Omgeving Rotterdamquote:Op zondag 18 juli 2010 23:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil best mee, maar volgens mij woon je ver weg?
Volgens mij wel, tot 3 flesjes.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:40 schreef Mss het volgende:
Overigens heb ik alweer gefaald. Bij Nfu Oh. #60, #65 & Cuticle Remover. Ik heb trouwens gekozen voor de goedkoopste verzendoptie, verzenden < 100 gram. Kan dat eigenlijk wel?
Stom dat Nederland zo groot is en alles zo ver uit elkaar ligtquote:
Ik zou je doen.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Stom dat Nederland zo groot is en alles zo ver uit elkaar ligt![]()
Oehlalalaaaaquote:
Wij gaan het gezellig krijgen op de meetquote:Op zondag 18 juli 2010 23:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oehlalalaaaa
Ik heb je tietenfoto gezien, ik zou je ook doen
Ik wil wel naast je zitten dan hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 23:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wij gaan het gezellig krijgen op de meet
Lol mn tieten hebben hier zelfs gestaanquote:Op zondag 18 juli 2010 23:46 schreef PartyHardy het volgende:
Euhmm ik heb totaal geen beeld van jullie, eventueel een foto ofzo?
Die hoor ik vakerquote:Op zondag 18 juli 2010 23:49 schreef Mss het volgende:
Je komt me toch écht zo bekend voor he Joysa, terwijl ik je hoogstwaarschijnlijk écht niet ken
Jij bent het niet, jij bent lekker!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:51 schreef Mss het volgende:
He Dico, ik vind het niet leuk dat je die foto van mij zomaar post
quote:
Heerlijk hoofd!!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
![]()
Ik had vorig jaar nog bruin haar (en een arrogante kop)
[ afbeelding ]
Ja ik geil eigenlijk al dagen op jequote:Op zondag 18 juli 2010 23:51 schreef Mss het volgende:
He Dico, ik vind het niet leuk dat je die foto van mij zomaar post
Oh dan is het okay! Triootje met Joysa erbij dan maar? Die geilt ook al op mequote:Op zondag 18 juli 2010 23:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik geil eigenlijk al dagen op je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |