heeft op het internet gelezen dat ik online met andere jongens bezig ben. En nu is die boos op mij. Hoe kan ik dit met hem goedmaken?
Kusjes,
Een lief onschuldig meisje.
Meh, iets te opgepompt en slechts een afbeelding.quote:
Ik zie em helemaal nietquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meh, iets te opgepompt en slechts een afbeelding.
Remlof?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was namelijk al bezig met een nieuwe vent zoeken hier op FOK!. Eentje die boven jou staat op de machtladder.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was namelijk al bezig met een nieuwe vent zoeken hier op FOK!. Eentje die boven jou staat op de machtladder.
Static?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
I'd do him anytime, maar nee, meer powahs!
Nja aangezien jij macht zoekt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |