Toch krijgt Julio Cesar shirt/broekje wat 2 maten groter zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 17:59 schreef wolferl het volgende:
Ik vind lengte ook een bullshit issue.
Julio Cesar is 1m86
Iker Casillas is 1m82
José Reina is 1m88
Zo kan ik wel even doorgaan met keepers die onder de 1m90 zitten.
quote:'Ajax wil Altidore huren'
VI.nl meldt op basis van een bericht in El Mediterraneo dat Ajax belangstelling zou hebben getoond op Jozy Altidore te huren. Zijn Spaanse club Villarreal zou de spits na twee minder succesvolle verhuurbeurten aan Xerez en Hull City eigenlijk alleen willen verkopen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 18:10 schreef IceCreamm het volgende:
Altidore wordt ook niks denk ik, alhoewel het tot nu toe de best slechtste genoemde optie is.
Als Ajax nou eerst even werk maakt van Gregory hebben ze over een paar weken geld voor een goede spits en Grygera.
Want een spits die nergens kan scoren en miljoenen per jaar wil is waar we op wachten?quote:Op zondag 18 juli 2010 18:10 schreef IceCreamm het volgende:
Altidore wordt ook niks denk ik, alhoewel het tot nu toe de best genoemde optie is.
Als Ajax nou eerst even werk maakt van Gregory hebben ze over een paar weken geld voor een goede spits en Grygera.
altidore is niks. We hadden sneller moeten handelen met berg of janko. Dan had je een goede spits in huis. Nu komt er weer zo'n paniekaankoop a la charisteas en kennedy...quote:
Kennedy was geen paniekaankoop, gewoon een miskoop.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:20 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
altidore is niks. We hadden sneller moeten handelen met berg of janko. Dan had je een goede spits in huis. Nu komt er weer zo'n paniekaankoop a la charisteas en kennedy...
Valt mee. Enkele jaren terug kochten we derelijke spelers.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:19 schreef Saekerhett het volgende:
Altidore
Het schip is wel heel diep gezonken...
Dat zit Aisatti al sinds zijn vertrek bij PSVquote:Op zondag 18 juli 2010 19:21 schreef Catch22- het volgende:
Dus hij neemt Ozbiliz wel mee, maar Aisatti niet?
Die zit dus definitief op een zijspoor?
Nee, dat zit Aissati al sinds het vertrek van Hiddink bij PSV. Had zomaar een hele andere carriere kunnen hebben nu als Hiddink destijds gewoon was gebleven.quote:Op zondag 18 juli 2010 19:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zit Aisatti al sinds zijn vertrek bij PSV
Leo Driessen die niet weet waar hij over praat!?!? Dat meen je niet!!! (!)quote:Op zondag 18 juli 2010 20:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Aissati is gewoon geblesseerd die commentator is niet goed snik.
bespaar me je niet grappige sarcasmequote:Op zondag 18 juli 2010 20:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Leo Driessen die niet weet waar hij over praat!?!? Dat meen je niet!!! (!)
Waar is onze koreaanse held voor in de spits trouwens!?
Als het allemaal waar is , Blind/FdeBoer denk ik.quote:
Je vergeet Hiddink, en ook Ronald Koeman zal zich inmiddels al wel weer de blaren op zijn vingers SMS'en om zich beschikbaar te stellen...quote:Op zondag 18 juli 2010 20:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Adriaanse, morten olsen, rijkaard en blind zullen wel weer de bekende namen worden die we gaan horen
Nee, maar morgen welquote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus wat een commentaar net
En volgens die kerel is Jol dus al weg
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef DrDentz het volgende:
Koeman is wel een goede, die wist nog titels te pakken
Wat heeft Suk verkeerd gedaan dan? Hij heeft 10 minuten mogen meedoen, waarvan 5-6 minuten verspild werden door overtredingen en huilende spelers, waardoor het spel stil lag. Heeft hij goede ballen gekregen dan!? Suk heeft al meerdere keren laten zien dat het een potentieel toppertje kan zijn voor de eredivisie.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef gniffie het volgende:
vermeer, emanuelson
![]()
![]()
, eriksen
, siempje
, suk
wat doet die jongen op een voetbalveld
Altijd met Driessen. Een van de allerslechtste verslaggevers die er zijn...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar morgen wel
het commentaar was dramatisch. Zo mogelijk nog erger dan de wedstrijd
NOS valt reuze mee, bij eredivisie live loopt ook wel kwaliteit rond. Alleen die klote Driessen heeft een obsessie met azijn pissen over Ajax. Wel meer mensen uit dat analisten wereldje van rtl hebben dat, onder andere Aadje de Mos.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef OreO het volgende:
al die nederlandse verslaggevers zijn gewoon irritant, kijk veel liever engelse.
Bij de NOS zijn Frank Snoeks en Jeroen Grueter zo'n beetje de commentatoren die de belangrijkste wedstrijden toegeschoven krijgen, terwijl dat ook de slechtste en meest irritante commentatoren zijn. Allemaal hebben ze een verschrikkelijke last van de babbelziekte, terwijl ik meer hou van gewoon iemand die van tijd tot tijd zijn kop houdt en me alleen relevante informatie over de wedstrijd geeft, ipv meningen en achtergrondverhalen over de bakker van de zus van de reservekeeper...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:51 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
NOS valt reuze mee, bij eredivisie live loopt ook wel kwaliteit rond. Alleen die klote Driessen heeft een obsessie met azijn pissen over Ajax. Wel meer mensen uit dat analisten wereldje van rtl hebben dat, onder andere Aadje de Mos.
Daar hoop je op? Eerder een rampscenario imo, prima assistenten maar lang nied goed genoeg om bij een club als Ajax de touwtjes in handen te hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:53 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Mits hij weggaat hoop ik op een combo Blind/ De Boer
En m dan zeker weer > 30 miljoen geven om te 'investeren'.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:23 schreef Enchanter het volgende:
Marco van Basten is nog vrij
Tijd terug hadden toch heel veel Ajax-sites klachten over hem gestuurd waardoor hij iets positiever werd? Nu even klagen dat ie definitief moet oprotten.quote:
En nog meer schuldenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:37 schreef King_of_cubes het volgende:
Als Jol weggaat door de starre houding van het bestuur (wat je toch overal wel een beetje leest) dan mogen die van mij ook hun biezen pakken. Had Rommedahl gewoon een 2 jarig contract gegeven, de beste man had zelfs al ingestemd met loonsverlaging.
Rommedahl behouden stond niet gelijk aan meer schulden hoor.quote:
Dat dus. Zo'n vervanger vertegenwoordigt dan waarschijnlijk wel meer transferwaarde dan de uitgerangeerde Rommedahl of Pantelic, maar dat terzijde.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:14 schreef Catch22- het volgende:
zoals leo al opmerkte; als je rommedahl of pantelic niet aanhoudt, moet je wel een ander aankopen. Stel dat je een opvolger voor 3 mln moet halen, heb je gewoon 3 jaar salaris voor pantelic of 5 jaar Rommedahl.
We? Is dat niet Heerenveen/Friesland in je user icon?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:27 schreef BluesRebel het volgende:
Ibrahimovic - Huntelaar - Pantelic - niemand....
We kunnen verdomme niet eens meer een spits krijgen!! Wat is het toch ver gekomen
Er komt nog wel wat.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:27 schreef BluesRebel het volgende:
Ibrahimovic - Huntelaar - Pantelic - niemand....
We kunnen verdomme niet eens meer een spits krijgen!! Wat is het toch ver gekomen
Dat is Friesland, zeker niet Heerenveenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We? Is dat niet Heerenveen/Friesland in je user icon?
Ja sorry als ik een beetje paniekerig ben maar ik ben nog jong en mijn ervaringen met Ajax bestaan nu uit 90% pijn en 10% vreugdequote:
De aftakeling doet wel pijn, ja. Zeker omdat je het idee kreeg dat er met Jol een frisse, nieuwe weg was ingeslagen. Er zat lijn in het spel, spelers ontwikkelden zich en het begon weer ergens op te lijken. Nu lijkt het net of de totale bodem weer eens onder de club wordt weggeslagen en we in het ravijn donderen naar een absoluut nulpunt.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat is Friesland, zeker niet Heerenveen(strepen van Heerenveen zijn horizontaal.. en ik ben niet Fries maar houd wel van Friesland.. doet er verder niet toe
)
[..]
Ja sorry als ik een beetje paniekerig ben maar ik ben nog jong en mijn ervaringen met Ajax bestaan nu uit 90% pijn en 10% vreugdeEr komt een nieuwe generatie voetbalsupporters die niet één keer Ajax kampioen heeft zien worden
Siem in de punt is kansloos. Hij is gewoon geen spits.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:33 schreef Catch22- het volgende:
Siem in de punt, Christian erachter, mag wmb ook wel, moet je wel even de flanken opvullen.
En anders 4-4-2 met Siem en Suarez (als hij blijft) en Eriksen erachter oid. Er is wel wat te maken van deze groep met wat creativiteit.
Het is moeilijk om hiermee bezig te zijn als er zo veel geruchten zijn over spelers die wel of niet blijven.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:33 schreef Catch22- het volgende:
Siem in de punt, Christian erachter, mag wmb ook wel, moet je wel even de flanken opvullen.
En anders 4-4-2 met Siem en Suarez (als hij blijft) en Eriksen erachter oid. Er is wel wat te maken van deze groep met wat creativiteit.
Dat is het probleem inderdaad, totaal geen stabiliteit bij de club. Als dat er nou even voor een aantal jaren was kon 1 persoon hervormingen doorvoeren en de club neerzetten zoals hij het wil. Nu heb je elk seizoen een ander die het totaal omgooit. Sommige mensen zeggen dat Ajax geen voetbalclub meer is maar een bedrijf. Maar een bedrijf run je niet zo en een voetbalclub ook nietquote:Op zondag 18 juli 2010 23:35 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
De aftakeling doet wel pijn, ja. Zeker omdat je het idee kreeg dat er met Jol een frisse, nieuwe weg was ingeslagen. Er zat lijn in het spel, spelers ontwikkelden zich en het begon weer ergens op te lijken. Nu lijkt het net of de totale bodem weer eens onder de club wordt weggeslagen en we in het ravijn donderen naar een absoluut nulpunt.
Dus dan komen er wijze mannen bij elkaar met een club hart, en die schrijven een mooi beleidsplan wat ajax de komende jaren stabiliteit moet geven.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:42 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat is het probleem inderdaad, totaal geen stabiliteit bij de club. Als dat er nou even voor een aantal jaren was kon 1 persoon hervormingen doorvoeren en de club neerzetten zoals hij het wil. Nu heb je elk seizoen een ander die het totaal omgooit. Sommige mensen zeggen dat Ajax geen voetbalclub meer is maar een bedrijf. Maar een bedrijf run je niet zo en een voetbalclub ook nietDit slaat gewoon helemaal nergens meer op. Wat voor instituut heeft nou elk jaar een andere manager.
Dat rapport is allang al uit het stadion verdwenen. Er is aan zoveel van die regels niet voldaan inmiddels. Het was gewoon een greep naar de macht van Coronel blijkt nu toch wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:55 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Dus dan komen er wijze mannen bij elkaar met een club hart, en die schrijven een mooi beleidsplan wat ajax de komende jaren stabiliteit moet geven.
om te voorkomen dat er zometeen allemaal overbetaalde 30'ers rondlopen komt men met het plan om spelers boven de 30 geen meerjarig contract te geven.
Ik vind het dus een goede zaak dat Rommedahl en Pantelic geen meerjarig contract kregen, niet omdat het slechte spelers zijn, wel omdat je je aan je gekozen weg moet houden.
hoe ga je ooit stabiliteit krijgen als je al je mooie plannen in de prullenbak gaat gooien bij het minste of geringste zuchtje tegenwind.
1. Gelukkig staat die laatste zin er. Het is nog niet zeker dat Jol weggaat.quote:
In Frank de Boer heb ik ondanks zijn gebrek aan ervaring een rotsvast vertrouwen. De Boer is tien keer meer trainer dan Van Basten.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
1. Gelukkig staat die laatste zin er. Het is nog niet zeker dat Jol weggaat.
2. Hij is te positief. Ik heb echt niet veel vertrouwen in Blind, de Boer en Bergkamp. Dan krijg je weer hetzelfde als met Van Basten. Onervaren maar omdat het Ajacieden zijn. (ja ik weet dat Blind t eventjes had gedaan)
3. Hij is te romantisch. Je gelooft toch niet echt dat die Ajacieden die hij noemt wel lang bij Ajax zouden willen blijven. Als een grotere club dan volgend jaar komt zijn zij ook weg. Het zijn net voetballers tegenwoordig en een clubhart bestaat niet meer.
Blind kon bouwen op een goed team dat er al stond, maar werd desondanks 4e in de poulefase van de CL en 5e in de eredivisie. Ik kan me dat seizoen nog goed voor de geest halen, alleen maar ellende.quote:Op maandag 19 juli 2010 02:21 schreef OreO het volgende:
waarom heeft blind hopeloos gefaald? de resultaten waren dacht ik niet zo slecht.
Toch een CL ticket en een KNVB bekertje gewonnen.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:55 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Blind kon bouwen op een goed team dat er al stond, maar werd desondanks 4e in de poulefase van de CL en 5e in de eredivisie. Ik kan me dat seizoen nog goed voor de geest halen, alleen maar ellende.
Eigenlijk zegt hij niks in heel veel woorden. De keuze is nog altijd aan Jol met zo een gelimiteerde transfersom.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:27 schreef versteegrob het volgende:
Update 08:35 uur - Van den Boog: 'Ajax is gebaat bij rust rond de club'
Rik van den Boog, algemeen directeur van Ajax, heeft zich nog niet neergelegd bij een eventueel vertrek van Martin Jol naar Fulham. "Het is wat Ajax betreft niet wenselijk dat Jol vertrekt, want hij heeft het goed gedaan", laat hij weten aan AD/Sportwereld. "Hij heeft van de selectie een team gemaakt en spelers individueel beter gemaakt. Ajax is er gebaat bij dat er rust is rond de club en dat de continuïteit wordt bewaakt. Aan de andere kant kunnen wij voorstellen dat er voor een trainer als Martin Jol immer belangstelling is."
Dat was toen wel een redelijk bizarre balkonscène.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch een CL ticket en een KNVB bekertje gewonnen.
Blind werd een minuut na het behalen van die beker ontslagen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:45 schreef Ludacriss het volgende:
Als ik de berichten zo lees weet je genoeg. Als een coach/speler echt zou blijven dan wordt dat direct gezegd en gaan ze er niet omheen draaien zoals nu. Jol vertrekt gewoon tenzij hij er financieel niet uit komt!
Hoewel ik Olsen na v.Gaal de beste trainer vond, vind ik wel dat je niet moet terug grijpen naar 'vroeger'. Hopelijk blijft Jol nog een jaar en draagt hij het stokje over aan Blind en de Boer. Al ben ik wel benieuwd hoe die de rollen gaan verdelen. Blind is ondanks zijn voetbal kennis toch een behoorlijk zelfzuchtig iemand. Ze noemden hem destijds (en misschien nu nog wel) niet voor niets 'scholletje'. Maar hij heeft zich aardig koest gehouden de laatste jaren. Toch zie ik in de Boer meer een trainer.quote:
Eh, Blind overleefde de groupsfase (Arsenal, Sparta Praag en FC Thun) en werd eruit geknikkerd door Inter (na thuis met 2-0 voor te hebben gestaan)....quote:Op maandag 19 juli 2010 08:55 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Blind kon bouwen op een goed team dat er al stond, maar werd desondanks 4e in de poulefase van de CL en 5e in de eredivisie. Ik kan me dat seizoen nog goed voor de geest halen, alleen maar ellende.
Behoorlijke klote situatie. Jol laat Ajax in onzekerheid, waardoor eventuele nieuwe aankopen ook blijven twijfelen en dat terwijl de CL-wedstrijden steeds dichterbij komen.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef versteegrob het volgende:
Update 10:55 uur - 'Ajax komt maandag nog niet met nieuws over Jol'
Volgens AT5 komt Ajax maandag nog niet met nieuws naar buiten over een eventueel vertrek van hoofdtrainer Martin Jol. Ajax heeft de Amsterdamse stadszender laten weten dat het vandaag geen persconferentie heeft gepland over de verwikkelingen en dat het verder ook niet naar buiten wil treden over de zaak. Wel heeft Jol inmiddels bevestigd dat hij is benaderd door Fulham. De selectie komt vandaag terug uit Portugal en heeft een vrije dag.
Toevallig dacht ik nog vorige week: Dat is ook weleens lekker, gewoon een seizoen beginnen met dezelfde trainerquote:Op maandag 19 juli 2010 11:40 schreef HeatWave het volgende:
Het kan ook echt nooit eens normaal bij Ajax he?
Ik vind het nu al een kutseizoen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Toevallig dacht ik nog vorige week: Dat is ook weleens lekker, gewoon een seizoen beginnen met dezelfde trainer
Ik denk dat ze alle drie wel vertrekken. Is opzich niet erg, mits de opvolgers al klaar staan. Hopelijk wordt het geen Ibrahimovic-verhaal waarbij de speler op het allerlaatste moment vertrekt zodat er nauwelijks een vervanger kan worden aangetrokken.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:47 schreef versteegrob het volgende:
Maarten Stekelenburg, blijft, niks concreets
Luis Suarez, blijft, wie moet hem halen ?
Van de Wiel, kan ook nog wel blijven, volgende kranten was die al lang weg, merk er weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |