Toch krijgt Julio Cesar shirt/broekje wat 2 maten groter zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 17:59 schreef wolferl het volgende:
Ik vind lengte ook een bullshit issue.
Julio Cesar is 1m86
Iker Casillas is 1m82
José Reina is 1m88
Zo kan ik wel even doorgaan met keepers die onder de 1m90 zitten.
quote:'Ajax wil Altidore huren'
VI.nl meldt op basis van een bericht in El Mediterraneo dat Ajax belangstelling zou hebben getoond op Jozy Altidore te huren. Zijn Spaanse club Villarreal zou de spits na twee minder succesvolle verhuurbeurten aan Xerez en Hull City eigenlijk alleen willen verkopen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:10 schreef IceCreamm het volgende:
Altidore wordt ook niks denk ik, alhoewel het tot nu toe de best slechtste genoemde optie is.
Als Ajax nou eerst even werk maakt van Gregory hebben ze over een paar weken geld voor een goede spits en Grygera.
Want een spits die nergens kan scoren en miljoenen per jaar wil is waar we op wachten?quote:Op zondag 18 juli 2010 18:10 schreef IceCreamm het volgende:
Altidore wordt ook niks denk ik, alhoewel het tot nu toe de best genoemde optie is.
Als Ajax nou eerst even werk maakt van Gregory hebben ze over een paar weken geld voor een goede spits en Grygera.
altidore is niks. We hadden sneller moeten handelen met berg of janko. Dan had je een goede spits in huis. Nu komt er weer zo'n paniekaankoop a la charisteas en kennedy...quote:
Kennedy was geen paniekaankoop, gewoon een miskoop.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:20 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
altidore is niks. We hadden sneller moeten handelen met berg of janko. Dan had je een goede spits in huis. Nu komt er weer zo'n paniekaankoop a la charisteas en kennedy...
Valt mee. Enkele jaren terug kochten we derelijke spelers.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:19 schreef Saekerhett het volgende:
Altidore
Het schip is wel heel diep gezonken...
Dat zit Aisatti al sinds zijn vertrek bij PSVquote:Op zondag 18 juli 2010 19:21 schreef Catch22- het volgende:
Dus hij neemt Ozbiliz wel mee, maar Aisatti niet?
Die zit dus definitief op een zijspoor?
Nee, dat zit Aissati al sinds het vertrek van Hiddink bij PSV. Had zomaar een hele andere carriere kunnen hebben nu als Hiddink destijds gewoon was gebleven.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zit Aisatti al sinds zijn vertrek bij PSV
Leo Driessen die niet weet waar hij over praat!?!? Dat meen je niet!!! (!)quote:Op zondag 18 juli 2010 20:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Aissati is gewoon geblesseerd die commentator is niet goed snik.
bespaar me je niet grappige sarcasmequote:Op zondag 18 juli 2010 20:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Leo Driessen die niet weet waar hij over praat!?!? Dat meen je niet!!! (!)
Waar is onze koreaanse held voor in de spits trouwens!?
Als het allemaal waar is , Blind/FdeBoer denk ik.quote:
Je vergeet Hiddink, en ook Ronald Koeman zal zich inmiddels al wel weer de blaren op zijn vingers SMS'en om zich beschikbaar te stellen...quote:Op zondag 18 juli 2010 20:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Adriaanse, morten olsen, rijkaard en blind zullen wel weer de bekende namen worden die we gaan horen
Nee, maar morgen welquote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus wat een commentaar net
En volgens die kerel is Jol dus al weg
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef DrDentz het volgende:
Koeman is wel een goede, die wist nog titels te pakken
Wat heeft Suk verkeerd gedaan dan? Hij heeft 10 minuten mogen meedoen, waarvan 5-6 minuten verspild werden door overtredingen en huilende spelers, waardoor het spel stil lag. Heeft hij goede ballen gekregen dan!? Suk heeft al meerdere keren laten zien dat het een potentieel toppertje kan zijn voor de eredivisie.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef gniffie het volgende:
vermeer, emanuelson
![]()
![]()
, eriksen
, siempje
, suk
wat doet die jongen op een voetbalveld
Altijd met Driessen. Een van de allerslechtste verslaggevers die er zijn...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar morgen wel
het commentaar was dramatisch. Zo mogelijk nog erger dan de wedstrijd
NOS valt reuze mee, bij eredivisie live loopt ook wel kwaliteit rond. Alleen die klote Driessen heeft een obsessie met azijn pissen over Ajax. Wel meer mensen uit dat analisten wereldje van rtl hebben dat, onder andere Aadje de Mos.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef OreO het volgende:
al die nederlandse verslaggevers zijn gewoon irritant, kijk veel liever engelse.
Bij de NOS zijn Frank Snoeks en Jeroen Grueter zo'n beetje de commentatoren die de belangrijkste wedstrijden toegeschoven krijgen, terwijl dat ook de slechtste en meest irritante commentatoren zijn. Allemaal hebben ze een verschrikkelijke last van de babbelziekte, terwijl ik meer hou van gewoon iemand die van tijd tot tijd zijn kop houdt en me alleen relevante informatie over de wedstrijd geeft, ipv meningen en achtergrondverhalen over de bakker van de zus van de reservekeeper...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
NOS valt reuze mee, bij eredivisie live loopt ook wel kwaliteit rond. Alleen die klote Driessen heeft een obsessie met azijn pissen over Ajax. Wel meer mensen uit dat analisten wereldje van rtl hebben dat, onder andere Aadje de Mos.
Daar hoop je op? Eerder een rampscenario imo, prima assistenten maar lang nied goed genoeg om bij een club als Ajax de touwtjes in handen te hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:53 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Mits hij weggaat hoop ik op een combo Blind/ De Boer
En m dan zeker weer > 30 miljoen geven om te 'investeren'.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:23 schreef Enchanter het volgende:
Marco van Basten is nog vrij
Tijd terug hadden toch heel veel Ajax-sites klachten over hem gestuurd waardoor hij iets positiever werd? Nu even klagen dat ie definitief moet oprotten.quote:
En nog meer schuldenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef King_of_cubes het volgende:
Als Jol weggaat door de starre houding van het bestuur (wat je toch overal wel een beetje leest) dan mogen die van mij ook hun biezen pakken. Had Rommedahl gewoon een 2 jarig contract gegeven, de beste man had zelfs al ingestemd met loonsverlaging.
Rommedahl behouden stond niet gelijk aan meer schulden hoor.quote:
Dat dus. Zo'n vervanger vertegenwoordigt dan waarschijnlijk wel meer transferwaarde dan de uitgerangeerde Rommedahl of Pantelic, maar dat terzijde.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:14 schreef Catch22- het volgende:
zoals leo al opmerkte; als je rommedahl of pantelic niet aanhoudt, moet je wel een ander aankopen. Stel dat je een opvolger voor 3 mln moet halen, heb je gewoon 3 jaar salaris voor pantelic of 5 jaar Rommedahl.
We? Is dat niet Heerenveen/Friesland in je user icon?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:27 schreef BluesRebel het volgende:
Ibrahimovic - Huntelaar - Pantelic - niemand....
We kunnen verdomme niet eens meer een spits krijgen!! Wat is het toch ver gekomen
Er komt nog wel wat.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:27 schreef BluesRebel het volgende:
Ibrahimovic - Huntelaar - Pantelic - niemand....
We kunnen verdomme niet eens meer een spits krijgen!! Wat is het toch ver gekomen
Dat is Friesland, zeker niet Heerenveenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We? Is dat niet Heerenveen/Friesland in je user icon?
Ja sorry als ik een beetje paniekerig ben maar ik ben nog jong en mijn ervaringen met Ajax bestaan nu uit 90% pijn en 10% vreugdequote:
De aftakeling doet wel pijn, ja. Zeker omdat je het idee kreeg dat er met Jol een frisse, nieuwe weg was ingeslagen. Er zat lijn in het spel, spelers ontwikkelden zich en het begon weer ergens op te lijken. Nu lijkt het net of de totale bodem weer eens onder de club wordt weggeslagen en we in het ravijn donderen naar een absoluut nulpunt.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat is Friesland, zeker niet Heerenveen(strepen van Heerenveen zijn horizontaal.. en ik ben niet Fries maar houd wel van Friesland.. doet er verder niet toe
)
[..]
Ja sorry als ik een beetje paniekerig ben maar ik ben nog jong en mijn ervaringen met Ajax bestaan nu uit 90% pijn en 10% vreugdeEr komt een nieuwe generatie voetbalsupporters die niet één keer Ajax kampioen heeft zien worden
Siem in de punt is kansloos. Hij is gewoon geen spits.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:33 schreef Catch22- het volgende:
Siem in de punt, Christian erachter, mag wmb ook wel, moet je wel even de flanken opvullen.
En anders 4-4-2 met Siem en Suarez (als hij blijft) en Eriksen erachter oid. Er is wel wat te maken van deze groep met wat creativiteit.
Het is moeilijk om hiermee bezig te zijn als er zo veel geruchten zijn over spelers die wel of niet blijven.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:33 schreef Catch22- het volgende:
Siem in de punt, Christian erachter, mag wmb ook wel, moet je wel even de flanken opvullen.
En anders 4-4-2 met Siem en Suarez (als hij blijft) en Eriksen erachter oid. Er is wel wat te maken van deze groep met wat creativiteit.
Dat is het probleem inderdaad, totaal geen stabiliteit bij de club. Als dat er nou even voor een aantal jaren was kon 1 persoon hervormingen doorvoeren en de club neerzetten zoals hij het wil. Nu heb je elk seizoen een ander die het totaal omgooit. Sommige mensen zeggen dat Ajax geen voetbalclub meer is maar een bedrijf. Maar een bedrijf run je niet zo en een voetbalclub ook nietquote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
De aftakeling doet wel pijn, ja. Zeker omdat je het idee kreeg dat er met Jol een frisse, nieuwe weg was ingeslagen. Er zat lijn in het spel, spelers ontwikkelden zich en het begon weer ergens op te lijken. Nu lijkt het net of de totale bodem weer eens onder de club wordt weggeslagen en we in het ravijn donderen naar een absoluut nulpunt.
Dus dan komen er wijze mannen bij elkaar met een club hart, en die schrijven een mooi beleidsplan wat ajax de komende jaren stabiliteit moet geven.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:42 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat is het probleem inderdaad, totaal geen stabiliteit bij de club. Als dat er nou even voor een aantal jaren was kon 1 persoon hervormingen doorvoeren en de club neerzetten zoals hij het wil. Nu heb je elk seizoen een ander die het totaal omgooit. Sommige mensen zeggen dat Ajax geen voetbalclub meer is maar een bedrijf. Maar een bedrijf run je niet zo en een voetbalclub ook nietDit slaat gewoon helemaal nergens meer op. Wat voor instituut heeft nou elk jaar een andere manager.
Dat rapport is allang al uit het stadion verdwenen. Er is aan zoveel van die regels niet voldaan inmiddels. Het was gewoon een greep naar de macht van Coronel blijkt nu toch wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:55 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Dus dan komen er wijze mannen bij elkaar met een club hart, en die schrijven een mooi beleidsplan wat ajax de komende jaren stabiliteit moet geven.
om te voorkomen dat er zometeen allemaal overbetaalde 30'ers rondlopen komt men met het plan om spelers boven de 30 geen meerjarig contract te geven.
Ik vind het dus een goede zaak dat Rommedahl en Pantelic geen meerjarig contract kregen, niet omdat het slechte spelers zijn, wel omdat je je aan je gekozen weg moet houden.
hoe ga je ooit stabiliteit krijgen als je al je mooie plannen in de prullenbak gaat gooien bij het minste of geringste zuchtje tegenwind.
1. Gelukkig staat die laatste zin er. Het is nog niet zeker dat Jol weggaat.quote:
In Frank de Boer heb ik ondanks zijn gebrek aan ervaring een rotsvast vertrouwen. De Boer is tien keer meer trainer dan Van Basten.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
1. Gelukkig staat die laatste zin er. Het is nog niet zeker dat Jol weggaat.
2. Hij is te positief. Ik heb echt niet veel vertrouwen in Blind, de Boer en Bergkamp. Dan krijg je weer hetzelfde als met Van Basten. Onervaren maar omdat het Ajacieden zijn. (ja ik weet dat Blind t eventjes had gedaan)
3. Hij is te romantisch. Je gelooft toch niet echt dat die Ajacieden die hij noemt wel lang bij Ajax zouden willen blijven. Als een grotere club dan volgend jaar komt zijn zij ook weg. Het zijn net voetballers tegenwoordig en een clubhart bestaat niet meer.
Blind kon bouwen op een goed team dat er al stond, maar werd desondanks 4e in de poulefase van de CL en 5e in de eredivisie. Ik kan me dat seizoen nog goed voor de geest halen, alleen maar ellende.quote:Op maandag 19 juli 2010 02:21 schreef OreO het volgende:
waarom heeft blind hopeloos gefaald? de resultaten waren dacht ik niet zo slecht.
Toch een CL ticket en een KNVB bekertje gewonnen.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:55 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Blind kon bouwen op een goed team dat er al stond, maar werd desondanks 4e in de poulefase van de CL en 5e in de eredivisie. Ik kan me dat seizoen nog goed voor de geest halen, alleen maar ellende.
Eigenlijk zegt hij niks in heel veel woorden. De keuze is nog altijd aan Jol met zo een gelimiteerde transfersom.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:27 schreef versteegrob het volgende:
Update 08:35 uur - Van den Boog: 'Ajax is gebaat bij rust rond de club'
Rik van den Boog, algemeen directeur van Ajax, heeft zich nog niet neergelegd bij een eventueel vertrek van Martin Jol naar Fulham. "Het is wat Ajax betreft niet wenselijk dat Jol vertrekt, want hij heeft het goed gedaan", laat hij weten aan AD/Sportwereld. "Hij heeft van de selectie een team gemaakt en spelers individueel beter gemaakt. Ajax is er gebaat bij dat er rust is rond de club en dat de continuïteit wordt bewaakt. Aan de andere kant kunnen wij voorstellen dat er voor een trainer als Martin Jol immer belangstelling is."
Dat was toen wel een redelijk bizarre balkonscène.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch een CL ticket en een KNVB bekertje gewonnen.
Blind werd een minuut na het behalen van die beker ontslagen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:45 schreef Ludacriss het volgende:
Als ik de berichten zo lees weet je genoeg. Als een coach/speler echt zou blijven dan wordt dat direct gezegd en gaan ze er niet omheen draaien zoals nu. Jol vertrekt gewoon tenzij hij er financieel niet uit komt!
Hoewel ik Olsen na v.Gaal de beste trainer vond, vind ik wel dat je niet moet terug grijpen naar 'vroeger'. Hopelijk blijft Jol nog een jaar en draagt hij het stokje over aan Blind en de Boer. Al ben ik wel benieuwd hoe die de rollen gaan verdelen. Blind is ondanks zijn voetbal kennis toch een behoorlijk zelfzuchtig iemand. Ze noemden hem destijds (en misschien nu nog wel) niet voor niets 'scholletje'. Maar hij heeft zich aardig koest gehouden de laatste jaren. Toch zie ik in de Boer meer een trainer.quote:
Eh, Blind overleefde de groupsfase (Arsenal, Sparta Praag en FC Thun) en werd eruit geknikkerd door Inter (na thuis met 2-0 voor te hebben gestaan)....quote:Op maandag 19 juli 2010 08:55 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Blind kon bouwen op een goed team dat er al stond, maar werd desondanks 4e in de poulefase van de CL en 5e in de eredivisie. Ik kan me dat seizoen nog goed voor de geest halen, alleen maar ellende.
Behoorlijke klote situatie. Jol laat Ajax in onzekerheid, waardoor eventuele nieuwe aankopen ook blijven twijfelen en dat terwijl de CL-wedstrijden steeds dichterbij komen.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef versteegrob het volgende:
Update 10:55 uur - 'Ajax komt maandag nog niet met nieuws over Jol'
Volgens AT5 komt Ajax maandag nog niet met nieuws naar buiten over een eventueel vertrek van hoofdtrainer Martin Jol. Ajax heeft de Amsterdamse stadszender laten weten dat het vandaag geen persconferentie heeft gepland over de verwikkelingen en dat het verder ook niet naar buiten wil treden over de zaak. Wel heeft Jol inmiddels bevestigd dat hij is benaderd door Fulham. De selectie komt vandaag terug uit Portugal en heeft een vrije dag.
Toevallig dacht ik nog vorige week: Dat is ook weleens lekker, gewoon een seizoen beginnen met dezelfde trainerquote:Op maandag 19 juli 2010 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Het kan ook echt nooit eens normaal bij Ajax he?
Ik vind het nu al een kutseizoen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Toevallig dacht ik nog vorige week: Dat is ook weleens lekker, gewoon een seizoen beginnen met dezelfde trainer
Ik denk dat ze alle drie wel vertrekken. Is opzich niet erg, mits de opvolgers al klaar staan. Hopelijk wordt het geen Ibrahimovic-verhaal waarbij de speler op het allerlaatste moment vertrekt zodat er nauwelijks een vervanger kan worden aangetrokken.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:47 schreef versteegrob het volgende:
Maarten Stekelenburg, blijft, niks concreets
Luis Suarez, blijft, wie moet hem halen ?
Van de Wiel, kan ook nog wel blijven, volgende kranten was die al lang weg, merk er weinig van
Hopelijkt koopt Man Utd hem als vervanger voor van der Sar en stallen ze hem nog een jaartje bij Ajax. Zou een mooie oplossing zijn.quote:
IK ben wel klaar met die opbouwjaren als ik eerlijk benquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
IK ben wel klaar met die opbouwjaren als ik eerlijk ben
Maar als Jol echt zo is dan mag ie van mij trouwens echt opflikkeren.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders ik wel. het is elk jaar weer wat, echt een lijn is er niet...
En zijn broer ookquote:Op maandag 19 juli 2010 12:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar als Jol echt zo is dan mag ie van mij trouwens echt opflikkeren.
Eerst grootspraak en dan dit
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders ik wel. het is elk jaar weer wat, echt een lijn is er niet...
http://www.nu.nl/sport/2295649/el-hamdaoui-in-beeld-bij-ajax.htmlquote:El Hamdaoui in beeld bij Ajax
Uitgegeven: 19 juli 2010 12:33
Laatst gewijzigd: 19 juli 2010 12:34
AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui staat hoog genoteerd op de verlanglijst van Ajax. De aanvaller van AZ is de topkandidaat om de aanval te versterken, mits de Amsterdamse club door transfers financieel meer slagkracht krijgt.
Mocht Gregory van der Wiel voor (in totaal) twintig miljoen euro naar Bayern München vertrekken dan heeft Ajax een bedrag van rond de vijf miljoen euro beschikbaar voor aankopen.
Trainer Martin Jol wil in dat geval echter drie a vier spelers aantrekken: een spits, een rechtsbuiten en een rechtsback.
Vertrekt Luis Suarez of Maarten Stekelenburg dan komt er veel meer budget vrij voor aankopen. Eén en ander is ook afhankelijk van het aanblijven van Martin Jol.
Jol
De trainer wordt begeerd door Fulham. Jol is degene die El Hamdaoui heeft warmgemaakt voor een eventuele overstap naar Amsterdam en een voorname reden dat Suarez bij Ajax wil blijven.
Met als verschil dat Feyenoord op een punt is gekomen dat ze wel continuiteit verkiezen boven resultaten en bovenal proberen te bouwen voor de toekomst en Ajax nog steeds blijft aankloten met trainers die weer oprotten na 1 seizoen...quote:Op maandag 19 juli 2010 12:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag het niet zeggen hier, maar het lijkt net Feijenoord wel...
Wat raar, HSV kocht nadat Jol weg was zowel Elia als Markus Berg... En dan is er geen investeringsruimte?quote:'Vertrek Jol aanstaande'
Hoogstwaarschijnlijk zal Ajax op zoek moeten gaan naar een nieuwe trainer voor het aankomende seizoen. Martin Jol, de huidige trainer, is zeer in trek bij de Engelse Premier League club Fullham.
De club uit Londen wil ver gaan voor Jol. Ze willen de volledige afkoopsom betalen en een miljoen bovenop zijn jaarsalaris gooien. Tevens is Jol het in Amsterdam zat, totaal geen investeringsruimte en dan laat directeur Rik van den Boog ook nog een handvol goede spelers vertrekken.
Balen
Jol baalt nogal van de huidige situatie bij Ajax, hij verliet HSV voor Ajax omdat daar geen investeringsruimte was, bij de Amsterdammers is het nu niet anders. Nadat zijn voorganger Van Basten met miljoenen mocht smijten, moet Jol het doen met spelers die zijn aan komen lopen of jongens uit de jeugdopleiding. Terwijl wel Gabri, Dennis Rommedahl, Pantelic en Kennedy Bakircioglu zomaar de deur uit mochten lopen van de directie.
Dwars
Zeker het vertrek van Rommedahl zit Jol dwars omdat de Deen ontzettend graag in Nederland wilde blijven en zelfs bereid was de helft van zijn salaris in te leveren om bij Ajax te kunnen blijven. Toch was Van den Boog niet in staat de Deen te behouden, aldus De Telegraaf.
Wanneer Jol zijn beslissing zal maken is nog niet helemaal duidelijk. Rik van de Boog is momenteel nog op vakantie waardoor er nog niet onderhandeld kan worden.
Toen hij bij Ajax kwam had hij nou ook niet bepaald investeringsruimte.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat raar, HSV kocht nadat Jol weg was zowel Elia als Markus Berg... En dan is er geen investeringsruimte?
Hij mocht De Zeeuw kopen voor 7 miljoen. Maar dan nog, al die verhalen zijn gebaseerd op bullshit.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:45 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Toen hij bij Ajax kwam had hij nou ook niet bepaald investeringsruimte.
De Zeeuw was minder dan 7 miljoen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij mocht De Zeeuw kopen voor 7 miljoen. Maar dan nog, al die verhalen zijn gebaseerd op bullshit.
Het is natuurlijk onbegrijpelijk dat Rik van de Boog op vakantie is tijdens deze periode.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat raar, HSV kocht nadat Jol weg was zowel Elia als Markus Berg... En dan is er geen investeringsruimte?
Nogal onzinnig inderdaad, en als ze hem niet inlichten moet je daar zelf naar vragen als dat je belangrijkste motivatie is.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach Jol doet alsof zijn neus bloed, alsof ze hem niet exact de financiele situatie voorschotelen op het moment dat ze hem willen binnen hengelen
Klopt, dit is gewoon ordinair zakkenvullen, en qua ambitie is het ook onzin want in de PL weet je dat je geen prijzen pakt met Fullham, met Ajax vooralsnog ook niet maar hier kun je denk ik een iets mooier CV opbouwen om alsnog naar Engeland weder te keren....quote:Op maandag 19 juli 2010 12:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nogal onzinnig inderdaad, en als ze hem niet inlichten moet je daar zelf naar vragen als dat je belangrijkste motivatie is.
Jol wil gewoon een miljoen per jaar meer, daar gaat het om.
http://www.parool.nl/paro(...)op-vertrek-Jol.dhtmlquote:Jol: ''Zoals het er nu uitziet, kunnen we niet om de prijzen spelen. Ik maak me al weken zorgen over de staat van de selectie.''
Feyenoord houd zijn trainers langer dan een jaar hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 12:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag het niet zeggen hier, maar het lijkt net Feijenoord wel...
De trainer die er niet eens meer in gelooftquote:Op maandag 19 juli 2010 13:00 schreef Roi het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)op-vertrek-Jol.dhtml
idd, Rommedahl is weg, wat gaan we hem nog missen elke keer als we 3-0 voorstonden kon hij de 4-0 forceren. Of Pantelic die heel goed de 3-0 erin schoot wat een mager zooitje wordt het met de Zeeuw, de Jong, Urby en Suarez echt beschamendquote:Op maandag 19 juli 2010 13:00 schreef Roi het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)op-vertrek-Jol.dhtml
Als hij gaat is dat wel duidelijk ja, ergens in de catogerie Dick Advocaat. Zou het wel jammer vinden hoor, heeft een geweldig "opbouw" seizoen gehad, mja wat wil je tegenwoordig he.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:03 schreef TC03 het volgende:
Jol is een huilie en gebruikt goedkoop sentiment om zijn honger naar ¤1 miljoen meer te kunnen maskeren.
We hebben nog steeds geen goede LB en als die van der wiel weg gaat is de defense helemaal triest.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
idd, Rommedahl is weg, wat gaan we hem nog missen elke keer als we 3-0 voorstonden kon hij de 4-0 forceren. Of Pantelic die heel goed de 3-0 erin schoot wat een mager zooitje wordt het met de Zeeuw, de Jong, Urby en Suarez echt beschamend
Anita is verdwenen?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:16 schreef OreO het volgende:
[..]
We hebben nog steeds geen goede LB en als die van der wiel weg gaat is de defense helemaal triest.
Dag championsleague groupfase
Hier zit opzich wat in maar we gaan er voor het gemak vanuit dat v/d Wiel weggaatquote:Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
idd, Rommedahl is weg, wat gaan we hem nog missen elke keer als we 3-0 voorstonden kon hij de 4-0 forceren. Of Pantelic die heel goed de 3-0 erin schoot wat een mager zooitje wordt het met de Zeeuw, de Jong, Urby en Suarez echt beschamend
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Feyenoord houd zijn trainers langer dan een jaar hoor
Dit wist Jol vanaf het begin. Dus hij moet niet klagen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:45 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Toen hij bij Ajax kwam had hij nou ook niet bepaald investeringsruimte.
Is ook zo, het voelt ook alsof het behalen van een landstitel veel meer sporadisch aan het worden is dan vanzelfsprekend. Echt het enige positieve wat ik mij kan bedenken t.o.v. een stijgende lijn in de toekomst is de hoeveelheid kapitaal wat op het veld staat.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer met de trainers te maken, maar meer met de staat waarin onze clubs zich bevinden. Echt rooskleurig is het voor beide niet te noemen. Ajax staat er beter voor, maar ik krijg het idee dat ze steeds verder aan het afglijden zijn.
ach vorig jaar heb ik geen ajacied gehoord toen ie bij hsv precies hetzelfde deedquote:Op maandag 19 juli 2010 12:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, dit is gewoon ordinair zakkenvullen, en qua ambitie is het ook onzin want in de PL weet je dat je geen prijzen pakt met Fullham, met Ajax vooralsnog ook niet maar hier kun je denk ik een iets mooier CV opbouwen om alsnog naar Engeland weder te keren....
goede argumenten, Anita heeft meer bewezen wel een goede lb te zijn dan niet. Maar ik ben zeer benieuwd naar jouw uitvoerige analyse waarom hij geen goede linksback zou zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:06 schreef OreO het volgende:
[..]
en jij denkt dat anita een goede LB is? LOL
Hier kan Ajax ook niet al te veel aan doen vrees ik.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Met als verschil dat Feyenoord op een punt is gekomen dat ze wel continuiteit verkiezen boven resultaten en bovenal proberen te bouwen voor de toekomst en Ajax nog steeds blijft aankloten met trainers die weer oprotten na 1 seizoen...
Heb je hem tegen porto gezien? hij is behoorlijk slap. In de eredivisie gaat die nog wel mee, maar als je europa in wilt, wat toch belangrijk isquote:Op maandag 19 juli 2010 14:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
goede argumenten, Anita heeft meer bewezen wel een goede lb te zijn dan niet. Maar ik ben zeer benieuwd naar jouw uitvoerige analyse waarom hij geen goede linksback zou zijn.
Alles en iedereen was zwak tot waardeloos tegen Porto. Dus om hem nou door die ene wedstrijd af te rekenenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:28 schreef OreO het volgende:
[..]
Heb je hem tegen porto gezien? hij is behoorlijk slap. In de eredivisie gaat die nog wel mee, maar als je europa in wilt, wat toch belangrijk is
Ik ookquote:Op maandag 19 juli 2010 14:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik hoop zo op El Hamdaoui.
V/d Wiel laten gaan om het verlies op te vangen en dan koste wat het kost de rest behouden, ze hebben toch een contract. Tot de rechtbank als het moet. Haal CL en koop dan maar een rechtsback en spits inderdaad. Of reageer eens snel verdomme en huur iemand als Berg wanneer die kans zich voordoet.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:16 schreef koentjuh18 het volgende:
nou, de kans is bijzonder klein dat jol vrijdag nog op de bank zit.
Wie moet het oppakken? Ik snap Ajax niet... CL halen levert toch ook de nodige miljoenen op, plus dat je weer makkelijker talent kunt aantrekken? Hou de selectie vast en pak eens een prijs.
Ja, want dat werkt zo goed op die manier je spelers vast willen houden. Als een speler echt wil en een veel betere aanbieding krijgt kan je hem en niet vasthouden via de rechtbank en mocht dat toch lukken zit je met een speler die niet wil. Heb je niets aan dus.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:19 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
V/d Wiel laten gaan om het verlies op te vangen en dan koste wat het kost de rest behouden, ze hebben toch een contract. Tot de rechtbank als het moet. Haal CL en koop dan maar een rechtsback en spits inderdaad. Of reageer eens snel verdomme en huur iemand als Berg wanneer die kans zich voordoet.
Ik ga ze uiteraard wel kijken maar ik ga niet naar ajax paok.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:29 schreef DeTolk het volgende:
Als Jol weggaat kijk ik nooit meer een wedstrijd van Ajax.
Deal.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:29 schreef DeTolk het volgende:
Wat je zegt, vrieslollie.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:03 schreef IceCreamm het volgende:
Al degraderen we naar de Jupiler League: dit is de mooiste club van allemaal.
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:03 schreef IceCreamm het volgende:
Is dat zo? Hoeveel kaartjes mag je nu per SCC kopen?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:59 schreef IceCreamm het volgende:
Het kan nog allemaal jongens! De clubcard regeling tegen PAOK is versoepeld
Vier, koning van de klontjes.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoeveel kaartjes mag je nu per SCC kopen?
1,4 ?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:36 schreef IceCreamm het volgende:
Volgens The Sun is Jol weg, afkoopsom bedraagt 1,4 miljoen.
Ik vrees steeds meer dat deze onzin krant gelijk heeft
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:03 schreef IceCreamm het volgende:
Hij had nog maar 1 jaar toch? Maar hij is volgens mij wel definitief weg. Seizoen begint weer lekker.quote:
Ach ja...quote:Op maandag 19 juli 2010 19:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hij had nog maar 1 jaar toch? Maar hij is volgens mij wel definitief weg. Seizoen begint weer lekker.
Het is een trainer he geen spelerquote:
quote:Van Gaal ziet niets in komst Van der Wiel naar Bayern München
Bayern München heeft zich twee weken geleden gemeld bij Ajax voor Gregory van der Wiel. De clubs zijn het nog niet eens geworden over een transfer en als het aan trainer Louis van Gaal ligt, dan hoeft dat ook niet.
Van Gaal heeft niet het idee dat zijn selectie sterker wordt met de komst van Van der Wiel. Hij wil werken met zijn huidige groep spelers en daarmee vooruitgang boeken. "Ik ben tevreden, ik wil werken. Ik heb de spelers die ik nodig heb", zegt Van Gaal tegenover Süddeutschen Zeitung.
Aangezien de rechtsbackpositie al bezet is door Philipp Lahm is de komst van de Oranje-international overbodig. "En ik heb met deze spelers een relatie. Ik kan Gregory van der Wiel inderdaad kopen. Maar dan: gaat Lahm naar links? En wat gebeurt er dan met Diego Contento en Edson Braafheid? Ik wil de spelers die ik tot mijn beschikking heb verbeteren."
Van Gaal vindt Van der Wiel geen speler die op de bank moet gaan zitten. "Ik wil elke positie dubbel bezet hebben. Op rechts hebben we alleen Philipp Lahm, die godzijdank altijd kon spelen. Ik heb dus eigenlijk een nieuwe rechtsback nodig. Maar Van der Wiel is geen vervanger van Lahm. Hij is een basisspeler op het WK en bij Ajax. Op links hebben we Contento en Braafheid."
Bayern München heeft dus nog wel een rechtsback nodig. "Maar die moet beter zijn dan de twee die wel al hebben. En er ligt ook een afspraak met de clubleiding over de prijs. Voor een linksback geef ik geen dertig miljoen euro, en ook geen vijftien miljoen."
wat heeft het bestuur verkeerd gedaan dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:59 schreef IceCreamm het volgende:
Het bestuur kan de tering krijgen als er nu geen actie ondernomen wordt, maar voor jongens als Toby, Jan, Demy en Enoh zit ik volgende week woensdag hoe dan ook in de ArenA.
Waarom? Je bent Jol-fan en geen Ajax-fan?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:29 schreef DeTolk het volgende:
Rommedahl laten lopen?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:26 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
wat heeft het bestuur verkeerd gedaan dan?
Het enige wat je ze zou kunnen verwijten, is dat de deal niet rond was voor het WK. Dat ie nu in Griekenland het 5-voudige gaat verdienen, daar kan Ajax mijn inziens niks aan doen.quote:
Koeman is een korte termijn trainer. Daar kun je niet mee bouwen.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef DrDentz het volgende:
Koeman is wel een goede, die wist nog titels te pakken
Dat zal allemaal wel, maar trainers die voor de lange termijn worden aangetrokken zijn blijkbaar toch minder d(J)ol op de lange termijn dan we dachten.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:59 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Koeman is een korte termijn trainer. Daar kun je niet mee bouwen.
Alweer een soort van tussenjaar?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:04 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Koeman eigenlijk niet erg als tussenpaus voor 1 of 2 jaar, daarna Blind en/of Frank de Boer.
Tja.. de andere keus is 4 jaar Koeman of iemand anders en dan is Frank en/of Danny misschien alweer weg. En die zie ik beide toch graag hoofdtrainer worden.quote:
Hoeveel tussenjaren hebben we nu inmiddels wel niet achter de rug?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:04 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Koeman eigenlijk niet erg als tussenpaus voor 1 of 2 jaar, daarna Blind en/of Frank de Boer.
Dan liever gewoon het duo Blind/De Boerquote:Op maandag 19 juli 2010 21:36 schreef Morendo het volgende:
Zijn broertje Erwin is misschien wel een goede.
Ik word zo langzamerhand ook moe van dat 'opbouwen' zelf... Steeds gaan de sleutelspelers weg en geen hond die ze tegenhoudt. Wat heb je aan opbouwen als je nergens naartoe kunt werken omdat je nooit in de fase ná het opbouwen belandt?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoeveel tussenjaren hebben we nu inmiddels wel niet achter de rug?Er moet iemand echt wat op gaan bouwen.
Inderdaad, daar heb je geen klap aan. Maar... voorlopig is Jol nog niet weg. Het zou niet de eerste keer zijn dat de bultjespaniek al weken heerst op Fok en dat er uiteindelijk geen zak waar blijkt van de geruchten.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:14 schreef KoningKlabanus het volgende:
Koeman, alsjeblieft niet. Dan nog liever zonder trainer.
Voor een club als het huidige Ajax is toppers behouden op dit moment natuurlijk wel erg lastig.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik word zo langzamerhand ook moe van dat 'opbouwen' zelf... Steeds gaan de sleutelspelers weg en geen hond die ze tegenhoudt. Wat heb je aan opbouwen als je nergens naartoe kunt werken omdat je nooit in de fase ná het opbouwen belandt?
We zijn al zogenaamd sinds 2004 of zo weer aan het opbouwen. Na zes jaar mag je toch verwachten dat dat in de resultaten terug te zien valt? En daarmee bedoel ik elk jaar Champions League spelen, eens in de twee jaar gemiddeld kampioen worden bijvoorbeeld... We zien daar helemaal NIKS van terug.
Dus opbouwen my ass, ik wil verdomme opGEbouwd zijn.
Misschien, maar vertel me dan hoe je in godsnaam WIL en KAN opbouwen als je toppers elke twee jaar vrolijk de deur uit lopen? Dan moet je elke twee jaar opnieuw beginnen en dat kan nooit. En dus haal je geen CL en krijg je ook niet de inkomsten daarvan.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Voor een club als het huidige Ajax is toppers behouden op dit moment natuurlijk wel erg lastig.
Spelers zullen altijd weggaan, maar als we nou gewoon voor de verandering eens een trainer meerdere jaren houden. Dat zou zeker goed voor het team zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik word zo langzamerhand ook moe van dat 'opbouwen' zelf... Steeds gaan de sleutelspelers weg en geen hond die ze tegenhoudt. Wat heb je aan opbouwen als je nergens naartoe kunt werken omdat je nooit in de fase ná het opbouwen belandt?
We zijn al zogenaamd sinds 2004 of zo weer aan het opbouwen. Na zes jaar mag je toch verwachten dat dat in de resultaten terug te zien valt? En daarmee bedoel ik elk jaar Champions League spelen, eens in de twee jaar gemiddeld kampioen worden bijvoorbeeld... We zien daar helemaal NIKS van terug.
Dus opbouwen my ass, ik wil verdomme opGEbouwd zijn.
Door een productieve jeugdopleiding zodat je het verlies van toppers kan compenseren met een eigen invulling. Dus geef vooral de jeugd de kans, en laat impulsieve aankopen achterwegequote:Op maandag 19 juli 2010 21:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien, maar vertel me dan hoe je in godsnaam WIL en KAN opbouwen als je toppers elke twee jaar vrolijk de deur uit lopen? Dan moet je elke twee jaar opnieuw beginnen en dat kan nooit. En dus haal je geen CL en krijg je ook niet de inkomsten daarvan.
Het verleden van de club heeft denk ik ook wel bewezen dat men het succes vooral daar zal moeten zoekenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:00 schreef Schanulleke het volgende:
Weer meer eigen jeugd inderdaad. Van mij zou Ajax een 7+4 regel in de statuten mogen opnemen. En de scouting bijna volledig concentreren binnen een straal van 40 km rond de Arena. Daar komen al onze toppers vandaan.
Die straal zie ik niet zo zitten, een jongen als Siem de Jong is dan al niet meer haalbaar. Ook Sneijder was niet mogelijk geweest. 7+4 ben ik wel voor, maar dan moeten die 4 ook echte toppers zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:00 schreef Schanulleke het volgende:
Weer meer eigen jeugd inderdaad. Van mij zou Ajax een 7+4 regel in de statuten mogen opnemen. En de scouting bijna volledig concentreren binnen een straal van 40 km rond de Arena. Daar komen al onze toppers vandaan.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:08 schreef fredjanssen het volgende:
Zal toch een werkloze trainer worden, eentje afkopen kost teveel.
Tegenwoordig moeten ze het meer hebben van verdwaalde Koreanen die zichzelf aan komen meldenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:11 schreef ethiraseth het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk een scout specifiek voor bijvoorbeeld de randstad (of bijvoorbeeld die 40 km straal), of wachten ze meer op mensen die hun kinderen zelf komen aanmelden?
Als je zo afhankelijk bent van toppers (zoals Suarez) is die niet te compenseren met een jeugdspeler.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Door een productieve jeugdopleiding zodat je het verlies van toppers kan compenseren met een eigen invulling. Dus geef vooral de jeugd de kans, en laat impulsieve aankopen achterwege
Geef nou gewoon toe aan zijn wensen. Dan heb je Suarez + Hamdoui = Champions Leaguequote:De samenwerking tussen Ajax en trainer Martin Jol staat onder grote druk. De coach arriveerde maandag in gezelschap van zijn zaakwaarnemer Mino Raiola bij de Amsterdam ArenA om over zijn toekomst te praten.
Jol staat bovenaan het verlanglijstje bij de Engelse club Fulham en zou volgens berichten in Engelse media daar deze week al als nieuwe trainer worden gepresenteerd. Ajax wilde maandag niets zeggen over de gesprekken met de oefenmeester, maar de Amsterdamse clubleiding liet eerder al weten dat een vertrek van de trainer 'niet wenselijk' is.
Jol kent de beperkingen van zijn huidige werkgever, die vooralsnog weinig mogelijkheden heeft zich nadrukkelijk op de transfermarkt te bewegen. De club leed afgelopen jaar een miljoenenverlies. Aan de andere kant vertrekken er wel spelers.
Jol liet zich de afgelopen weken al kritisch uit over het transfervrije vertrek van de aanvallers Dennis Rommedahl en Marko Pantelic, waarbij Rommedahl een groot deel van zijn salaris wilde inleveren om te blijven. Jol werkt pas een jaar bij Ajax. Afgelopen seizoen wonnen de Amsterdammers onder zijn leiding de KNVB-beker en werd de club tweede in de eredivisie.
Waarom is zijn relatie met Jol niet al te bestquote:Op maandag 19 juli 2010 22:35 schreef fredjanssen het volgende:
Waarom zou je El Hamdoui willen. Veel te onzekere gast, als die niet lekker in zijn vel zit dan draait ie niet goed. En gaat ook veel voor eigen gewin, dat kan mss bij AZ als je dara de belangrijskte bent maar niet bij Ajax. Daarbij is zijn relatie met Jol ook niet al te best.
Hij moest toch weg bij de Spurs toen Jol daar trainer was.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is zijn relatie met Jol niet al te best
Kan ook Cock zijn geweestquote:Op maandag 19 juli 2010 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
Omdat hij het daar niet trok. Pas bij AZ werd het weer wat. Dus of zijn relatie met Jol daarom nou niet goed zou zijn betwijfel ik echt zeer.
En waar gaat Ajax dat van betalen?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:24 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Geef nou gewoon toe aan zijn wensen. Dan heb je Suarez + Hamdoui = Champions League
Misschien kun je beter op mijn post daarna reageren.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoeveel tussenjaren hebben we nu inmiddels wel niet achter de rug?Er moet iemand echt wat op gaan bouwen.
Jij had het over Koeman, daarmee ben je gediskwalificeerd.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien kun je beter op mijn post daarna reageren.
Wat een flauwekul. Hij werd nog kampioen... al die wereldtrainers erna, waar iedereen zo blij mee was, niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:33 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Jij had het over Koeman, daarmee ben je gediskwalificeerd.
Scorebordjournalistiek. Ronald Koeman is een parasiet die een club van binnen uit holt. Een zeer zwakke peoplesmanager met een voorspelbare, behouden tactiek. Met die selectie was zelfs Malle Pietje kampioen geworden.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Hij werd nog kampioen... al die wereldtrainers erna, waar iedereen zo blij mee was, niet.
Dat hebben we met z'n allen ook gezegd van al die selecties erna. Wel eerlijk blijven.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:41 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. Ronald Koeman is een parasiet die een club van binnen uit holt. Een zeer zwakke peoplesmanager met een voorspelbare, behouden tactiek. Met die selectie was zelfs Malle Pietje kampioen geworden.
Nee, die selecties haalden het op geen enkel moment bij de selectie waar Koeman mee mocht werken.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat hebben we met z'n allen ook gezegd van al die selecties erna. Wel eerlijk blijven.
Ik zou zeggen: lees de topics er eens op na. Daarna mag je hier komen zeggen dat ik gelijk had.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:43 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Nee, die selecties haalden het op geen enkel moment bij de selectie waar Koeman mee mocht werken.
Sneijder valt zeker nog binnen die straal, zo ver is Utrecht niet. Siem weet ik eigenlijk niet waar die vandaan komt.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:09 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Die straal zie ik niet zo zitten, een jongen als Siem de Jong is dan al niet meer haalbaar. Ook Sneijder was niet mogelijk geweest. 7+4 ben ik wel voor, maar dan moeten die 4 ook echte toppers zijn.
Siem komt uit de Achterhoek.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sneijder valt zeker nog binnen die straal, zo ver is Utrecht niet. Siem weet ik eigenlijk niet waar die vandaan komt.
Maar goed, 40 km, 60 km. De boodschap lijkt me dat ze niet teveel achter tropische verrassingen aan moeten lopen.
Ja, wtf, jij verdedigt Koeman, dan heb jij de bewijsplicht. Bij AZ en Valencia heeft hij trouwens ook geweldig gepresteerd, dat zijn nou echt twee clubs die wat aan hem te danken hebben. Daar heeft hij echt iets opgebouwd.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: lees de topics er eens op na. Daarna mag je hier komen zeggen dat ik gelijk had.
Dat is me eigenlijk te exotisch. Die valt dus onder die 4 en niet onder die 7 wmb.quote:
Wel grappig dat dat nou de speler is die het afgelopen seizoen het meest positief opviel. Zegt weer geneog over het aankoopbeleid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is me eigenlijk te exotisch. Die valt dus onder die 4 en niet onder die 7 wmb.
quote:Vandaag in De Telegraaf. Jol: ,,Ik blijf bij Ajax". Eisen ingewilligd. Maar RvC (onder leiding van Uri Coronel) heeft laatste woord.
dat zie je verkeerd, ze hebben zich gewoon aan het beleidsplan gehouden.quote:
al komt Cock in de RvC en gaat zijn vrouw de koffie rondbrengen, Martin moet gewoon blijven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 05:40 schreef kurk_droog het volgende:
We zullen et zien vandaag.. Wel redelijk goed bericht van mike..
[..]
Er ligt een nieuw plan dat investeringen bevat waar de RvC zijn fiat voor moet geven. Dat Jol zijn lot daar aan verbindt is iets anders. En met een gelimiteerde afkoopsom in het contract is het natuurlijk onmogelijk om een contract hard uit te onderhandelen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:58 schreef ethiraseth het volgende:
Er moet toestemming van de RvC komen om Jol aan zijn contract te houden?
zucht....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:03 schreef Urquhart het volgende:
Telegraaf-verslaggever Mike Verweij zegt nu dat De Ridder vandaag wellicht al wordt aangetrokken.
Ik had liever De Mul teruggezien, die vond ik nog niet eens zo'n verkeerde buitenspeler in zijn Ajax-tijd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:19 schreef skittelman het volgende:
[..]
zucht....
PSV volgend jaar met v.Bommel en voorheen Cocu
Ajax haalt de Ridder terug![]()
Waar doen wij het fout?
Hij heeft wel een geyle vriendin toch? Ik zeg: doen! En: laat maar 'komen'!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:23 schreef ethiraseth het volgende:
de Ridder was toch best een aardig talent? Hoewel hij de laatste jaren eigenlijk amper gespeeld heeft nu ik zo zijn wikipedia pagina bekijk.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:40 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hij heeft wel een geyle vriendin toch? Ik zeg: doen! En: laat maar 'komen'!![]()
Tatum Dagelet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:40 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hij heeft wel een geyle vriendin toch? Ik zeg: doen! En: laat maar 'komen'!![]()
Oh die ja, zolang ze dr mond maar dicht houdt is ze van harte welkom in het stadion wat mij betreftquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tatum Dagelet.
HUH TATUM DAGELET!!!!?!?!?!? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Die is laatst ook weggestuurd meen ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:55 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Oh die ja, zolang ze dr mond maar dicht houdt is ze van harte welkom in het stadion wat mij betreft![]()
Maar welke goedkope/gratis spits zouden we dan moeten halen eigenlijk? Komt er 123 niet een bij me op die EN in de selectie past, EN goed genoeg is? Edgar Manucharyan is niet goed genoeg (nog)?
hij moet toch altijd eerst zn haar goed doen voordat hij de bal aanneemtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:23 schreef ethiraseth het volgende:
de Ridder was toch best een aardig talent? Hoewel hij de laatste jaren eigenlijk amper gespeeld heeft nu ik zo zijn wikipedia pagina bekijk.
Hij mag vast wel een petje op als het aan Martin ligtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:57 schreef skittelman het volgende:
[..]
hij moet toch altijd eerst zn haar goed doen voordat hij de bal aanneemt
Als je haar maar goed zitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:57 schreef skittelman het volgende:
[..]
hij moet toch altijd eerst zn haar goed doen voordat hij de bal aanneemt
Als ze dr natte vriendinnetje maar meeneemtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tatum Dagelet.
HUH TATUM DAGELET!!!!?!?!?!? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Hmmm...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:28 schreef Majkool het volgende:
http://www.independent.co(...)g-money-2030390.html
Hier wordt weer het tegenovergestelde gemeld in een betrouwbare krant... Gewoon afwachten dus
Toch neig ik De Telegraaf als huiskrant van Ajax te geloven. Jol heeft hoog spel gespeeld en Fulham gebruikt als ultiem middel om de druk op het Ajax-bestuur te vergroten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:28 schreef Majkool het volgende:
http://www.independent.co(...)g-money-2030390.html
Hier wordt weer het tegenovergestelde gemeld in een betrouwbare krant... Gewoon afwachten dus
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_De_Mulquote:Tom De Mul (Kapellen, 4 maart 1986) is een Belgische voetballer, die momenteel speelt bij Sevilla FC. Echter is op disndag 20 juli 2010 een bod gedaan door ajax, van 6 miljoen euro, dit bod is geaccepteerd door Sevilla, waardoor de Mul zich as dinsdag in het belngrijke duel met de boys direct kan laten zien....
Wikipedia als nieuwsbronquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef Krediax het volgende:
Ik keek net even op de wikipedia pagia`s van de Mul en de Ridder.
stond dit op die van de Mul:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_De_Mul
Ik zat alleen te kijken welke ik liever terug zou zien.quote:
Niet zo miepen meteen, gewoon postenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:49 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik zat alleen te kijken welke ik liever terug zou zien.
Toen ik dat zag poste ik het hier even, ik had er namelijk verder nog niks over gehoord misschien hier iemand?
Leek mij wel relevant aangezien de discussie over de mul/de ridder....
Maar goed, blijkbaar word het niet op prijs gesteld, volgende keer dat ik wat lees hou ik me mond dan maar.
Lijkt me wel onzin, De Mul vertegenwoordigt op dit moment een transferwaarde van zo ongveer 2 miljoen denk ik. Als het niet minder is. Wel een bruikbare speler.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef Krediax het volgende:
Ik keek net even op de wikipedia pagia`s van de Mul en de Ridder.
stond dit op die van de Mul:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_De_Mul
Dat is wel een hele tijd geleden aangezien hij 24 isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Precies, bovendien heeft de Mul een tijd geleden ook bij jong Belgie ofzo bewezen nog prima te kunnen voetballen, basismateriaal is het niet maar prima in de Rommedahl rol.
De Zeeuw, Suarez, Enoh, Gabri mis ik dan weer. Beetje te selectieve post dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef Majkool het volgende:
Ik vind het allebei niks. Kom eens op, waar is de scouting? Deze 2e-rangs spelers die in de afgelopen jaren amper gespeeld hebben, is altijd afwachten hoe ze het zouden doen, en bij Wigan zul je bijvoorbeeld ook wel meer dan 500k verdienen![]()
In 2004, toen we voor het laatst nog iets gepresteerd hebben, toen scoutte ze spelers als Zlatan, Maxwell, Grygera, Pienaar e.d. Waar komt Ajax de laatste jaren mee? Wieleart, Kennedy, Oleguer, Atouba, Luque etc. Tegenwoordig lijkt Ajax alleen te scouten door Eredivisie Live te kijken en 2e-rangs spelers uit het buitenland te halen... Neem bijvoorbeeld alleen al Ronnie Stam (als dat waar is), harde werker, aardige voetballer, maar er lopen genoeg van zo'n spelers op deze wereld.
zijn nou niet echt spelers die gescout zijn....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De Zeeuw, Suarez, Enoh, Gabri mis ik dan weer. Beetje te selectieve post dus
quote:Daniël de Ridder (26) wacht ongeduldig af wat de plannen van Wigan Athletic-trainer Roberto Martinez met hem zijn. De aanvaller keerde onlangs terug naar Engeland.
De Ridder kwam de afgelopen maanden op huurbasis uit voor Hapoel Tel Aviv. De Nederlander wil nu duidelijkheid over zijn rol bij The Latics. Wanneer Martinez niet van plan is om De Ridder een kans te geven zich te bewijzen als basisspeler, wil de oud-Ajacied zo snel mogelijk vertrekken.
"Ik wil hier graag blijven, maar alleen wanneer ik regelmatig speel. Dat is wat elke speler wil en dat is mijn enige doel op dit moment. Ik ga met Roberto praten en wat daar ook uit zal komen maakt de situatie voor mij iets duidelijker. Dan nemen we de beste beslissing voor alle partijen. De carrière van een speler is maar kort. Ik wil niet nog meer tijd verliezen", aldus De Ridder tegenover Sky Sports.
quote:Martin Jol heeft geen toestemming gegeven voor een verhuurperiode van Miralem Sulejmani. De Servische aanvaller kon komend seizoen op tijdelijke basis uitkomen voor West Ham United, meldt NUsport.
"Wat heb je er aan om hem op huurbasis naar Engeland te laten gaan. We zijn vorig jaar iedere week met hem bezig geweest. Nou laat hij het zien in de voorbereiding en dan wil je daar van profiteren", aldus de trainer van Ajax tegenover het voornoemde sportweekblad.
Jol heeft duidelijk nog steeds vertrouwen in de miljoenenaankoop. "Hij komt echt wel aan spelen toe. Zoveel opties zijn er momenteel niet voorin."
De trainer/coach van Ajax is zeer te spreken over de inzet van de aanvallend ingestelde speler. "Ik weet niet wat hij allemaal gedaan heeft in zijn vakantie maar volgens mij heeft hij niet veel op het strand gelegen."
Verweij op Twitter:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:15 schreef kurk_droog het volgende:
coronel zal toh niet een stok ervoor steken??
quote:Uri Coronel en de andere commissarissen hebben het licht nog steeds niet op groen gezet? Het zal toch niet dat zij ... nee joh ... #Ajax
Zlatan heeft ook maar grofweg een half jaar echt goed gespeeld bij Ajax. Tot die tijd werd hij door heel Nederland al haf afgeschreven als egoistische miskoop. Grygera was ook maar so-so, Maxwell vond ik persoonlijk ook niet fantastisch, maar anderen vonden dat wel, en Pienaar is en was een leuk spelertje, maar ook dat was destijds niet overtuigend.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef Majkool het volgende:
Ik vind het allebei niks. Kom eens op, waar is de scouting? Deze 2e-rangs spelers die in de afgelopen jaren amper gespeeld hebben, is altijd afwachten hoe ze het zouden doen, en bij Wigan zul je bijvoorbeeld ook wel meer dan 500k verdienen![]()
In 2004, toen we voor het laatst nog iets gepresteerd hebben, toen scoutte ze spelers als Zlatan, Maxwell, Grygera, Pienaar e.d. Waar komt Ajax de laatste jaren mee? Wieleart, Kennedy, Oleguer, Atouba, Luque etc. Tegenwoordig lijkt Ajax alleen te scouten door Eredivisie Live te kijken en 2e-rangs spelers uit het buitenland te halen... Neem bijvoorbeeld alleen al Ronnie Stam (als dat waar is), harde werker, aardige voetballer, maar er lopen genoeg van zo'n spelers op deze wereld.
Mjah...als het een meerwaarde is voor je elftal, en een van de beste rechtsbacks die je kunt halen, waarom dan niet 2-3 miljoen!? Als hij bij PSV zou spelen, zouden ze dat ook vragen waarschijnlijk. Omdat hij nu bij Twente speelt, moeten ze hem maar voor een appel en een ei verkopen!?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:59 schreef Mindstate het volgende:
Ronnie Stam zal echt geen zwakke schakel zijn, maar aan zo'n soort speler moet je geen miljoenen willen uitgeven.
Net als Wielaertquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:59 schreef Mindstate het volgende:
Ronnie Stam zal echt geen zwakke schakel zijn, maar aan zo'n soort speler moet je geen miljoenen willen uitgeven.
speciaal voor Yi-Longquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zlatan heeft ook maar grofweg een half jaar echt goed gespeeld bij Ajax. Tot die tijd werd hij door heel Nederland al haf afgeschreven als egoistische miskoop. Grygera was ook maar so-so, Maxwell vond ik persoonlijk ook niet fantastisch, maar anderen vonden dat wel, en Pienaar is en was een leuk spelertje, maar ook dat was destijds niet overtuigend.
In principe is de huidige selectie gewoon beter. Het blok achterin is goed, De Zeeuw is prima, Enoh is redelijk goed, en Suarez is absolute wereldklasse.
Ronnie Stam vond ik trouwens na Vd Wiel de beste rechtsback in de eredivisie vorig jaar, en eigenlijk doet hij het al jaren prima. Past ook goed, qua speelstijl, bij Ajax (opkomend, heeft een actie, heeft een schot, heeft een aardige voorzet).
Hij heeft een gelimiteerde transfersom van 8 miljoen, en ik denk persoonlijk dat onze Joop hem niet laat gaan voor 2/3 miljoen. In ieder geval niet naar Ajax, nu kunnen jullie boos worden op mij om deze reactie maar jullie weten zelf hoe Joop isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah...als het een meerwaarde is voor je elftal, en een van de beste rechtsbacks die je kunt halen, waarom dan niet 2-3 miljoen!? Als hij bij PSV zou spelen, zouden ze dat ook vragen waarschijnlijk. Omdat hij nu bij Twente speelt, moeten ze hem maar voor een appel en een ei verkopen!?
Ajax wil een goede speler halen, en deze speelt al jaren prima EN speelt bij de kampioen. Dan hangt daar gewoon een prijskaartje aan. Ajax verkoopt haar spelers ook niet voor een habbekrats natuurlijk.
Hoezo boos??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij heeft een gelimiteerde transfersom van 8 miljoen, en ik denk persoonlijk dat onze Joop hem niet laat gaan voor 2/3 miljoen. In ieder geval niet naar Ajax, nu kunnen jullie boos worden op mij om deze reactie maar jullie weten zelf hoe Joop is.
voor in de eredivisie is het een leuke speler, maar in europa komt hij toch toch to traag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah...als het een meerwaarde is voor je elftal, en een van de beste rechtsbacks die je kunt halen, waarom dan niet 2-3 miljoen!? Als hij bij PSV zou spelen, zouden ze dat ook vragen waarschijnlijk. Omdat hij nu bij Twente speelt, moeten ze hem maar voor een appel en een ei verkopen!?
Ajax wil een goede speler halen, en deze speelt al jaren prima EN speelt bij de kampioen. Dan hangt daar gewoon een prijskaartje aan. Ajax verkoopt haar spelers ook niet voor een habbekrats natuurlijk.
Denk dat hij met Ajax gewoon mee kan voetballen. Iets minder dan v/d Wiel natuurlijk maar het is zeker geen prutser.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo boos??
Ik ben blij dat Joop zo moeilijk is anders worden wij weer opgescheept met een 2e rangsverdedediger.
Dat zeker niet, maar aan dat soort spelers moet je niet miljoenen aan willen uitgeven.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Denk dat hij met Ajax gewoon mee kan voetballen. Iets minder dan v/d Wiel natuurlijk maar het is zeker geen prutser.
Dan kan ie dus beter naar ajax gaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:36 schreef OreO het volgende:
[..]
voor in de eredivisie is het een leuke speler, maar in europa komt hij toch toch to traag.
Maar ik zou er rustig vanuit gaan dat hij minimaal 5miljoen moet gaan kosten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zeker niet, maar aan dat soort spelers moet je niet miljoenen aan willen uitgeven.
Mooi, lekker niet halen danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij heeft een gelimiteerde transfersom van 8 miljoen, en ik denk persoonlijk dat onze Joop hem niet laat gaan voor 2/3 miljoen. In ieder geval niet naar Ajax, nu kunnen jullie boos worden op mij om deze reactie maar jullie weten zelf hoe Joop is.
Daarom zou het fijn zijn als hij niet komt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar ik zou er rustig vanuit gaan dat hij minimaal 5miljoen moet gaan kosten.
Vind ik zeker 2,5 teveel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar ik zou er rustig vanuit gaan dat hij minimaal 5miljoen moet gaan kosten.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, lekker niet halen dan
Dit is niet de speler die van meerwaarde gaat zijn voor Ajax.
Zodat we met een Wielleart de 2e zitten zeker.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat Ajax hem haalt.
Wat Ajax er dan mee doet kan me eigenlijk weinig interesseren, als ze die miljoen maar overmaken naar FC Twente.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zodat we met een Wielleart de 2e zitten zeker.
Gelukkig hebben we nu geen 5 miljoenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat Ajax er dan mee doet kan me eigenlijk weinig interesseren, als ze die miljoen maar overmaken naar FC Twente.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu geen 5 miljoen
Ik blijf een voorstander om gewoon Anita op rechts en Urby op links te zetten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer minder. Maar een betere rechtsback dan Stam vinden is ook niet zo heel moeilijk, en hij wil zijn contract niet verlengen dus we moeten er op korte termijn toch vanaf.
Niks, maar Ajax ook nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:55 schreef Majkool het volgende:
Stam zal goed meekunnen bij Ajax en de Eredivisie, maar niet meer dan dat... Maar het gaat puur om het feit dat er zoveel spelers rondlopen met dezelfde kwaliteiten als hem, waarom zou je dan zoveel geld uitgegeven?
Als je De Ridder of De Mul heel goedkoop (wat geloof ik niet het geval is) op kan pikken, zou je het heel misschien kunnen wagen, maar ik geloof er totaal niet in. Want wat hebben die de afgelopen jaren nou laten zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |